quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, na zo'n beetje een week rondhangen als 'gast' hiero, toch maar even een accountje aangemaakt.![]()
Helemaal speciaal voor 3FM.
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.quote:
Buurvrouw? Volgens mij is mijn G onwijs veel harder dan die van jouquote:
Ga je niet automatisch akkoord als je daar langskomt?quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
Camera foto's verkopen..... Portret recht?
Centrum-rechts dus.quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef knep het volgende:
Rot eens op met die pauper meezing onzin.
Valt wel meequote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt?
Ja.quote:
Ja, de singalongquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja maar dat faalde best wel.quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
5 alweer hoorquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zienquote:
Was dat niet in 040?quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |