Niets mis mee, maar het ligt er aan wat voor programma's. Veel mensen kijken programma's zonder er bij na te denken dat ze eigenlijk animo creëren voor zulk soort troep. Ze zijn dus mede-verantwoordelijk voor het verpauperen van het medialandschap en de samenleving.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zowiezo mensen die televisiekijken
[ afbeelding ]
quote:
Takishiido Kamensama!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, GTST begint. Meer yaoi
quote:
Jijquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar het ligt er aan wat voor programma's. Veel mensen kijken programma's zonder er bij na te denken dat ze eigenlijk animo creëren voor zulk soort troep. Ze zijn dus mede-verantwoordelijk voor het verpauperen van het medialandschap en de samenleving.
[..]
Ik vind eigenlijk dat iedere intelligente kijker zich schuldig zou moeten voelen bij het kijken van dat soort programma's. Echt domme mensen neem ik het niet kwalijk, want die weten niet beter.
Goedenmiddag meneer,quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, eindelijk antwoord een lid van de tweede kamer op mijn mail. Nu hoop ik dat ze nog wil meewerken aan mijn interview voor school.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goedenmiddag meneer,
1. Kijkt u Anime?
2.Wat is uw favoriete animu?
3. Wie is uw waifu?
4.Vind u moe anime ook zo goed?
gr gr
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, eindelijk antwoord een lid van de tweede kamer op mijn mail. Nu hoop ik dat ze nog wil meewerken aan mijn interview voor school.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is het?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef gniffie het volgende:
Sowieso is "Wie trouwt mijn zoon' het allerbeste programma wat er nu op tv is, en daarna Redt mijn Vakantie.
Sbs 6![]()
Kijk het eens, je lacht je de ballen uit de broekquote:
Volgens mij past het niet eens in een long.quote:
Alleen probleemwijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kijk het eens, je lacht je de ballen uit de broek
Whahaha kneusquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat is relatief nieuw voor rechtelijke begrippen.
Geen dankquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Qunix het volgende:
Thanks Blue_Panther_Ninja voor de link naar http://hbreboot.com/
Jajahquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Help, ik ben illegaal bezig
[..]
Met slechte dubs zeker
Goh,je weet wel watquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deels waar. Vooral in de technologiebranche zie je dat de patenten vaak een beetje doorgeslagen zijn. Dan gaat het natuurlijk zijn doel voorbij.
Maar patenten zijn wel iets anders dan auteursrechten hé.
En natuurlijk, die Japanse straffen zijn ook wel disproportioneel, maar alles de vrije loop laten gaan. Tsja, dat gaat ook niet goed komen. Je kan haast onmogelijk concurreren tegen de illegale content.
Dat laatste heb je ook een beetje gelijk in. Daarom zeg ik: downloaden is tof als de licentie nog niet is verkregen in je land. Bandai heeft fansubbers zelfs bedankt voor het populair maken van hun series in het westen.
Dat gaat beetje te verquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wel als ik soms van die jochies van 12 met een forehead protector van Naruto zie rondlopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Nee.
NEEEEEEE.
Mijn beeld van jou aan flarden.GordonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Afhankelijk van hoe je het wilt opslaan zou het moeten kunnen. Maar zoals jij het in gedachten hebt zal het niet gaan nee. Nee, zeker niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij past het niet eens in een long.
[..]
Alleen probleemwijken.
Je moet ook eens gaan raidenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je het wilt opslaan zou het moeten kunnen. Maar zoals jij het in gedachten hebt zal het niet gaan nee. Nee, zeker niet.
Is het chat tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
We moeten trouwens een beetje oppassen voor het SC-gehalte.
Houd jij ook zo van Crystal Clear? Ik vind het zelf maar een raar smaakje hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
IRC dus?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik wou er serieus net over gaan beginnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde in pagina 1 er al over beginnen, maar ik voel me dan zo zuur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wou er serieus net over gaan beginnen.
Maar omdat iemand van jullie het door heeft doe ik het maar niet.
Net aflevering 1 van "From The New World" gezien, interessant. Nog geen idee of het ook goed is, maar het is in ieder geval interessant tot dusver.
Die eerste klopt denk ik niet. Waarom zouden mensen stoppen met ontkoppelen als ze wakker werden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
#1: Mensen gaan niet echt dood, als je dood gaat dan wordt je gewoon wakker. Die berichten van die gast aan het begin, waar je nooit meer iets over hoort, zijn gefaked.
#2: Er is heul geen twee jaar voorbij gegaan, aan het einde wordt Kirito gewoon wakker in zijn eigen bed. Iets dat die NerveGear de boel versnelt in je hoofd ofzo en dat je dus helemaal niet zo hard dood gaat in de echte wereld.
#3: Asuna is niet echt, zij is, net als alle andere spelers, een AI of iets dergelijks, om een groots avontuur te creëren voor Kirito.
Van al deze theorieën lijkt #1 mij het meest haalbaar.
Ow ja, deze laatste aflevering was weer heerlijkwat betreft tempo en contrast.
Om de rest van de mensen die achterblijven te laten geloven dat ze echt doodgaan en niet meer terug kunnen komen. Zodat de ervaring realistischer lijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die eerste klopt denk ik niet. Waarom zouden mensen stoppen met ontkoppelen als ze wakker werden?
quote:In contrast to my usual habit of decrying everything that the show does wrong, I think this is such an exceptional situation that it’s best to praise what it did well, aside from looking nice. To start with, it did away with the focus on the rancid romance between Kirito and Asuna; while it unfortunately still has a presence, it’s less an omnipresent cloud of horrible writing than a shriveled houseplant left to wither in a corner. Usurping its position, in plain sight with little opposition and a gleeful smirk, is that ever-faithful storytelling gem of a catalyst. No longer are Kirito and Asuna playing house, they’re actually out doing stuff that will most likely lead to their eventual departure from the game! And by “doing stuff”, I mean stabbing giant skeletal centipede things, which is all the intellectual stimulation I ever asked for in this show.
Mooi. Het zou mij niet verbazen als #1 en #2 kloppen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
#1: Mensen gaan niet echt dood, als je dood gaat dan wordt je gewoon wakker. Die berichten van die gast aan het begin, waar je nooit meer iets over hoort, zijn gefaked.
#2: Er is heul geen twee jaar voorbij gegaan, aan het einde wordt Kirito gewoon wakker in zijn eigen bed. Iets dat die NerveGear de boel versnelt in je hoofd ofzo en dat je dus helemaal niet zo hard dood gaat in de echte wereld.
#3: Asuna is niet echt, zij is, net als alle andere spelers, een AI of iets dergelijks, om een groots avontuur te creëren voor Kirito.
Ik bedoel waarom zou kirito's moeder hem niet ontkoppelen als het bij anderen goed ging.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Om de rest van de mensen die achterblijven te laten geloven dat ze echt doodgaan en niet meer terug kunnen komen. Zodat de ervaring realistischer lijkt.
Ondanks alle haaterij op SOA blijf ik het kijken op de een of andere manier en ik moet toegeven dat die boss er best bruut uitzag! Zoals altijd weet Scamp het weer goed te verwoorden:
[..]
Ah zo bedoel je dat. My bad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom zou kirito's moeder hem niet ontkoppelen als het bij anderen goed ging.
Eerste twee heb ik ook over nagedacht. 3 vind ik gewoon stom. Daaromquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef .Cake. het volgende:
Mijn theoriën over SOA:
Hoe bedoel je rechtelijke begrippen??? Het Internet is geen fucking wild west,zoals velen denkenquote:
Ik bedoel dat een codificatie ontzettend veel tijd nodig heeft om zich tot een goede te ontwikkelen. Het internet, en dan vooral het internet zoals het er vandaag de dag uit ziet, heeft in mijn ogen nog niet lang genoeg bestaan om bovenstaande te realiseren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rechtelijke begrippen??? Het Internet is geen fucking wild west,zoals velen denken![]()
Bedoel je soms de entertainment industrie,die steeds vast houden aan oude verkoop modellen en niet willen aanpassen??Auteursrechten/IP blijven verlengen(die eigenlijk allang in de publieke domeinen horen)en dubbel betalen voor iets wat je al hebt?Privacy schenden censuur?
Mensen die aan revers-engineering doen(zoals graf_chokolo voor de PS3 en backup-software,DRM weghalen etc etc) oppakken en een verbod bij de rechters afdwingen?Servers van bedrijven in beslag nemen zonder toestemming van de rechter(BREIN deed dat in 2010 en begin dit jaar nog met MegaUpload door o.a FBI!),arresteren en ook nog eens bespioneren?Via EULA ervoor zorgen dat je rechten vervallen(je moet individueel en niet meer als een groep een bedrijf aanklagen)?Wat denk je van Hollywood accounting en niet bewezen onderzoeken, als argument om anti "Media Piracy " wetten strenger te maken(of zelf te kopen)??Geen simpele alternatieven bieden of goedkoper maken wat consumenten echt willen? Digibeet politici en rechters die hen al te graag gelijk geven in een rechtszaak/wetten laat schijven?Crimininaliseren van gewone mensen?Elke nieuwe technologie word gemerkt als "copyright infringement",omdat ze bang zijn macht te verliezen?
![]()
The fuck?voor wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een codificatie ontzettend veel tijd nodig heeft om zich tot een goede te ontwikkelen. Het internet, en dan vooral het internet zoals het er vandaag de dag uit ziet, heeft in mijn ogen nog niet lang genoeg bestaan om bovenstaande te realiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |