Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef peaceman het volgende:
Diaan maar eens wakker maken...
slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
Ik ook niet, vermaak me hier nog regelmatig, kijk iig elke dag, post soms heel veel en soms weinig, maar lurk elke dagquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien zit ik hier al best lang eigenlijk
Maar ik heb nog geen zin om, te gaan
Idem.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Geen antwoord in dit geval.quote:
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Het is zaterdagavond ook nog eensquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Geen antwoord in dit geval.
Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
posten in een spoilerquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kendequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer.
18 en nog thuis wonenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Dan zingt hij toch over anussen?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Natte chicksquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer.
Wel chicks buiten daaro.
Morgen weer vroeg naar de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond ook nog eens
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |