Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
Heb wel zin om zo'n mat af te steken. Dat heeft zoiets treurigs dat het weer leuk is. Met zijn alleen zo staan loeren naar zo'n enorme duizendklapper.
pics or it didn't happenquote:
Wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog op de lijst van meest nutteloze uitvindingen van de mensEn dan die honderdduizendklapper enzo
Niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe God neerkijkt op zo'n tafereeltje.
Ik had toch foto gepost? Nou, dan met meer gel. En geen mat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Steek je kapsel in de fik
of had je geen corperaal matje![]()
Ik denk niet dat mensen zoals jij en ik dat kunnen bevatten. Al zouden we dat willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Big Brother Kelly in ons midden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gaat snel die geslachtveranderingsoperaties tegenwoordig.
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komenquote:
ik denk dat hij er ook niet tegenop kijkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen die hoger op de lijst komen
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt de NS?
Nee zonder gekkigheid ongetwijfeld heb je gelijk maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit zoveel gedachtes aan gewijd heb.
mij niet gezien, wel leuk om te zien.quote:
Ik post nog maar een week in dit topic en je hebt al twee keer om foto's gevraagd. Klinkt wel een beetje wanhopig...quote:
Het was natuurlijk ook niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee hoor. NS maakt fouten maar voor dichtbevolkt spoornetwerk doen ze het toch aardig hoor. Daarbij hebben ze wel degelijk nut, kijk hoeveel mensen ze verplaatsen
Zie bladzijden 291 tot en met 293 Verbintenissenrecht algemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat is nou het verschil tussen stuiten en verlengen van een verjaringstermijn
die laatstequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
[ afbeelding ]
geweldig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |