quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou heel graag denken dat deze discussie je aan nieuwe inzichten geholpen heeft.
Niet, dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb niets met die vuilniszakjassen mannetjes die met een peukje, een broek op de knieen, petje los op de kop hier voor de deur staan te tuffen nee. En dat blijft zo
Ja, grapjas, dat zijn dus de mensen die je net compleet de grond in stampt omdat ze niet goed waren in wiskunde ...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dag![]()
Vooral toen ik altijd om 10 uur de bus had uit een boerengat, door 300 andere gehuchten terug naar zoetermeer. 3 kwartier lang met ze 2e in die bus
Ik ga straks ook een pizza bakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
Anyways tijd om pizza te gaan halen. Ik laat jullie dit nog maar even lekker door discussiëren.
dat zei ik nergensquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, grapjas, dat zijn dus de mensen die je net compleet de grond in stampt omdat ze niet goed waren in wiskunde ...
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dag![]()
Vooral toen ik altijd om 10 uur de bus had uit een boerengat, door 300 andere gehuchten terug naar zoetermeer. 3 kwartier lang met ze 2e in die bus
Praat voor jezelf manquote:
Smakelijk alvast!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks ook een pizza bakkenHawaii
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Ties02 het volgende:
Is het bij de andere studie topics eigenlijk ook zo gezellig als hier?
Niet letterlijk, nee. Maar dat is wel waar je punt op neerkomt als je er langer dan vijf seconden over nadenkt. Althans, ik vermoed niet dat er hoogleraren op lijn vijf zitten.quote:
Ach, af en toe een beetje elkaar kietelen kan geen kwaadquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, af en toe een beetje elkaar kietelen kan geen kwaad
Ik oook! Frutti di mare.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga straks ook een pizza bakkenHawaii
Ik zei, dat ik het niveau van die wiskunde hilarisch vind. Maar dat ik mensen pas afschrijf als dom, als ze echt helemaal niks kunnen. En dat zijn dus niet buschauffeurs of monteurs, maar figuren als Barby of Brit dekker ( al is brit dekker wel liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.
Volgens mij zijn jullie echt te zwart wit aan het denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar hoe rijm je je bewondering voor chauffeurs/monteurs e.d. met je eerdere complete vernedering van die groep? I'm lost.
dit ook, pvv ook gelijk van tafelquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Ik ben overigens wel tegen algemeen kiesrecht hoor. Moet mij niet roomser dan de paus voordoen
Dat is een vooroordeelquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit ook, pvv ook gelijk van tafel
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Kom nu heerlijk over alsof ik een of andere elitaire bal ben.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen met een lage intelligentie niet laten voortplanten is ook ondenkbaar maar vanuit het oogpunt van de evolutie wel interessant bijvoorbeeld.
Dat is sterk te betwijfelen. Althans, er is geen enkel bewijs dat een hogere intelligentie een grotere kans op voortplanten oplevert. Als je kijkt naar de grootte van gezinnen lijkt eerder het omgekeerde waarheid, waarmee hoge intelligentie dus juist evolutionair nadelig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen met een lage intelligentie niet laten voortplanten is ook ondenkbaar maar vanuit het oogpunt van de evolutie wel interessant bijvoorbeeld.
Bij hoge uitzondering begin Ik voorstander te worden. Weten we zeker dat jij geen kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |