quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat je non psycho kinderen geen Nina gaat noemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Verwijzing naar Code Geass?
[..]
Whut?
Je naam wordt misbruikt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.
Waarom zijn alle Nina's psycho?
dit is toch nina?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk zit er nog een psycho-Nina in Code Geass.
Waarom zijn alle Nina's psycho?
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.quote:
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je naam wordt misbruikt.
En ik denk eigenlijk dat het louter toeval is.
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd beginnen voor een eerste aflevering... maar voor de rest, het ging toch helemaal nergens over...Wat maar goed ook is. Ik hou gewoon van de grootste troep, blijkt.
Ik begon met S2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yuri yuri is dan ook een masterlijke anime.
Ahwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
Het rode gevaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?
Of verstevigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahw
Als je ook bekend wordt kun je dat imago herstellen.
Bedankt. Toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
Rustig maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nina Hagen, GTST-Nina, Beugelbekkie Nina, Nina Brink,
LOLquote:
Akari is beste yuriquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aka betekent rood ,why 2x?Red Red?
Ik weet niet, ik vind ze allemaal leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akari is beste yuri
[ afbeelding ]
Shinsekai Yori zou ik categoriseren als Post-Apocalyptisch Mysterie met Paranormale gaven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun. Aanrader. Categorie RomCom.
Shinsekai Yori. Aanrader. Categorie: vreemd.
Moe moe... Kyun!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind ze allemaal leuk
Moet ik toch maar eerst even S1 binnenhengelen.
Oke baas!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Shinsekai Yori zou ik categoriseren als Post-Apocalyptisch Mysterie met Paranormale gaven.
En zorg dat er niet teveel gespammed wordt hier he, ik voel het al weer aankomen.
quote:
Dat was de laatste afleveringquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey heb je dit al gedropt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |