Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.quote:
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
Touché.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...
hoe verenig je dat met art. 1 GW?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verlengen is het langer maken van een verjaringstermijn (die dus begint op de eerste dag van de originele termijn), bij stuiting vervalt de oude termijn en begint een geheel nieuwe te lopen vanaf het moment van stuiting.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op dat vissen met dynamiet wat die grieken vroeger deden.
Dat had ik wel verwacht, maar kan nooit kwaad om het voor mezelf op te frissenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks, ik las het net in Verbintenissenrecht
Dat. En de helft is niet meer te eten.quote:
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe verenig je dat met art. 1 GW?
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef eriksd het volgende:
Arme Roos, die kijkt nu al met angst en beven uit naar oudjaar.
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk, je pakt het woord 'behandeld' , interpreteert dit juist, problem solved.
Oh zieltje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Heb het artikel voor mijn neus liggen (was in de GW bezig door tentamenvoorbereiding), dus ik had even zin om er op in te gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok maar ik dacht ondergeschikten enzo maar ik bedoelde het niet eens serieus
Wie is dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef VonBallusseck het volgende:
If you want to know what a man’s like, look at how he treats his inferiors, not his equals.
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.... sowieso brievenbus dicht zodat ze niks naar binnen kunnen gooien, ow, en nog even checken of het doorgeven van de verhuizing voor m'n inboedel/glas verzekering goed is gegaan.... Dat vooral niet vergeten...
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zie dat iedereen weer lief tegen elkaar doet.
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Of je gaat gewoon even bij iemand anders zitten. Als er geen licht brandt ben je ook geen "leuk" doelwit.
Ik woon in Groningen en ben best wel sterk dus ik kan altijd helpenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook altijd de fok! knokploeg laten aanrukken. Bikkels hier hoor, niet normaal.
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen nog een akkefietje met jou en de TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |