Goh,geweldig maar Arpanet werd in 1990 vervangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...
Arpanet zijn enkele universiteiten, wat onderzoekslaboratoria, gefund door de US defense ministerie..
later werd Arpanet DARPA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Haganai OVA![]()
Is hij uit?SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeaboo
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.Helemaal super.
Psycho pass waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, aangezien er nog maar twee of drie series uit zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja, hij is uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is hij uit?
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin prijst streamen aan
[ afbeelding ]
Die non is het ergste iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van traps, imouto's of 10-jarige nonnetjes die constant "Poop!" roepen? Ow wacht, ik zie je punt...
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Echt een toffe anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op in
Oké, waar gaat het overquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oké, waar gaat het overkan het niet uitzoeken op stage
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |