Dat zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende heb ik overigens wel een hekel aan mensen die laag opleidingsniveau compenseren met louter een grote waffel.
Gewoon normaal doen, iedereen. Van "hoog" tot "laag". Overigens heb ik jaren als bijbaantje in de beveiliging gewerkt dus ik weet ook andersom hoe het is.
Naja, ik trek me niet zoveel aan van jullie mening maar voor een goed beeld:quote:
om het eigen risico te compenserenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Zo mijn zorgtoeslag is flink omhoog gegaan
Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
Maargoed, zijn jullie nou allemaal van die heilig boontjes dat jullie als je dit zien niet denken
dom wicht?
Dit is dom, verder niet.
Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is sterk te betwijfelen. Althans, er is geen enkel bewijs dat een hogere intelligentie een grotere kans op voortplanten oplevert. Als je kijkt naar de grootte van gezinnen lijkt eerder het omgekeerde waarheid, waarmee hoge intelligentie dus juist evolutionair nadelig is.
Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering begin Ik voorstander te worden. Weten we zeker dat jij geen kinderen krijgt.
Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Zo mijn zorgtoeslag is flink omhoog gegaan
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel, als ik vragen mag? Ik kreeg ook een brief van de belastingdienst maar ik heb geen idee wat ik eerder betaalde.
Hier hetzelfde ongeveerquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.
Kennelijk vind jij het ook normaal om af te geven op bepaalde mensen. Moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen als anderen dat bij jou doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja sorry gast, dat je het niet eens bent hoef nog geen moddergegooi tot gevolg te hebben. Een mod, op de man. Lekker bezig.
Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creëren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gaat ook niet over de kans op voortplanten maar over hoe intelligentie deels genetisch vast is gelegd.
Nee, dat hadden we wel doorquote:En daarbij komt dat ik wel beter weet, ik twijfel niet aan mijn intelligentie.
Daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, het belangrijkste blijft dat je gewoon gedag kan zeggen. Ik denk dat wij het allemaal wel eens kunnen zijn dat wij meer opkijken naar een partner van een groot advocatenkantoor dan een kapster, zolang je de kapster niet beledigd om haar functie is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, het mens weet niet wat een dozijn is. Lekker boeiend. Het punt is ook niet of ze dom is (in de zin van, intellectueel) maar dat jij mensen als zij ook alle andere vaardigheden ontzegt.
Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Kreeg afgelopen jaar ~70 per maand, nu ~88. Rond de 200 euro dus, best prima.
Dan heb je de posts niet goed gelezen. Niemand heeft het over schijnheilige toontjes of iets met die strekking. Er werd afgegeven op een beveiliger, omdat hij beveiliger was en daardoor geen respect verdiende.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Ach man, politiek correct gezeik. Natuurlijk moet je respect hebben voor alles wat een mens kan, maar als dat echt bijster weinig is mag dat best gezegd worden. De meeste mensen waarderen het als je ze als gelijkwaardig en eerlijk benaderd i.p.v een schijnheilig toontje opzet ('och, wat mooi dat je dat allemaal kan! Goed hoor') terwijl je ze diep van binnen toch een ongelooflijke malloot vindt.
Door middel van een briefjequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?
Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaakquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij denkt helemaal nooit "sukkel" of "wat ben jij dom"? Geloof ik niet
Volgens mij beweert ook niemand dat bijv. een achterhoedegevecht op de lomschool hetzelfde is als een universitaire opleiding en een laag niveau is nou eenmaal een laag niveau. Dat wil echter nog niet zeggen dat je de mensen dan maar meteen als voetveeg moet behandelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Je krijgt een brief!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat bedrag veranderd is?
he eindelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef Ryon het volgende:
Bedankt voor deze les in evolutiequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je evolutie dus niet. Het 'doel' van evolutie (wat technisch gezien niet eens bestaat) is niet een 'slimmere' of 'betere' soort creëren. Evolutie draait om voortplanten. Dus als intelligentere mensen gemiddeld minder kinderen krijgen is intelligentie juist een evolutionair nadeel, en dus is domme mensen niet laten voortplanten nog veel debieler dan het op het eerste oog al lijkt.
[..]
Nee, dat hadden we wel door
Dat zei ik niet. Ik zei dat als mensen helemaal niks konden ik ze pas afschreef als dom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk denk ik dat wel. Ik denk het zelfs heel vaakMaar het verschil is dat ik mensen beoordeel op wat ze presteren, en jij hier even concludeert dat iedereen die vmbo-wiskunde niet kan geen enkele andere kwaliteit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |