Nee Den Haag en Rotterdam is gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee Den Haag en Rotterdam is gezellig
Inderdaad. Van de Schildersbuurt tot Zuid-Oost tot Oude Westen, een en al gezelligheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze moet gewoon naar de randstad trekken, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Nou niet dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcasme vrij duidelijk.
Ook samen biertje pakken enzo of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
Moet je denk ik niet in dit topic zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik vind jullie wel lief.![]()
Als die kutkinderen zich niet gedragen de komende tijd schakel ik wel een paar stoere FOK!kers in.
Nee opblaas-novietenhoederquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er staat een hartstikke mooi en interessant arrest in de TT bedoel je?
heldquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Ja, precies.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Da's ook vlakbij de Daniel Goedkoopstraat toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hier ging net ook weer een goede klapper af. Toen ik nog vlak bij de Angels woonde was het altijd feest vanaf november. Mooie showtjes waren dat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zien mij al aankomen met mijn 65 kg en het wetboek van strafrecht in mijn hand , kijken of die koters luisteren.
Niet aankomen is een zegen, heerlijk burgers eten zonder op gewicht te letten (zo, is het woord 'burgers' ook dit topic weer genoemd).quote:
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je denk ik niet in dit topic zoeken
Gemeenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
Niet mooi en interessant?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee opblaas-novietenhoederMaar the point is moot aangezien we binnen afzienbare tijd alweer een nieuw topic gaan verwelkomen. Mocht het me te lang duren gooi ik er wel even een oud vmbo-examen in.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je baard laat staan ben je best wel een tough guy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |