quote:
Ik heb nog wel een Annnet.rarquote:
Nee, en volgens mij hoef ik hem ook niet te kennenquote:
Oh wacht, 053 is Enschede?quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?
Het was vorig jaar.quote:
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem via de PM gehad geloof ik. Of via de .rar
Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen.quote:
minimaal 4quote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?
Geen idee maar ik had op mijn vorige laptop een gekregen, die heb ik dus niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rars zijn er dan?
Niks van mee gekregenquote:Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen.
Ik dacht dat jij een monument was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |