Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kendequote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes, als in, Noooooooo, niet dit nummer.
18 en nog thuis wonenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar zit ik. Met livestream en FOK! in splitscreen en FM-radio aan.
Dan zingt hij toch over anussen?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zien we de komende 3 maanden sowieso niet.
Natte chicksquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
Klote nummer.
Wel chicks buiten daaro.
Morgen weer vroeg naar de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond ook nog eens
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb hier ooit een gore variant op bedacht...maar die ga ik hier niet posten...
Even een EPtje:quote:
quote:
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al vreemd dat je m'n voornaam kende
Uit economisch oogpunt is het veel voordeliger thuis te wonen. Sowieso zit ik nu in eindexamenjaar en niet op uni.quote:
Ik ben 19 en woon thuis, goedkoop manquote:
nee, op Ai su te pego....quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang Tjibbe?
Smooth...quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon een excuus om jou te laten denken dat ik je voornaam niet kende.
Met veel bier op heb je overal lol joh.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik zou trouwens echt niet zo vrolijk zijn als ik met dit weer daar buiten zou staan. Ik zou de kroeg in vluchten met dit weer en dan heeeeeeeel heeeeeeel heeeeeeeeeel misschien met heul veul bier op nog even gaan kijken
.
Geeft niets, ik heb een handdoekquote:
DMquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, op Ai su te pego....
en nee, die post ik echt niet. die is echt te grof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |