abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120466726
WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Eriksd
• Tchock
• Yreal
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Rijksuniversiteit Groningen
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser

Universiteit van Tilburg
• wimjongil

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd

Scholieren
• DanielBackward

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Meet: Vrijdag 28 december 18.00 op Amsterdam Zuid (WTC). Aanwezigen:

• Maharbal
• Eriksd
• Keyos
• Actaeon
• De_Fietser
• Pax
• Yreal

Dresscode: Suit up!
pi_120466735
Ik wilde niet eens lapo deze keer. :{
pi_120466737
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Met Pitlo :'(
pitlo is tof
pi_120466738
Of ik ben achterlijk of veel van die TT's komen wel heel bekend voor.
pi_120466753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niet dat ik mezelf dan niet meer zou respecteren hoor !
pi_120466755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Vind je dit echt? Zo ja dan is dat enigszins triest.
De laatste post.
pi_120466762
quote:
als je ze herkent ben je niet achterlijk? :P
Tenzij natuurlijk 2e keer zelfde arrest voor TT
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120466764
quote:
Het is ook vrij standaard arrest.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:30:32 #9
256090 Giku
graag verwijderen
pi_120466770
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
graag verwijderen
pi_120466818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? .... :') Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.

Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Ik wil nog even toevoegen dat dit complete bullshit is.
pi_120466819
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen _O_

Daar had ik het niet over.

Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
pi_120466822
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? .... :') Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.

Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.

En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo? :')
pi_120466850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.
pi_120466857
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het is ook vrij standaard arrest.
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
pi_120466865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen _O_

Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
pi_120466869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.

En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo? :')
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rs :P

Maar kennen jullie nou niemand die gewoon echt dom is en helemaal niks kan?
pi_120466874
@Yreal en Boterbartje :{

Ik vind het echt onverteerbaar dat je zo neerbuigend kan praten over mensen die een minder hoog opleidingsniveau aankunnen dan jijzelf. Echt, het totale onbegrip voor mensen in een andere situatie getuigt van een ongelofelijk domheid en kortzichtigheid. In en in triest.

Voor jullie beide geldt ondertussen dat iets als stam +t nog te moeilijk is om toe te passen.
pi_120466875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef Actaeon het volgende:

[..]

De laatste post.
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.

Daaronder vallen dus niet bv. collega's die mbo hebben gedaan of helemaal niets, alle jou als jouw schrijven enzo; mensen kunnen ook slim zijn zonder of met lage opleiding. Maar die mensen snappen wel gelijk als je wat zegt en kunnen gewoon tellen etc.

Daarentegen ken ik ook mensen die gewoon niet weten wat links of rechts is en waar je geen gesprek mee kan voeren etc. Daar heb ik weinig mee.

Nuancering; dat ze geen respect krijgen gaat te ver, ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120466881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Met een mod in ons midden en eentje nog iets daar buiten vermoed ik niet dat dat nodig is.
pi_120466893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Nee, dat is prima werk :Y
pi_120466899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
Freddie Mercury. Die man had pas leervermogen.
pi_120466924
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
pi_120466943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:

pi_120466944
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Telt niet toen was ik nog geen lid.
pi_120466968
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
Indd.

Echt. Zijn jullie (Yreal en Boterbartje) soms ook vaak te vinden op NuJIJ? Dat is hetzelfde niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')