abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 00:14:55 #51
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655052
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Sexy en Gewaagd was dat. :')
:') Toen het daar nog mocht? Of..
  zondag 23 december 2012 @ 00:15:01 #52
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120655061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:

[..]

Neuh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120655066
A team *O*
pi_120655069
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dus nu is het onze schuld!? O+
Ja natuurlijk :7
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 23 december 2012 @ 00:15:11 #55
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120655071
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Sexy en Gewaagd was dat. :')
Ik heb nog wel een Annnet.rar
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120655072
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef D. het volgende:
Iedereen ken 'die' foto? :P
Welke? :o
pi_120655075
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef D. het volgende:
Iedereen ken 'die' foto? :P
Nee, en volgens mij hoef ik hem ook niet te kennen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:15:18 #58
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120655076
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?
Oh wacht, 053 is Enschede? _O-
pi_120655077
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:') Toen het daar nog mocht? Of..
Het was vorig jaar.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120655078
Wat een overgang trouwens :')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:15:28 #61
18653 crew  D.
pi_120655084
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb hem via de PM gehad geloof ik. Of via de .rar :')
Hoeveel verschillende rars zijn er dan? :o
  zondag 23 december 2012 @ 00:15:37 #62
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655089
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Het was vorig jaar.
Dan heb ik heel wat gemist. :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:15:38 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655091
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:') Toen het daar nog mocht? Of..
Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:15:42 #64
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655098
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oh wacht, 053 is Enschede? _O-
Ja. Wij wonen in 051-. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120655101
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
Wat een overgang trouwens :')
Achtbaanradio _O_
I reject reality and substitute my own
pi_120655104
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende rars zijn er dan? :o
minimaal 4 :')
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:16:02 #67
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655109
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef D. het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende rars zijn er dan? :o
Geen idee maar ik had op mijn vorige laptop een gekregen, die heb ik dus niet meer :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:16:12 #68
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120655117
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Je zag niks "prive's" om het zo maar te zeggen, maar genoeg andere dingen. :')
Niks van mee gekregen :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:16:13 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120655118
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar een jaartje langer
Ik dacht dat jij een monument was. :o
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120655120
Ik woon in 0182, boeja.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:16:16 #71
340341 Blester
Membre très utile
pi_120655121
Kijk de headlines morgen wel, morgen meer SR! Fijne nacht nog.
~ Love comes unseen; we only see it go
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:16:18 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_120655125
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:

[..]

Achtbaanradio _O_
Mooie omschrijving. O+
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:16:19 #73
18653 crew  D.
pi_120655126
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

minimaal 4 :')
Iemand een linkje naar die andere 3? :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:16:23 #74
11102 knep
Mountainfreak
pi_120655127
Ed S. :r
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:16:36 #75
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120655136
Ed Sheeran O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')