abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120655449
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij :6
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:22:46 #152
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655453
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja maar dat faalde best wel.
Geen wonder dat het dit jaar niet is. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655462
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15
pi_120655463
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
16 november 2001, alsjeblieft. Meubelstuk dus :D
I reject reality and substitute my own
pi_120655464
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:12 #156
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655478
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik nog iets langer :D 13 jaar
Damn :D . Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:23:18 #157
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655484
Ik zit hier sinds MJ dood is. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:18 #158
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655485
kak, ik heb mijn 10jarig jubileum gemist! dat was op 29 september :o
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120655486
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij :6
jonkie ..
pi_120655498
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
Ik ook hoor, ik kom uit (even opzoeken) 076.
Citius, Altius, Fortius.
pi_120655502
Ik zit 2 jaar op fok.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:23:45 #162
18653 crew  D.
pi_120655505
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15
Ah, ja, dat dus :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:49 #163
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655507
Lekker nummer :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:23:56 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655516
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:57 #165
11102 knep
Mountainfreak
pi_120655519
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
Dat vind ik nog minder erg dan die zgn oer Hollandse meezing-liedjes :{.
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:58 #166
123170 alors
zlata1234
pi_120655521
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655522
10jr volgens mij ...
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:05 #168
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120655530
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit hier sinds MJ dood is. _O-
Ik het zelfde jaar, alleen dan een half jaartje later _O-
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:06 #169
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655533
Mijn eerste jaar op FOK! was echt verschrikkelijk :P Als ik dat teruglees _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:24:11 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655540
25 juni 2009.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655545
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
postcode?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:24:19 #172
18653 crew  D.
pi_120655546
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Damn :D . Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet :P .
Dat telt niet :N

ik lukte in '99 al, maar vond het hier maar een rare bedoening :')
pi_120655549
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef alors het volgende:
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
Dit.
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:21 #174
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
11 jaar :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:24:29 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_120655555
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:

[..]

Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies :')
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank. _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:37 #176
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120655566
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:

[..]

postcode?
pincode?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:24:45 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655569
Ik toen bij ons de Union affikte (ander account dan deze).
pi_120655571
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen :')

1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:24:48 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655573
Pino, mijn broertje zit nu alle namen die voorkomen in een smsje te vervangen door DeLuna dus ik schrik me de pleuris steeds hier _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655586
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
Niet echt, hè? :')

Maar goed, ik mag niet zeiken aangezien ik al het grootste deel van de avond een andere kant op kijk :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:10 #181
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655587
en het is een zooitje kutweer in Enschede
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:25:13 #182
18653 crew  D.
pi_120655589
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Symphonic het volgende:

[..]

11 jaar :Y
11 jaar, 1 maand, 1 week, precies :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:19 #183
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120655592
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen :')

1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR

Dat was al gewoon genoeg reden.
pi_120655608
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

5 alweer hoor :P
Wow 5 jaar alweer. Ik zat te twijfelen tussen 4 en 5 jaar. De tijd gaat snel.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:38 #185
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120655610
Sterretjes. :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:39 #186
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655611
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef jcdragon het volgende:

[..]

pincode?
1234 :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655613
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen :')

1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Zet de tv in je slaapkamer aan
pi_120655615
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen :')

1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Joh, ik woon inmiddels al 5 jaar niet meer thuis en ik krijg die opmerking nog als ik bij m'n ouders slaap. 't Blijven toch je ouders he O+
I reject reality and substitute my own
pi_120655618
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank. _O_
Als dat geen scharen wordt.
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:52 #190
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120655625
Diaan maar eens wakker maken...
slaap lekker allemaal :W
  zondag 23 december 2012 @ 00:25:54 #191
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655627
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank. _O_
dat klinkt opwindend op de 1 of andere manier :@
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:26:06 #192
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655636
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef DeLuna het volgende:
Pino, mijn broertje zit nu alle namen die voorkomen in een smsje te vervangen door DeLuna dus ik schrik me de pleuris steeds hier _O-
Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomt :').
pi_120655637
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen? :o
Nee
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:26:27 #194
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655652
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomt :').
:D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:26:32 #195
18653 crew  D.
pi_120655658
Bij nader inzien zit ik hier al best lang eigenlijk -O-

Maar ik heb nog geen zin om, te gaan :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:26:32 #196
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen? :o
Die zijn er nu al :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:26:33 #197
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655660
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen :')

1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
NEE is het enige goede antwoord
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120655668
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Zet de tv in je slaapkamer aan
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:26:45 #199
123170 alors
zlata1234
pi_120655669
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen? :o
Nee heel Enschede blijft vanavond nuchter.
know'm sayin?
×
word? word.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:26:48 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_120655673
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat klinkt opwindend op de 1 of andere manier :@
Dat is jouw perceptie. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')