abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139151335
Jak rudolph snijd de ham met het mes waar nog het groen aanhangt van de net gesneden koolraapjes.
pi_139203256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef icloud het volgende:
Jak rudolph snijd de ham met het mes waar nog het groen aanhangt van de net gesneden koolraapjes.
dat gebeurd niet vaak. Ruldoph is vaak te netjes, waardoor hij vaak ongebruikte stukjes van een paprika gewoon weg gooit (Jamie Oliver dan met zijn hele courgette e.d. door de snijmachine _O- )

i.t.t. tot dat nieuwe meisje Estee.
die heeft aan het eind van de uitzending een mix van alle gebruikte ingredienten op haar snijplank liggen.
en bij haar fornuis krijg ik altijd de neiging om minstens 2 pitten uit te zetten omdat het haast lijkt of alles gaat verbranden.
pi_139203309
Zijn de afleveringen van first aid kitchen nieuw? Had hem nog niet gezien
pi_139204976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef fespo het volgende:

[..]

dat gebeurd niet vaak. Ruldoph is vaak te netjes, waardoor hij vaak ongebruikte stukjes van een paprika gewoon weg gooit (Jamie Oliver dan met zijn hele courgette e.d. door de snijmachine _O- )

i.t.t. tot dat nieuwe meisje Estee.
die heeft aan het eind van de uitzending een mix van alle gebruikte ingredienten op haar snijplank liggen.
en bij haar fornuis krijg ik altijd de neiging om minstens 2 pitten uit te zetten omdat het haast lijkt of alles gaat verbranden.
Ik vind haar gerechten ook zelden lekker en ze vertelt alsof ze een kleuterklasje les staat te geven. Ze is de enige in De Makkelijke Maaltijd die mij niet inspireert tot koken. Ze is ook behoorlijk chaotisch, vind ik. Daardoor laat ze zelfs de makkelijkste dingen moeilijk lijken. Zoals die ene keer dat ze iets van wentelteefjes maakte. Jezus, wat een gehannes voor zo iets eenvoudigs.
pi_139210673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind haar gerechten ook zelden lekker en ze vertelt alsof ze een kleuterklasje les staat te geven. Ze is de enige in De Makkelijke Maaltijd die mij niet inspireert tot koken. Ze is ook behoorlijk chaotisch, vind ik. Daardoor laat ze zelfs de makkelijkste dingen moeilijk lijken. Zoals die ene keer dat ze iets van wentelteefjes maakte. Jezus, wat een gehannes voor zo iets eenvoudigs.
ja dat bedoel ik inderdaad.
ze maakt het erg moeilijk.

maar die Evert maakt ook saaie gerechten en wel héél simpel.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:17:56 #206
123170 alors
zlata1234
pi_139212130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja daar hou ik idd ook niet van en de manier waarop ze praat heeft iets irritants. Roberta is mijn favoriet en Rudolph natuurlijk, ik moet af en toe gewoon hardop lachen hoe hij over eten praat :D
know'm sayin?
word? word.
pi_139212467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ja daar hou ik idd ook niet van en de manier waarop ze praat heeft iets irritants. Roberta is mijn favoriet en Rudolph natuurlijk, ik moet af en toe gewoon hardop lachen hoe hij over eten praat :D
Ja, Rudolph!! "Als je een mango kiest is het net alsof je een verloofde kiest. De mooiste kies je uit en de gerimpelde laat je liggen"

Die man is fantastisch. Roberta vind ik ook heel leuk, vooral omdat haar gerechten altijd lekker zijn en zelden standaard Italiaans. Eigenlijk eten we hier tegenwoordig elke dag wel iets wat uit De Makkelijke Maaltijd komt. Een hoop dingen zijn hier al standaard geworden.

En Evert mag ik ook wel. Typische huisvader maar wel altijd heel eenvoudige en prettige gerechten.

Eten moet ook gewoon eten zijn. Dat gepriegel wat je bij Angelique ziet met die liflafjes houd ik niet van. Ik wil lekker eten, ik hoef niet naar een klein kunstwerk te kijken. Daarom vind ik de recepten van Jamie Oliver ook altijd leuk om naar te kijken.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 13:54:03 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139213204
ik vind angelique gewoon niet leuk om naar te kijken. ze praat zo vreemd dat leidt af :{
  donderdag 24 april 2014 @ 14:07:09 #209
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_139213621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind angelique gewoon niet leuk om naar te kijken. ze praat zo vreemd dat leidt af :{
Is inderdaad misschien beter als instructrice voor mensen die begeleid wonen.

Zou ze de pabo gedaan hebben?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_139214672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
Het lijkt wel of ze een beetje slist hè? Beetje een kromme bek tijdens het praten. Vind het overigens wel altijd leuk om naar dat programma te kijken.
pi_139214710
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef icloud het volgende:
Zijn de afleveringen van first aid kitchen nieuw? Had hem nog niet gezien
Ik zag er laatst 1 wat gewoon een oude aflevering was. Hopelijk wel nieuwe, vind die vent echt leuk.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 14:48:59 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139215202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Ik zag er laatst 1 wat gewoon een oude aflevering was. Hopelijk wel nieuwe, vind die vent echt leuk.
gisteren ook weer die met die roti en die gehaktballen. die heb ik al tig keer gezien :{
  donderdag 24 april 2014 @ 15:25:28 #213
123170 alors
zlata1234
pi_139216406
Dat Impress Your Friends kijkt echt niet prettig, behalve dat ik haar niks vind en die wijnsnol die later aanschuift ook niet, heeft de cameraman Parkinson. Dat hele beeld schudt steeds heen en weer, erg storend.
know'm sayin?
word? word.
pi_139218817
Die wijnsnol :D

Die hoef ik ook niet. Alsof ik kapitalen uit zou willen geven aan drank voor een dineetje thuis voor vrienden. Ze drinken maar cola :)
pi_139225581
Ik mis Mounir bij de Makkelijke Maaltijd. En naast Rudolf is Roberta ook mijn favoriet :) Hoewel ze de laatste tijd niet echt aansprekende gerechten meer heeft gemaakt.
pi_139277995
Die john moeten ze echt op taalcursus sturen met zijn zuiker.

Dat programma van andy is opgenomen in de oude keuken(huis is verkocht) van rudolph, zou andy het gekocht hebben.,
pi_139346276
Ik snap dat Rudolph zich er van bewust is dat we teveel zout eten, maar die drie korrels die hij in het eten strooit als hij 'een beetje zout' toevoegt kan hij net zo goed weglaten :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 18:52:46 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139348592
Angelique met Kraan bij DWDD vanavond :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 28 april 2014 @ 19:01:20 #219
267651 Klaploper
pi_139348877
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:52 schreef borisz het volgende:
Angelique met Kraan bij DWDD vanavond :+
Is dat dat vervelende meisje?
pi_139349698
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Is dat dat vervelende meisje?
Nee, die rooie krullenbol met die scheve mond.
Jij bedoeld denk ik die winnares van dat kookprogramma :P Esmee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 19:26:50 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139349744
Ik heb het over
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_139349765
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef borisz het volgende:
Ik heb het over
[ afbeelding ]
:r oervervelend mens
  maandag 28 april 2014 @ 19:40:10 #223
267651 Klaploper
pi_139350222
quote:
4s.gif Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee, die rooie krullenbol met die scheve mond.
Jij bedoeld denk ik die winnares van dat kookprogramma :P Esmee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt volgens mij. :p
Ach, die Angelique kan iig. koken.
pi_139357162
hoe vaak gaat Rudolph nog vertellen dat hij vanille stokjes in een suikerpot stopt.
ik snap dat het een leuk trucje is, maar standaard verteld hij (en andere ook vaak) dat je ze in suiker kunt bewaren. _O-

zelfde geld voor die olijfolie extra vergine, je blijft horen dat die voor koude verwerking is.

verder wil ik niet teveel miereneuken.
wat ik netjes vind is dat vrijwel alle afleveringen goed in volgorde zijn gezet.
je hebt vaak zenders, waar je een winterprogramma in de zomer krijgt.

maar ze hebben alle thema's (kerst, pasen, voorjaar, najaar etc.) allemaal precies op het juiste en moment en ook netjes dat er zoveel thema's zijn.
  † In Memoriam † maandag 28 april 2014 @ 22:28:40 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139357545
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef fespo het volgende:
hoe vaak gaat Rudolph nog vertellen dat hij vanille stokjes in een suikerpot stopt.
ik snap dat het een leuk trucje is, maar standaard verteld hij (en andere ook vaak) dat je ze in suiker kunt bewaren. _O-

zelfde geld voor die olijfolie extra vergine, je blijft horen dat die voor koude verwerking is.

verder wil ik niet teveel miereneuken.
wat ik netjes vind is dat vrijwel alle afleveringen goed in volgorde zijn gezet.
je hebt vaak zenders, waar je een winterprogramma in de zomer krijgt.

maar ze hebben alle thema's (kerst, pasen, voorjaar, najaar etc.) allemaal precies op het juiste en moment en ook netjes dat er zoveel thema's zijn.
hij is in elk geval consequent.

van de week stopte hij ze trouwens in de oven om te drogen om te gebruiken als garnering op de pina coladataart (als ik me goed herinner)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')