Gebruik alleen wel Hexchat ipv Xchat http://www.hexchat.org/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey kids, ik had begrepen dat xchat de way to go is om eps te downloaden?
Is dat een nieuwsgroepenachtige vinding? Ik begreep uit de uitleg op het internet namelijk alleen dat je kon chatten en iets van bestanden overzetten waar ik geen reetkut van snap
quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef robin007bond het volgende:
1) Download XChat van de officile site: http://xchat.org/download/
XChat is multiplatform en werkt op Windows en Linux (Mac OS X weet ik niet zeker).
Het is een trial volgens mij, maar de meeste mensen hier weten daar wel mee om te gaan
De linux versie is overigens geen trial.![]()
2) Als je XChat opstart krijg je als het goed is een Network List te zien. Druk op "Add". Noem het "Rizon". Druk vervolgens op enter.
3) Klik n keer op Rizon en druk vervolgens edit. De standaardserver moet je vervangen met: "irc.impact-media.me.uk" zonder de aanhalingstekens. Je kan eventueel nog andere opties er bij aanvinken.
4) Zoek je favoriete fansubgroep of kanaal op. Een makkelijk begin is #NEWS.
5) Om een kanaal in te komen typ je /join #*naam van kanaal*
In dit geval is dus #NEWS het kanaal.
6) Je typt dus /join #NEWS. Vervolgens kan je zoeken naar anime met het @find commando. Stel ik wil Amagami SS, dan typ ik "@find Amagami SS 01" bijvoorbeeld.
7) NEWS is een kanaal met veel fansubgroepen, maar het beste is om het kanaal van de fansubgroep zelf te hebben. Vaak staat er op de site van zo'n fansubgroep een packlist.
Als voorbeeld neem ik bijvoorbeeld Doki. http://doki.co/xdcc/
Hier heb je eigenlijk een grafische interface voor het @find commando.
8) Als je de gewenste download hebt gevonden typ je: /MSG *naam van bot* xdcc send *nummer van pakket*
9) Kies een map om het in op te slaan.
10) ???
11) PROFIT!
Mocht je nog vragen hebben dan ben ik via DM/PM of dit topic te bereiken
gelukkig hopelijk komt er geen S2quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering
Het is af
Jazekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gelukkig hopelijk komt er geen S2
nee want ik heb AW best vroeg droptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jazeker
Heb je de OVA gezien? Dramatisch
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey heb je dit al gedropt?
[ afbeelding ]
hoeft nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering, ze willen daar echt niet dat je je registreerd/t of wel?
/REGISTER wachtwoord emailadres no workie
zit je al op #NEWS op de server van Rizon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Que?
#NEWS : You need to identify to a registered nick to speak in that channel. Check /msg nickserv help register
/msg NickServ REGISTER wachtwoord emailquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering, ze willen daar echt niet dat je je registreerd/t of wel?
/REGISTER wachtwoord emailadres no workie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zoek je anime zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One Piece 01" is gewoon de methode die in de beschrijving stond, is maar een test.
Dan hoef je je niet te registreren
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Da's gelukt, heb dank!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de bot die je hebt geprobeerd niet beschikbaar. Overigens moet er inderdaad geregistreerd worden, anders kun je een ip-ban krijgen.
Probeer eens:
/msg NickServ REGISTER password email
daarna doe je /msg NickServ IDENTIFY wachtwoord en hoppa!
Soooo closequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zoek je anime zo op.
Dan hoef je je niet te registreren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soooo closeJe zit op doki.coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/![]()
Ik probeer zo min mogelijk te volgen dat echt aired. Later kan ik wel het kaf van het koren scheiden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Shit, ik ga 8 series volgen dit seizoen
Als ik dat maar volhoud
Bedankt trouwens wdn, Kaibutsu-kun is leuk
JA WERKT BEDANKT MOGE JE KINDEREN EN KLEINKINDEREN EN NAKOMELINGEN TOT IN DE DERDE GENERATIE VRUCHTBAAR ZIJNquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zit op doki.co
Probeer eens:
http://news.is-fabulo.us/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoo leekker, die schijtsimpele shoeoeonen nog wat series![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |