Lekker badderenquote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn hier op FOK! nog wel pikantere foto's te vinden van haar.
Oh dear godquote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben er redelijk van overtuigd dat deze fokking gast m'n onderbuurman is.
Ik niet, iedere keer als ik haar naam zie moet ik daaraan denken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mental image, ik had het net verbannen!
Oh God, alles komt weer naar boven.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Staat er een neger in de rij, doet ie weer raar.
Godverdomme.
SMS'je wagen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik niet, iedere keer als ik haar naam zie moet ik daaraan denken.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God, alles komt weer naar boven.
ik zoek nog fapmateriaal voor voor 't slapen gaan...quote:
En dat zou ik willen zijn omdat?quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent anders ook niet de fipomaster
Jaaaaaquote:
In dezen kan ik je dat niet biedenquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zoek nog fapmateriaal voor voor 't slapen gaan...
Je wil niet dat ie probeert terug te kruipen in je lichaam.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik nu dezelfde voor me hebquote:
Dan ben je aan juiste adres, echt een topfoto.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat ie uit 053 komt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
Wat zei die donkergetinte meneer nou eigenlijk![]()
![]()
Dat was geen KPDquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang aangevraagd. (maar goed ook, denk ik)
Dat een homo hem de rug toekeerde, en hij er kennelijk geen gebruik van maaktequote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat een homo hem de rug toekeerde, en hij er kennelijk geen gebruik van maakte
Jij al helemaal.quote:
Ik heb al 3 jaar toegangquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang aangevraagd. (maar goed ook, denk ik)
Whottaa whatchaaa 3 gram heohoeohoe halloelalalla tientje man woehhhoooeequote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
![]()
Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?quote:
Ohja, das waar ookquote:
Sexy en Gewaagd was dat.quote:
Dus nu is het onze schuld!?quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ja sorry, mobiele lapo, jullie moeten niet zo snel posten!
quote:
Ik heb nog wel een Annnet.rarquote:
Nee, en volgens mij hoef ik hem ook niet te kennenquote:
Oh wacht, 053 is Enschede?quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?
Het was vorig jaar.quote:
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem via de PM gehad geloof ik. Of via de .rar
Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen.quote:
minimaal 4quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?
Geen idee maar ik had op mijn vorige laptop een gekregen, die heb ik dus niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?
Niks van mee gekregenquote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen.
Ik dacht dat jij een monument was.quote:
0223quote:
Waarom nu niet? Je weet in ieder geval zeker dat ze nu nat is.quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die blonde net in beeld is wel goed te doen volgens mij als ze niet in de regen heeft gestaan
Stuur maar door, mijn brein is al naar de tering.quote:
Ik zit hier alweer 4,5 jaarquote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik zit langer op FOK! dan Benny, cool
Annnet is nog wel soort van te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door, mijn brein is al naar de tering.
Mwah, zijn S&W foto'squote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door, mijn brein is al naar de tering.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Annnet is nog wel soort van te doen.
hee, ik ook!quote:
quote:
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Annnet is nog wel soort van te doen.
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:18:20Morgen tussen 22 & 23 RT @tim_hum: @michielveenstra wanneer komt de show in het twens?? reageer retweet
Ik alweer bijna 10 jaarquote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit hier nu precies 3 jaar
![]()
Gisteren drie jaar geleden geregistreerd, ook tijdens SR, dankzij SR
Zeker niet bij Knetterquote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt?quote:
Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66quote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, na zo'n beetje een week rondhangen als 'gast' hiero, toch maar even een accountje aangemaakt.![]()
Helemaal speciaal voor 3FM.
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.quote:
Buurvrouw? Volgens mij is mijn G onwijs veel harder dan die van jouquote:
Ga je niet automatisch akkoord als je daar langskomt?quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
Camera foto's verkopen..... Portret recht?
Centrum-rechts dus.quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef knep het volgende:
Rot eens op met die pauper meezing onzin.
Valt wel meequote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt?
Ja.quote:
Ja, de singalongquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja maar dat faalde best wel.quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
5 alweer hoorquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zienquote:
Was dat niet in 040?quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!quote:
geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien
16 november 2001, alsjeblieft. Meubelstuk dusquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time fliesquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Damnquote:
jonkie ..quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij
Ik ook hoor, ik kom uit (even opzoeken) 076.quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
Ah, ja, dat dusquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik nog minder erg dan die zgn oer Hollandse meezing-liedjesquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
postcode?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
Dat telt nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn. Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet
.
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef alors het volgende:
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
11 jaarquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies
Niet echt, hè?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
Dat was al gewoon genoeg reden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen![]()
1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Wow 5 jaar alweer. Ik zat te twijfelen tussen 4 en 5 jaar. De tijd gaat snel.quote:
1234quote:
Zet de tv in je slaapkamer aanquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
1. SR
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Joh, ik woon inmiddels al 5 jaar niet meer thuis en ik krijg die opmerking nog als ik bij m'n ouders slaap. 't Blijven toch je ouders hequote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
1. SR
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Als dat geen scharen wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.
dat klinkt opwindend op de 1 of andere manierquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.
Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomtquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef DeLuna het volgende:
Pino, mijn broertje zit nu alle namen die voorkomen in een smsje te vervangen door DeLuna dus ik schrik me de pleuris steeds hier
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomt.
Die zijn er nu alquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen?
NEE is het enige goede antwoordquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
1. SR
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.quote:
Nee heel Enschede blijft vanavond nuchter.quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Dat is jouw perceptie.quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klinkt opwindend op de 1 of andere manier
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef peaceman het volgende:
Diaan maar eens wakker maken...
slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
Ik ook niet, vermaak me hier nog regelmatig, kijk iig elke dag, post soms heel veel en soms weinig, maar lurk elke dagquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien zit ik hier al best lang eigenlijk
Maar ik heb nog geen zin om, te gaan
Idem.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Geen antwoord in dit geval.quote:
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Het is zaterdagavond ook nog eensquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Geen antwoord in dit geval.
Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
posten in een spoilerquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kendequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer.
18 en nog thuis wonenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Dan zingt hij toch over anussen?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Natte chicksquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer.
Wel chicks buiten daaro.
Morgen weer vroeg naar de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond ook nog eens
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
Even een EPtje:quote:
quote:
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.quote:
Ik ben 19 en woon thuis, goedkoop manquote:
nee, op Ai su te pego....quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
Smooth...quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.
Met veel bier op heb je overal lol joh.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan. Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken
.
Geeft niets, ik heb een handdoekquote:
DMquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, op Ai su te pego....
en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man![]()
Ja iddquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
Maar ook in de regenquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met veel bier op heb je overal lol joh.
Zeg datquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Over anderhalf uur komt dat helemaal goed, sowieso,.quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
ijdele hoop..quote:
Plaatselijk jaquote:
Homo's moeten een aparte route rijden?quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
dat had ik ook wel willen zien. muziek vind ik niet zo geweldig, maar t wijf is lekkerquote:
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ook in de regen![]()
, ik betwijfel of ik dat zou hebben
.
Levert wat mooie plaatjes op.quote:
Ach, heeft ook wel ietsquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plaatselijk ja. Niet van de regen
.
Houden zoquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar ze staat hier nog niet op #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |