hee, ik ook!quote:
quote:
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Annnet is nog wel soort van te doen.
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:18:20Morgen tussen 22 & 23 RT @tim_hum: @michielveenstra wanneer komt de show in het twens?? reageer retweet
Ik alweer bijna 10 jaarquote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit hier nu precies 3 jaar
![]()
Gisteren drie jaar geleden geregistreerd, ook tijdens SR, dankzij SR
Zeker niet bij Knetterquote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt?quote:
Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66quote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |