Niet dat ik mezelf dan niet meer zou respecteren hoor !quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of ik ben achterlijk of veel van die TT's komen wel heel bekend voor.
De laatste post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vind je dit echt? Zo ja dan is dat enigszins triest.
als je ze herkent ben je niet achterlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is ook vrij standaard arrest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wil nog even toevoegen dat dit complete bullshit is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die zakte voor een examen met vragen als 2500-1500 = ? ....Als ze nou geniaal waren in taal, kunst, aardrijkskunde... maar dat zijn ze ook niet.
Ik heb niks tegen mensen op het mbo hoor, maar op een gegeven moment ben je wel gewoon "dom".
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is ook vrij standaard arrest.
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Hoho, ik geef af op mensen als bartje afgeven of hbo'rsquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Jij weet toch ook helemaal niet of ze nog andere kwaliteiten hebt? Jij schrijft nu gewoon mensen af op basis van dat ze op het niveau zitten van 2500-1500. Dat vind ik gewoon triest.
En jij begint zelf wel altijd te steigeren als mensen hier op hbo afgeven, en dan doe je zo?![]()
Misschien zeg ik het verkeerd. Ik heb niets tegen mbo'ers maar tegen mensen die te dom zijn om te poepen. Niet dat ik ze haat ofzo, ik hoef er alleen niet mee om te gaan omdat ik me dan ga ergeren.quote:
Met een mod in ons midden en eentje nog iets daar buiten vermoed ik niet dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Nee, dat is prima werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Giku het volgende:
Zijn jullie dan ook zo elitair tegenover de mevrouw van de kantine, de mevrouw die de wc's schoonmaakt en de conciėrge?
Freddie Mercury. Die man had pas leervermogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wees voortaan dan wat genuanceerder. Nu gaf je gewoon af op het leervermogen van mensen.
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik respecteer ieder natuurlijk maar ik heb er weinig mee om het zo te zeggen...
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar even in mijn verdediging. Ik heb niks tegen mensen met Mbo 1 of wat dan ook. Juist MBO1/2 volk verdient bakken met geld. Vakmensen zijn de echte bazen![]()
Daar had ik het niet over.
Ik had het gewoon over mensen die dom zijn. Gewoon dom. Mensen die helemaal niks kunnen. Kennen jullie die niet? De hele dag alleen maar blowen voor de Xbox en niet eens meer weten wat de hoofdstad van Nederland is en hun wisselgeld in de supermarkt niet eens kunnen narekenen.
Telt niet toen was ik nog geen lid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Indd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Respect' ontstaat niet omdat je dat zegt, maar hoe je over mensen praat en met ze omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |