abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120655679
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef DaMook het volgende:

[..]

Die zijn er nu al :') .
Merk er niet veel van.
Nee
pi_120655681
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen? :o
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:27:11 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_120655690
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
_O-
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:27:11 #204
18653 crew  D.
pi_120655691
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef peaceman het volgende:
Diaan maar eens wakker maken...
slaap lekker allemaal :W
:W
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:27:14 #205
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655695
TJIBBE
pi_120655696
Kutnummer :')
pi_120655697
Tjibbe!
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:19 #208
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655701
NOSSA NOSSA *O*
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120655705
Ahnee :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:25 #210
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
_O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:27:25 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655710
Oh, het is Nossa :r
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:34 #212
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655714
Tjibbee
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:36 #213
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655715
Ik sla dit nummer even over :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:27:39 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655718
AJAJAJAA SE TU PEGGO
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:40 #215
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655719
Noes.
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:41 #216
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655721
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien zit ik hier al best lang eigenlijk -O-

Maar ik heb nog geen zin om, te gaan :')
Ik ook niet, vermaak me hier nog regelmatig, kijk iig elke dag, post soms heel veel en soms weinig, maar lurk elke dag :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:27:42 #217
18653 crew  D.
pi_120655722
Dit is wel jammer -O-
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:43 #218
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655723
Beste kroegplaat van het jaar _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:44 #219
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120655725
Enrique in z'n regenjas :')
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120655730
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis. ;(
pi_120655731
quote:
8s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Oh, het is Nossa :r
We dachten hetzelfde!
pi_120655733
Nu ik er over nadenk, ik heb volgens mij nog gepost in het eerste 3FM topic :o
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:52 #223
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655734
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sla dit nummer even over :D
Dit.
pi_120655735
Ja, vrolijkheid! *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120655737
:r nossa
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:57 #226
123170 alors
zlata1234
pi_120655740
NOSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O* *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:01 #227
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655744
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis. ;(
Idem.
pi_120655745
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
Noes.
Huh?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120655748
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Symphonic het volgende:

[..]

NEE is het enige goede antwoord
Geen antwoord in dit geval.

Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:07 #230
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655750
RIM BIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIMBIM BIM BIM BIM BIM BIM tjibba!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120655752
Hier ook.
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:26 #232
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655766
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:28:30 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_120655768
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis. ;(
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:31 #234
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655769
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Huh?
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer. ;(
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:28:38 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655774
Dit aanvragen :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:39 #236
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655776
Klote nummer :') .

Wel chicks buiten daaro :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:40 #237
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655778
die versie van Joling is nog erger :'(
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120655780
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Geen antwoord in dit geval.

Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Het is zaterdagavond ook nog eens :')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:28:45 #239
18653 crew  D.
pi_120655782
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Dank je 8-)
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:53 #240
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120655791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
posten in een spoiler :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:28:54 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655794
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
Dit aanvragen :')
Met dit weer :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655800
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer. ;(
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:03 #243
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655802
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Symphonic het volgende:
die versie van Joling is nog erger :'(
True _O-
pi_120655803
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
18 en nog thuis wonen :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:13 #245
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655810
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Symphonic het volgende:
die versie van Joling is nog erger :'(
Dan zingt hij toch over anussen? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:29:15 #246
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655813
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
:')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655825
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Ja daarom. :P Maar hij is nu nog samen met Domien op pad voor SR.
pi_120655826
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer :') .

Wel chicks buiten daaro :9 .
Natte chicks
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:30 #249
123170 alors
zlata1234
pi_120655831
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Het is zaterdagavond ook nog eens :')
Morgen weer vroeg naar de kerk.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:32 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655832
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:34 #251
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655836
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit.
Even een EPtje:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:29:34 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655837
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Jij woont in een instelling?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:29:47 #253
18653 crew  D.
pi_120655845
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Iedereen woont thuis :Y
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:53 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655853
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
:')______________________________________________!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120655854
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jij woont in een instelling?
jup maar wel met een eigen keuken enzo
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:54 #256
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655855
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Dan zingt hij toch over anussen? ;(
geen idee eigenlijk :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:01 #257
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655860
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende :')
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende. :@
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:02 #258
123170 alors
zlata1234
pi_120655865
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jij woont in een instelling?
_O- BAM
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655866
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef D. het volgende:

[..]

