SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
omdat films fucking duur zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
Aardige TT.
Toch vraag ik me af. Je bent toch ook gewoon blij dat je manga kan kopen? Waarom is dit dan weer anders met anime?
Omdat ik anime voor dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
Aardige TT.
Toch vraag ik me af. Je bent toch ook gewoon blij dat je manga kan kopen? Waarom is dit dan weer anders met anime?
Bron: http://moesucks.com/2010/(...)-and-love-my-sister/quote:Censorship is stupid, anyway! If everyone was like Kirino’s dad, the industry would be in trouble not to mention the valuable fanwork.
H ga dekinaiquote:
Dat valt wel mee maar de complete series gaan soms wel door tot 40 pondquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://dagobah.net/flash/tsuntsun.swf
inb4 repost of a repost
WHOISIMOUTO?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bron: http://moesucks.com/2010/(...)-and-love-my-sister/
Zo.
[ afbeelding ]
[..]
H ga dekinai
Ik snap het wel, maar ik vind het toch jammer. Omdat het digitaal is, is het voor jou geen echt product meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat ik anime voor dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen.
Manga's zijn stripboeken. En wat gaat er boven het gevoel van een nieuw boek?
Tja, dat klopt, maar de speelduur reikt wel langer dan 2 uur dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat valt wel mee maar de complete series gaan soms wel door tot 40 pond
Leuk, producten die met verlies worden verkocht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En waarom gaat de prijs omlaag? Omdat iedereen downloadt.
High five, biatches!
[ afbeelding ]
Leuk, moraalridders die dief zijn van hun eigen portemonnee!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, producten die met verlies worden verkocht.
Mijn gifs dumpenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
What are you trying to do...
Maar je snapt toch ook wel dat de sector een beetje moet draaien wil het nog gewoon goede anime kunnen produceren?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk, moraalridders die dief zijn van hun eigen portemonnee!
Een basketballanime, is dat echt wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kuroko no Basuke S2 fucking when.
[ afbeelding ]
Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een basketballanime, is dat echt wat?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je snapt toch ook wel dat de sector een beetje moet draaien wil het nog gewoon goede anime kunnen produceren?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenKan hem je wel aanraden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenKan hem je wel aanraden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Wat een gif dump reeks is dit geworden trouwens
Worry not, heb wel One Outs, Prince of Tennis en Major gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Nou, dat valt wel mee. Alleen deze pagina is een soort imageboard geworden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Te weinig, veels te weinigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Worry not, heb wel One Outs, Prince of Tennis en Major gezien.
Wel de beste sport anime die ik heb gezien.quote:
>GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, GTST begint. Meer yaoi
>GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.quote:
Ik vind HtmD best tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.
Amen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.
Zowiezo mensen die televisiekijkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar het ligt er aan wat voor programma's. Veel mensen kijken programma's zonder er bij na te denken dat ze eigenlijk animo creëren voor zulk soort troep. Ze zijn dus mede-verantwoordelijk voor het verpauperen van het medialandschap en de samenleving.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zowiezo mensen die televisiekijken
[ afbeelding ]
quote:
Takishiido Kamensama!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Jijquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar het ligt er aan wat voor programma's. Veel mensen kijken programma's zonder er bij na te denken dat ze eigenlijk animo creëren voor zulk soort troep. Ze zijn dus mede-verantwoordelijk voor het verpauperen van het medialandschap en de samenleving.
[..]
Ik vind eigenlijk dat iedere intelligente kijker zich schuldig zou moeten voelen bij het kijken van dat soort programma's. Echt domme mensen neem ik het niet kwalijk, want die weten niet beter.
Goedenmiddag meneer,quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, eindelijk antwoord een lid van de tweede kamer op mijn mail. Nu hoop ik dat ze nog wil meewerken aan mijn interview voor school.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goedenmiddag meneer,
1. Kijkt u Anime?
2.Wat is uw favoriete animu?
3. Wie is uw waifu?
4.Vind u moe anime ook zo goed?
gr gr
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, eindelijk antwoord een lid van de tweede kamer op mijn mail. Nu hoop ik dat ze nog wil meewerken aan mijn interview voor school.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is het?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef gniffie het volgende:
Sowieso is "Wie trouwt mijn zoon' het allerbeste programma wat er nu op tv is, en daarna Redt mijn Vakantie.
Sbs 6![]()
Kijk het eens, je lacht je de ballen uit de broekquote:
Volgens mij past het niet eens in een long.quote:
Alleen probleemwijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kijk het eens, je lacht je de ballen uit de broek
Whahaha kneusquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat is relatief nieuw voor rechtelijke begrippen.
Geen dankquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Qunix het volgende:
Thanks Blue_Panther_Ninja voor de link naar http://hbreboot.com/
Jajahquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Help, ik ben illegaal bezig
[..]
Met slechte dubs zeker
Goh,je weet wel watquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deels waar. Vooral in de technologiebranche zie je dat de patenten vaak een beetje doorgeslagen zijn. Dan gaat het natuurlijk zijn doel voorbij.
Maar patenten zijn wel iets anders dan auteursrechten hé.
En natuurlijk, die Japanse straffen zijn ook wel disproportioneel, maar alles de vrije loop laten gaan. Tsja, dat gaat ook niet goed komen. Je kan haast onmogelijk concurreren tegen de illegale content.
Dat laatste heb je ook een beetje gelijk in. Daarom zeg ik: downloaden is tof als de licentie nog niet is verkregen in je land. Bandai heeft fansubbers zelfs bedankt voor het populair maken van hun series in het westen.
Dat gaat beetje te verquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wel als ik soms van die jochies van 12 met een forehead protector van Naruto zie rondlopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Nee.
NEEEEEEE.
Mijn beeld van jou aan flarden.GordonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Afhankelijk van hoe je het wilt opslaan zou het moeten kunnen. Maar zoals jij het in gedachten hebt zal het niet gaan nee. Nee, zeker niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij past het niet eens in een long.
[..]
Alleen probleemwijken.
Je moet ook eens gaan raidenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je het wilt opslaan zou het moeten kunnen. Maar zoals jij het in gedachten hebt zal het niet gaan nee. Nee, zeker niet.
Is het chat tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
We moeten trouwens een beetje oppassen voor het SC-gehalte.
Houd jij ook zo van Crystal Clear? Ik vind het zelf maar een raar smaakje hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
IRC dus?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik wou er serieus net over gaan beginnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde in pagina 1 er al over beginnen, maar ik voel me dan zo zuur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wou er serieus net over gaan beginnen.
Maar omdat iemand van jullie het door heeft doe ik het maar niet.
Net aflevering 1 van "From The New World" gezien, interessant. Nog geen idee of het ook goed is, maar het is in ieder geval interessant tot dusver.
Die eerste klopt denk ik niet. Waarom zouden mensen stoppen met ontkoppelen als ze wakker werden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
#1: Mensen gaan niet echt dood, als je dood gaat dan wordt je gewoon wakker. Die berichten van die gast aan het begin, waar je nooit meer iets over hoort, zijn gefaked.
#2: Er is heul geen twee jaar voorbij gegaan, aan het einde wordt Kirito gewoon wakker in zijn eigen bed. Iets dat die NerveGear de boel versnelt in je hoofd ofzo en dat je dus helemaal niet zo hard dood gaat in de echte wereld.
#3: Asuna is niet echt, zij is, net als alle andere spelers, een AI of iets dergelijks, om een groots avontuur te creëren voor Kirito.
Van al deze theorieën lijkt #1 mij het meest haalbaar.
Ow ja, deze laatste aflevering was weer heerlijkwat betreft tempo en contrast.
Om de rest van de mensen die achterblijven te laten geloven dat ze echt doodgaan en niet meer terug kunnen komen. Zodat de ervaring realistischer lijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die eerste klopt denk ik niet. Waarom zouden mensen stoppen met ontkoppelen als ze wakker werden?
quote:In contrast to my usual habit of decrying everything that the show does wrong, I think this is such an exceptional situation that it’s best to praise what it did well, aside from looking nice. To start with, it did away with the focus on the rancid romance between Kirito and Asuna; while it unfortunately still has a presence, it’s less an omnipresent cloud of horrible writing than a shriveled houseplant left to wither in a corner. Usurping its position, in plain sight with little opposition and a gleeful smirk, is that ever-faithful storytelling gem of a catalyst. No longer are Kirito and Asuna playing house, they’re actually out doing stuff that will most likely lead to their eventual departure from the game! And by “doing stuff”, I mean stabbing giant skeletal centipede things, which is all the intellectual stimulation I ever asked for in this show.
Mooi. Het zou mij niet verbazen als #1 en #2 kloppen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
#1: Mensen gaan niet echt dood, als je dood gaat dan wordt je gewoon wakker. Die berichten van die gast aan het begin, waar je nooit meer iets over hoort, zijn gefaked.
#2: Er is heul geen twee jaar voorbij gegaan, aan het einde wordt Kirito gewoon wakker in zijn eigen bed. Iets dat die NerveGear de boel versnelt in je hoofd ofzo en dat je dus helemaal niet zo hard dood gaat in de echte wereld.
#3: Asuna is niet echt, zij is, net als alle andere spelers, een AI of iets dergelijks, om een groots avontuur te creëren voor Kirito.
Ik bedoel waarom zou kirito's moeder hem niet ontkoppelen als het bij anderen goed ging.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Om de rest van de mensen die achterblijven te laten geloven dat ze echt doodgaan en niet meer terug kunnen komen. Zodat de ervaring realistischer lijkt.
Ondanks alle haaterij op SOA blijf ik het kijken op de een of andere manier en ik moet toegeven dat die boss er best bruut uitzag! Zoals altijd weet Scamp het weer goed te verwoorden:
[..]
Ah zo bedoel je dat. My bad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom zou kirito's moeder hem niet ontkoppelen als het bij anderen goed ging.
Eerste twee heb ik ook over nagedacht. 3 vind ik gewoon stom. Daaromquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
Hoe bedoel je rechtelijke begrippen??? Het Internet is geen fucking wild west,zoals velen denkenquote:
Ik bedoel dat een codificatie ontzettend veel tijd nodig heeft om zich tot een goede te ontwikkelen. Het internet, en dan vooral het internet zoals het er vandaag de dag uit ziet, heeft in mijn ogen nog niet lang genoeg bestaan om bovenstaande te realiseren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rechtelijke begrippen??? Het Internet is geen fucking wild west,zoals velen denken![]()
Bedoel je soms de entertainment industrie,die steeds vast houden aan oude verkoop modellen en niet willen aanpassen??Auteursrechten/IP blijven verlengen(die eigenlijk allang in de publieke domeinen horen)en dubbel betalen voor iets wat je al hebt?Privacy schenden censuur?
Mensen die aan revers-engineering doen(zoals graf_chokolo voor de PS3 en backup-software,DRM weghalen etc etc) oppakken en een verbod bij de rechters afdwingen?Servers van bedrijven in beslag nemen zonder toestemming van de rechter(BREIN deed dat in 2010 en begin dit jaar nog met MegaUpload door o.a FBI!),arresteren en ook nog eens bespioneren?Via EULA ervoor zorgen dat je rechten vervallen(je moet individueel en niet meer als een groep een bedrijf aanklagen)?Wat denk je van Hollywood accounting en niet bewezen onderzoeken, als argument om anti "Media Piracy " wetten strenger te maken(of zelf te kopen)??Geen simpele alternatieven bieden of goedkoper maken wat consumenten echt willen? Digibeet politici en rechters die hen al te graag gelijk geven in een rechtszaak/wetten laat schijven?Crimininaliseren van gewone mensen?Elke nieuwe technologie word gemerkt als "copyright infringement",omdat ze bang zijn macht te verliezen?
![]()
The fuck?voor wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een codificatie ontzettend veel tijd nodig heeft om zich tot een goede te ontwikkelen. Het internet, en dan vooral het internet zoals het er vandaag de dag uit ziet, heeft in mijn ogen nog niet lang genoeg bestaan om bovenstaande te realiseren.
Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
I knowquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw mediumquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
I know
Het Internet is een nieuw medium?? Ik dacht het verzonnen was tijdens de Koude Oorlog(jaren 50/60) !
SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeabooANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?
Laat maar johquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
Precies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
Ja man, lache, hahaha.quote:
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)
waarom denk je dat VOD steeds meer wordt gebruikt? onderdeel van de evolutie van internet: internet wordt sneller en het is mogelijk dit voor meer dingen te gebruiken dan alleen wat simpele tekst pagina's
10 jaar terug was iets als VOD ondenkbaar... (kosten/kwaliteit/snelheid)
Hoe komt dat denk je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
En nog nooit heeft auteursrechtenschending op zo een grote schaal plaatsgevonden.
Om nou te zeggen dat de entertaimentindustrie niks doet vind ik ook echt kort door de bocht. Funimation had legale streams van FMA Brotherhood. Japanse audio met Engelse subs. Hulu, Netflix, Spotify etc. Vooral in de VS heb je veel legale alternatieven. Ik vind dat je wel ruimte moet bieden voor die legale alternatieven. De concurrentie met de illegale downloads is haast onmogelijk. Het gratis aanbieden van content is vaak simpelweg niet rendabel genoeg, zelfs niet met reclame. Of ze zouden het met veel minder geld moeten doen.
Maar goed, wij willen nog wel top entertainment zien. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
TINSTAAFL hihi.
Mijn humor.quote:
Met reclames en censuurquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn humor.
Ik bedoel meer dat je natuurlijk niet kunt verwachten dat we nog mogen genieten van content als we er niets voor willen geven.
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
>Streamenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)![]()
Volgens mij was dat in Oktober 1969(2 onderzoek instellingen en 3 Universiteiten waaronder Stanford UCLA en DARPA),dat het begon als universitaire network(op ARPAnet dus).![]()
Goh,geweldig maar Arpanet werd in 1990 vervangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...
Arpanet zijn enkele universiteiten, wat onderzoekslaboratoria, gefund door de US defense ministerie..
later werd Arpanet DARPA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Haganai OVA![]()
Is hij uit?SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeaboo
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.Helemaal super.
Psycho pass waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, aangezien er nog maar twee of drie series uit zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja, hij is uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is hij uit?
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin prijst streamen aan
[ afbeelding ]
Die non is het ergste iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van traps, imouto's of 10-jarige nonnetjes die constant "Poop!" roepen? Ow wacht, ik zie je punt...
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Echt een toffe anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op in
Oké, waar gaat het overquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oké, waar gaat het overkan het niet uitzoeken op stage
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn LOI les pakket is al binnen![]()
![]()
*hey*
BwTgS? Wat voel ik me stom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:04 schreef Kyubey het volgende:
*Kijkt BwTgS OVA*
Ah, ik snapte al niet waarom ze dit hoofdstuk van de manga niet hadden geanimeerd.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot Gaat Arch Linux installeren
Komt alleen niet op mijn laptop, heb nog een oud XP systeempje staan op zolder die ga ik helemaal formatteren end aar gooi ik Arch linux als enige OS op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fucking baas. Je hoort nu bij de Arch Linux-elite.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fucking baas. Je hoort nu bij de Arch Linux-elite.
We gaan niet gek doen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot Gaat Arch Linux installeren
Ik kan ook normaal gaan doen en gentoo installerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
We gaan niet gek doen!
Ook goed,maar ik heb knutsel pcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kan ook normaal gaan doen en gentoo installeren
ik heb geneens een pcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ook goed,maar ik heb knutsel pc
Tsk, wat negatief.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb gewoon niet echt favorieten. Dat idoliseren vind ik maar niets.
Dus in 6 maanden heb je 248 gb gedload?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
SABnzbd
Doki Kiss x Sis TV - 04 1920x1080 h264 BD FLAC 956 MB Completed
Completed at 18:38:32 on Tuesday 02 October 2012
Downloaded in 2 minutes 32 seconds at an average of 6.3 MB/s
5 articles were missing
Aflevering 4-6 binnenhalen ,lekker met 7.4 MiB/s![]()
Legend of the Galactic Heroes-Central Anime 23.2 GB Completed
Completed at 19:56:26 on Friday 20 April 2012
Downloaded in 1 hour 12 minutes 45 seconds at an average of 5.5 MB/s
91 articles were missing
En dit was vóór de verhoging![]()
Van Supernews Transfer statics
Download Summary
Period Start 04/02/2012
Period End 10/02/2012
Days 183.08
Bytes 248,828,443,454
GB ~248.83
In exact 6 maanden meer binnengehaald met Usenet,dan dat ik er 1 jaar met torrents over doet![]()
Jaah met Usenet,hoezo??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus in 6 maanden heb je 248 gb gedload?
Laat ik eens episode 11 gaan kijken van Yuru Yuri.quote:
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Verwijzing naar Code Geass?
Omdat je non psycho kinderen geen Nina gaat noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.
Waarom zijn alle Nina's psycho?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat je non psycho kinderen geen Nina gaat noemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Verwijzing naar Code Geass?
[..]
Whut?
Je naam wordt misbruikt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
dit is toch nina?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.quote:
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je naam wordt misbruikt.
En ik denk eigenlijk dat het louter toeval is.
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.
Ik begon met S2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.
Ahwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
Het rode gevaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?
Of verstevigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahw
Als je ook bekend wordt kun je dat imago herstellen.
Bedankt. Toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
Rustig maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
LOLquote:
Akari is beste yuriquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?Red Red?
Ik weet niet, ik vind ze allemaal leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akari is beste yuri
[ afbeelding ]
Shinsekai Yori zou ik categoriseren als Post-Apocalyptisch Mysterie met Paranormale gaven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
Moe moe... Kyun!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind ze allemaal leuk
Moet ik toch maar eerst even S1 binnenhengelen.
Oke baas!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Shinsekai Yori zou ik categoriseren als Post-Apocalyptisch Mysterie met Paranormale gaven.
En zorg dat er niet teveel gespammed wordt hier he, ik voel het al weer aankomen.
quote:
Dat was de laatste afleveringquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey heb je dit al gedropt?
[ afbeelding ]
Gebruik alleen wel Hexchat ipv Xchat http://www.hexchat.org/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey kids, ik had begrepen dat xchat de way to go is om eps te downloaden?
Is dat een nieuwsgroepenachtige vinding? Ik begreep uit de uitleg op het internet namelijk alleen dat je kon chatten en iets van bestanden overzetten waar ik geen reetkut van snap
quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef robin007bond het volgende:
1) Download XChat van de officiële site: http://xchat.org/download/
XChat is multiplatform en werkt op Windows en Linux (Mac OS X weet ik niet zeker).
Het is een trial volgens mij, maar de meeste mensen hier weten daar wel mee om te gaan
De linux versie is overigens geen trial.![]()
2) Als je XChat opstart krijg je als het goed is een Network List te zien. Druk op "Add". Noem het "Rizon". Druk vervolgens op enter.
3) Klik één keer op Rizon en druk vervolgens edit. De standaardserver moet je vervangen met: "irc.impact-media.me.uk" zonder de aanhalingstekens. Je kan eventueel nog andere opties er bij aanvinken.
4) Zoek je favoriete fansubgroep of kanaal op. Een makkelijk begin is #NEWS.
5) Om een kanaal in te komen typ je /join #*naam van kanaal*
In dit geval is dus #NEWS het kanaal.
6) Je typt dus /join #NEWS. Vervolgens kan je zoeken naar anime met het @find commando. Stel ik wil Amagami SS, dan typ ik "@find Amagami SS 01" bijvoorbeeld.
7) NEWS is een kanaal met veel fansubgroepen, maar het beste is om het kanaal van de fansubgroep zelf te hebben. Vaak staat er op de site van zo'n fansubgroep een packlist.
Als voorbeeld neem ik bijvoorbeeld Doki. http://doki.co/xdcc/
Hier heb je eigenlijk een grafische interface voor het @find commando.
8) Als je de gewenste download hebt gevonden typ je: /MSG *naam van bot* xdcc send *nummer van pakket*
9) Kies een map om het in op te slaan.
10) ???
11) PROFIT!
Mocht je nog vragen hebben dan ben ik via DM/PM of dit topic te bereiken
gelukkig hopelijk komt er geen S2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering
Het is af
Jazekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gelukkig hopelijk komt er geen S2
nee want ik heb AW best vroeg droptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jazeker
Heb je de OVA gezien? Dramatisch
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey heb je dit al gedropt?
[ afbeelding ]
hoeft nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering, ze willen daar echt niet dat je je registreerd/t of wel?
/REGISTER wachtwoord emailadres no workie
zit je al op #NEWS op de server van Rizon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Que?
#NEWS : You need to identify to a registered nick to speak in that channel. Check /msg nickserv help register
/msg NickServ REGISTER wachtwoord emailquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering, ze willen daar echt niet dat je je registreerd/t of wel?
/REGISTER wachtwoord emailadres no workie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zoek je anime zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Dan hoef je je niet te registreren
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Da's gelukt, heb dank!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
Soooo closequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zoek je anime zo op.
Dan hoef je je niet te registreren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soooo closeJe zit op doki.coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/![]()
Ik probeer zo min mogelijk te volgen dat echt aired. Later kan ik wel het kaf van het koren scheiden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Shit, ik ga 8 series volgen dit seizoen
Als ik dat maar volhoud
Bedankt trouwens wdn, Kaibutsu-kun is leuk
JA WERKT BEDANKT MOGE JE KINDEREN EN KLEINKINDEREN EN NAKOMELINGEN TOT IN DE DERDE GENERATIE VRUCHTBAAR ZIJNquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zit op doki.co
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoo leekker, die schijtsimpele shoeoeonen nog wat series![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo weer een serie uit mijn backlog gefinisht
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje eng uit.
Hmm, dat is nog best veel. Production I.G. is natuurlijk wel een a-tier studio als het gaat om animatie, dus misschien valt het wel mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Qunix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Production I.G. een anime episode maakt voor 300.000 USD.
Dus een seizoen is 5 miljoen USD.
Uiteraard exclusief alles, alleen de animatie.
Risa vind ik wel lief eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje eng uit.
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Qunix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Production I.G. een anime episode maakt voor 300.000 USD.
Dus een seizoen is 5 miljoen USD.
Uiteraard exclusief alles, alleen de animatie.
IS YOUR BODY RAEDY!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?
Dat is echt voor de fetisjistenquote:
Hmm, maar dan mis je vaak toch goede anime denk ik. Vaak zijn de anime die je on-hold zet al de anime die zich al bewezen hebben. Airing anime moet zich nog gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Ik doe het omgekeerd: Ik heb zojuist ongeveer 7 anime uit mijn On-Hold gewist. Mijn backlog is opeens veel kleiner.
Nah Saki... geen behoefte om te kijken. Seizoen 2 al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, maar dan mis je vaak toch goede anime denk ik. Vaak zijn de anime die je on-hold zet al de anime die zich al bewezen hebben. Airing anime moet zich nog gaan bewijzen.
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah Saki... geen behoefte om te kijken. Seizoen 2 al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is nog best veel. Production I.G. is natuurlijk wel een a-tier studio als het gaat om animatie, dus misschien valt het wel mee.
http://www.kickstarter.co(...)ki-yuasas-kick-heartquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?
Tof initiatief.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
http://www.kickstarter.co(...)ki-yuasas-kick-heart
Een mini anime gemaakt door Production I.G., en de makers van Samurai Champloo, Ghost In The Shell, Evagelion 1.0 en Redline. Als je 10.000 USD doneert krijg je credit in de video en een hoop dingen.
quote:
quote:
man de ene keer stijg je en dan daal je weerquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
man de ene keer stijg je en dan daal je weer
[ afbeelding ]
Nog nooit een dungeon gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
hmm ik wou nog gaan dungeon raiden vandaag maar dat komt er niet meer van
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog nooit een dungeon gedaan.
Overigens, dit zou de beste Girls und Panzer zijn natuurlijk:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Owwwwyaa die laatstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of in ieder geval een Doujinshi. Lucky star: De eenzame Königstiger tegen de horde T-34's en IS-2's. Een tragisch verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze ooit met zon anime
Fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
K-ON: De eenzame Konigstiger tegen de horde T-34's T-34-85 en JS-2's,KV-1's, IS-1 KV-2. Een tragisch verhaal.
DM bitte heb wel veel moe soldaten maar geen panzersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga opzoek naar anime Panzerplaatjes.
edit: er is een wereld voor mij opengegaan.
moe slutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DM bitte heb wel veel moe soldaten maar geen panzers
Nope! Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Blablabla minder gelul over dat internetgemeuk, meer gelul over nieuwe anime. Iemand Tonari no Kaibutsu-kun al gezien? Ik vond hem erg tof.
Net gekeken, ik ook. Doet me vaag denken aan LovCom, maar dan zonder hoogteverschil, gekke hoofden en het accent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Blablabla minder gelul over dat internetgemeuk, meer gelul over nieuwe anime. Iemand Tonari no Kaibutsu-kun al gezien? Ik vond hem erg tof.
Ik vond de male lead wel grappig. ''If you make a peep I will rape you''quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Net gekeken, ik ook. Doet me vaag denken aan LovCom, maar dan zonder hoogteverschil, gekke hoofden en het accent.
En de heldin/hoofdrolspeelster is ook nog eens sympathiek en niet aanstellerig. Ze geeft geen flikker om anderen.
Hmmm.... hengelen gaat. Misschien wil ik dit wel zien. Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreemde fetisj, meisje met panzer..
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreemde fetisj, meisje met panzer..
Zeer plausibel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Indeed.
Ik heb er een theorie achter bedacht. Die grote tanks zijn om de pielemans te compenseren.
De anime is daarentegen echt slecht en naar. De enige anime die ik bewust heb afgezet en nooit meer verder ben gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
En de Gantz manga is echt tof
Van een vriend gekregen als verjaardagsvadeau (volume 1)
Geniaal dit!
Check deze pagina's bijvoorbeeld
http://mangafox.me/manga/gantz/v01/c002/27.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |