Niet dat ik mezelf dan niet meer zou respecteren hoor !quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of ik ben achterlijk of veel van die TT's komen wel heel bekend voor.
De laatste post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vind je dit echt? Zo ja dan is dat enigszins triest.
als je ze herkent ben je niet achterlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is ook vrij standaard arrest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wil nog even toevoegen dat dit complete bullshit is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is ook vrij standaard arrest.
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rsquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.
En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo?![]()
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.quote:
Met een mod in ons midden en eentje nog iets daar buiten vermoed ik niet dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Nee, dat is prima werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Freddie Mercury. Die man had pas leervermogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Telt niet toen was ik nog geen lid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Indd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
Wat kijk je nu neer op mijn leervermogen? dat vind ik echt in en in triestquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Valid het volgende:
@Yreal en Boterbartje![]()
Ik vind het echt onverteerbaar dat je zo neerbuigend kan praten over mensen die een minder hoog opleidingsniveau aankunnen dan jijzelf. Echt, het totale onbegrip voor mensen in een andere situatie getuigt van een ongelofelijk domheid en kortzichtigheid. In en in triest.
Voor jullie beide geldt ondertussen dat iets als stam +t nog te moeilijk is om toe te passen.
Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.
Daaronder vallen dus niet bv. collega's die mbo hebben gedaan of helemaal niets, alle jou als jouw schrijven enzo; mensen kunnen ook slim zijn zonder of met lage opleiding. Maar die mensen snappen wel gelijk als je wat zegt en kunnen gewoon tellen etc.
Daarentegen ken ik ook mensen die gewoon niet weten wat links of rechts is en waar je geen gesprek mee kan voeren etc. Daar heb ik weinig mee.
Nuancering; dat ze geen respect krijgen gaat te ver, ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Euhm ik vind je post-insteek en houding in die posts erg verwerpelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rs![]()
Maar kennen jullie nou niemand die gewoon echt dom is en helemaal niks kan?
nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.
Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weetquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Ik zeg die mensen ook altijd gedag en vaak zie je ze dan heel verrast opkijken. Dus dan blijkt maar weer eens dat veel mensen die basale beleefdheid niet hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dit zelf kunt rijmen met wat je allemaal blaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, respect voor iedereen![]()
Ik heb lang genoeg als schoonmaker gewerkt in financiele instellingen. Dat je dan van tijd tot tijd door zo'n directeur zijn hele kantoor doorgejaagd werd omdat die man je ieder kruimeltje ging aanwijzen wat je schoon moest maken..
dat ik er weinig mee heb betekent niet dat ik niet vriendelijk hallo zeg?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weet
Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.
Tevens wat yreal zegt.
En nu klaar dit gezeur?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Sorry maar vuilniszakvolk krijgt mijn respect niet, helaas.
Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut dit
ok, pardonquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.
Het zou je verbazen (helaas).quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
De buschauffeur gedag zeggen is toch niet meer dan normaal?
Daar had men een hele campagne voor opgezet.quote:
Tegenwoordig is het normaal als je hem in elkaar rost als je geen kaartje haalt (voor bepaalde groeperingen)quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
ik heb niets met die vuilniszakjassen mannetjes die met een peukje, een broek op de knieen, petje los op de kop hier voor de deur staan te tuffen nee. En dat blijft zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou heel graag denken dat deze discussie je aan nieuwe inzichten geholpen heeft.
Niet, dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb niets met die vuilniszakjassen mannetjes die met een peukje, een broek op de knieen, petje los op de kop hier voor de deur staan te tuffen nee. En dat blijft zo
Ja, grapjas, dat zijn dus de mensen die je net compleet de grond in stampt omdat ze niet goed waren in wiskunde ...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dag![]()
Vooral toen ik altijd om 10 uur de bus had uit een boerengat, door 300 andere gehuchten terug naar zoetermeer. 3 kwartier lang met ze 2e in die bus
Ik ga straks ook een pizza bakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
Anyways tijd om pizza te gaan halen. Ik laat jullie dit nog maar even lekker door discussiėren.
dat zei ik nergensquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, grapjas, dat zijn dus de mensen die je net compleet de grond in stampt omdat ze niet goed waren in wiskunde ...
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dag![]()
Vooral toen ik altijd om 10 uur de bus had uit een boerengat, door 300 andere gehuchten terug naar zoetermeer. 3 kwartier lang met ze 2e in die bus
Praat voor jezelf manquote:
Smakelijk alvast!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks ook een pizza bakkenHawaii
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Ties02 het volgende:
Is het bij de andere studie topics eigenlijk ook zo gezellig als hier?
Niet letterlijk, nee. Maar dat is wel waar je punt op neerkomt als je er langer dan vijf seconden over nadenkt. Althans, ik vermoed niet dat er hoogleraren op lijn vijf zitten.quote:
Ach, af en toe een beetje elkaar kietelen kan geen kwaadquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, af en toe een beetje elkaar kietelen kan geen kwaad
Ik oook! Frutti di mare.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks ook een pizza bakkenHawaii
Ik zei, dat ik het niveau van die wiskunde hilarisch vind. Maar dat ik mensen pas afschrijf als dom, als ze echt helemaal niks kunnen. En dat zijn dus niet buschauffeurs of monteurs, maar figuren als Barby of Brit dekker ( al is brit dekker wel liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.
Volgens mij zijn jullie echt te zwart wit aan het denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.
dit ook, pvv ook gelijk van tafelquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Ik ben overigens wel tegen algemeen kiesrecht hoor. Moet mij niet roomser dan de paus voordoen
Dat is een vooroordeelquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit ook, pvv ook gelijk van tafel
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Kom nu heerlijk over alsof ik een of andere elitaire bal ben.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen met een lage intelligentie niet laten voortplanten is ook ondenkbaar maar vanuit het oogpunt van de evolutie wel interessant bijvoorbeeld.
Dat is sterk te betwijfelen. Althans, er is geen enkel bewijs dat een hogere intelligentie een grotere kans op voortplanten oplevert. Als je kijkt naar de grootte van gezinnen lijkt eerder het omgekeerde waarheid, waarmee hoge intelligentie dus juist evolutionair nadelig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen met een lage intelligentie niet laten voortplanten is ook ondenkbaar maar vanuit het oogpunt van de evolutie wel interessant bijvoorbeeld.
Bij hoge uitzondering begin Ik voorstander te worden. Weten we zeker dat jij geen kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende heb ik overigens wel een hekel aan mensen die laag opleidingsniveau compenseren met louter een grote waffel.
Gewoon normaal doen, iedereen. Van "hoog" tot "laag". Overigens heb ik jaren als bijbaantje in de beveiliging gewerkt dus ik weet ook andersom hoe het is.
Naja, ik trek me niet zoveel aan van jullie mening maar voor een goed beeld:quote:
om het eigen risico te compenserenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Zo mijn zorgtoeslag is flink omhoog gegaan
Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, zijn jullie nou allemaal van die heilig boontjes dat jullie als je dit zien niet denken
dom wicht?
Dit is dom, verder niet.
Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is sterk te betwijfelen. Althans, er is geen enkel bewijs dat een hogere intelligentie een grotere kans op voortplanten oplevert. Als je kijkt naar de grootte van gezinnen lijkt eerder het omgekeerde waarheid, waarmee hoge intelligentie dus juist evolutionair nadelig is.
Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering begin Ik voorstander te worden. Weten we zeker dat jij geen kinderen krijgt.
Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Zo mijn zorgtoeslag is flink omhoog gegaan
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.
Hier hetzelfde ongeveerquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.
Kennelijk vind jij het ook normaal om af te geven op bepaalde mensen. Moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen als anderen dat bij jou doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.
Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creėren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.
Nee, dat hadden we wel doorquote:En daarbij komt dat ik wel beter weet, ik twijfel niet aan mijn intelligentie.
Daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, het belangrijkste blijft dat je gewoon gedag kan zeggen. Ik denk dat wij het allemaal wel eens kunnen zijn dat wij meer opkijken naar een partner van een groot advocatenkantoor dan een kapster, zolang je de kapster niet beledigd om haar functie is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.
Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.
Dan heb je de posts niet goed gelezen. Niemand heeft het over schijnheilige toontjes of iets met die strekking. Er werd afgegeven op een beveiliger, omdat hij beveiliger was en daardoor geen respect verdiende.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
Door middel van een briefjequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?
Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaakquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik niet
Volgens mij beweert ook niemand dat bijv. een achterhoedegevecht op de lomschool hetzelfde is als een universitaire opleiding en een laag niveau is nou eenmaal een laag niveau. Dat wil echter nog niet zeggen dat je de mensen dan maar meteen als voetveeg moet behandelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Je krijgt een brief!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
he eindelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Bedankt voor deze les in evolutiequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creėren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.
[..]
Nee, dat hadden we wel door
Dat zei ik niet. Ik zei dat als mensen helemaal niks konden ik ze pas afschreef als dom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaakMaar het verschil is dat ik mensen beoordeel op wat ze presteren, en jij hier even concludeert dat iedereen die vmbo-wiskunde niet kan geen enkele andere kwaliteit heeft.
Je snapt het daadwerkelijk niet, wat vermakelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze les in evolutie
Evolutie gaat om aanpassing aan omstandigheden en zo te overleven. zie de kreet 'survival of the fittest' maar wellicht weetje dat wel beter dan
Dat is bullshit, jij zegt dat mensen met intelligentie minder goed kunnen voortplantenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je snapt het daadwerkelijk niet, wat vermakelijkJa. Evolutie draait om overleven. Maar wat is overleven? Zo veel mogelijk nakomelingen krijgen. Evolutie draait niet om één generatie of één individu, het draait om een soort als geheel. Dus is jouw uitspraak 'vanuit het oogpunt van de evolutie wel interessant bijvoorbeeld.' niet waar, want het is voor de voortplantingskansen van de mens als soort nadelig om intelligent te zijn.
Verder ga ik nu mijn aandacht besteden aan het een stuk zinvollere civiel recht.
En dat laatste mag je juist ook zo stellen en als ik het de moeite waard vind zou mij zelfs kunnen gaan verdedigen. Wat iemand wel en niet kan en hoeveel waarde dat allemaal heeft is allemaal subjectief, maar tegelijkertijd ook onderwerp van discussie. Een discussie die best gevoerd mag worden, en waar je niet al op voorhand (met alle goede bedoelingen) een hele groep mensen van moet uitsluiten op basis van respect en het vermoeden dat zij toch te simpel zijn om voor zichzelf op te kunnen komen en alleen maar gekwetst raken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij beweert ook niemand dat bijv. een achterhoedegevecht op de lomschool hetzelfde is als een universitaire opleiding en een laag niveau is nou eenmaal een laag niveau. Dat wil echter nog niet zeggen dat je de mensen dan maar meteen als voetveeg moet behandelen.
Daarnaast: wat is iets kunnen? Ik faciliteer belastingontwijking, jij bestudeert het "vijfde-colonne"recht (de ambtenarij). Weet niet of dit an sich nou verheffende praktijken zijn
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef De_Fietser het volgende:
Moeten jullie ook van die uitspraken van 70 pagina's lezen voor internationaal recht? Terwijl er echt maar een halve pagina interessant en echt relevant is.
Dat is een hele vervelende hebbelijkheid van met name het EHRM, maar ook het HvJ EU maakt zich er vaak schuldig aan. Als je printpapier wil besparen loont het dan ook heel erg de moeite om alleen de relevante overwegingen te printen. Vaak ook niet geheel toevallig alleen de laatste 5 pagina's.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef De_Fietser het volgende:
Moeten jullie ook van die uitspraken van 70 pagina's lezen voor internationaal recht? Terwijl er echt maar een halve pagina interessant en echt relevant is.
Voorlopige voorschotsbeschikking niet gehad voor 2013 van Belastingdienst toeslagen? Sturen ze elk jaar ruim op tijd op, daar zie je een jaarbedrag op staan. Was eerst 840, nu 1056 euro. Dus van 70 naar 88 euro. Kortom: ik krijg geld toequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ha! Ik krijg meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voorlopige voorschotsbeschikking niet gehad voor 2013 van Belastingdienst toeslagen? Sturen ze elk jaar ruim op tijd op, daar zie je een jaarbedrag op staan. Was eerst 840, nu 1056 euro. Dus van 70 naar 88 euro. Kortom: ik krijg geld toeBasisverzekering + aanvullend 1 ster = bij Zilveren Kruis 73,99 euro met 850 eigen risico. Dus 14,01 euro hou ik over
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk jaquote:En oh: is toch wat hé met de zoveelste herziening, nu inzake de zes van Breda?Weer verborgen bewijs
![]()
Bij ons zit dat allemaal in een reader, die op zijn beurt weer zeer prijzig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een hele vervelende hebbelijkheid van met name het EHRM, maar ook het HvJ EU maakt zich er vaak schuldig aan. Als je printpapier wil besparen loont het dan ook heel erg de moeite om alleen de relevante overwegingen te printen. Vaak ook niet geheel toevallig alleen de laatste 5 pagina's.
Kleine toevoeging op mijzelf om aan te geven waar ik heen wil:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat laatste mag je juist ook zo stellen en als ik het de moeite waard vind zou mij zelfs kunnen gaan verdedigen. Wat iemand wel en niet kan en hoeveel waarde dat allemaal heeft is allemaal subjectief, maar tegelijkertijd ook onderwerp van discussie. Een discussie die best gevoerd mag worden, en waar je niet al op voorhand (met alle goede bedoelingen) een hele groep mensen van moet uitsluiten op basis van respect en het vermoeden dat zij toch te simpel zijn om voor zichzelf op te kunnen komen en alleen maar gekwetst raken.
Was jij nou thuis in strafrecht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kleine toevoeging op mijzelf om aan te geven waar ik heen wil:
Er zit een verschil tussen fatsoennormen en een mening uiten. Als een vrouw met overgewicht de bus instapt en een Aldi tas met haar meedraagt een vervaalde bloemetjesjurk dan ga ik niet ter plekke opstaan, haar uitlachen en haar een dik arm loeder noemen dat in het leven faalt waar wij allemaal bijstaan.
Of dat allemaal waar zou mogen zijn of niet doet er niet toe. Het is op dat moment onfatsoenlijk, kwetsend en zwaar vernederend. Dat betekent echter niet dat ik een uitgesproken mening heb over falen in het leven, een ongezonde levenstijl er op na houden, armoede en mogelijke oorzaken van obesitas. Een mening die ik uit fatsoen op behoorlijk wat momenten voor mij zou moeten houden, maar waar ik zeker ook niet hypocriet over ga lopen doen. Voor de maarschappelijke normering (in den beginne is iedereen vrij om zijn leven zo hard te verneuken als deze dat zelf wil. maar de invloed van anderen kan dat enigszins beinvloeden) is het wellicht zelfs belangrijk dat ik deze mening ook op fatsoenlijke wijze kenbaar maak.
Falen is natuurlijk wel relatief.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kleine toevoeging op mijzelf om aan te geven waar ik heen wil:
Er zit een verschil tussen fatsoennormen en een mening uiten. Als een vrouw met overgewicht de bus instapt en een Aldi tas met haar meedraagt een vervaalde bloemetjesjurk dan ga ik niet ter plekke opstaan, haar uitlachen en haar een dik arm loeder noemen dat in het leven faalt waar wij allemaal bijstaan.
Of dat allemaal waar zou mogen zijn of niet doet er niet toe. Het is op dat moment onfatsoenlijk, kwetsend en zwaar vernederend. Dat betekent echter niet dat ik een uitgesproken mening heb over falen in het leven, een ongezonde levenstijl er op na houden, armoede en mogelijke oorzaken van obesitas. Een mening die ik uit fatsoen op behoorlijk wat momenten voor mij zou moeten houden, maar waar ik zeker ook niet hypocriet over ga lopen doen. Voor de maarschappelijke normering (in den beginne is iedereen vrij om zijn leven zo hard te verneuken als deze dat zelf wil. maar de invloed van anderen kan dat enigszins beinvloeden) is het wellicht zelfs belangrijk dat ik deze mening ook op fatsoenlijke wijze kenbaar maak.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Falen is natuurlijk wel relatief.
Misschien is die aldi chick met haar dikke pens en afzichtelijke jurk wel hartstikke gelukkig en ziet ze haar leven als uitermate geslaagd.
Jij zat ook aan de RuG toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
Enfin.. one down, six to go. Registergoederen wacht ik wel af. Tijd voor kerstvakantie?Dacht het niet
3 januari erfrecht, 4 januari belastingrecht 1, 7 januari burgerlijk 3 's ochtends en Romeins privaatrecht 's middags, 11 januari handels b en dan eindelijk twee weken niets. 21 januari: her registergoederen en 29 januari handels a her. Toch zit ik vanaf zaterdag mooi in la France
(ouders ftw)
Ik heb trouwens voor je gezocht: Ik kom op sommige sites wel verzet tegen een OM-afdoening tegen, en ook verzet tegen een strafbeschikking kan (waar je vandaan haalt dat dat niet zo is ontgaat me). Ik denk dat de rechtsbron art. 12 jo 12k Sv is.quote:
Dat was 'kom met een debiele post nog even proberen het vuurtje op te stoken', allemaal in één emoticon!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben dan wel benieuwd hoe je dit bedoelt
Nee maar wel eens gezien hoe dat in z'n werk gaatquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen als je over Microsoft zeurt !
Oh en heb je ook wel eens een stier gemolken ?
quote:
oke oke. Maar als ik nou en niet betaal, en niet in verzet ga wordt mijn "client" als het goed is vanzelf gedagvaard ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor je gezocht: Ik kom op sommige sites wel verzet tegen een OM-afdoening tegen, en ook verzet tegen een strafbeschikking kan (waar je vandaan haalt dat dat niet zo is ontgaat me). Ik denk dat de rechtsbron art. 12 jo 12k Sv is.
Sorry ik ben eerstejaars dus het zegt me allemaal niet zo veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Stimmt! Handels a/b komen wel goed, kwestie van vooraan beginnen bij de juiste afdeling
Belasting komt ditmaal wčl goed (mag eindelijk tentamen doen yay
) want mooi schemaatjes met belangrijkste wetsartikelen in de juiste volgorde per wet. Romeins hoop ik op wederom een 9 (heb ik mooi 3x9 op Rechtsgeschiedenis 1, 2 en Romeins privaatrecht straks) Maar dan burgerlijk 3 en erfrecht. Nu is erf anno 2003 niet lastig, maar dat we ook oud erfrecht moeten weten maakt het af en toe best verwarrend. Gaat spannend worden, want zonder erfrecht geen seminaar en zonder seminaar niet afstuderen dit jaar
Ik ben blij dat jij de orde in deze thread, met behulp van emoticons, zo goed weet te bewaren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was 'kom met een debiele post nog even proberen het vuurtje op te stoken', allemaal in één emoticon!
En dat is precies de kern! Juist omdat het allemaal relatief is en die chick misschien wel erg gelukkig en tevreden met de situatie is, is het een valkuil door haar bij voorbaat uit te sluiten van enige kritiek omdat jij voor jezelf al bedacht hebt dat zij in een achterstandspositie zit, een zielig vogeltje is en daarom met de fluwelen handschoen aangeraakt moet worden. Hiermee zie je haar niet als volwaardig. Wat in de praktijk door veel mensen als heel veel kwetsender ervaren wordt dan als je haar wel als een volwaardig en verantwoordelijk mens ziet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Falen is natuurlijk wel relatief.
Misschien is die aldi chick met haar dikke pens en afzichtelijke jurk wel hartstikke gelukkig en ziet ze haar leven als uitermate geslaagd.
Ik heb het gevoel dat dit extreme basiskennis is, maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke oke. Maar als ik nou en niet betaal, en niet in verzet ga wordt mijn "client" als het goed is vanzelf gedagvaard ?
True.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat is precies de kern! Juist omdat het allemaal relatief is en die chick misschien wel erg gelukkig en tevreden met de situatie is, is het een valkuil door haar bij voorbaat uit te sluiten van enige kritiek omdat jij voor jezelf al bedacht hebt dat zij in een achterstandspositie zit, een zielig vogeltje is en daarom met de fluwelen handschoen aangeraakt moet worden. Hiermee zie je haar niet als volwaardig. Wat in de praktijk door veel mensen als heel veel kwetsender ervaren wordt dan als je haar wel als een volwaardig en verantwoordelijk mens ziet.
Mee eens. Precies in hetzelfde rijtje vallen mensen die vinden dat je over homo's geen grappen mag maken (hoezo niet: ze zijn toch gelijkwaardig?) en dat je niet boos mag worden op een gehandicapte (hoezo niet: hij is toch niet zielig?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat is precies de kern! Juist omdat het allemaal relatief is en die chick misschien wel erg gelukkig en tevreden met de situatie is, is het een valkuil door haar bij voorbaat uit te sluiten van enige kritiek omdat jij voor jezelf al bedacht hebt dat zij in een achterstandspositie zit, een zielig vogeltje is en daarom met de fluwelen handschoen aangeraakt moet worden. Hiermee zie je haar niet als volwaardig. Wat in de praktijk door veel mensen als heel veel kwetsender ervaren wordt dan als je haar wel als een volwaardig en verantwoordelijk mens ziet.
Mooi. Inmiddels heb ik wel kunnen opmaken dat art 1lid 2 van wvsr ook van toepassing is op andere wetten en dat het criteria is "nieuwe inzichten over de strafbaarheid van de gedraging".quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit extreme basiskennis is, maar ik weet het nietedit: Ja, trouwens, dan komt het voor een rechter.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Ties02 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Gezellig in my hometown
wat denk je dat een rechter zegt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:34 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: ben benieuwd of DUO voor 14 januari gaat reageren op mijn bezwaar tegen de beėindiging van mijn studenten-OV per 1 augustus. Zo niet: aanmaning sturen, ingebrekestelling zodat ze nog 14 dagen de tijd krijgen, zo niet > dwangsom verbeurenLang leve deze wet! Maar ik zie DUO er wel voor aan op 10 januari te reageren > bezwaar ongegrond verklaard. Dan ga ik wel in beroep, griffierecht is in stufi-zaken toch slechts ¤42
Wil de rechter weleens zien oordelen over de beleidsnotitie 'studeren = investeren' en de keuze om per 01-09-2012 de drie jarige leentermijn niet langer te handhaven voor OV, maar nog slechts één jaar.
Ik doe beidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]helemaal vergeten.
Moet eigenlijk leren in plaats van te gaan kijken straks
Tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi. Inmiddels heb ik wel kunnen opmaken dat art 1lid 2 van wvsr ook van toepassing is op andere wetten en dat het criteria is "nieuwe inzichten over de strafbaarheid van de gedraging".
Ik denk dat je wel op moet passen met het verschil tussen niet betalen en verzet doen (art. 257e Sv, trouwens). Ik weet niet of er in de daaropvolgende zittingen verschil zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi. Inmiddels heb ik wel kunnen opmaken dat art 1lid 2 van wvsr ook van toepassing is op andere wetten en dat het criteria is "nieuwe inzichten over de strafbaarheid van de gedraging".
Ik ga vrijdag wel een verzet dingetje schrijven dan..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel op moet passen met het verschil tussen niet betalen en verzet doen (art. 257e Sv, trouwens). Ik weet niet of er in de daaropvolgende zittingen verschil zit.
Pak een stuk PVC-buis. Zaag ongeveer 120 centimeter er van af en daarna nog een stuk van 30 centimeter. Pak een gasbrander en verwarm het korte stuk tot het zacht genoeg is om te buigen. Buig het om een rond oppervlak heen zodat er een U-vorm ontstaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef _Rooos_ het volgende:
Er staat buiten een groep van minstens 10 kinderen iets tegen de ramen te gooien en ik durf niet naar buiten want het zijn er teveel....![]()
Ik heb zin in september, eindelijk weer studeren.
Welk tempo ga je ongeveer aanhouden ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef _Rooos_ het volgende:
Er staat buiten een groep van minstens 10 kinderen iets tegen de ramen te gooien en ik durf niet naar buiten want het zijn er teveel....![]()
Ik heb zin in september, eindelijk weer studeren.
Daar heeft de rechter niet zo heel veel over te zeggen. Het enige wat hij kan doen is DUO becomplimenteren met een schitterende uitvoering van wetgeving. Dat zouden meer overheidsdiensten zo snel moeten doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:34 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: ben benieuwd of DUO voor 14 januari gaat reageren op mijn bezwaar tegen de beėindiging van mijn studenten-OV per 1 augustus. Zo niet: aanmaning sturen, ingebrekestelling zodat ze nog 14 dagen de tijd krijgen, zo niet > dwangsom verbeurenLang leve deze wet! Maar ik zie DUO er wel voor aan op 10 januari te reageren > bezwaar ongegrond verklaard. Dan ga ik wel in beroep, griffierecht is in stufi-zaken toch slechts ¤42
Wil de rechter weleens zien oordelen over de beleidsnotitie 'studeren = investeren' en de keuze om per 01-09-2012 de drie jarige leentermijn niet langer te handhaven voor OV, maar nog slechts één jaar.
Geen idee. We kennen natuurlijk de jurisprudentie uit het harmonisatie-arrest. Maar ik zit veel meer te denken aan > door geen overgangsperiode in te stellen voor huidige gevallen noch te beslissen deze maatregel slechts in te laten gaan per 01-09-2012 voor studenten die dan beginnen, er sprake is van onevenredigheid. Het tast de rechtszekerheid aan en ik als student mag er op vertrouwen dat wanneer ik in 2005 voor het eerst stufi verkrijg en mij dan wordt medegedeeld: 4 jaar stufi, daarna 3 jaar vol bijlenen + ov-kaart ja, dan hou ik DUO daar 4 jaar later gewoon aan. Zelfs al hebben zij dan 7 jaar later een wijziging door te voeren wat aangeeft: 4 jaar stufi, 3 jaar bijlenen en 1 jaar maar ov.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat denk je dat een rechter zegt?
Dwangsom op WOB verzoeken is wel geweldig trouwens
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pak een stuk PVC-buis. Zaag ongeveer 120 centimeter er van af en daarna nog een stuk van 30 centimeter. Pak een gasbrander en verwarm het korte stuk tot het zacht genoeg is om te buigen. Buig het om een rond oppervlak heen zodat er een U-vorm ontstaat.
Schuur de vier uiteinden van de twee stukken en plak twee er van aan elkaar. Wikkel er strak ducktape omheen zodat ze stevig aan elkaar zitten.
Spuit het geheel eerst met twee grondlagen zwart en daarna met een neutrale bruine kleur. Laat drogen.
Doe het raam open, zwaai met je zojuist gemaakte wandelstok en roep 'Scheer je weg, schavuiten!'
Lastig, ik wil het sowieso sneller doen dan er voor deeltijd staat, maar ik kan nog niet zo goed inschatten hoeveel tijd ik per vak kwijt ben en hoe goed het te combineren is met werk. En sinds de meeloopdag zijn er 2 richtingen die me heel leuk lijken, dus ook nog kijken na het eerste jaar of ik niet toch 2 richtingen wil gaan doen. lijkt me wel erg leuk, maar het kost zo ongelovelijk veel tijd...quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welk tempo ga je ongeveer aanhouden ?
Ah, vandaar dat je die kinderen niet even op hun bek traptequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik ben nog geen man tegengekomen die Roos heet, nee...
Fair enough, een van de weinige keren dat een uitvoerende instantie inderdaad voortvarend van start gaat met nieuwe wetgevingquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar heeft de rechter niet zo heel veel over te zeggen. Het enige wat hij kan doen is DUO becomplimenteren met een schitterende uitvoering van wetgeving. Dat zouden meer overheidsdiensten zo snel moeten doen.
Wellicht dat een Art 1 eerste protocol EVRM argument nog iets kan betekenen aangezien het gaat om formele wetgeving en dat in sociaal zekerheidsrecht tegenwoordig wel vaker wordt aangehaald. Maar ik denk het om eerlijk te zijn niet.
tss, ook geen respect voor anderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je die kinderen niet even op hun bek trapte
Die kinderen hebben ook ouders, en ik woon nogal in een asowijk...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je die kinderen niet even op hun bek trapte
Het eerste punt is juist wat behandeld is in het harmonisatie arrest dat jezelf ook aanhaalt: hoe terecht de rechter het ook vindt dat je rechtzekerheid is aangetast, hij is niet degene die dat daarover gaat, maar de wetgever. Als er democratisch besloten wordt dat het nodig is, dan mag dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. We kennen natuurlijk de jurisprudentie uit het harmonisatie-arrest. Maar ik zit veel meer te denken aan > door geen overgangsperiode in te stellen voor huidige gevallen noch te beslissen deze maatregel slechts in te laten gaan per 01-09-2012 voor studenten die dan beginnen, er sprake is van onevenredigheid. Het tast de rechtszekerheid aan en ik als student mag er op vertrouwen dat wanneer ik in 2005 voor het eerst stufi verkrijg en mij dan wordt medegedeeld: 4 jaar stufi, daarna 3 jaar vol bijlenen + ov-kaart ja, dan hou ik DUO daar 4 jaar later gewoon aan. Zelfs al hebben zij dan 7 jaar later een wijziging door te voeren wat aangeeft: 4 jaar stufi, 3 jaar bijlenen en 1 jaar maar ov.
Ik mag er toch redelijkerwijs op vertrouwen dat wat de IBG in 2005 aangeeft in de vorm van een aanspraak op een sociaal voordeel (dat is stufi en dus ook 3 jaar bijlenen + ov), dat ik daar zodra het erom gaat (4 jaar stufi voor ho heb ik er per augustus dit jaar op zitten) ze kan houden aan hetgeen zij mij destijds aanboden? Iets met het Europees arrest genaamd Cristini van HvJEU no? Enfin, dat is wat ik de bestuursrechter bij de arrondissementsrechtbank Zwolle-Lelystad, afdeling: Zwolle als unierechter eens wil voorleggen
Voor wie zoiets heeft van: ehh wait whut? 2005 eerst stufi, pas in augustus 2012 stufi opgebruikt?Dat kan ja, als ik eerst 1 jaar stufi op het hbo verbruik, daarna 3 jaar aparte stufi op het mbo verbruik, ten slotte 1 jaar stufi wederom op hbo verbruik en aansluitend twee jaar stufi op het wo heb verbruikt. Is 2 jaar hbo, 2 jaar wo = 4 jaar ho stufi + 3 jaar stufi mbo = 7 jaar van 2005-2012
asowijk, breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:06 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Die kinderen hebben ook ouders, en ik woon nogal in een asowijk...![]()
(en ik ben een mietje)
Dat is waar. Nouja, fijne oudjaar alvastquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:06 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Die kinderen hebben ook ouders, en ik woon nogal in een asowijk...![]()
(en ik ben een mietje)
Ik combineer het ook met een volledige werkweek (ook niet gerelateerd) en ik heb dit kalenderjaar 30.1 ECTS gehaald. Daar kun jij natuurlijk niets mee maar misschien geeft het een beeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]![]()
Beste oplossing ooit, hahaha, als dat niet werkt...
[..]
Lastig, ik wil het sowieso sneller doen dan er voor deeltijd staat, maar ik kan nog niet zo goed inschatten hoeveel tijd ik per vak kwijt ben en hoe goed het te combineren is met werk. En sinds de meeloopdag zijn er 2 richtingen die me heel leuk lijken, dus ook nog kijken na het eerste jaar of ik niet toch 2 richtingen wil gaan doen. lijkt me wel erg leuk, maar het kost zo ongelovelijk veel tijd...
Brievenbussenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Nouja, fijne oudjaar alvast. Wanneer begin je met het dichttimmeren van de kozijnen?
Boh respect!! Netjes hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik combineer het ook met een volledige werkweek (ook niet gerelateerd) en ik heb dit kalenderjaar 38.7 ECTS gehaald. Daar kun jij natuurlijk niets mee maar misschien geeft het een beeld
Ik woon hier nog maar net en ik begin me serieus af te vragen of ik hier wel weg moet gaan met oud en nieuw. Laatst ook al sneeuwballen tegen de ramen, nu eieren ofzo. Gaat nog leuk worden....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Nouja, fijne oudjaar alvast. Wanneer begin je met het dichttimmeren van de kozijnen?
Verbeterd. Het was maar 30.1 ECTS.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh respect!! Netjes hoor!
welke richting is je huidige baan eigenlijk?
Ben je nou een man of vrouw? Ik ben het spoor bijster.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik woon hier nog maar net en ik begin me serieus af te vragen of ik hier wel weg moet gaan met oud en nieuw. Laatst ook al sneeuwballen tegen de ramen, nu eieren ofzo. Gaat nog leuk worden....
Oke, netjes! Welke richting doe je? En volg je veel colleges/werkgroepen of veel zelfstudie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik combineer het ook met een volledige werkweek (ook niet gerelateerd) en ik heb dit kalenderjaar 30.1 ECTS gehaald. Daar kun jij natuurlijk niets mee maar misschien geeft het een beeld
Oh sorry, ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je nou een man of vrouw? Ik ben het spoor bijster.
Ik vind het overigens wel een beetje ver gaan. Wat voor wijk woon je dan?
Goed studeren, mooie cijfers halen, hoef je later nooit meer in zo een wijk te wonenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben een vrouw.![]()
1 van de vogelaarswijken in Groningen, en dan schijn ik nog in het goede deel van de wijk te wonen...
Oh boy. Nouja, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben een vrouw.![]()
1 van de vogelaarswijken in Groningen, en dan schijn ik nog in het goede deel van de wijk te wonen...
Vwb rechtszekerheid: daar kan inkomen. Zou je mij kunnen wijzen op jurisprudentie die de trend zet voor het gegeven dat een beroep op het vertrouwensbeginsel in beginsel vrijwel nooit wordt gehonoreerd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het eerste punt is juist wat behandeld is in het harmonisatie arrest dat jezelf ook aanhaalt: hoe terecht de rechter het ook vindt dat je rechtzekerheid is aangetast, hij is niet degene die dat daarover gaat, maar de wetgever. Als er democratisch besloten wordt dat het nodig is, dan mag dat.
Het beroep op het vertrouwensbeginsel is ook niet heel sterk. In de praktijk mislukt dat altijd, maar in het geval van verandering van wetgeving is dat vrijwel zeker. Chrisitini gaat hier niet op omdat je rechten als Unieburger niet zijn aangetast. Als je Europese jurisprudentie wil gebruiken zou ik uitspraken van het EHRM door zoeken.
Ik studeer Rechtsgeleerdheid aan de OU. Alles zelf; geen colleges of werkgroepen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oke, netjes! Welke richting doe je? En volg je veel colleges/werkgroepen of veel zelfstudie?
Als het even kan wil ik 32 uur gaan werken, maakt het allemaal net wat makkelijker denk ik.
Anders schakel je deze beste man in:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh boy. Nouja, sterkte ermee.
Misschien kan je ze met een wetboek te lijf gaan. DE WET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Anders schakel je deze beste man in:Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door je overgewicht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelf al een imponerende verschijning. Dit heb ik niet nodig. Louter de wet!
Oh oeps, nooit doorgehad... Zal het zo even aanpassen.quote:
Goed plan, ik heb het alleen geaccepteerd omdat dit het enige huis was dat ik kon krijgen in de sociale huur, en dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed studeren, mooie cijfers halen, hoef je later nooit meer in zo een wijk te wonen.
Thanks, zal het nodig hebben...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh boy. Nouja, sterkte ermee.
Misschien kan je ze met een wetboek te lijf gaan. DE WET!
Behoefte aan een neuscorrectie volgende week?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Behoefte aan een neuscorrectie volgende week?
Oke, ik twijfel ook nog of ik wel of niet alles in zelfstudie ga doen, scheelt wel een hoop tijd denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik studeer Rechtsgeleerdheid aan de OU. Alles zelf; geen colleges of werkgroepen.
Dat is inderdaad een goed voorbeeld van de mensen die je hier tegenkomt.quote:
Jij wil nog een rel hč ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees steeds dat erik dik is, klopt dat?
Ik woon in de buurt van de nachtopvang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh oeps, nooit doorgehad... Zal het zo even aanpassen.
[..]
Goed plan, ik heb het alleen geaccepteerd omdat dit het enige huis was dat ik kon krijgen in de sociale huur, en dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.....
[..]
Thanks, zal het nodig hebben...
Helaas wel, hier 5 jaar ingeschreven gestaan, en dan krijg je dus alleen nog maar iets in zulke buurten. Maar je moet toch iets op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Keyos het volgende:
@Rooos
Ik zal er ook aan moeten geloven ooit hoor, ik wil tijdens mijn studietijd naar Rotterdam vertrekken en ben al 4 jaar ingeschreven voor een huurwoning, als ik er één te pakken krijg zal dat (Rotterdam kennende) geen buurt zijn als waarin ik ben opgegroeid.
Er zijn maar weinig goede buurten in Rotterdam die betaalbaar zijn jammer genoeg, maar zo werkt dat voor vrijwel elke grote stad.
Nee? sorry, weet het zo echt niet? maar zal wel ict zijn dan.. bij alle vragen die ik nu krijg denk ik; maring-assuradeuren, interpretatiemethode, formele vragen of zoiets. word er gek vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verbeterd. Het was maar 30.1 ECTS.
Enneh...weet je nog onze discussie over email ?
Ook slechte ervaringen met oud en nieuw dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van de nachtopvang.
Welnee, ik woon niet op de begane grond.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ook slechte ervaringen met oud en nieuw dus?
Geen gezeik, allemaal knallen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee? sorry, weet het zo echt niet? maar zal wel ict zijn dan.. bij alle vragen die ik nu krijg denk ik; maring-assuradeuren, interpretatiemethode, formele vragen of zoiets. word er gek van
Ik wel....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee, ik woon niet op de begane grond.
Heerlijk in het boerenkerkdorpje back in twente zo'n 10.000 klapper over de hoofdstraat uitrollen. Genietenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
Heb wel zin om zo'n mat af te steken. Dat heeft zoiets treurigs dat het weer leuk is. Met zijn alleen zo staan loeren naar zo'n enorme duizendklapper.
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
Heb wel zin om zo'n mat af te steken. Dat heeft zoiets treurigs dat het weer leuk is. Met zijn alleen zo staan loeren naar zo'n enorme duizendklapper.
pics or it didn't happenquote:
Wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.
Ik had toch foto gepost? Nou, dan met meer gel. En geen mat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Steek je kapsel in de fik
of had je geen corperaal matje![]()
Ik denk niet dat mensen zoals jij en ik dat kunnen bevatten. Al zouden we dat willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Big Brother Kelly in ons midden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gaat snel die geslachtveranderingsoperaties tegenwoordig.
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komenquote:
ik denk dat hij er ook niet tegenop kijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komen
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?
Nee zonder gekkigheid ongetwijfeld heb je gelijk maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit zoveel gedachtes aan gewijd heb.
mij niet gezien, wel leuk om te zien.quote:
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...quote:
Het was natuurlijk ook niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsen
Zie bladzijden 291 tot en met 293 Verbintenissenrecht algemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
die laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
[ afbeelding ]
geweldig hequote:
Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.quote:
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
Touché.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...
hoe verenig je dat met art. 1 GW?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.
Dat had ik wel verwacht, maar kan nooit kwaad om het voor mezelf op te frissenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrecht
Dat. En de helft is niet meer te eten.quote:
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe verenig je dat met art. 1 GW?
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Arme Roos, die kijkt nu al met angst en beven uit naar oudjaar.
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.
Oh zieltje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Heb het artikel voor mijn neus liggen (was in de GW bezig door tentamenvoorbereiding), dus ik had even zin om er op in te gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieus
Wie is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zie dat iedereen weer lief tegen elkaar doet.
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Of je gaat gewoon even bij iemand anders zitten. Als er geen licht brandt ben je ook geen "leuk" doelwit.
Ik woon in Groningen en ben best wel sterk dus ik kan altijd helpenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.
Nee Den Haag en Rotterdam is gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee Den Haag en Rotterdam is gezellig
Inderdaad. Van de Schildersbuurt tot Zuid-Oost tot Oude Westen, een en al gezelligheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Nou niet dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijk.
Ook samen biertje pakken enzo of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
Moet je denk ik niet in dit topic zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik vind jullie wel lief.![]()
Als die kutkinderen zich niet gedragen de komende tijd schakel ik wel een paar stoere FOK!kers in.
Nee opblaas-novietenhoederquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?
heldquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Ja, precies.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Da's ook vlakbij de Daniel Goedkoopstraat toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Niet aankomen is een zegen, heerlijk burgers eten zonder op gewicht te letten (zo, is het woord 'burgers' ook dit topic weer genoemd).quote:
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Gemeenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
Niet mooi en interessant?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
Hij was al een keer gebruikt, sherlock.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nja, je bent groter dan ik geloof ik.quote:
Hu-plfffquote:
Klopt. Maarja, wat koop je daar voor als je niet kunt kaap'ren varen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, je bent groter dan ik geloof ik.
You don't say?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij was al een keer gebruikt, sherlock.
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
You don't say?
Ik zat natuurlijk ook maar wat te kloten. Tchock.
Altijd zo verrot dat het samenvalt met de tentamensquote:
Haha wat een heldenlied was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hu-plfff
[..]
Klopt. Maarja, wat koop je daar voor als je niet kunt kaap'ren varen.
Was het niet Pier?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaloers op Jan, Piet, Joris en Corneel
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.quote:
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoordquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoord
The fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bekendste versie, maar het lied is al zo oud als je moeder/de middeleeuwen
Nee, moet ik mij nu schamen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, moet ik mij nu schamen?
Ik schaam me lekker mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, het is een beetje als Kortjakje ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jaquote:
nee, maar volgens mij heeft bijna iedereen dit wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |