Oh ja echt tenenkrommend idd. De eerste keer dat ik het hoorde had ik echt zo iets van neeee.. en dat gevoel wordt iedere keer erger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Molleman het volgende:
Trouwens ook een heerlijk punt van frustratie. De Engelse uitspraak van Rudolph in "The wine quest: Spain". Stuur die kerel alstublieft op een cursus Engels spreken!
Er is een reden waarom ik niet naar dat programma kijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Molleman het volgende:
Trouwens ook een heerlijk punt van frustratie. De Engelse uitspraak van Rudolph in "The wine quest: Spain". Stuur die kerel alstublieft op een cursus Engels spreken!
Sowieso die promoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Molleman het volgende:
Zo'n geweldig grote faal inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowieso die promo
"Let's see what treaures I can discover" ofzo. Dat stemmetje van m dan
Het programma zelf kijken we niet, maar het geluid gaat hier altijd uit zodra de reclame voor dit programma in beeld komt. Onze nekharen gaan ervan overeind staan, zo ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Molleman het volgende:
Zal wel een rechten ding zijn dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Crientj het volgende:
Kan ik ergens de afleveringen terugkijken? Rudolph's Bakery kan ik via de recepten op de website terugkijken, maar bijvoorbeeld die van Jamie Oliver?
Een baas juist. Alleen niet een geweldige kok volgens mij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg acute anusoxidatie van die italiaan.
wat een gruwelijke kwaakzieke idioot is dat.
yuk!
Hij is juist held van beroepquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg acute anusoxidatie van die italiaan.
wat een gruwelijke kwaakzieke idioot is dat.
yuk!
ik vind zijn voedsel juist wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een baas juist. Alleen niet een geweldige kok volgens mij.
Biancaquote:Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef Qunix het volgende:
Nu live kan je meekoken met Rudolph!
http://kookworkshop.ziggo.nl
Hij doet het nu extra langzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |