Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
Heb wel zin om zo'n mat af te steken. Dat heeft zoiets treurigs dat het weer leuk is. Met zijn alleen zo staan loeren naar zo'n enorme duizendklapper.
pics or it didn't happenquote:
Wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.
Ik had toch foto gepost? Nou, dan met meer gel. En geen mat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Steek je kapsel in de fik
of had je geen corperaal matje![]()
Ik denk niet dat mensen zoals jij en ik dat kunnen bevatten. Al zouden we dat willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Big Brother Kelly in ons midden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gaat snel die geslachtveranderingsoperaties tegenwoordig.
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komenquote:
ik denk dat hij er ook niet tegenop kijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komen
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?
Nee zonder gekkigheid ongetwijfeld heb je gelijk maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit zoveel gedachtes aan gewijd heb.
mij niet gezien, wel leuk om te zien.quote:
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...quote:
Het was natuurlijk ook niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsen
Zie bladzijden 291 tot en met 293 Verbintenissenrecht algemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
die laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
[ afbeelding ]
geweldig hequote:
Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.quote:
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
Touché.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...
hoe verenig je dat met art. 1 GW?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.
Dat had ik wel verwacht, maar kan nooit kwaad om het voor mezelf op te frissenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrecht
Dat. En de helft is niet meer te eten.quote:
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe verenig je dat met art. 1 GW?
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Arme Roos, die kijkt nu al met angst en beven uit naar oudjaar.
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.
Oh zieltje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Heb het artikel voor mijn neus liggen (was in de GW bezig door tentamenvoorbereiding), dus ik had even zin om er op in te gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieus
Wie is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zie dat iedereen weer lief tegen elkaar doet.
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Of je gaat gewoon even bij iemand anders zitten. Als er geen licht brandt ben je ook geen "leuk" doelwit.
Ik woon in Groningen en ben best wel sterk dus ik kan altijd helpenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.
Nee Den Haag en Rotterdam is gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee Den Haag en Rotterdam is gezellig
Inderdaad. Van de Schildersbuurt tot Zuid-Oost tot Oude Westen, een en al gezelligheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Nou niet dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijk.
Ook samen biertje pakken enzo of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
Moet je denk ik niet in dit topic zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik vind jullie wel lief.![]()
Als die kutkinderen zich niet gedragen de komende tijd schakel ik wel een paar stoere FOK!kers in.
Nee opblaas-novietenhoederquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?
heldquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Ja, precies.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Da's ook vlakbij de Daniel Goedkoopstraat toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Niet aankomen is een zegen, heerlijk burgers eten zonder op gewicht te letten (zo, is het woord 'burgers' ook dit topic weer genoemd).quote:
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Gemeenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
Niet mooi en interessant?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
Hij was al een keer gebruikt, sherlock.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah-Ha! TT van #71. Novietenhoeder, hoe ga je dit oplossen? Feedbacktopic denk ik he?
Nja, je bent groter dan ik geloof ik.quote:
Hu-plfffquote:
Klopt. Maarja, wat koop je daar voor als je niet kunt kaap'ren varen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, je bent groter dan ik geloof ik.
You don't say?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij was al een keer gebruikt, sherlock.
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
You don't say?
Ik zat natuurlijk ook maar wat te kloten. Tchock.
Altijd zo verrot dat het samenvalt met de tentamensquote:
Haha wat een heldenlied was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hu-plfff
[..]
Klopt. Maarja, wat koop je daar voor als je niet kunt kaap'ren varen.
Was het niet Pier?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaloers op Jan, Piet, Joris en Corneel
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.quote:
Al die willen te kaap'ren varenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoordquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doe eens even een YT link dan, nog nooit van gehoord
The fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bekendste versie, maar het lied is al zo oud als je moeder/de middeleeuwen
Nee, moet ik mij nu schamen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, moet ik mij nu schamen?
Ik schaam me lekker mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, het is een beetje als Kortjakje ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jaquote:
nee, maar volgens mij heeft bijna iedereen dit wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |