Niet dat ik mezelf dan niet meer zou respecteren hoor !quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of ik ben achterlijk of veel van die TT's komen wel heel bekend voor.
De laatste post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vind je dit echt? Zo ja dan is dat enigszins triest.
als je ze herkent ben je niet achterlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is ook vrij standaard arrest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wil nog even toevoegen dat dit complete bullshit is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is ook vrij standaard arrest.
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rsquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.
En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo?![]()
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.quote:
Met een mod in ons midden en eentje nog iets daar buiten vermoed ik niet dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Nee, dat is prima werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Freddie Mercury. Die man had pas leervermogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Telt niet toen was ik nog geen lid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Indd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
Wat kijk je nu neer op mijn leervermogen? dat vind ik echt in en in triestquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Valid het volgende:
@Yreal en Boterbartje![]()
Ik vind het echt onverteerbaar dat je zo neerbuigend kan praten over mensen die een minder hoog opleidingsniveau aankunnen dan jijzelf. Echt, het totale onbegrip voor mensen in een andere situatie getuigt van een ongelofelijk domheid en kortzichtigheid. In en in triest.
Voor jullie beide geldt ondertussen dat iets als stam +t nog te moeilijk is om toe te passen.
Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.
Daaronder vallen dus niet bv. collega's die mbo hebben gedaan of helemaal niets, alle jou als jouw schrijven enzo; mensen kunnen ook slim zijn zonder of met lage opleiding. Maar die mensen snappen wel gelijk als je wat zegt en kunnen gewoon tellen etc.
Daarentegen ken ik ook mensen die gewoon niet weten wat links of rechts is en waar je geen gesprek mee kan voeren etc. Daar heb ik weinig mee.
Nuancering; dat ze geen respect krijgen gaat te ver, ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Euhm ik vind je post-insteek en houding in die posts erg verwerpelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rs![]()
Maar kennen jullie nou niemand die gewoon echt dom is en helemaal niks kan?
nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.
Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weetquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Ik zeg die mensen ook altijd gedag en vaak zie je ze dan heel verrast opkijken. Dus dan blijkt maar weer eens dat veel mensen die basale beleefdheid niet hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dit zelf kunt rijmen met wat je allemaal blaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, respect voor iedereen![]()
Ik heb lang genoeg als schoonmaker gewerkt in financiele instellingen. Dat je dan van tijd tot tijd door zo'n directeur zijn hele kantoor doorgejaagd werd omdat die man je ieder kruimeltje ging aanwijzen wat je schoon moest maken..
dat ik er weinig mee heb betekent niet dat ik niet vriendelijk hallo zeg?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weet
Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.
Tevens wat yreal zegt.
En nu klaar dit gezeur?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Sorry maar vuilniszakvolk krijgt mijn respect niet, helaas.
Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut dit
ok, pardonquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.
Het zou je verbazen (helaas).quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
De buschauffeur gedag zeggen is toch niet meer dan normaal?
Daar had men een hele campagne voor opgezet.quote:
Tegenwoordig is het normaal als je hem in elkaar rost als je geen kaartje haalt (voor bepaalde groeperingen)quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
ik heb niets met die vuilniszakjassen mannetjes die met een peukje, een broek op de knieen, petje los op de kop hier voor de deur staan te tuffen nee. En dat blijft zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |