quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef peaceman het volgende:
Diaan maar eens wakker maken...
slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht dat die neger gewoon op proefverlof was?
Ik ook niet, vermaak me hier nog regelmatig, kijk iig elke dag, post soms heel veel en soms weinig, maar lurk elke dagquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien zit ik hier al best lang eigenlijk
Maar ik heb nog geen zin om, te gaan
Idem.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Geen antwoord in dit geval.quote:
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Het is zaterdagavond ook nog eensquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Geen antwoord in dit geval.
Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
posten in een spoilerquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kendequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer.
18 en nog thuis wonenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Dan zingt hij toch over anussen?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Natte chicksquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer.
Wel chicks buiten daaro.
Morgen weer vroeg naar de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond ook nog eens
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Even een EPtje:quote:
quote:
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.quote:
Ik ben 19 en woon thuis, goedkoop manquote:
nee, op Ai su te pego....quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
Smooth...quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.
Met veel bier op heb je overal lol joh.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan. Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken
.
Geeft niets, ik heb een handdoekquote:
DMquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, op Ai su te pego....
en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwehorne en Oudehorne bestaat echt man![]()
Ja iddquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
Maar ook in de regenquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met veel bier op heb je overal lol joh.
Zeg datquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Over anderhalf uur komt dat helemaal goed, sowieso,.quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
ijdele hoop..quote:
Plaatselijk jaquote:
Homo's moeten een aparte route rijden?quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
dat had ik ook wel willen zien. muziek vind ik niet zo geweldig, maar t wijf is lekkerquote:
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ook in de regen![]()
, ik betwijfel of ik dat zou hebben
.
Levert wat mooie plaatjes op.quote:
Ach, heeft ook wel ietsquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plaatselijk ja. Niet van de regen
.
Houden zoquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar ze staat hier nog niet op #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |