Psycho pass waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht even. Robin, dit ben jij die dit zegt?
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, aangezien er nog maar twee of drie series uit zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
Na bijna 1 jaar lang elke week een aflevering van een aflevering van een serie te kijken slijt het er zo in dat als deze eenmaal is afgelopen je het gewoon gaat missen![]()
Zijn er nog boeiende series (lees een serieuze serie met een goed verhaal) van dit seizoen?
Ja, hij is uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is hij uit?
en Yozora is gewoon de coolste. Al die anderen mogen oprotten behalve Sena en dat chemie-meisje.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin prijst streamen aan
[ afbeelding ]
Die non is het ergste iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van traps, imouto's of 10-jarige nonnetjes die constant "Poop!" roepen? Ow wacht, ik zie je punt...
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Echt een toffe anime.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kijk als ik thuis ben er nog wel eventjes ver op in
Oké, waar gaat het overquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RENAAII NOOO KYOOUUKAAASHOOU GAA
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oké, waar gaat het overkan het niet uitzoeken op stage
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over een kleine jongen en een lang meisje, relatie shizzle jwz.
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, mijn backlog wordt alleen maar groter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, en Kyubey is eigenlijk Risa in disguise.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |