Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een basketballanime, is dat echt wat?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar je snapt toch ook wel dat de sector een beetje moet draaien wil het nog gewoon goede anime kunnen produceren?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenKan hem je wel aanraden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij was fucking glorious, en ik haat sport anime normaal gesprokenKan hem je wel aanraden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Wat een gif dump reeks is dit geworden trouwens
Worry not, heb wel One Outs, Prince of Tennis en Major gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Nou, dat valt wel mee. Alleen deze pagina is een soort imageboard geworden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef gniffie het volgende:
Sport anime haten![]()
Te weinig, veels te weinigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Worry not, heb wel One Outs, Prince of Tennis en Major gezien.
Wel de beste sport anime die ik heb gezien.quote:
>GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, GTST begint. Meer yaoi
>GTSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, GTST begint. Meer yaoi
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.quote:
Ik vind HtmD best tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.
Amen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST en sowieso programma's als Hotter than my Daughter etc. vind ik echt goed aantonen in wat voor dieptepunt we zijn beland en ik vind het echt schrikbarend dat dergelijke programma's zo veel kijkers trekken.
Zowiezo mensen die televisiekijkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |