abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:34 #251
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655836
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit.
Even een EPtje:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:29:34 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655837
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Jij woont in een instelling?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:29:47 #253
18653 crew  D.
pi_120655845
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Iedereen woont thuis :Y
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:53 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655853
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
:')______________________________________________!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120655854
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jij woont in een instelling?
jup maar wel met een eigen keuken enzo
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:54 #256
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655855
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Dan zingt hij toch over anussen? ;(
geen idee eigenlijk :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:01 #257
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655860
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende :')
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende. :@
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:02 #258
123170 alors
zlata1234
pi_120655865
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jij woont in een instelling?
_O- BAM
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655866
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef D. het volgende:

[..]

Iedereen woont thuis :Y
Klopt! ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120655867
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:06 #261
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655869
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

18 en nog thuis wonen :')
Ik ben 19 en woon thuis, goedkoop man _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:20 #262
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655878
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan :') . Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:24 #263
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655882
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
nee, op Ai su te pego....

en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:30:24 #264
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120655883
Hoitjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:30:31 #265
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655885
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655887
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende. :@
Smooth... :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:45 #267
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655896
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan :') . Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken :P .
Met veel bier op heb je overal lol joh.
  zondag 23 december 2012 @ 00:30:53 #268
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655905
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef tralalala het volgende:

[..]

Natte chicks
Geeft niets, ik heb een handdoek :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:30:58 #269
18653 crew  D.
pi_120655912
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt! ^O^
Hoom swiet hoom
pi_120655928
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nee, op Ai su te pego....

en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
DM
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 december 2012 @ 00:31:19 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_120655930
Hoitjes!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 23 december 2012 @ 00:31:24 #272
123170 alors
zlata1234
pi_120655934
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man _O-
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655936
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:31:33 #274
18653 crew  D.
pi_120655944
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:

[..]

Geeft niets, ik heb een handdoek :P .
Je hebt ze liever niet nat? :o
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:31:45 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655955
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
Ja idd :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')