Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
I knowquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Hij bedoelt alleen dat het tijd nodig heeft voordat er echt goed met internet omgegaan wordt en er ook goede afwegingen gemaakt kunnen worden, omdat het nog een (relatief) nieuw medium is. Verder zegt hij er niets over.
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw mediumquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
I know
Het Internet is een nieuw medium?? Ik dacht het verzonnen was tijdens de Koude Oorlog(jaren 50/60) !
SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeabooANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke huidige vorm??Het web+cloud en dergelijke?
Laat maar johquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
The fuck?voor wat?![]()
Ooit gehoord van Internet protocollen en afspraken? Elke website,forums,IRC en nieuwsgroepen etc heeft regels?USA heeft fucking DMCA(sinds 1998) en de gevreesde PATRIOT act!
Nogmaals:Entertainment industrie wilt absoluut niet aanpassen met nieuwe technologie,blijf hangen met hun verouderde verdien modellen en komen elke keer met onbewezen argumenten om hun gelijk te tonen(zij zijn zelfs de oorzaak van "media piracy")
Precies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. maar in z'n huidige vorm is het een nieuw medium
Ja man, lache, hahaha.quote:
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het web is gaande weg geevolueerd van een universiteiten netwerk naar een netwerk dat als serieuze media drager kan dienen (om het zo maar even te omschrijven)
waarom denk je dat VOD steeds meer wordt gebruikt? onderdeel van de evolutie van internet: internet wordt sneller en het is mogelijk dit voor meer dingen te gebruiken dan alleen wat simpele tekst pagina's
10 jaar terug was iets als VOD ondenkbaar... (kosten/kwaliteit/snelheid)
Hoe komt dat denk je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
En nog nooit heeft auteursrechtenschending op zo een grote schaal plaatsgevonden.
Om nou te zeggen dat de entertaimentindustrie niks doet vind ik ook echt kort door de bocht. Funimation had legale streams van FMA Brotherhood. Japanse audio met Engelse subs. Hulu, Netflix, Spotify etc. Vooral in de VS heb je veel legale alternatieven. Ik vind dat je wel ruimte moet bieden voor die legale alternatieven. De concurrentie met de illegale downloads is haast onmogelijk. Het gratis aanbieden van content is vaak simpelweg niet rendabel genoeg, zelfs niet met reclame. Of ze zouden het met veel minder geld moeten doen.
Maar goed, wij willen nog wel top entertainment zien. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
TINSTAAFL hihi.
Mijn humor.quote:
Met reclames en censuurquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn humor.
Ik bedoel meer dat je natuurlijk niet kunt verwachten dat we nog mogen genieten van content als we er niets voor willen geven.
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
>Streamenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind echt dat ze in de VS goed werk doen. VIZ, Funimation, Crunchyroll, Bandai. Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Veel Gundam episodes kun je gratis en legaal op YouTube streamen.
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het web begonnen als universitaire netwerk?Je bedoelt CERN(in 1990/91)![]()
Volgens mij was dat in Oktober 1969(2 onderzoek instellingen en 3 Universiteiten waaronder Stanford UCLA en DARPA),dat het begon als universitaire network(op ARPAnet dus).![]()
Goh,geweldig maar Arpanet werd in 1990 vervangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Arpanet is de technische 'kern' geweest waar internet, zoals wij het nu kennen, op gebaseerd is...
Arpanet zijn enkele universiteiten, wat onderzoekslaboratoria, gefund door de US defense ministerie..
later werd Arpanet DARPA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef .Cake. het volgende:
Haganai OVA![]()
Is hij uit?SPOILER: Haganai OVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste alleen wel de ED, dus bij deze:
Ik gok dat het thema Yozora is. Jammer, want het is een onvervalste haremserie dus de rest van de harem mag ook best verschijnen! /weeaboo
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.Helemaal super.
Psycho pass waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, aangezien er nog maar twee of drie series uit zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja, hij is uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is hij uit?
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin prijst streamen aan
[ afbeelding ]
Die non is het ergste iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van traps, imouto's of 10-jarige nonnetjes die constant "Poop!" roepen? Ow wacht, ik zie je punt...
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Echt een toffe anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op in
Oké, waar gaat het overquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oké, waar gaat het overkan het niet uitzoeken op stage
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn LOI les pakket is al binnen![]()
![]()
*hey*
BwTgS? Wat voel ik me stom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:04 schreef Kyubey het volgende:
*Kijkt BwTgS OVA*
Ah, ik snapte al niet waarom ze dit hoofdstuk van de manga niet hadden geanimeerd.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot Gaat Arch Linux installeren
Komt alleen niet op mijn laptop, heb nog een oud XP systeempje staan op zolder die ga ik helemaal formatteren end aar gooi ik Arch linux als enige OS op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fucking baas. Je hoort nu bij de Arch Linux-elite.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fucking baas. Je hoort nu bij de Arch Linux-elite.
We gaan niet gek doen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot Gaat Arch Linux installeren
Ik kan ook normaal gaan doen en gentoo installerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
We gaan niet gek doen!
Ook goed,maar ik heb knutsel pcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kan ook normaal gaan doen en gentoo installeren
ik heb geneens een pcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ook goed,maar ik heb knutsel pc
Tsk, wat negatief.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb gewoon niet echt favorieten. Dat idoliseren vind ik maar niets.
Dus in 6 maanden heb je 248 gb gedload?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
SABnzbd
Doki Kiss x Sis TV - 04 1920x1080 h264 BD FLAC 956 MB Completed
Completed at 18:38:32 on Tuesday 02 October 2012
Downloaded in 2 minutes 32 seconds at an average of 6.3 MB/s
5 articles were missing
Aflevering 4-6 binnenhalen ,lekker met 7.4 MiB/s![]()
Legend of the Galactic Heroes-Central Anime 23.2 GB Completed
Completed at 19:56:26 on Friday 20 April 2012
Downloaded in 1 hour 12 minutes 45 seconds at an average of 5.5 MB/s
91 articles were missing
En dit was vóór de verhoging![]()
Van Supernews Transfer statics
Download Summary
Period Start 04/02/2012
Period End 10/02/2012
Days 183.08
Bytes 248,828,443,454
GB ~248.83
In exact 6 maanden meer binnengehaald met Usenet,dan dat ik er 1 jaar met torrents over doet![]()
Jaah met Usenet,hoezo??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus in 6 maanden heb je 248 gb gedload?
Laat ik eens episode 11 gaan kijken van Yuru Yuri.quote:
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Verwijzing naar Code Geass?
Omdat je non psycho kinderen geen Nina gaat noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.
Waarom zijn alle Nina's psycho?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat je non psycho kinderen geen Nina gaat noemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Verwijzing naar Code Geass?
[..]
Whut?
Je naam wordt misbruikt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
dit is toch nina?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.quote:
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je naam wordt misbruikt.
En ik denk eigenlijk dat het louter toeval is.
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.
Ik begon met S2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.
Ahwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
Het rode gevaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?
Of verstevigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahw
Als je ook bekend wordt kun je dat imago herstellen.
Bedankt. Toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
Rustig maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
LOLquote:
Akari is beste yuriquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?Red Red?
Ik weet niet, ik vind ze allemaal leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akari is beste yuri
[ afbeelding ]
Shinsekai Yori zou ik categoriseren als Post-Apocalyptisch Mysterie met Paranormale gaven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |