geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien
16 november 2001, alsjeblieft. Meubelstuk dusquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time fliesquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Damnquote:
jonkie ..quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie zijn allemaal nog jonkies vergeleken met mij
Ik ook hoor, ik kom uit (even opzoeken) 076.quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
Ah, ja, dat dusquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
geregistreerd op: vrijdag 16 november 2001 @ 20:15
Dat vind ik nog minder erg dan die zgn oer Hollandse meezing-liedjesquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
postcode?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
Dat telt nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn. Ik bijna 11 eigenlijk, maar eerste jaar alleen gelurkt en niet geregistreerd dus telt niet
.
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef alors het volgende:
Bij dit nummer zie ik de tekst voor me met zo'n balletje op het woord wat wordt gezongen.
11 jaarquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets meer dan twee jaar inmiddels.. Time flies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |