Dat ie uit 053 komt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
Wat zei die donkergetinte meneer nou eigenlijk![]()
![]()
Dat was geen KPDquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang aangevraagd. (maar goed ook, denk ik)
Dat een homo hem de rug toekeerde, en hij er kennelijk geen gebruik van maaktequote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
Wat zei die donkergetinte meneer nou eigenlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat een homo hem de rug toekeerde, en hij er kennelijk geen gebruik van maakte
Jij al helemaal.quote:
Ik heb al 3 jaar toegangquote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang aangevraagd. (maar goed ook, denk ik)
Whottaa whatchaaa 3 gram heohoeohoe halloelalalla tientje man woehhhoooeequote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
Wat zei die donkergetinte meneer nou eigenlijk![]()
![]()
Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?quote:
Ohja, das waar ookquote:
Sexy en Gewaagd was dat.quote:
Dus nu is het onze schuld!?quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ja sorry, mobiele lapo, jullie moeten niet zo snel posten!
quote:
Ik heb nog wel een Annnet.rarquote:
Nee, en volgens mij hoef ik hem ook niet te kennenquote:
Oh wacht, 053 is Enschede?quote:Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn broertje is echt een mongool wat dat betreft. Zegt hij. HEY DAT ZIJN WIJ. "Ehh, wij wonen niet in Enschede zei ik toen..." HUHHHH??? OOOOOOHHHH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |