abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120655350
Ik geloof niet dat iedereen snapt wat links en rechts is _O-
I reject reality and substitute my own
pi_120655351
Wat een muziek! *O*
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:03 #128
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655353
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
_O_

Mijn eerste post op FOK, in SR :D

quote:
11s.gif Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, na zo'n beetje een week rondhangen als 'gast' hiero, toch maar even een accountje aangemaakt. :@

Helemaal speciaal voor 3FM. :+
pi_120655354
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_120655355
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef D. het volgende:

[..]

Joh :o

Maar buurvrouw, wat doet u nu? :P
Buurvrouw? Volgens mij is mijn G onwijs veel harder dan die van jou :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:21:07 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655359
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
Camera foto's verkopen..... Portret recht?
Ga je niet automatisch akkoord als je daar langskomt?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:08 #132
11102 knep
Mountainfreak
pi_120655360
Rot eens op met die pauper meezing onzin :').
pi_120655370
Aai wil survaaif
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:30 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655380
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66
Centrum-rechts dus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:21:40 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655388
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef knep het volgende:
Rot eens op met die pauper meezing onzin :').
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:41 #137
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655390
Altijd dit nummer in Karaoke bars ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:43 #139
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655393
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
ik nog iets langer :D 13 jaar
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:21:53 #140
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655406
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:53 #141
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655407
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt? :D
Valt wel mee :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655408
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
058 Weest Wel!
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:57 #143
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655418
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Centrum-rechts dus.
Ja.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120655423
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja, de singalong :Y
I reject reality and substitute my own
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:22:17 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_120655429
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja maar dat faalde best wel.
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:22 #147
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655433
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
5 alweer hoor :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:22:27 #148
18653 crew  D.
pi_120655437
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik nog iets langer :D 13 jaar
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:36 #149
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655442
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Was dat niet in 040? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:42 #150
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655447
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Aguero het volgende:

[..]

nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')