quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog nooit een dungeon gedaan.
Overigens, dit zou de beste Girls und Panzer zijn natuurlijk:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Owwwwyaa die laatstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of in ieder geval een Doujinshi. Lucky star: De eenzame Königstiger tegen de horde T-34's en IS-2's. Een tragisch verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze ooit met zon anime
Fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
K-ON: De eenzame Konigstiger tegen de horde T-34's T-34-85 en JS-2's,KV-1's, IS-1 KV-2. Een tragisch verhaal.
DM bitte heb wel veel moe soldaten maar geen panzersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga opzoek naar anime Panzerplaatjes.
edit: er is een wereld voor mij opengegaan.
moe slutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DM bitte heb wel veel moe soldaten maar geen panzers
Nope! Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Blablabla minder gelul over dat internetgemeuk, meer gelul over nieuwe anime. Iemand Tonari no Kaibutsu-kun al gezien? Ik vond hem erg tof.
Net gekeken, ik ook. Doet me vaag denken aan LovCom, maar dan zonder hoogteverschil, gekke hoofden en het accent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Blablabla minder gelul over dat internetgemeuk, meer gelul over nieuwe anime. Iemand Tonari no Kaibutsu-kun al gezien? Ik vond hem erg tof.
Ik vond de male lead wel grappig. ''If you make a peep I will rape you''quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Net gekeken, ik ook. Doet me vaag denken aan LovCom, maar dan zonder hoogteverschil, gekke hoofden en het accent.
En de heldin/hoofdrolspeelster is ook nog eens sympathiek en niet aanstellerig. Ze geeft geen flikker om anderen.
Hmmm.... hengelen gaat. Misschien wil ik dit wel zien. Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreemde fetisj, meisje met panzer..
Hartverwarmend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vreemde fetisj, meisje met panzer..
Zeer plausibel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Indeed.
Ik heb er een theorie achter bedacht. Die grote tanks zijn om de pielemans te compenseren.
De anime is daarentegen echt slecht en naar. De enige anime die ik bewust heb afgezet en nooit meer verder ben gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
En de Gantz manga is echt tof
Van een vriend gekregen als verjaardagsvadeau (volume 1)
Geniaal dit!
Check deze pagina's bijvoorbeeld
http://mangafox.me/manga/gantz/v01/c002/27.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |