Maar ook in de regenquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met veel bier op heb je overal lol joh.
Zeg datquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.
Over anderhalf uur komt dat helemaal goed, sowieso,.quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat Johnny nog wat doen of kunnen we m beter teruggeven alvast aan Anita?
ijdele hoop..quote:
Plaatselijk jaquote:
Homo's moeten een aparte route rijden?quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eerst Nieuwehorne dan gewoon rechtdoor en dan Oudehorne. Of andersom als je van de andere kant komt.
dat had ik ook wel willen zien. muziek vind ik niet zo geweldig, maar t wijf is lekkerquote:
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ook in de regen![]()
, ik betwijfel of ik dat zou hebben
.
Levert wat mooie plaatjes op.quote:
Ach, heeft ook wel ietsquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plaatselijk ja. Niet van de regen
.
Houden zoquote:Op zondag 23 december 2012 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar ze staat hier nog niet op #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |