abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:49:02 #76
263417 Keyos
Like a Boss
pi_120467511
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende heb ik overigens wel een hekel aan mensen die laag opleidingsniveau compenseren met louter een grote waffel.

Gewoon normaal doen, iedereen. Van "hoog" tot "laag". Overigens heb ik jaren als bijbaantje in de beveiliging gewerkt dus ik weet ook andersom hoe het is.
Dat zeker.

Wat ik hieraan nog wil toevoegen is wanneer mensen die niet zo slim zijn een complexe discussie aangaan, ongelooflijk dom overkomen en fout zitten, maar toch blijven volhouden dat hij/zij het juist heeft. Zeer, maar dan ook zeer vermoeiend. Ik ga ook niet zeiken bij het repareren van de auto dat het anders moet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_120467516
Maargoed, zijn jullie nou allemaal van die heilig boontjes dat jullie als je dit zien niet denken

dom wicht :') ?

Dit is dom, verder niet.
pi_120467525
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

:Y
Naja, ik trek me niet zoveel aan van jullie mening maar voor een goed beeld:
- magazijnmedewerker
- ik kan koeien melken en trekker rijden
- werk samen met sociale werkplaats, mensen met en iq onder de 70 en heb daar lol mee.

maar hey, wellicht ben ik wel een elitaire bal diep van binnen O+
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:50:19 #79
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120467560
Nou jongens, laten we het maar even weer tot rust komen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120467583
Zo mijn zorgtoeslag is flink omhoog gegaan
pi_120467601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
om het eigen risico te compenseren ^O^
pi_120467611
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, zijn jullie nou allemaal van die heilig boontjes dat jullie als je dit zien niet denken

dom wicht :') ?

Dit is dom, verder niet.
Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.
pi_120467620
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is sterk te betwijfelen. Althans, er is geen enkel bewijs dat een hogere intelligentie een grotere kans op voortplanten oplevert. Als je kijkt naar de grootte van gezinnen lijkt eerder het omgekeerde waarheid, waarmee hoge intelligentie dus juist evolutionair nadelig is.
Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Bij hoge uitzondering begin Ik voorstander te worden. Weten we zeker dat jij geen kinderen krijgt.
Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.

En daarbij komt dat ik wel beter weet, ik twijfel niet aan mijn intelligentie.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120467627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:52:28 #85
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_120467648
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:53:35 #86
256090 Giku
graag verwijderen
pi_120467686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.
graag verwijderen
pi_120467694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:

[..]

Hier hetzelfde ongeveer
pi_120467716
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.
Kennelijk vind jij het ook normaal om af te geven op bepaalde mensen. Moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen als anderen dat bij jou doen.

Overigens betekent het feit dat ik een blauw kleurtje heb niet dat ik altijd als mod spreek. Iets met q.q. en pro se, maar dat leer je nog wel.
pi_120467745
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.
Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creëren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.
quote:
En daarbij komt dat ik wel beter weet, ik twijfel niet aan mijn intelligentie.
Nee, dat hadden we wel door :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:55:51 #90
263417 Keyos
Like a Boss
pi_120467784
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
Daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, het belangrijkste blijft dat je gewoon gedag kan zeggen. Ik denk dat wij het allemaal wel eens kunnen zijn dat wij meer opkijken naar een partner van een groot advocatenkantoor dan een kapster, zolang je de kapster niet beledigd om haar functie is er niets aan de hand.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_120467785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.
Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik niet :P
pi_120467787
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?
pi_120467802
quote:
Dan heb je de posts niet goed gelezen. Niemand heeft het over schijnheilige toontjes of iets met die strekking. Er werd afgegeven op een beveiliger, omdat hij beveiliger was en daardoor geen respect verdiende.

Enfin, genoeg bagger in het topic.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:56:25 #94
256090 Giku
graag verwijderen
pi_120467803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Door middel van een briefje ;)?
graag verwijderen
pi_120467812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik niet :P
Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaak :') Maar het verschil is dat ik mensen beoordeel op wat ze presteren, en jij hier even concludeert dat iedereen die vmbo-wiskunde niet kan geen enkele andere kwaliteit heeft.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:56:42 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120467818
quote:
Volgens mij beweert ook niemand dat bijv. een achterhoedegevecht op de lomschool hetzelfde is als een universitaire opleiding en een laag niveau is nou eenmaal een laag niveau. Dat wil echter nog niet zeggen dat je de mensen dan maar meteen als voetveeg moet behandelen.

Daarnaast: wat is iets kunnen? Ik faciliteer belastingontwijking, jij bestudeert het "vijfde-colonne"recht (de ambtenarij). Weet niet of dit an sich nou verheffende praktijken zijn :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120467830
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Je krijgt een brief! :D Magnifiek he!
pi_120467853
quote:
he eindelijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creëren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.

[..]

Nee, dat hadden we wel door :')
Bedankt voor deze les in evolutie :')

Evolutie gaat om aanpassing aan omstandigheden en zo te overleven. zie de kreet 'survival of the fittest' maar wellicht weetje dat wel beter dan
pi_120467858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaak :') Maar het verschil is dat ik mensen beoordeel op wat ze presteren, en jij hier even concludeert dat iedereen die vmbo-wiskunde niet kan geen enkele andere kwaliteit heeft.
Dat zei ik niet. Ik zei dat als mensen helemaal niks konden ik ze pas afschreef als dom.
pi_120467889
Oh... :') Ik dacht dat ze altijd mailden en ik zag niks staan dus ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')