Dat is echt voor de fetisjistenquote:
Hmm, maar dan mis je vaak toch goede anime denk ik. Vaak zijn de anime die je on-hold zet al de anime die zich al bewezen hebben. Airing anime moet zich nog gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Ik doe het omgekeerd: Ik heb zojuist ongeveer 7 anime uit mijn On-Hold gewist. Mijn backlog is opeens veel kleiner.
Nah Saki... geen behoefte om te kijken. Seizoen 2 al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, maar dan mis je vaak toch goede anime denk ik. Vaak zijn de anime die je on-hold zet al de anime die zich al bewezen hebben. Airing anime moet zich nog gaan bewijzen.
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah Saki... geen behoefte om te kijken. Seizoen 2 al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is nog best veel. Production I.G. is natuurlijk wel een a-tier studio als het gaat om animatie, dus misschien valt het wel mee.
http://www.kickstarter.co(...)ki-yuasas-kick-heartquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je heel rijk bent bestel je gewoon een anime op maat?
Tof initiatief.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
http://www.kickstarter.co(...)ki-yuasas-kick-heart
Een mini anime gemaakt door Production I.G., en de makers van Samurai Champloo, Ghost In The Shell, Evagelion 1.0 en Redline. Als je 10.000 USD doneert krijg je credit in de video en een hoop dingen.
quote:
quote:
man de ene keer stijg je en dan daal je weerquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
man de ene keer stijg je en dan daal je weer
[ afbeelding ]
Nog nooit een dungeon gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
hmm ik wou nog gaan dungeon raiden vandaag maar dat komt er niet meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog nooit een dungeon gedaan.
Overigens, dit zou de beste Girls und Panzer zijn natuurlijk:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Owwwwyaa die laatstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of in ieder geval een Doujinshi. Lucky star: De eenzame Knigstiger tegen de horde T-34's en IS-2's. Een tragisch verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze ooit met zon anime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |