Zoek eens op bol.com of loop eens de mediamarkt in. Je hebt zat anime met Nederlandse subs op DVD of Bluray.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die licenties komen toch niet in nederland
Stel je voor dat een TV-zender hier de rechten zou kunnen kopen. SCHANDE!!!!quote:
Help, ik ben illegaal bezigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoek eens op bol.com of loop eens de mediamarkt in. Je hebt zat anime met Nederlandse subs op DVD of Bluray.
Death Note is hier bijvoorbeeld gelicenseerd.
http://www.bol.com/nl/p/death-note-box-1/1002004006260761/
Met slechte dubs zekerquote:[..]
Stel je voor dat een TV-zender hier de rechten zou kunnen kopen. SCHANDE!!!!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
En nu maar weer wachten op de volgen muv luv
[ afbeelding ]
Ligt er aan waar meer vraag naar is. Ik denk dat series als Naruto een grote kans hebben op een dub, maar series die meer op oudere tieners en volwassenen zijn gericht wat minder.quote:
Nee. Goed begrepen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ligt er aan waar meer vraag naar is. Ik denk dat series als Naruto een grote kans hebben op een dub, maar series die meer op oudere tieners en volwassenen zijn gericht wat minder.
Het lijkt wel of je de industrie geen geld gunt.
Net alsof kinderen <12 Naruto helemaal zullen snappen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ligt er aan waar meer vraag naar is. Ik denk dat series als Naruto een grote kans hebben op een dub, maar series die meer op oudere tieners en volwassenen zijn gericht wat minder.
Het lijkt wel of je de industrie geen geld gunt.
Niet om Naruto gelijk te beledigen, maar in de VS is Naruto ook erg populair onder jongere tieners (12/13).quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net alsof kinderen <12 Naruto helemaal zullen snappen..In grote lijnen misschien wel ja, maar de rest niet.
Inb4 ''NURUTU POWER LEVEL OMFG SASGAY'' en al die beledigingen.
Dat is wel zo (helaas?).quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet om Naruto gelijk te beledigen, maar in de VS is Naruto ook erg populair onder jongere tieners (12/13).
Wat zit er in de doos?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk komt mijn doos deze week binnen, dan gelijk naar mijn kamer rennen en daar blijf ik dan
Ach joh, Death Note is ook erg populair onder jonge tieners. Wil niet zeggen dat je er niet meer van kan genieten natuurlijkquote:
Wel als ik soms van die jochies van 12 met een forehead protector van Naruto zie rondlopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, Death Note is ook erg populair onder jonge tieners. Wil niet zeggen dat je er niet meer van kan genieten natuurlijk
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wel als ik soms van die jochies van 12 met een forehead protector van Naruto zie rondlopen.
quote:
Ja maar ik ga niet betalen voor animequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel zonde. Want met meer budget kan er ook veel meer gemaakt worden. Vooral animatie kan wat budget gebruiken.
Het is niet per se slecht, maar als je naar bijvoorbeeld Avatar kijkt, dan zie je dat de animatie veel vloeiender is dan de meeste anime. Dynamische achtergronden, in plaats van statische achtergronden met alleen bewegende characters en gewoon veel meer frames. In Japan hebben ze daar het geld niet voor. Plus dat nu uit kostenbesparingen allerlei CGI gedaan wordt die er vaak helemaal niet tussen past.
Waarom niet? Ik vind het eigenlijk best vanzelfsprekend om te betalen voor producten die je goed vindt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet betalen voor anime
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CGI gedaan wordt die er vaak helemaal niet tussen past.
Omdat het dan een dure hobby wordt misschien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het eigenlijk best vanzelfsprekend om te betalen voor producten die je goed vindt.
Blijkbaar is de meeste anime voor jou niet goed genoeg, anders zou je wel bereid zijn om er geld voor neer te tellen.
Ach, haast elke hobby kost geld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat het dan een dure hobby wordt misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |