abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120655241
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*
:')
  zondag 23 december 2012 @ 00:18:37 #102
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655242
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
hee, ik ook!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 00:18:39 #103
123170 alors
zlata1234
pi_120655243
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:18:47 #104
18653 crew  D.
pi_120655250
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
Joh :o

Maar buurvrouw, wat doet u nu? :P
pi_120655257
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:18:54 #106
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655259
:o Ik zit hier nu precies 3 jaar :D *O* Gisteren drie jaar geleden geregistreerd, ook tijdens SR, dankzij SR O+
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:18:54 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_120655260
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
:o Ik ook.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:19:03 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655269
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
06 hiero *O*

:')
+1.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:19:10 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655276
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
SMS verzonden Luun! _O_
Even opletten dus :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:10 #110
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655277
040 *O* . Vroegah 0492 :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655281
Michiel maakt er een feest van.
pi_120655283
Mevrouw... ga maar nie zingen, nie
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:20 #113
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655285
Zo, eindelijk beeld op de PO _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:34 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655292
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Annnet is nog wel soort van te doen.
Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:19:41 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_120655298
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef henkde_j het volgende:
Zo, eindelijk beeld op de PO _O_
henkje! :W
pi_120655304
iew
pi_120655305
michielveenstra twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:18:20 Morgen tussen 22 & 23 RT @tim_hum: @michielveenstra wanneer komt de show in het twens?? reageer retweet
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:49 #118
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655306
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
:o Ik zit hier nu precies 3 jaar :D *O* Gisteren drie jaar geleden geregistreerd, ook tijdens SR, dankzij SR O+
Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655315
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef iBenny het volgende:
Give me love vind ik toffer
  zondag 23 december 2012 @ 00:20:20 #120
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655328
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
Zeker niet bij Knetter :P :r gadver daar heb ik dingen van gezien :r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 00:20:25 #121
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655330
Sjonniefans!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120655333
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt? :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120655337
Camera foto's verkopen..... Portret recht?
pi_120655344
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Op een schaal van Knetter tot ehm Gerrie waar moet ik haar verwachten?
Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:20:51 #125
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655347
Ah bagger, heb annnet.rar niet meer :P Kijk die topic uit 2010 maar door.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120655350
Ik geloof niet dat iedereen snapt wat links en rechts is _O-
I reject reality and substitute my own
pi_120655351
Wat een muziek! *O*
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:03 #128
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655353
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
_O_

Mijn eerste post op FOK, in SR :D

quote:
11s.gif Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, na zo'n beetje een week rondhangen als 'gast' hiero, toch maar even een accountje aangemaakt. :@

Helemaal speciaal voor 3FM. :+
pi_120655354
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_120655355
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef D. het volgende:

[..]

Joh :o

Maar buurvrouw, wat doet u nu? :P
Buurvrouw? Volgens mij is mijn G onwijs veel harder dan die van jou :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:21:07 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655359
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
Camera foto's verkopen..... Portret recht?
Ga je niet automatisch akkoord als je daar langskomt?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:08 #132
11102 knep
Mountainfreak
pi_120655360
Rot eens op met die pauper meezing onzin :').
pi_120655370
Aai wil survaaif
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:30 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655380
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Als Gerrie links is en Knetter rechts, dan zit je bij D'66
Centrum-rechts dus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:21:40 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655388
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef knep het volgende:
Rot eens op met die pauper meezing onzin :').
Het is wachten op call me maybe en iedereen die telefoons gaat uitbeelden..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:41 #137
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655390
Altijd dit nummer in Karaoke bars ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:43 #139
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120655393
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik alweer bijna 10 jaar :D :D :D .
ik nog iets langer :D 13 jaar
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:21:53 #140
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655406
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:53 #141
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655407
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Mag ik bij deze verklaren dat je officieel geen leven hebt? :D
Valt wel mee :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655408
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
058 Weest Wel!
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:57 #143
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655418
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Centrum-rechts dus.
Ja.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120655423
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja, de singalong :Y
I reject reality and substitute my own
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:22:17 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_120655429
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Ja maar dat faalde best wel.
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:22 #147
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655433
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij 4 jaar op dit forum.
5 alweer hoor :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:22:27 #148
18653 crew  D.
pi_120655437
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik nog iets langer :D 13 jaar
Ik ook al even, alleen kan ik het niet nakijken want ik kan kennelijk mijn eigen profiel niet zien :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:36 #149
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120655442
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hadden we vorig jaar niet die karaoke ofzo, waar ze dan eigenlijk automatisch 1000 euro voor kregen?
Was dat niet in 040? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:22:42 #150
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120655447
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Aguero het volgende:

[..]

nja, import hoor! eigenlijk ben ik 0481!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')