pincode?quote:
Niet echt, hè?quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Eerst ons netnummer, nu de registratiedatum. Niveautje hoor.
Dat was al gewoon genoeg reden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen![]()
1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Wow 5 jaar alweer. Ik zat te twijfelen tussen 4 en 5 jaar. De tijd gaat snel.quote:
1234quote:
Zet de tv in je slaapkamer aanquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen![]()
1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Joh, ik woon inmiddels al 5 jaar niet meer thuis en ik krijg die opmerking nog als ik bij m'n ouders slaap. 't Blijven toch je ouders hequote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen![]()
1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Als dat geen scharen wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.
dat klinkt opwindend op de 1 of andere manierquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf dat bizar vinden, dat je er nog maar zo kort bent. Ik weet nog dat je je gezellig in een TAL topic wurmde, zo van, hoi, ik ben Lutte, mag ik erbij. En hup, binnen de kortste keren was je niet eens de poef, maar de fucking 3-zits-bank.
Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomtquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef DeLuna het volgende:
Pino, mijn broertje zit nu alle namen die voorkomen in een smsje te vervangen door DeLuna dus ik schrik me de pleuris steeds hier
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga je straks ook schrikken als ie langskomt.
Die zijn er nu alquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen?
NEE is het enige goede antwoordquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef De_Nater het volgende:
Jeez, komen mijn ouders zeggen dat het tijd is om te gaan slapen![]()
1. SR
2. Al 18, daar heb je geen flikker over te zeggen
3. SR
4. Ja, gewoon, SR
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.quote:
Nee heel Enschede blijft vanavond nuchter.quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef BerryKl het volgende:
Zullen er vanacht ook weer dronken mensen bij het huis komen?
Dat is jouw perceptie.quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klinkt opwindend op de 1 of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |