abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120466726
WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Eriksd
• Tchock
• Yreal
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Rijksuniversiteit Groningen
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser

Universiteit van Tilburg
• wimjongil

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd

Scholieren
• DanielBackward

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Meet: Vrijdag 28 december 18.00 op Amsterdam Zuid (WTC). Aanwezigen:

• Maharbal
• Eriksd
• Keyos
• Actaeon
• De_Fietser
• Pax
• Yreal

Dresscode: Suit up!
pi_120466735
Ik wilde niet eens lapo deze keer. :{
pi_120466737
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Met Pitlo :'(
pitlo is tof
pi_120466738
Of ik ben achterlijk of veel van die TT's komen wel heel bekend voor.
pi_120466753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niet dat ik mezelf dan niet meer zou respecteren hoor !
pi_120466755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Vind je dit echt? Zo ja dan is dat enigszins triest.
De laatste post.
pi_120466762
quote:
als je ze herkent ben je niet achterlijk? :P
Tenzij natuurlijk 2e keer zelfde arrest voor TT
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120466764
quote:
Het is ook vrij standaard arrest.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:30:32 #9
256090 Giku
graag verwijderen
pi_120466770
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
graag verwijderen
pi_120466818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? .... :') Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.

Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Ik wil nog even toevoegen dat dit complete bullshit is.
pi_120466819
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen _O_

Daar had ik het niet over.

Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
pi_120466822
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? .... :') Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.

Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.

En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo? :')
pi_120466850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.
pi_120466857
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het is ook vrij standaard arrest.
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
pi_120466865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen _O_

Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
pi_120466869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.

En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo? :')
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rs :P

Maar kennen jullie nou niemand die gewoon echt dom is en helemaal niks kan?
pi_120466874
@Yreal en Boterbartje :{

Ik vind het echt onverteerbaar dat je zo neerbuigend kan praten over mensen die een minder hoog opleidingsniveau aankunnen dan jijzelf. Echt, het totale onbegrip voor mensen in een andere situatie getuigt van een ongelofelijk domheid en kortzichtigheid. In en in triest.

Voor jullie beide geldt ondertussen dat iets als stam +t nog te moeilijk is om toe te passen.
pi_120466875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef Actaeon het volgende:

[..]

De laatste post.
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.

Daaronder vallen dus niet bv. collega's die mbo hebben gedaan of helemaal niets, alle jou als jouw schrijven enzo; mensen kunnen ook slim zijn zonder of met lage opleiding. Maar die mensen snappen wel gelijk als je wat zegt en kunnen gewoon tellen etc.

Daarentegen ken ik ook mensen die gewoon niet weten wat links of rechts is en waar je geen gesprek mee kan voeren etc. Daar heb ik weinig mee.

Nuancering; dat ze geen respect krijgen gaat te ver, ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120466881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Met een mod in ons midden en eentje nog iets daar buiten vermoed ik niet dat dat nodig is.
pi_120466893
quote:
Nee, dat is prima werk :Y
pi_120466899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
Freddie Mercury. Die man had pas leervermogen.
pi_120466924
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
pi_120466943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:

pi_120466944
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Telt niet toen was ik nog geen lid.
pi_120466968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
Indd.

Echt. Zijn jullie (Yreal en Boterbartje) soms ook vaak te vinden op NuJIJ? Dat is hetzelfde niveau.
pi_120466984
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Valid het volgende:
@Yreal en Boterbartje :{

Ik vind het echt onverteerbaar dat je zo neerbuigend kan praten over mensen die een minder hoog opleidingsniveau aankunnen dan jijzelf. Echt, het totale onbegrip voor mensen in een andere situatie getuigt van een ongelofelijk domheid en kortzichtigheid. In en in triest.

Voor jullie beide geldt ondertussen dat iets als stam +t nog te moeilijk is om toe te passen.
Wat kijk je nu neer op mijn leervermogen? dat vind ik echt in en in triest

:P
pi_120466988
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.

Daaronder vallen dus niet bv. collega's die mbo hebben gedaan of helemaal niets, alle jou als jouw schrijven enzo; mensen kunnen ook slim zijn zonder of met lage opleiding. Maar die mensen snappen wel gelijk als je wat zegt en kunnen gewoon tellen etc.

Daarentegen ken ik ook mensen die gewoon niet weten wat links of rechts is en waar je geen gesprek mee kan voeren etc. Daar heb ik weinig mee.

Nuancering; dat ze geen respect krijgen gaat te ver, ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.
pi_120466991
Maar na al mijn haat-posts tegen corporaal gedrag en ballerigheid ben ik nu ineens elitair omdat ik even heel hard moet lachen om die vragen van dat wiskunde examen? :X
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:37:01 #29
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120467022
quote:
Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120467038
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rs :P

Maar kennen jullie nou niemand die gewoon echt dom is en helemaal niks kan?
Euhm ik vind je post-insteek en houding in die posts erg verwerpelijk.
pi_120467045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Je respecteert gezien je eerdere posts blijkbaar niet iedereen. Respect gaat over hoe je met mensen omgaat.
nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.

Tevens wat yreal zegt.

En nu klaar dit gezeur?
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:38:17 #32
256090 Giku
graag verwijderen
pi_120467073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:

[..]

Altijd tegen iedereen beleefd en vriendelijk zijn, ook naar mensen waar je "niet direct wat van nodig hebt". Dat is basale beleefdheid, je herkent nette mensen eraan én ik reken persoonlijk mensen er ook op af die "naar beneden trappen". Je zal mij nooit betrappen op het niet gedag zeggen van de portier, kantinejuffrouw, kassamedewerker en/of beveiliging.
Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weet
graag verwijderen
pi_120467083
Sowieso, respect voor iedereen _O_

Ik heb lang genoeg als schoonmaker gewerkt in financiele instellingen. Dat je dan van tijd tot tijd door zo'n directeur zijn hele kantoor doorgejaagd werd omdat die man je ieder kruimeltje ging aanwijzen wat je schoon moest maken..
pi_120467090
quote:

[..]

Dit.

Respect, beleefdheid en aanverwanten is/zijn hoe je met iedereen omgaat, niet slechts een select groepje. Fuck, als 't kan wens ik elke buschauffeur een fijne dag en bedank ik hem of haar.
pi_120467092
quote:

[..]

Ik zeg die mensen ook altijd gedag en vaak zie je ze dan heel verrast opkijken. Dus dan blijkt maar weer eens dat veel mensen die basale beleefdheid niet hebben.
pi_120467114
quote:

[..]

Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut dit

Ik had trouwens 1 collega die gewoon dom was dat hij de hele tijd je zat aan te staren. En als je ze wou helpen of aanwijzingen wou geven kreeg je gewoon een grote bek. Dat was niet tof.
Hij had zelfs grote bek tegen klanten, wat een beroepsmongool
pi_120467123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, respect voor iedereen _O_

Ik heb lang genoeg als schoonmaker gewerkt in financiele instellingen. Dat je dan van tijd tot tijd door zo'n directeur zijn hele kantoor doorgejaagd werd omdat die man je ieder kruimeltje ging aanwijzen wat je schoon moest maken..
Ik snap niet hoe je dit zelf kunt rijmen met wat je allemaal blaat.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:39:36 #38
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120467135
Dat gezegd hebbende heb ik overigens wel een hekel aan mensen die laag opleidingsniveau compenseren met louter een grote waffel.

Gewoon normaal doen, iedereen. Van "hoog" tot "laag". Overigens heb ik jaren als bijbaantje in de beveiliging gewerkt dus ik weet ook andersom hoe het is.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120467150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Giku het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Mensen die dat dus niet kunnen kan ik ook wel schieten. Vraag was ook meer gericht aan een Boterbartje, maar gezien zijn insteek bij 'die ene beveiliger', denk ik dat ik het wel weet
dat ik er weinig mee heb betekent niet dat ik niet vriendelijk hallo zeg?
pi_120467156
De buschauffeur gedag zeggen is toch niet meer dan normaal?
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_120467158
Pfff, jongens, al ik een beetje handig was geweest had ik monteur geworden. :') Eerst even lekker een paar jaartjes ervaring op doen en dan lekker eigen baas gaan zijn. Belachelijk wat die gasten verdienen na een 2/3 jarige opleiding.

Rete jaloers op die gasten altijd.
pi_120467160
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

nou dan respecteer ik die toch niet, echt zo'n /care. Ik heb hele toffe collega's en vrienden die mbo doen, maar domme mensen heb ik niets mee.

Tevens wat yreal zegt.

En nu klaar dit gezeur?
Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.
pi_120467195
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
Sorry maar vuilniszakvolk krijgt mijn respect niet, helaas.
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Tuurlijk dit zeg ik ook niet!!! Absoluut dit
Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.
pi_120467199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Om dat zo bij voorbaat al te zeggen op basis van leerniveau/vermogen is gewoon kortzichtig en triest.
ok, pardon
pi_120467204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef De_Fietser het volgende:
Het zou je verbazen (helaas).
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:41:41 #46
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120467217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Het zou je verbazen (helaas).
Daar had men een hele campagne voor opgezet.
Bis bis bis
pi_120467228
quote:
Tegenwoordig is het normaal als je hem in elkaar rost als je geen kaartje haalt (voor bepaalde groeperingen)
pi_120467238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat ik zwakker vind, dat je echt van nature zo over mensen denkt of dat je te laf bent daar voor uit te komen als niet iedereen hier massaal met je meeblaat.
ik heb niets met die vuilniszakjassen mannetjes die met een peukje, een broek op de knieen, petje los op de kop hier voor de deur staan te tuffen nee. En dat blijft zo
pi_120467245
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

ok, pardon
Ik zou heel graag denken dat deze discussie je aan nieuwe inzichten geholpen heeft.
pi_120467252
quote:
Buschauffeurs zijn bazen. Als het rustig is ga ik altijd voorin zitten om te praten met ze. Geweldig wat die lui te vertellen hebben over wat ze meemaken op zo'n dag _O_

Vooral toen ik altijd om 10 uur de bus had uit een boerengat, door 300 andere gehuchten terug naar zoetermeer. 3 kwartier lang met ze 2e in die bus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')