quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zoek je anime zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Dan hoef je je niet te registreren
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Da's gelukt, heb dank!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
Soooo closequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zoek je anime zo op.
Dan hoef je je niet te registreren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soooo closeJe zit op doki.coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/![]()
Ik probeer zo min mogelijk te volgen dat echt aired. Later kan ik wel het kaf van het koren scheiden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Shit, ik ga 8 series volgen dit seizoen
Als ik dat maar volhoud
Bedankt trouwens wdn, Kaibutsu-kun is leuk
JA WERKT BEDANKT MOGE JE KINDEREN EN KLEINKINDEREN EN NAKOMELINGEN TOT IN DE DERDE GENERATIE VRUCHTBAAR ZIJNquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zit op doki.co
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoo leekker, die schijtsimpele shoeoeonen nog wat series![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo weer een serie uit mijn backlog gefinisht
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje eng uit.
Hmm, dat is nog best veel. Production I.G. is natuurlijk wel een a-tier studio als het gaat om animatie, dus misschien valt het wel mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Qunix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Production I.G. een anime episode maakt voor 300.000 USD.
Dus een seizoen is 5 miljoen USD.
Uiteraard exclusief alles, alleen de animatie.
Risa vind ik wel lief eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ziet er een beetje eng uit.
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Qunix het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Production I.G. een anime episode maakt voor 300.000 USD.
Dus een seizoen is 5 miljoen USD.
Uiteraard exclusief alles, alleen de animatie.
IS YOUR BODY RAEDY!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |