abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120655449
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij :6
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:22:46 #152
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655453
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja maar dat faalde best wel.
Geen wonder dat het dit jaar niet is. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655462
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15
pi_120655463
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
16 november 2001, alsjeblieft. Meubelstuk dus :D
I reject reality and substitute my own
pi_120655464
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:12 #156
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655478
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik nog iets langer :D 13 jaar
Damn :D . Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:23:18 #157
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655484
Ik zit hier sinds MJ dood is. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:18 #158
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655485
kak, ik heb mijn 10jarig jubileum gemist! dat was op 29 september :o
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120655486
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij :6
jonkie ..
pi_120655498
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
Ik ook hoor, ik kom uit (even opzoeken) 076.
Citius, Altius, Fortius.
pi_120655502
Ik zit 2 jaar op fok.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:23:45 #162
18653 crew  D.
pi_120655505
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15
Ah, ja, dat dus :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:49 #163
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655507
Lekker nummer :Y .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:23:56 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655516
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:57 #165
11102 knep
Mountainfreak
pi_120655519
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
Dat vind ik nog minder erg dan die zgn oer Hollandse meezing-liedjes :{.
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:58 #166
123170 alors
zlata1234
pi_120655521
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120655522
10jr volgens mij ...
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:05 #168
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655530
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit hier sinds MJ dood is. _O-
Ik het zelfde jaar, alleen dan een half jaartje later _O-
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:06 #169
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655533
Mijn eerste jaar op FOK! was echt verschrikkelijk :P Als ik dat teruglees _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:24:11 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655540
25 juni 2009.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655545
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
postcode?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:24:19 #172
18653 crew  D.
pi_120655546
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Damn :D . Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet :P .
Dat telt niet :N

ik lukte in '99 al, maar vond het hier maar een rare bedoening :')
pi_120655549
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef alors het volgende:
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
Dit.
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 00:24:21 #174
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
11 jaar :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:24:29 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_120655555
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:

[..]

Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies :')
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')