Iedereen woont thuis :Y
Klopt! ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120655867
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:06 #261
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655869
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Ik ben 19 en woon thuis, goedkoop man _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:20 #262
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655878
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan :') . Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:24 #263
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655882
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
nee, op Ai su te pego....

en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:30:24 #264
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120655883
Hoitjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:30:31 #265
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655885
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655887
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende. :@
Smooth... :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:45 #267
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655896
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan :') . Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken :P .
Met veel bier op heb je overal lol joh.
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:53 #268
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655905
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef tralalala het volgende:

[..]

Natte chicks
Geeft niets, ik heb een handdoek :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:30:58 #269
18653 crew  D.
pi_120655912
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt! ^O^
Hoom swiet hoom
pi_120655928
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nee, op Ai su te pego....

en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
DM
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:31:19 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120655930
Hoitjes!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 23 december 2012 @ 00:31:24 #272
123170 alors
zlata1234
pi_120655934
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man _O-
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655936
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:31:33 #274
18653 crew  D.
pi_120655944
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:

[..]

Geeft niets, ik heb een handdoek :P .
Je hebt ze liever niet nat? :o
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:31:45 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655955
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
Ja idd :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:31:52 #276
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655958
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Met veel bier op heb je overal lol joh.
Maar ook in de regen :X :? , ik betwijfel of ik dat zou hebben :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:31:52 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655960
Laura Jansen en een tepelpiercing? :9~ :9~ :9~ :9~
  zondag 23 december 2012 @ 00:31:58 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655963
Leuk wel al die 16 jarige pretsletjes die in mijn tweetdeck voorbij komen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120655970
Wanneer komt Sandra van Nieuwland?
pi_120655971
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Zeg dat _O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:32:07 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_120655973
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Paul het volgende:
Hoitjes!
Hoi, je hebt Giel in badpak gemist.
pi_120655974
Eikelpiercing.
  zondag 23 december 2012 @ 00:32:10 #283
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655976
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
Over anderhalf uur komt dat helemaal goed, sowieso,.
  zondag 23 december 2012 @ 00:32:13 #284
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655978
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef De_Nater het volgende:

[..]

DM
ijdele hoop..
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120655981
Sanne en tepelpiercing? Die gaan we doen..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:32:23 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655989
quote:
8s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:
Wanneer komt Sandra van Nieuwland?
Die is gisteren al geweest.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:32:27 #287
18653 crew  D.
pi_120655992
quote:
8s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:
Wanneer komt Sandra van Nieuwland?
Die is te vaak geweest :Y
  zondag 23 december 2012 @ 00:32:29 #288
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655994
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt ze liever niet nat? :o
Plaatselijk ja :P . Niet van de regen :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120656000
Doe nou niet! in zonde van je tepel! ;(
pi_120656008
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Die is gisteren al geweest.
Ja, maar ze staat hier nog niet op #1
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:32:49 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_120656009
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
Homo's moeten een aparte route rijden? :o
  zondag 23 december 2012 @ 00:32:51 #292
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656012
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Laura Jansen en een tepelpiercing? :9~ :9~ :9~ :9~
dat had ik ook wel willen zien. muziek vind ik niet zo geweldig, maar t wijf is lekker :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 00:32:52 #293
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656014
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:

[..]

Maar ook in de regen :X :? , ik betwijfel of ik dat zou hebben :D .
Sowieso _O_ Gisteren nog bezopen een uur op een station in de regen staan wachten op de bus, heerlijk. _O
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:33:00 #294
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120656019
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Hoi, je hebt Giel in badpak gemist.
:o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_120656022
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iFok. het volgende:
Doe nou niet! in zonde van je tepel! ;(
Levert wat mooie plaatjes op.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:33:05 #296
18653 crew  D.
pi_120656023
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Plaatselijk ja :P . Niet van de regen :D .
Ach, heeft ook wel iets :P
pi_120656029
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja, maar ze staat hier nog niet op #1
Houden zo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:33:13 #298
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120656031
Kheb Acda en de Munnik ook gemist
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 23 december 2012 @ 00:33:23 #299
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656046
Laura jansen een tepelpiercing :9 , DAAR zou ik voor wakker blijven :D .

Die sanne weet ik niet hoe ze eruit ziet :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:33:26 #300
11102 knep
Mountainfreak
pi_120656051
Hm accu tablet is leeg + bier is op = :Z :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')