Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
I knowquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw mediumquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
I know
Het Internet is een nieuw medium?? Ik dacht het verzonnen was tijdens de Koude Oorlog(jaren 50/60) !
SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeabooANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?
Laat maar johquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
Precies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
Ja man, lache, hahaha.quote:
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)
waarom denk je dat VOD steeds meer wordt gebruikt? onderdeel van de evolutie van internet: internet wordt sneller en het is mogelijk dit voor meer dingen te gebruiken dan alleen wat simpele tekst pagina's
10 jaar terug was iets als VOD ondenkbaar... (kosten/kwaliteit/snelheid)
Hoe komt dat denk je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
En nog nooit heeft auteursrechtenschending op zo een grote schaal plaatsgevonden.
Om nou te zeggen dat de entertaimentindustrie niks doet vind ik ook echt kort door de bocht. Funimation had legale streams van FMA Brotherhood. Japanse audio met Engelse subs. Hulu, Netflix, Spotify etc. Vooral in de VS heb je veel legale alternatieven. Ik vind dat je wel ruimte moet bieden voor die legale alternatieven. De concurrentie met de illegale downloads is haast onmogelijk. Het gratis aanbieden van content is vaak simpelweg niet rendabel genoeg, zelfs niet met reclame. Of ze zouden het met veel minder geld moeten doen.
Maar goed, wij willen nog wel top entertainment zien. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
TINSTAAFL hihi.
Mijn humor.quote:
Met reclames en censuurquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn humor.
Ik bedoel meer dat je natuurlijk niet kunt verwachten dat we nog mogen genieten van content als we er niets voor willen geven.
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
>Streamenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)![]()
Volgens mij was dat in Oktober 1969(2 onderzoek instellingen en 3 Universiteiten waaronder Stanford UCLA en DARPA),dat het begon als universitaire network(op ARPAnet dus).![]()
Goh,geweldig maar Arpanet werd in 1990 vervangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...
Arpanet zijn enkele universiteiten, wat onderzoekslaboratoria, gefund door de US defense ministerie..
later werd Arpanet DARPA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Haganai OVA![]()
Is hij uit?SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeaboo
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |