Idem.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Geen antwoord in dit geval.quote:
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik had even de hoop op Tjitse in het huis.
Het is zaterdagavond ook nog eensquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Geen antwoord in dit geval.
Het is al tijd
- Oké *koptelefoon weer op*
Je had al half uur geleden moeten slapen!
- Oké *koptelefoon weer op*
Dank jequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
posten in een spoilerquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kendequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer.
18 en nog thuis wonenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Dan zingt hij toch over anussen?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Natte chicksquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer.
Wel chicks buiten daaro.
Morgen weer vroeg naar de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond ook nog eens
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |