Anders schakel je deze beste man in:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh boy. Nouja, sterkte ermee.
Misschien kan je ze met een wetboek te lijf gaan. DE WET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Anders schakel je deze beste man in:Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door je overgewicht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelf al een imponerende verschijning. Dit heb ik niet nodig. Louter de wet!
Oh oeps, nooit doorgehad... Zal het zo even aanpassen.quote:
Goed plan, ik heb het alleen geaccepteerd omdat dit het enige huis was dat ik kon krijgen in de sociale huur, en dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed studeren, mooie cijfers halen, hoef je later nooit meer in zo een wijk te wonen.
Thanks, zal het nodig hebben...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh boy. Nouja, sterkte ermee.
Misschien kan je ze met een wetboek te lijf gaan. DE WET!
Behoefte aan een neuscorrectie volgende week?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Behoefte aan een neuscorrectie volgende week?
Oke, ik twijfel ook nog of ik wel of niet alles in zelfstudie ga doen, scheelt wel een hoop tijd denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik studeer Rechtsgeleerdheid aan de OU. Alles zelf; geen colleges of werkgroepen.
Dat is inderdaad een goed voorbeeld van de mensen die je hier tegenkomt.quote:
Jij wil nog een rel hè ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees steeds dat erik dik is, klopt dat?
Ik woon in de buurt van de nachtopvang.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Oh oeps, nooit doorgehad... Zal het zo even aanpassen.
[..]
Goed plan, ik heb het alleen geaccepteerd omdat dit het enige huis was dat ik kon krijgen in de sociale huur, en dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.....
[..]
Thanks, zal het nodig hebben...
Helaas wel, hier 5 jaar ingeschreven gestaan, en dan krijg je dus alleen nog maar iets in zulke buurten. Maar je moet toch iets op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Keyos het volgende:
@Rooos
Ik zal er ook aan moeten geloven ooit hoor, ik wil tijdens mijn studietijd naar Rotterdam vertrekken en ben al 4 jaar ingeschreven voor een huurwoning, als ik er één te pakken krijg zal dat (Rotterdam kennende) geen buurt zijn als waarin ik ben opgegroeid.
Er zijn maar weinig goede buurten in Rotterdam die betaalbaar zijn jammer genoeg, maar zo werkt dat voor vrijwel elke grote stad.
Nee? sorry, weet het zo echt niet? maar zal wel ict zijn dan.. bij alle vragen die ik nu krijg denk ik; maring-assuradeuren, interpretatiemethode, formele vragen of zoiets. word er gek vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verbeterd. Het was maar 30.1 ECTS.
Enneh...weet je nog onze discussie over email ?
Ook slechte ervaringen met oud en nieuw dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van de nachtopvang.
Welnee, ik woon niet op de begane grond.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ook slechte ervaringen met oud en nieuw dus?
Geen gezeik, allemaal knallen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee? sorry, weet het zo echt niet? maar zal wel ict zijn dan.. bij alle vragen die ik nu krijg denk ik; maring-assuradeuren, interpretatiemethode, formele vragen of zoiets. word er gek van
Ik wel....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee, ik woon niet op de begane grond.
Heerlijk in het boerenkerkdorpje back in twente zo'n 10.000 klapper over de hoofdstraat uitrollen. Genietenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef eriksd het volgende:
Heb wel zin om zo'n mat af te steken. Dat heeft zoiets treurigs dat het weer leuk is. Met zijn alleen zo staan loeren naar zo'n enorme duizendklapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |