abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117468590
Ik werk 16 uur per week bij McDonald's, met wajong uitkering + jobcoach, krijg in totaal 75% van het minimumloon per maand, dus dat is opzich niet verkeerd voor 2 dagen werken in de week.

Nou is het zo dat je met een wajong uitkering niet meer dan het afgesproken bedrag mag werken, stel McDonald's geeft 300 euro per maand, dan vult de wajong dat bedrag aan tot 75% van het minimumloon,

Nu moet ik soms overwerken dus ik dacht al die tijd dat is extra doekoe, dus ik heb maanden lang elke dag wat overgewerkt, en ik kreeg wel steeds brief van wajong dat wat ze storten op mijn rekening een voorschot is maar ik dacht geen probleem.

Nou krijg ik opeens elke maand een aanslag van de Wajong en zeggen ze ''U heeft in aug. 2011 te veel wajong ontvangen aangezien het bedrijf meer heeft betaald, dus dat betekend dat we volgende maand dit bedrag inhouden op uw netto inkomen van de wajong'' (ofzoiets)

Dat is elke maand een bedrag of 50 kan oplopen tot 100 euro, maar ik heb gewoon geld nodig en ik had hier niet op gerekend snapje, dus dat is echt klote.

Nou moest ik vandaag weer overwerken, maar ik had al brief laten zien dat ik nu elke maand brief krijg dat ik te veel heb gewerkt, en ik nu elke maand zo'n brief krijg, omdat de administratie van wajong tyfeslang achterloopt.

Maar ze zeiden vandaag dit dat moet af, ik zeg dan blijf ik steeds te veel verdienen..

Toen kreeg ik een opmerking en toen maakte ik een opmerking en toen werd ik zo agressief dat ik hem geslagen heb en hij op de grond viel, toen kwamen anderen managers eraan en zeiden dat ze mijn job coach gaan bellen en dat ik tot die tijd thuis moet blijven, en dan samen met hem voor een afspraak moet komen om samen te praten. en ik tot die tijd thuis moet blijven.

Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan, want ik heb al eerder een 23 jarige gozer geslagen in 2010 maar daar kreeg ik alleen een officiele waarschuwing voor, en ik werk daar met wajong omdat ik gedrachtsproblematiek en woedeaanvallen heb, dus dit was eigenlijk mijn vraag waar jullie vanuit gaan..
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 16:32:38 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_117468648
Ik mag hopen dat ze je ontslaan. En eigenlijk denk ik dat ook wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:33:21 #3
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117468684
Wat denk je zelf :')
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:33:49 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117468699
gewoon nog een keer slaan, je ben toch al ontslagen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 16:34:02 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_117468711
Ik had je op staande voet ontslagen, iemand slaan :N
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117468714
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef Luxuria het volgende:
Wat denk je zelf :')
ontslagen
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:34:39 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117468741
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Oh shit, hier dacht ik aan, maar daar is het nu natuurlijk te laat voor.

Ik hoop dat ze je alsnog ontslaan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117468782
Wat een koekebakker is TS ook. :D
pi_117468871
je hoef je nu in ieder geval geen zorgen meer te maken dat je per maand teveel verdient.
pi_117468872
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef Basp1 het volgende:
frietenbakker
pi_117468898
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ontslagen
Daar kun je inderdaad wel van uit gaan ja.

Mochten ze toch nog tot een ander oordeel komen, dan mag je ze wel op je blote knieën bedanken...
pi_117468943
Zullen we TS slaan? :Y
pi_117468944
Dus je wil niet meer werken voor je geld en slaat vervolgens je manager? 8)7

Ze hebben alle recht om je te ontslaan want fysiek geweld is reden voor ontslag op staande voet.

Verder is de wajong bedoeld om je te ondersteunen zolang je niet zelf genoeg geld kan verdienen. Blijkbaar kun je dat wel aangezien je kunt overwerken. Dan is het ook logisch dat je je wajong terug moet betalen.

Als je niet wilt overwerken dan is dat dus werkweigering en een tweede reden om je te mogen ontslaan en mogelijk je te korten op je wajong.

):O
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_117468951
Ben je daarna ook weggereden in je Audi?
pi_117468952
Je komt met zoveel van zulke topics aan en in zulke snelheid van aanmaak, dat het haast wel trolltopics moeten zijn. :')

Niemand is zo achterlijk, zelfs in Nederland niet.
pi_117468969
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zullen we TS slaan? :Y
Ik wil hier op in gaan maar doe het niet, want dan dwaalt het topic alleen maar off topic af..
pi_117468978
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben je daarna ook weggerijden in je Audi?
:{
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:40:52 #18
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117468983
Dat wordt je Audi verkopen, jongen. Oh nee, dat was die andere knakker.

Ja, je zal zeer waarschijnlijk ontslagen worden. Zou heel gek zijn als dat niet zo was. En NATUURLIJK moet je terugbetalen als je ook wajong krijgt. :')
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_117469001
Wat zou het mooi zijn als zo iemand je in een vlaag van verstandsverbijstering met je kop in het vet zou soppen :z
pi_117469008
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik wil hier op in gaan maar doe het niet, want dan dwaalt het topic alleen maar off topic af..
Flikker een eind op naar Marokko gast :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:41:58 #21
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117469042
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ach, hij krijgt tenminste geen wajong ;)
pi_117469049
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik denk dat je toch teveel vertrouwen hebt in het merendeel van de mensheid qua achterlijkheid. :D
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:42:23 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117469069
nu hoef je niet meer over te werken en krijg je weer al je wajong _O_
pi_117469072
quote:
3s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Deetch het volgende:

Ze hebben alle recht om je te ontslaan want fysiek geweld is reden voor ontslag op staande voet.

Verder is de wajong bedoeld om je te ondersteunen zolang je niet zelf genoeg geld kan verdienen. Blijkbaar kun je dat wel aangezien je kunt overwerken. Dan is het ook logisch dat je je wajong terug moet betalen.

Als je niet wilt overwerken dan is dat dus werkweigering en een tweede reden om je te mogen ontslaan en mogelijk je te korten op je wajong.

Ik snap je punt, MAAR ik wist niet van te voren, de wajong geeft opeens een aanslag van een JAAR geleden, ze lopen dus een jaar achter... Dat is toch veelte laat? ik moet straks elke maand minder uitkering krijgen omdat ik een jaar te leden te veel heb verdiend, maar dat geld wat ik nu te kort heb?? hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
pi_117469100
Kan je niet gewoon fulltime gaan werken ergens ?
pi_117469123
Wat dacht jij dan dat "aanvullen" betekende? En helaas zijn uitkeringsinstanties erg traag met verwerken van dit soort gegevens, zie het als een wijze les om je eigen boekhouding goed in de gaten te houden.
Verder wel kut voor je :*
Supra Groningam Nihil
pi_117469124
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
Meer overwerken.
pi_117469138
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef From het volgende:
Kan je niet gewoon fulltime gaan werken ergens ?
Dat kan wel inderdaad, ben ook opzoek naar iets anders, opleiding + betaalde stage zonder wajong.. bij deltion college :)
pi_117469163
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dat kan wel inderdaad, ben ook opzoek naar iets anders, opleiding + betaalde stage zonder wajong.. bij deltion college :)
Stage met 300 de maand, daar ga je het wel mee redden. _O-
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:44:45 #30
97111 ukga
Siewosie baas
pi_117469170
Dikke kans dat je nu promotie maakt. Qua salaris zul je er ook flink op vooruitgaan lijkt me
pi_117469177
quote:
3s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Deetch het volgende:

Weet niet hoe het werkt in wajong opzicht, maar niet willen overwerken is niet perse werkweigering. Je hebt een contract getekend voor x uur, laten we zeggen 40 uur, dan kan je baas niet eisen dat je ook nog over gaat werken. Dat je vervolgens misschien er op een andere manier uitgewerkt zal worden zal best, dan pakken ze elk klein dingetje aan om je te ontslaan, maar niet willen overwerken is GEEN grond voor ontslag.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_117469178
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Stage met 300 de maand, daar ga je het wel mee redden. _O-
nee 800 euro sjappie Spos schildersopleidingen
pi_117469199
Lan, kan je niet gewoon in je dikke BMW pakketjes gaan bezorgen voor GLS of iets dergelijks?
pi_117469246
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee 800 euro sjappie Spos schildersopleidingen
Mooi, ga doen dan.
pi_117469263
En dat woedeprobleem, daar zit je verder niet mee?
pi_117469278
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Sisko het volgende:

[..]

Weet niet hoe het werkt in wajong opzicht, maar niet willen overwerken is niet perse werkweigering. Je hebt een contract getekend voor x uur, laten we zeggen 40 uur, dan kan je baas niet eisen dat je ook nog over gaat werken. Dat je vervolgens misschien er op een andere manier uitgewerkt zal worden zal best, dan pakken ze elk klein dingetje aan om je te ontslaan, maar niet willen overwerken is GEEN grond voor ontslag.
OK, maar een beetje overwerken hoort er bij.
Supra Groningam Nihil
pi_117469282
Je hebt gedraagsproblematiek en woedeaanvallen TS. Dat verklaart dit voorval. Je jobcoach heeft daar toch wel begrip voor?
Die kan dit vast wel rechtpraten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_117469286
quote:
3s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef Deetch het volgende:
Wat dacht jij dan dat "aanvullen" betekende? En helaas zijn uitkeringsinstanties erg traag met verwerken van dit soort gegevens, zie het als een wijze les om je eigen boekhouding goed in de gaten te houden.
Verder wel kut voor je :*
Daar heb je gelijk in man hopelijk kan ik weg bij McDonald's en blijf ik gewoon mn wajong behouden anders ga ik bij deltion weer studeren je moet toch iets maar thanks man
pi_117469311
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in man hopelijk kan ik weg bij McDonald's en blijf ik gewoon mn wajong behouden anders ga ik bij deltion weer studeren je moet toch iets maar thanks man
Ik denk dat je bij de Mac wel weg bent.
pi_117469320
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:46 schreef mootie het volgende:
En dat woedeprobleem, daar zit je verder niet mee?
Als mensen gewoon respectvol omgaan, geen probleem,
pi_117469361
Luister.

Ben je het met je eens dat als je iemand een waarschuwing geeft, en hij het TOCH doet, jij jouw waarschuwing waar moet maken?

Well... 2 jaar geleden heeft iemand je gewaarschuwd. Nu doe jij TOCH waar hij je tegen gewaarschuwd heeft. Dus nu krijg je de gevolgen van de waarschuwing.

Ik snap dat nooit zo. Alleen 5-jarige kinderen snappen nog niet dat een waarschuwing niet alleen betekent dat ze het NU niet moeten doen, maar later ook niet. En dat er gevolgen zijn als ze de waarschuwing negeren.

Jouw probleem is dat je waarschuwingen niet serieus neemt. Daar volgen jouw gedragsproblemen uit (als je ze niet serieus neemt, dan negeer je ze gewoon), en vast ook je woedeaanvallen (als je ze negeert, krijg je de gevolgen voor je kiezen en dat maakt je boos).

Helaas heb je nu weer de waarschuwing niet serieus genomen, en nu krijg je de gevolgen voor je kiezen. Een 'officieele waarschuwing' blijft niet een paar dagen geldig, maar blijft geldig tot je een goede beoordeling krijgt. In de afgelopen 2 jaar heb je geen goede beoordeling gehad, anders had je dat wel gehoord en had je geen coach meer nodig gehad.

Dus je gaat ontslagen worden, je goede beoordeling zal uitgesteld worden, en je zal nog een paar jaar langer gecoached gaan worden.

Ik denk ook dat die werknemer je zal proberen aan te klagen voor letselschade. Ligt er aan of hij je mag of niet.
pi_117469375
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:

[..]

:')
En als ze geen 'respect' tonen klap je er meteen op?

Het woord respect is zooo aan inflatie onderheving. :{
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:52:04 #43
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117469453
quote:

[..]

Zou je wat van kunnen leren :')
pi_117469499
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef mootie het volgende:

[..]

En als ze geen 'respect' tonen klap je er meteen op?

Inderdaad. Het woord is zo betekenisloos en nietszeggend geworden, dat we het beter uit het woordenboek kunnen schrappen.
pi_117469536
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef RetepV het volgende:
Luister.

Ben je het met je eens dat als je iemand een waarschuwing geeft, en hij het TOCH doet, jij jouw waarschuwing waar moet maken?

Well... 2 jaar geleden heeft iemand je gewaarschuwd. Nu doe jij TOCH waar hij je tegen gewaarschuwd heeft. Dus nu krijg je de gevolgen van de waarschuwing.

Ik snap dat nooit zo. Alleen 5-jarige kinderen snappen nog niet dat een waarschuwing niet alleen betekent dat ze het NU niet moeten doen, maar later ook niet. En dat er gevolgen zijn als ze de waarschuwing negeren.

Jouw probleem is dat je waarschuwingen niet serieus neemt. Daar volgen jouw gedragsproblemen uit (als je ze niet serieus neemt, dan negeer je ze gewoon), en vast ook je woedeaanvallen (als je ze negeert, krijg je de gevolgen voor je kiezen en dat maakt je boos).

Helaas heb je nu weer de waarschuwing niet serieus genomen, en nu krijg je de gevolgen voor je kiezen. Een 'officieele waarschuwing' blijft niet een paar dagen geldig, maar blijft geldig tot je een goede beoordeling krijgt. In de afgelopen 2 jaar heb je geen goede beoordeling gehad, anders had je dat wel gehoord en had je geen coach meer nodig gehad.

Dus je gaat ontslagen worden, je goede beoordeling zal uitgesteld worden, en je zal nog een paar jaar langer gecoached gaan worden.

Ik denk ook dat die werknemer je zal proberen aan te klagen voor letselschade. Ligt er aan of hij je mag of niet.
Kijk jobcoach is in al die jaren inderdaad altijd verlegt, Omdat er inderdaad problemen waren, en als ik hem whatsapp stuurde, en hij een afspraak maakte om die zelfde week te komen, dan kon voorkomen worden dat het niet escaleerde, maar ik weet dat het niet goed is slaan, maar wat moest ik dan doen? Ik weet dat je in een ebdrijf altijd rangen heb ja van jij bent de manager daar moet je respect voor hebben als collegas maar dat bekekend niet dat je alles van hem moet pikken

en toelaat, mijn familie zei je moet allang daar weggaan, ik heb het altijd volgehouden en zelfs een vast contract gekregen, ik maak een fout ja, maar werkt het echt zo dat een werknemer alleen maar goede dingen mag doen, en tegenslag gelijk de kop in word gedrukt met ontslag als je begrijpt wat ik bedoel?
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:54:16 #46
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_117469549
Je geeft je baas een koek op z'n ei en als dank voor de bewezen diensten krijg je je volledige uitkering weer terug. Het moet niet gekker worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_117469556
Tja.

Normaal dienen ze je direct te ontslaan of direct een onderzoek in te stellen, afhankelijk van dit onderzoek kunnen ze je een maand na dato alsnog ontslaan. Doen ze dit niet maar laten ze je ondertussen gewoon doorwerken, dan maakt de rechter kortemetten met het ontslag.

Verder weet ik er ook weinig vanaf hoor O~)
pi_117469583
Ik hoop dat het alleen bij ontslag blijft, maar gezien je eerdere gedragingen zou ik er niet gek van staan te kijken dat ze aangifte doen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:55:46 #49
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_117469601
TS mag blij zijn dat hij nog niet achter tralies zit, maar thuis met een van belasting betaalde jobcoach. Hopeloos.
boem bats luchtdicht me vrčte is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:56:33 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_117469635
quote:
[...
Ik heb anders beheurlijk respect voor TS zijn oeuvre alhier. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_117469648
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:
en tegenslag gelijk de kop in word gedrukt met ontslag als je begrijpt wat ik bedoel?
Nee, maar je baas neerhoeken een tegenslag noemen is wel heel erg optimistisch,. _O-
pi_117469737
quote:

[..]

Ik snap je punt, MAAR ik wist niet van te voren, de wajong geeft opeens een aanslag van een JAAR geleden, ze lopen dus een jaar achter... Dat is toch veelte laat? ik moet straks elke maand minder uitkering krijgen omdat ik een jaar te leden te veel heb verdiend, maar dat geld wat ik nu te kort heb?? hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
Dan had je alle papieren moeten lezen die ze je toegestuurd hebben. Echt hoor, daar staat alles in. Valt 'niet lezen van belangrijke papieren' ook onder jouw gedragsproblemen?

Hoe je moet rondkomen, well, neem je gedragsproblemen serieuzer, doe er wat aan, neem een baan en slik het dat niet al je collega's leuke mensen zijn. Dat doet iedereen in deze wereld.
pi_117469805
TS, hiermee heb je aangegeven dat jij de alfaman bent dus nu ga jij de roedel leiden. Heb ik op Discovery gezien.
pi_117469950
Je hoeft je audi toch niet te verkopen heey?
Ik zwaai naar dieren.
pi_117469971
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Kijk jobcoach is in al die jaren inderdaad altijd verlegt, Omdat er inderdaad problemen waren, en als ik hem whatsapp stuurde, en hij een afspraak maakte om die zelfde week te komen, dan kon voorkomen worden dat het niet escaleerde, maar ik weet dat het niet goed is slaan, maar wat moest ik dan doen? Ik weet dat je in een ebdrijf altijd rangen heb ja van jij bent de manager daar moet je respect voor hebben als collegas maar dat bekekend niet dat je alles van hem moet pikken
Maar jongen, die manager heeft een hogere FUNCTIE dan jij, maar hij is daarmee niet BETER dan jij. Hij is ook een mens. Je hoeft helemaal geen respect voor hem te hebben omdat hij MANAGER is, maar alleen al omdat hij MENS is.

Naja, we zijn niet hier om je gedragsproblemen te bespreken.

Je hebt iemand geslagen. Dat betekent ontslag, betekent dat je langer onder begeleiding zal moeten, en betekent ook dat jouw ex-manager je kan aanklagen voor een schadevergoeding.

En dat gebeurt allemaal niet omdat hij MANAGER is en jij WERKNEMER. Nee, het gebeurt allemaal omdat jij MENS bent en hij ook MENS is, en de ene mens niet zomaar de ander mag slaan tenzij uit zelfverdediging.
pi_117470172
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar jongen, die manager heeft een hogere FUNCTIE dan jij, maar hij is daarmee niet BETER dan jij. Hij is ook een mens. Je hoeft helemaal geen respect voor hem te hebben omdat hij MANAGER is, maar alleen al omdat hij MENS is.

Naja, we zijn niet hier om je gedragsproblemen te bespreken.

Je hebt iemand geslagen. Dat betekent ontslag, betekent dat je langer onder begeleiding zal moeten, en betekent ook dat jouw ex-manager je kan aanklagen voor een schadevergoeding.

En dat gebeurt allemaal niet omdat hij MANAGER is en jij WERKNEMER. Nee, het gebeurt allemaal omdat jij MENS bent en hij ook MENS is, en de ene mens niet zomaar de ander mag slaan tenzij uit zelfverdediging.
Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is, en hij me meer ellende bezorgd, ja ik kon beter op dat moment weggaan, en de coach whapsappen en probleem neerleggen maar ik had op dat moment zoveel woede dat dat nadenken toen niet lukte wat nu wel kan omdat ik rustiger ben geworden.
pi_117470221
Je gaat er gewoon uit, en terecht.
pi_117470263
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is, en hij me meer ellende bezorgd, ja ik kon beter op dat moment weggaan, en de coach whapsappen en probleem neerleggen maar ik had op dat moment zoveel woede dat dat nadenken toen niet lukte wat nu wel kan omdat ik rustiger ben geworden.
Dan nog heb je iemand mishandeld en mag je blij zijn dat je geen aanklacht aan de broek hebt. Je gaat niet iemand slaan omdat hij 'geen respect voor je toont', dat is barbaars en zo doen we dat niet in Nederland.
pi_117470339
Imbeciel.
pi_117470422
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog heb je iemand mishandeld en mag je blij zijn dat je geen aanklacht aan de broek hebt. Je gaat niet iemand slaan omdat hij 'geen respect voor je toont', dat is barbaars en zo doen we dat niet in Nederland.
Inderdaad. Hier kan Min of meer een taakstraf voor krijgen _O-
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:16:20 #61
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117470436
De manager kan ook nog aangifte tegen je doen. Daar al over nagedacht? Met jouw geweldshistorie kan dat een groter probleem geven.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:23:37 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117470777
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

KK dit topic :')
pi_117471050
Komop TS,

dacht je nu werkelijk dat je hier gemakkelijk vanaf zou komen en dat de gevolgen wel mee zullen vallen?
Helaas voor jou is 'uitlokking' nog altijd geen reden om buitensporig geweld te gebruiken. Dit soort verdedigingen sneuvelen al vrij snel voor de rechter.

Je mag blij zijn als je met ontslag er mee weg komt.
pi_117471073
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is,
Nee, die mening ben ik niet toegedaan. Hij zegt gewoon netjes waar het op staat.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_117471176
quote:

[..]

Wanneer jij niet direct de extra inkomsten hebt opgegeven, dan wordt een en ander inderdaad pas verrekend nadat je belastingaangifte door de belastingdienst definitief is opgesteld. Aangezien dat rond deze tijd gebeurd en de gegevens dus ook pas rond deze tijd naar aanverwante overheidsorganisaties worden verstuurd is het logisch dat de uitkeringsinstantie nu pas bij je aan kan kloppen om het te veel ontvangen geld terug te vorderen.

Aangezien in de voorwaarden van elke uitkering staat dat je eventuele (extra) inkomsten zo snel mogelijk moet doorgeven aan de uitkeringsinstantie en je dat blijkbaar niet hebt gedaan, mag je blij zijn dat ze alleen maar een naheffing opleggen en er niet nog een boete bij optellen.

Hoe je gaat rondkomen is niet het probleem van de uitkeringsinstantie. Die gaan er van uit dat je het te veel ontvangen bedrag ergens opgespaard hebt en gewoon kunt terugbetalen. Als je zelf zo stom bent geweest om onterecht ontvangen geld toch uit te geven, is dat jouw eigen probleem.
pi_117471413
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, die mening ben ik niet toegedaan. Hij zegt gewoon netjes waar het op staat.
Hier moet ik me bij aansluiten.

De manager heeft NIETS met jouw aanslagen van uitkeringsinstanties en overheidsinstellingen te maken, tenzij daarop gegevens staan die door het bedrijf onjuist zijn doorgegeven. Alleen dan heb jij recht om bij de verantwoordelijken binnen het bedrijf navraag te doen en te verzoeken dat ze de onjuistheden rechtzetten.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 17:39:20 #67
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_117471466
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Wanneer jij niet direct de extra inkomsten hebt opgegeven, dan wordt een en ander inderdaad pas verrekend nadat je belastingaangifte door de belastingdienst definitief is opgesteld. Aangezien dat rond deze tijd gebeurd en de gegevens dus ook pas rond deze tijd naar aanverwante overheidsorganisaties worden verstuurd is het logisch dat de uitkeringsinstantie nu pas bij je aan kan kloppen om het te veel ontvangen geld terug te vorderen.

Aangezien in de voorwaarden van elke uitkering staat dat je eventuele (extra) inkomsten zo snel mogelijk moet doorgeven aan de uitkeringsinstantie en je dat blijkbaar niet hebt gedaan, mag je blij zijn dat ze alleen maar een naheffing opleggen en er niet nog een boete bij optellen.

Hoe je gaat rondkomen is niet het probleem van de uitkeringsinstantie. Die gaan er van uit dat je het te veel ontvangen bedrag ergens opgespaard hebt en gewoon kunt terugbetalen. Als je zelf zo stom bent geweest om onterecht ontvangen geld toch uit te geven, is dat jouw eigen probleem.
Dit heeft niets met een aangifte of wat dan ook te maken. UWV haalt zijn informatie op andere plekken.

Voor de rest heb je helemaal gelijk ^O^
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_117471784
TBS voor TS please. :')

Je hoort in een gesticht als je zo reageert op de meeste simpele antwoorden die je krijgt.
pi_117471790
Gulmez topics serieus nemen.
TrollTurk van fok
pi_117471893
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar zelfs mijn eigen jobcoach heeft gezegd dat overwerken niet uitmaakt omdat ze juist willen stimuleren dat een wajonger werkt, kijk, ik heb netjes gesluiterd naar de managers, en ik was me niet bewust van al dit gedoe, ik snap je voor de rest wel maar ik vind dat die coach dit ook er wel bij mocht vertellen..
pi_117471898
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef YebCar het volgende:
TrollTurk van fok
Dat..

Tevens gulmez = audihufter..
pi_117471914
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Hier moet ik me bij aansluiten.

De manager heeft NIETS met jouw aanslagen van uitkeringsinstanties en overheidsinstellingen te maken, tenzij daarop gegevens staan die door het bedrijf onjuist zijn doorgegeven. Alleen dan heb jij recht om bij de verantwoordelijken binnen het bedrijf navraag te doen en te verzoeken dat ze de onjuistheden rechtzetten.
Hun moeten zich toch ook houden aan de regels, dat ik maar een X aantal uur per dag mag werken of niet soms?
pi_117472026
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hun moeten zich toch ook houden aan de regels, dat ik maar een X aantal uur per dag mag werken of niet soms?
Waar staat die regel dan?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:53:58 #74
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117472082
---

[ Bericht 100% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 01-10-2012 19:09:19 (verkeerd topic) ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117472101
inderdaad, je mag 'maar' 12 uur per dag werken, tenzij in je arbeidsongeschiktheidsverklaring wat anders staat.
pi_117472182
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar staat die regel dan?
In het contract denk ik, hun laten mij verplicht overwerken, in de wet mag je maar een halfuur overwerken, stel dat ik vanaf nu alles doorgeef wat ik extra moet werken en dus geld krijg aan de wajong, dan werk ik straks uren voor niks, kan gewoon niet, en in de wet staat dat je maar een halfuur verplicht moet overwerken, als hun zich daar niet aan houden, dan sta ik oa toch ook in me recht
pi_117472215
Waarschijnlijk is dat toch niet meer van toepassing in de toekomst, maar wou gewoon weten wat je rechten zijn en wat niet.
pi_117472271
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

In het contract denk ik,
Ik denk van niet. Quote die zinsnede uit je contract dan eens ...
quote:
hun laten mij verplicht overwerken, in de wet mag je maar een halfuur overwerken, stel dat ik vanaf nu alles doorgeef wat ik extra moet werken en dus geld krijg aan de wajong, dan werk ik straks uren voor niks, kan gewoon niet, en in de wet staat dat je maar een halfuur verplicht moet overwerken, als hun zich daar niet aan houden, dan sta ik oa toch ook in me recht
... en graag een quote van het wetsartikel waarin staat dat het verboden is werknemers langer dan een halfuur verplicht te laten overwerken.
.
pi_117472299
In de wet staat dat je maximaal 12 uur mag werken op een dag, inclusief overuren. Als je normaal maar 6 uur werkt, mag je dus 6 uur overwerken. Als je normaal 11,5 uur werkt, mag je maar een half uur overwerken.
pi_117472455
Op actie volgt reactie.
Op slaan volgt ontslaan.
Farts are jazz to assholes
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:04:32 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_117472464
Dat je maar een half uur over mag werken is complete onzin. Maar al 'stond je in je recht' dan is dat natuurlijk nog steeds geen reden om je manager te slaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_117472666
Als je alleen ontslag krijgt mag je nog van geluk spreken. Als je manager jouw niet mag kan hij nog mooi aangifte gaan doen en aangeven dat hij letselschade dan wel andere schade heeft overgehouden aan jouw actie. Mocht je manager zich geīntimideerd voelen of nu mentaal een tegenslag heeft gekregen door jouw actie dan kan het verhaal nog een leuk staartje krijgen..

Ik zou maar snel excuses aanbieden (heb je dat uberhaupt al gedaan?) en hopen op het beste..
pi_117473593
TS moet ook niet vergeten dat zijn werkgever niet het sukkeltje van de maatschappij een baan en inkomsten moet geven. Voor TS lijkt het waarschijnlijk heel wat zo'n echte baan, maar andersom betekent TS helemaal niets voor zijn werkgever, de werkgever trekt zo een bus "gemankeerden" bij het UWV of andere instelling open.
60 HRC
pi_117474330
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:37 schreef HardMetal het volgende:
TS moet ook niet vergeten dat zijn werkgever niet het sukkeltje van de maatschappij een baan en inkomsten moet geven. Voor TS lijkt het waarschijnlijk heel wat zo'n echte baan, maar andersom betekent TS helemaal niets voor zijn werkgever, de werkgever trekt zo een bus "gemankeerden" bij het UWV of andere instelling open.
hahah jij bent niet barkie man wat boeit mij die kanker baan serieus man denk je echt dat ik dat heel wat vind? als ik niet wat aanpak dan is dat werkweigering, vriend. Je kent me niet eens, makkelijk he iemand kleineren, als je veilig achter je pc'zit? :) En ik ben daar begonnen gewoon als bijbaan, dus ik ben er als eerste instantie helemaal niet met wajong ingekomen, dus dat busje gehandicapte slaat ook nergens op denk na voordat je iets gaat zeggen.
pi_117474504
Fatih wrom heb je nie gedjoek?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:08:57 #86
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117474804
---

[ Bericht 50% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 01-10-2012 19:09:37 (wou iets editten toen poste die) ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117475484
Ik heb me laatst door een Wajonger laten vertellen dat je max 300 euro mag bijverdienen naast je Wajong. Ga je daar over heen, dan wordt je (met terugwerkende kracht) gekort op je wajong. Klopt dus precies wat hier gebeurd.

Man wees trots dat je je eigen centjes verdiend. In plaats van je te gedragen als een malloot.
pi_117475898
Als die baan je niets boeit had je er geen topic over geopend.
Voor gehandicapten die hard hun best doen om zich nuttig te maken heb ik alle respect.
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:57 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hahah jij bent niet barkie man wat boeit mij die kanker baan serieus man denk je echt dat ik dat heel wat vind? als ik niet wat aanpak dan is dat werkweigering, vriend. Je kent me niet eens, makkelijk he iemand kleineren, als je veilig achter je pc'zit? :) En ik ben daar begonnen gewoon als bijbaan, dus ik ben er als eerste instantie helemaal niet met wajong ingekomen, dus dat busje gehandicapte slaat ook nergens op denk na voordat je iets gaat zeggen.
Je maakt het kleineren wel erg gemakkelijk, ik zou zelfs zeggen dat je er om vraagt. Je vergist je behoorlijk in mijn mening over gehandicapte mensen die proberen zichzelf "nuttig" te maken voor de maatschappij, al is het maar een heel simpel baantje. Respect heb ik niet voor lieden die werken, omdat anders ze gekort worden op de weet ik veel wat uitkering die ze meer dan wie dan ook denken te verdienen.
60 HRC
pi_117475924
"Kijk mij, ik heb een manager geslagen"-topic.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117475958

[ Bericht 100% gewijzigd door HardMetal op 01-10-2012 19:31:53 ]
60 HRC
pi_117476720
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb me laatst door een Wajonger laten vertellen dat je max 300 euro mag bijverdienen naast je Wajong. Ga je daar over heen, dan wordt je (met terugwerkende kracht) gekort op je wajong. Klopt dus precies wat hier gebeurd.

Man wees trots dat je je eigen centjes verdiend. In plaats van je te gedragen als een malloot.
Klopt, dat is de oude regeling van de wajong voor 2010 die verstrekt zijn als ik het goed begrepen heb.

De nieuwe is volgens mij, als je bv in totaal 1000 euro zou krijgen dan

Je werk geeft 400, dan krijg je 600, als je werk 200 geeft krijg je 800, dus die vult het bedrag aan tot 75% van het minimum!
pi_117476941
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe is volgens mij, als je bv in totaal 1000 euro zou krijgen dan

Je werk geeft 400, dan krijg je 600, als je werk 200 geeft krijg je 800, dus die vult het bedrag aan tot 75% van het minimum!
En wat is daar mis mee? :?
.
pi_117477231
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Niks, vanwaar deze vraag, ik bevestigde alleen dat het dus klopte wat ze aangaf!
pi_117477441
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Fatih wrom heb je nie gedjoek?
dan zat ik gelyk in de fcking jilla
pi_117477541
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Niks, vanwaar deze vraag, ik bevestigde alleen dat het dus klopte wat ze aangaf!
Nou, hierom: wajong coach die langs komt
.
pi_117477595
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:

Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan,
:') Ik denk van wel :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:36:40 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_117479762
quote:

Maar ze zeiden vandaag dit dat moet af, ik zeg dan blijf ik steeds te veel verdienen..

Als je zelf je eigen centen kan verdienen, heb je geen wajong nodig. Opgelost :W
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_117480221
Dit is al het zoveelste topic van jou waar de onnozelheid werkelijk vanaf straalt.
Triest dat jij de belastingbetaler zo veel geld kost. Irritante kwast dat je bent.

Zou je zo gaan hopen dat men hier ook eens strafkampen gaat invoeren...
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:44:09 #99
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_117480256
En jij kunt een Alfa van 6000 aanschaffen / Audi inruilen met een baantje bij de Mc + Wajong?

Alfa romeo aanschaffen? :')

Als beide verhalen waar zijn zou ik geen nacht meer slapen als ik in je schoenen stond :s)
pi_117481367
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef HeetBoven het volgende:
En jij kunt een Alfa van 6000 aanschaffen / Audi inruilen met een baantje bij de Mc + Wajong?

Alfa romeo aanschaffen? :')

Als beide verhalen waar zijn zou ik geen nacht meer slapen als ik in je schoenen stond :s)
Stel dat ik mijn wajong kwijtraak dan verkoop ik hem toch, als ik dan een nieuwe baan heb om de auto ook te kunnen onderhouden koop ik weer een auto. maar ik ga niet vanuit dat mijn wajong kwijtraak omdat wat er is gebeurd ook bij een stoornis hoort, maar ik heb binnenkort een gesprek met m laat nog wel weten dan..
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:02:51 #101
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117481402
TS wat gebeurt er nu met de Audi?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117481555
mensen die hardwerkende mensen als fatih willen boycotten :')
kk managers altijd.

stay grindin' my nigger.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:10:42 #103
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_117481951
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
TS wat gebeurt er nu met de Audi?
Haha ik zie het al helemaal voor me als ie naar zijn baantje rijdt. Zelfs zijn manager zal denken wat doe ik verkeerd en krijgt dan nog een ros op zijn bek op de koop toe :+. Denk als TS zijn jobbie kwijt raakt dat de Audi wel als TS zijn vaste woon- en verblijfplaats kan gaan dienen voor zover dat nog niet het geval is ^O^ .
pi_117482646
Gezien je houding, je agressie en je nogal behoorlijk belabberde taalgebruik ben jij een typisch gevalletje gedwongen heropvoeding in een gesloten gesticht imho. ( Plus terugbetalen van alle "doekoe" aan de Nederlandse belastingbetaler :+ )
Welk een sierraad ben jij voor de samenleving _O-

Maar serieus: wat denk je nou zelf! :X
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:17:07 #105
297051 schaal_9
Caissičre B
pi_117486317
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Omdat het om Wajong gaat, zou er in dat geval geen stimulans om extra je best te doen. Je gaat er dan financieel niet op vooruit, terwijl mensen met Wajong er feitelijk niets aan kunnen doen dat ze een handicap hebben. In werkelijkheid ga je er wel enigszins op vooruit naarmate je meer verdiensten hebt uit arbeid.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_117487608
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Omdat het om Wajong gaat, zou er in dat geval geen stimulans om extra je best te doen. Je gaat er dan financieel niet op vooruit, terwijl mensen met Wajong er feitelijk niets aan kunnen doen dat ze een handicap hebben. In werkelijkheid ga je er wel enigszins op vooruit naarmate je meer verdiensten hebt uit arbeid.
En dat is wáárom anders dan bij andere uitkeringen? Mensen met WW kunnen er feitelijk wel wat aan doen dat ze werkloos zijn?
.
pi_117489226
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef RetepV het volgende:
Luister.

Een officiele waarschuwing kan idd inhouden dat als je het nog een keer doet, je er dan uitvliegt. (alhoewel je voor sommige dingen je bijv. ook 3 officiele waarschuwingen kan krijgen voor je er uitvliegt).

Maar als die manager blijft aandringen op overwerken terwijl TS zegt dat dit niet kan ivm wajong, dat hij er dan op achteruit gaat, en dat hij zelfs met papier waar het bewijs op staat onder de neus van manager gewapperd heeft.....en manager weet van de woede-problemen van TS......sja sorry, maar dan vraag je er als manager ook om. TS heeft die Wajong niet voor niets.

Enige punt wat dan gespeeld kan hebben is miscommunicatie, waardoor de manager TS niet begreep en/ of vond dat TS het anders had moeten uitleggen blabla....maar als TS gewoon op een normale manier duidelijk is geweest had manager gewoon niet moeten aandringen op overwerken.

Ik denk dat er dus wel een kans is dat hier uitgekomen kan worden. Al lijkt het me voor TS en de manager wel prettiger als TS een andere werkomgeving gaat zoeken (met hulp van jobcoach of zo), omdat nu natuurlijk de verhoudingen etc. wellicht enigzins verziekt zijn...
pi_117489454
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

In het contract denk ik, hun laten mij verplicht overwerken, in de wet mag je maar een halfuur overwerken, stel dat ik vanaf nu alles doorgeef wat ik extra moet werken en dus geld krijg aan de wajong, dan werk ik straks uren voor niks, kan gewoon niet, en in de wet staat dat je maar een halfuur verplicht moet overwerken, als hun zich daar niet aan houden, dan sta ik oa toch ook in me recht
Ik denk dat je hierin gelijk hebt TS. Tuurlijk MAG je langer overwerken dan een halfuur, maar dan omdat je daar ZELF in toestemt. Als je dat niet doet, dan mag een werkgever je niet dwingen. Een werkgever kan je niet verplichten om bijv. 6 uur over te werken of zo. Is volgens mij idd een halfuur (en dan ook nog incidenteel, dus niet dagelijks, volgens mij).
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:17:17 #109
294141 tarantism
hups in die kont
pi_117489606
dus zo vult het gepeupel haar dagen in. Affreus.
pi_117489703
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:08 schreef bulbjes het volgende:
Maar als die manager blijft aandringen op overwerken terwijl TS zegt dat dit niet kan ivm wajong, dat hij er dan op achteruit gaat, en dat hij zelfs met papier waar het bewijs op staat onder de neus van manager gewapperd heeft.....en manager weet van de woede-problemen van TS......sja sorry, maar dan vraag je er als manager ook om. TS heeft die Wajong niet voor niets.
TS gaat er helemaal niet op achteruit. En ook met Wajong valt prima over te werken.
.
pi_117490027
hahaha goed gedaan mattie fuck die manager die denkt dat ie de shit is omdat ie manager is van hamburgerbakkers hem gewoon bedreigen dat ie je moet laten blijven werken en anders nog keer slaan
Ne mutlu Türküm diyene
pi_117490109
Wat doet een doe-koe? :?
pi_117490657
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
chocolademelk geven
pi_117491937
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:24:20 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117492100
Ik vind dat je mag blijven. Je hebt die wajong niet voor niets.. Een blinde ontslaan ze ook niet omdat hij niet kan zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117492117
Zit er geen Grillroom in de familie waar je kunt gaan werken?
pi_117492205
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij komt wel uit Zwolle
Misschien kunnen jullie chillen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117492243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hij komt wel uit Zwolle
Misschien kunnen jullie chillen
Hij kan wel bij de Pinguin gaan werken dan
pi_117492338
Altijd, iedereen, klappen, goed zo.
If not now, then when.
pi_117492829
quote:
Ik werk 16 uur per week bij McDonald's, met wajong uitkering + jobcoach, krijg in totaal 75% van het minimumloon per maand, dus dat is opzich niet verkeerd voor 2 dagen werken in de week.

Nou is het zo dat je met een wajong uitkering niet meer dan het afgesproken bedrag mag werken, stel McDonald's geeft 300 euro per maand, dan vult de wajong dat bedrag aan tot 75% van het minimumloon,

Nu moet ik soms overwerken dus ik dacht al die tijd dat is extra doekoe, dus ik heb maanden lang elke dag wat overgewerkt, en ik kreeg wel steeds brief van wajong dat wat ze storten op mijn rekening een voorschot is maar ik dacht geen probleem.

Nou krijg ik opeens elke maand een aanslag van de Wajong en zeggen ze ''U heeft in aug. 2011 te veel wajong ontvangen aangezien het bedrijf meer heeft betaald, dus dat betekend dat we volgende maand dit bedrag inhouden op uw netto inkomen van de wajong'' (ofzoiets)

Dat is elke maand een bedrag of 50 kan oplopen tot 100 euro, maar ik heb gewoon geld nodig en ik had hier niet op gerekend snapje, dus dat is echt klote.

Nou moest ik vandaag weer overwerken, maar ik had al brief laten zien dat ik nu elke maand brief krijg dat ik te veel heb gewerkt, en ik nu elke maand zo'n brief krijg, omdat de administratie van wajong tyfeslang achterloopt.

Toen kreeg ik een opmerking en toen maakte ik een opmerking en toen werd ik zo agressief dat ik hem geslagen heb en hij op de grond viel, toen kwamen anderen managers eraan en zeiden dat ze mijn job coach gaan bellen en dat ik tot die tijd thuis moet blijven, en dan samen met hem voor een afspraak moet komen om samen te praten. en ik tot die tijd thuis moet blijven.

Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan, want ik heb al eerder een 23 jarige gozer geslagen in 2010 maar daar kreeg ik alleen een officiele waarschuwing voor, en ik werk daar met wajong omdat ik gedrachtsproblematiek en woedeaanvallen heb, dus dit was eigenlijk mijn vraag waar jullie vanuit gaan..
gomez of hoe je ook mag heten, je bent grappig. of een hele grote idioot.

hahahaha, wat een mafketel :7
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 01:27:01 #121
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117493176
Heb weleens gefantaseerd een bloedirritante teamleidster het hoekje om te helpen. Ze werkte nogal eens over in een vrijwel leeg gebouw, dus genoeg gelegenheid om in alle rust op haar af te stappen, vervolgens haar hals in een ijzeren greep te nemen, en ervaren hoe haar tegenstribbelende lichaam langzaam maar zeker levenloos wordt. Maarja, het mag niet van de wet hé? :6

Oja, foei Gulmez ... !
pi_117494284
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef SjaakBauer het volgende:
De broer van mijn vader heeft een eigen bedrijf in de binckhorst. Den Haag alleen om in aanmerking te komen voor een sociale huuwoning duurt wel tijdje in Den Haag.
pi_117494295
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:08 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Een officiele waarschuwing kan idd inhouden dat als je het nog een keer doet, je er dan uitvliegt. (alhoewel je voor sommige dingen je bijv. ook 3 officiele waarschuwingen kan krijgen voor je er uitvliegt).

Enige punt wat dan gespeeld kan hebben is miscommunicatie, waardoor de manager TS niet begreep en/ of vond dat TS het anders had moeten uitleggen blabla....maar als TS gewoon op een normale manier duidelijk is geweest had manager gewoon niet moeten aandringen op overwerken.

Ik denk dat er dus wel een kans is dat hier uitgekomen kan worden. Al lijkt het me voor TS en de manager wel prettiger als TS een andere werkomgeving gaat zoeken (met hulp van jobcoach of zo), omdat nu natuurlijk de verhoudingen etc. wellicht enigzins verziekt zijn...
Bedankt voor je info, en jou kijk op de situatie! Ik heb altijd echt mijn best gedaan, en werkte er al jaren, het ging al een tijdje best klote de laatste tijd, dus dit was de druppel, verkeerd opgelost inderdaad, maar anderen fokkers schilderen me af als een of anderen onwillige persoon die het bij elke dingetje verprutst, wat natuurlijk onzin is, ik laat je nog weten hoe het gesprek was met de stagecoach en de werkgever!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:24:16 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117494326
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef Basp1 het volgende:
Nee, burgerbrader
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_117494330
Die stagecoach werkt op mijn oude school, heeft daar een kantoor zitten, over een halfuurtje rij ik ff langs hem, kan ik gelijk zien hoe m'n oude school er nu bij ligt, ik laat het nog wel weten.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:35:39 #126
297051 schaal_9
Caissičre B
pi_117494384
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:37 schreef r_one het volgende:

[..]

En dat is wáárom anders dan bij andere uitkeringen? Mensen met WW kunnen er feitelijk wel wat aan doen dat ze werkloos zijn?
Een Wajong hebben is een duurzame toestand, en bij de WW (in principe tijdelijk) zal je er ook op vooruit gaan als je nog gedeeltelijk werkt. Alleen de bijstand is zuiver aanvullend van karakter.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_117494535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 07:35 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Een Wajong hebben is een duurzame toestand, en bij de WW (in principe tijdelijk) zal je er ook op vooruit gaan als je nog gedeeltelijk werkt.
Bij de Wajong ook.
quote:
Alleen de bijstand is zuiver aanvullend van karakter.
En laat een werkloze nou net dáárin terechtkomen als zijn WW-recht erop zit.
.
pi_117495037
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef amenth het volgende:
hahaha goed gedaan mattie fuck die manager die denkt dat ie de shit is omdat ie manager is van hamburgerbakkers hem gewoon bedreigen dat ie je moet laten blijven werken en anders nog keer slaan
o.... leef jij ook nog :') -O-
Playing guitar is a religion.
pi_117497551
Zou zijn jobcaoch met hem naar het politie bureau gegaan zijn dat we niets meer van hem horen en hij nu in hechtenis zit. :D
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:19:12 #130
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117500458
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 07:26 schreef Gulmez het volgende:
Die stagecoach werkt op mijn oude school, heeft daar een kantoor zitten, over een halfuurtje rij ik ff langs hem, kan ik gelijk zien hoe m'n oude school er nu bij ligt, ik laat het nog wel weten.
Maar zie je nu uberhaupt in dat het totaal ongewenst gedrag is om iemand te slaan? Slaan is uberhaupt al een teken van zwakte, en het aloude smoesje 'geen respect getoond' is natuurlijk helemaal van de zotte.
Je snapt dat je dingen ook uit kan spreken, dat slaan gewoon geen optie is?
pi_117500747
Wij hadden hier ook zo'n gedragsgestoorde in dienst. Hij liep mee met de metaalbewerkers hier in het bedrijf. Die gedragsstroornis was binnen no-time verholpen. Ok, het kostte hem een paar keer een blauw oog, maar daarna liet hij het wel uit zijn hoofd om voor ieder kleinigheidje de boel hier op stelten te zetten.
Ik vermoed dat TS nog nooit iemand tegenover zich gehad heeft die gemoon maling aan zijn onaangepaste gedrag had, dan loopt hij zo mee met de maat.
60 HRC
pi_117501485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:48 schreef HardMetal het volgende:
Wij hadden hier ook zo'n gedragsgestoorde in dienst. Hij liep mee met de metaalbewerkers hier in het bedrijf. Die gedragsstroornis was binnen no-time verholpen. Ok, het kostte hem een paar keer een blauw oog, maar daarna liet hij het wel uit zijn hoofd om voor ieder kleinigheidje de boel hier op stelten te zetten.
Ik vermoed dat TS nog nooit iemand tegenover zich gehad heeft die gemoon maling aan zijn onaangepaste gedrag had, dan loopt hij zo mee met de maat.
snap je bij ons in de garage als iemand biggie doe sta heel de familie Demir klaar om ze te slope
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:22:45 #134
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_117501681
ik vecht zo een keer per jaar dronken met mijn werkgever. Maar ja hij mag net zo goed zijn werknemer niet slaan als ik mijn werkgever. Dus ik ben er nooit voor ontslagen. Of naja hij was in ieder geval de volgende dag altijd vergeten dat ie me ontslagen had.
pi_117501994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:16 schreef amenth het volgende:

[..]

snap je bij ons in de garage als iemand biggie doe sta heel de familie Demir klaar om ze te slope
dat is altijd het meest kansloze. TS is een grote jongen die klappen uitdeelt. Als hij dan een keer een tik terug krijgt moet hij niet huilen en de hele familie erbij huilen. Als je slaat als een man, moet je incasseren als een man. Maar dit terzijde, TS heeft nog geen klappen gekregen en nog niemand erbij gehaald

TS snapt niet dat je mensen niet hoort te slaan. Ik zou het terecht vinden wanneer hij ontslagen wordt, helemaal wanneer het de 2e keer is. Wil hij zijn baantje houden is het misschien handig om zijn ego alvast opzij te zetten en zsm zelf de telefoon pakken/langs gaan om excuses aan te bieden. Niet dat de leidinggevende er een donder aan heeft, maar toont TS toch aan wel door te willen met het werk. Verder moet TS niet miepen dat hij gekort wordt op Wajong door het overwerken, maar juist blij zijn dat Wajong zijn salaris aan wil vullen tot een bedrag waarvan je kan leven
pi_117502099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

dat is altijd het meest kansloze. TS is een grote jongen die klappen uitdeelt. Als hij dan een keer een tik terug krijgt moet hij niet huilen en de hele familie erbij huilen. Als je slaat als een man, moet je incasseren als een man. Maar dit terzijde, TS heeft nog geen klappen gekregen en nog niemand erbij gehaald

TS snapt niet dat je mensen niet hoort te slaan. Ik zou het terecht vinden wanneer hij ontslagen wordt, helemaal wanneer het de 2e keer is. Wil hij zijn baantje houden is het misschien handig om zijn ego alvast opzij te zetten en zsm zelf de telefoon pakken/langs gaan om excuses aan te bieden. Niet dat de leidinggevende er een donder aan heeft, maar toont TS toch aan wel door te willen met het werk. Verder moet TS niet miepen dat hij gekort wordt op Wajong door het overwerken, maar juist blij zijn dat Wajong zijn salaris aan wil vullen tot een bedrag waarvan je kan leven
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij dat er echt volwassenen zijn die denken dat het normaal is om een collega te slaan, om een meningsverschil.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:35:05 #137
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117502108
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Ik had je zware kneuzingen gegeven als ik zijn manager was.
Maar goed managers zijn over het algemeen gay dus eigenlijk moest Gulmez gewoon nog een keer slaan.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:45:09 #138
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_117502510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik kan er ook met mijn verstand niet bij dat er echt volwassenen zijn die denken dat het normaal is om een collega te slaan, om een meningsverschil.
Tja sommige mensen groeien nooit op. Agressie is iets wat je doet als je kind bent niet als je volwassen bent
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:10:35 #139
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_117503414
quote:
bladiebla

Als dit een trolltopic is, ^O^ mission accomplished!!
Als dit serieus is, zoek hulp en kruip ajb uit die slachtofferrol :r , als je ooit nog wat wilt bereiken in je leven. En als je dat niet wilt spring dan voor mijn part van een brug want zulke types kunnen we heel goed zonder. Ja ik ben aanvallend en ik ken je niet goed genoeg maar heb in mijn naaste omgeving (te) vaak van dit soort gevallen meegemaakt.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_117508160
Vandaag met de stagecoach om tafel gezeten. alles uitgelegd, wat de problemen waren, wanneer het escaleerde, etc.

Hij tekende een grafiek, met hoe ik was toen ik voor het eerst daar op school kwam 5 jaar geleden, en hoe agressief ik was, altijd vechtpartijen betrokken, politie die op school mij op kwam halen, altijd problemen, en nu.. Dat ik een rustigere en harde werker ben geworden, met af en toe een daal, maar over het algemeen komt er na een daal, weer een stijgende lijn weet ik veel, gewoon dat psychologische onzin.

Hij keurde het ten strengste af wat ik deed, maar ten allertijden is een jobcoach voor jou, en helpen om ook de grote proberen op te lossen.

Verder vertelde hij dat hij 20 mensen heb die hij aan een baan moet zien te komen, en dat de arbeidsmarkt redelijk op slot zit, en het ontzettend moeilijk is om iemand te kunnen proef plaatsen, en het echt heel erg was voor hem ,als ik nu ook thuis kwam te zitten, terwijl het best goed met me ging.

Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen, uiteindelijk bleek dat hij behalve een plek geen schade heeft aan zijn lichaam, hij heeft de bos aangenomen en ik heb hand aan die man gegeven, en toen gingen ze ff alleen praten, en na een tijdje mocht ik erbij komen, en ik krijg nog 1 kans, omdat ze al zoveel moeite in mij hebben gestoken, dat ze het zonde vinden dat nu al het werk verloren is, maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Ik ben dus blij met die kans, en ik blijf tot vrijdag in de ziektewet, en dan begin ik maandag weer met een nieuwe start.

Wel redelijk zwaar gesprek, restaurantmanager frenchiser, en die manager die ik had geslagen + mijn coach stonden met de stoelen tegenover me, en ik in me eentje aan de anderen kant van de tafel, maar over het algemeen ben ik dus blij.
pi_117508212
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef rouletteking het volgende:

[..]

Als dit een trolltopic is, ^O^ mission accomplished!!
Als dit serieus is, zoek hulp en kruip ajb uit die slachtofferrol :r , als je ooit nog wat wilt bereiken in je leven. En als je dat niet wilt spring dan voor mijn part van een brug want zulke types kunnen we heel goed zonder. Ja ik ben aanvallend en ik ken je niet goed genoeg maar heb in mijn naaste omgeving (te) vaak van dit soort gevallen meegemaakt.
al mijn vrienden chillen op straat en doen niks, ik doe gewoon mijn best dus als je iemand wilt aanpakken dan zijn er genoeg die echt niks beteken voor de maatschappij....
pi_117509703
Voel je dan ook spijt of ben je alleen blij dat je je baan kan houden...
pi_117510583
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen...
En het is niet in je opgekomen om zelf die bos bloemen te betalen?
pi_117511392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Gezond2012 het volgende:
Voel je dan ook spijt of ben je alleen blij dat je je baan kan houden...
dit soort type spijt hebben? :')
I want some NASTY !!!
pi_117513361
Welk een enorme verrijking voor onze samenleving ben je en zul jij ooit zijn met je k.tinstelling.
Tjonge, had ik toch maar PVV gestemd _O-
Als ik jou was zou ik peentjes gaan zweten om hoe het ooit goed moet komen met jou :'(
pi_117513453
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

dit soort type spijt hebben? :')
Dat zeg je helemaal verkeerd: het dient te zijn: dit soort onnozele, profiterende en luie types ach-ik-ben-zielig-en dien-altijd-gelijk-te-hebben-anders ga-ik-gewoon-méppen kunnen geen spijt ervaren daar het niet is diens bloed zit en het qua soort het ook nimmer beter zal worden :+
Sommige "mensen" :r
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:27:12 #147
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_117513627
quote:
... maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Je Wajong kan (helaas) niet gestopt worden bij verwijtbaar gedrag dus hier praten ze onzin.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_117514126
quote:
Vandaag met de stagecoach om tafel gezeten. alles uitgelegd, wat de problemen waren, wanneer het escaleerde, etc.

Hij tekende een grafiek, met hoe ik was toen ik voor het eerst daar op school kwam 5 jaar geleden, en hoe agressief ik was, altijd vechtpartijen betrokken, politie die op school mij op kwam halen, altijd problemen, en nu.. Dat ik een rustigere en harde werker ben geworden, met af en toe een daal, maar over het algemeen komt er na een daal, weer een stijgende lijn weet ik veel, gewoon dat psychologische onzin.

Hij keurde het ten strengste af wat ik deed, maar ten allertijden is een jobcoach voor jou, en helpen om ook de grote proberen op te lossen.

Verder vertelde hij dat hij 20 mensen heb die hij aan een baan moet zien te komen, en dat de arbeidsmarkt redelijk op slot zit, en het ontzettend moeilijk is om iemand te kunnen proef plaatsen, en het echt heel erg was voor hem ,als ik nu ook thuis kwam te zitten, terwijl het best goed met me ging.

Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen, uiteindelijk bleek dat hij behalve een plek geen schade heeft aan zijn lichaam, hij heeft de bos aangenomen en ik heb hand aan die man gegeven, en toen gingen ze ff alleen praten, en na een tijdje mocht ik erbij komen, en ik krijg nog 1 kans, omdat ze al zoveel moeite in mij hebben gestoken, dat ze het zonde vinden dat nu al het werk verloren is, maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Ik ben dus blij met die kans, en ik blijf tot vrijdag in de ziektewet, en dan begin ik maandag weer met een nieuwe start.

Wel redelijk zwaar gesprek, restaurantmanager frenchiser, en die manager die ik had geslagen + mijn coach stonden met de stoelen tegenover me, en ik in me eentje aan de anderen kant van de tafel, maar over het algemeen ben ik dus blij.
Dus jij slaat je baas, je coach koopt een bosje bloemen voor jou die jij mag gaan aanbieden en je wordt ook nog eens beloond met een weekje ziektewet (vakantie!) waarna je weer vrolijk mag beginnen?

Waar gaan we heen met dit land? :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:47:19 #149
45206 Pietverdriet
pi_117514244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus jij slaat je baas, je coach koopt een bosje bloemen voor jou die jij mag gaan aanbieden en je wordt ook nog eens beloond met een weekje ziektewet (vakantie!) waarna je weer vrolijk mag beginnen?

Waar gaan we heen met dit land? :|W
Geen wonder dat randdebielen als TS niet sporen, ze leren nooit consequenties te dragen van hun daden
pi_117514690
Nee, die meppen liever meteen alvorens zich af te vragen wat de gevolgen zijn en gaan daarna een potje huilie-huilie doen op een forum.
Echt....je dient met je poten van een ander af te blijven, aso-sukkel .
Jij gaat het in je verdere leven ook écht maken :X
pi_117514880
quote:

^O^ Mooi :) Maar zijn er wel maatregelen genomen om herhaling tegen te gaan, m.a.w. is er nog gesproken over dat overwerk en is dat nu uitgelegd hoe het zit en dat je dus liever niet overwerkt om die reden, en komt je manager daar niet opnieuw om zeuren straks?
pi_117515081
Ik had verdenkingen richting trolltopic tot ik even terug las op topics van TS.
En toen geloofde ik er niet meer in.
:r
pi_117515088
Denk dat jij al heel blij mag zijn dat je in 2010 er niet uit getrapt ben, in elk normaal bedrijf is geweld gebruiken tegen iemand gewoon ontslag op staande voet
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:17:23 #154
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:18:38 #155
43556 miss_dynastie
pi_117515500
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En het is niet in je opgekomen om zelf die bos bloemen te betalen?
Dat was ook direct mijn gedachte. Tjonge jonge, wat een verstand zeg, niet alleen van TS, maar ook van die coach :X
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:22:30 #156
45206 Pietverdriet
pi_117515677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
Als dit echt is, dan heb je enorm veel geluk gehad. Zoals ik al eerder zei: ik had je direct ontslagen. Wajong of niet.
Ik ook
pi_117515723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat was ook direct mijn gedachte. Tjonge jonge, wat een verstand zeg, niet alleen van TS, maar ook van die coach :X
Zo'n coach geeft ook hele gekke signalen af. Doe maar even een bloemetje geven, zeg maar sorry, dan is het klaar. *;

Dat getuttel allemaal, er is toch niks mis met een beetje straffe taal en wat heftiger consequenties? }:|
pi_117516728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef bulbjes het volgende:

[..]

^O^ Mooi :) Maar zijn er wel maatregelen genomen om herhaling tegen te gaan, m.a.w. is er nog gesproken over dat overwerk en is dat nu uitgelegd hoe het zit en dat je dus liever niet overwerkt om die reden, en komt je manager daar niet opnieuw om zeuren straks?
Ik moest bijna altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffing
pi_117516826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik moet altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffing
Ja, want dat was ook het belangrijkste aan het verhaal _O-

Kneus
pi_117517150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welk een enorme verrijking voor onze samenleving ben je en zul jij ooit zijn met je k.tinstelling.
Tjonge, had ik toch maar PVV gestemd _O-
Als ik jou was zou ik peentjes gaan zweten om hoe het ooit goed moet komen met jou :'(
Hahah, dit is wel een hele zielige post.

Dit is in mijn buurt, gewoon in Zwolle, stukje is geschreven door de krant Elsevier:
Radiostilte
Els Rodink, opbouwwerkster, vindt het beter om niets over de Schildersbuurt te zeggen. 'Er is een probleem. Maar dat kan worden aangewakkerd door publicaties

De 80 procent allochtonen die er woont, is het probleem niet. 'Het zijn de witten,' zegt een buurtbewoner, die niet met zijn naam in het blad wil. 'Voormalige kampbewoners zijn het. Eieren tegen ruiten, stenen door ruiten, lawaaioverlast, banden lek steken, intimidatie, dealen, je kunt het zo gek niet bedenken.'

Twee weken geleden werd zelfs de politie hier bekogeld met eieren. De agenten lieten de boel op z'n beloop

Zomaar een bericht, en moet je is kijken hoeveel huishoudelijkgeweld, pedofilie, aanrandingen, en alles door blanken gebeuren, vergeten wie iedereen neerschoot in Alphen ad rijn, of wie inreed op konigingedag? allemaal blanken, en waarom er in totaal meer allochtonen in de criminaliteit zitten komt omdat die vaker in een relatief slechte wijk worden geboren, en vaker op straat zijn dan Nederlandse kinderen, ik heb niks tegen blanken, maar wel die blanken die zich hoger voelen en denken meer rechten te hebben dan anderen mensen
pi_117517187
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, want dat was ook het belangrijkste aan het verhaal _O-

Kneus
Zeg je tegen mij kneus?
pi_117517237
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zeg je tegen mij kneus?
Nee, ik mompelde iets tegen mezelf. :@

Maar heb je er nou spijt van dat je geslagen hebt?
pi_117517320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hahah, dit is wel een hele zielige post.

Dit is in mijn buurt, gewoon in Zwolle, stukje is geschreven door de krant Elsevier:
Radiostilte
Els Rodink, opbouwwerkster, vindt het beter om niets over de Schildersbuurt te zeggen. 'Er is een probleem. Maar dat kan worden aangewakkerd door publicaties

De 80 procent allochtonen die er woont, is het probleem niet. 'Het zijn de witten,' zegt een buurtbewoner, die niet met zijn naam in het blad wil. 'Voormalige kampbewoners zijn het. Eieren tegen ruiten, stenen door ruiten, lawaaioverlast, banden lek steken, intimidatie, dealen, je kunt het zo gek niet bedenken.'

Twee weken geleden werd zelfs de politie hier bekogeld met eieren. De agenten lieten de boel op z'n beloop

Zomaar een bericht, en moet je is kijken hoeveel huishoudelijkgeweld, pedofilie, aanrandingen, en alles door blanken gebeuren, vergeten wie iedereen neerschoot in Alphen ad rijn, of wie inreed op konigingedag? allemaal blanken, en waarom er in totaal meer allochtonen in de criminaliteit zitten komt omdat die vaker in een relatief slechte wijk worden geboren, en vaker op straat zijn dan Nederlandse kinderen, ik heb niks tegen blanken, maar wel die blanken die zich hoger voelen en denken meer rechten te hebben dan anderen.
Je mist het punt. :')
Het gaat hier niet om je etnische achtergrond maar om het feit dat jij blijkbaar nog steeds niet goed met conflicten kunt omgaan en er nu wel erg makkelijk vanaf komt.

[/meneer Cactus] Wat heb je nu geleerd Gulmez? [/meneer Cactus]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117517357
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, ik mompelde iets tegen mezelf. :@

Maar heb je er nou spijt van dat je geslagen hebt?
Nee, als je perse de waarheid wilt horen. Als ik ontslagen zou zijn en ik dat van te voren wist had ik hem nog harder geslagen, maar je kent de hele situatie niet, hij haat me al vanaf het begin die manager, maar waarom zou ik opeens persoonlijke meningen hier moeten uiten hier?
pi_117517417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik moest bijna altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffing
IK IK IK IK IK IK IK IK :')

TS je komt over als iemand die nooit en dan ook nooit verantwoordelijk zal nemen in je hele leven. Je verschuif problemen, je laat iemand anders maar oplossen..
En altijd maar verschuilen onder "kijk eens hoe zielig ik ben" "het is niet mijn schuld" "Ik heb geen goede opleiding gehad" "slechte jeugd gehad" "slechte ouders" :')
I want some NASTY !!!
pi_117517420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Nee, als je perse de waarheid wilt horen. Als ik ontslagen zou zijn en ik dat van te voren wist had ik hem nog harder geslagen, maar je kent de hele situatie niet, hij haat me al vanaf het begin die manager, maar waarom zou ik opeens persoonlijke meningen hier moeten uiten hier?
De vraag in mijn vorige post is hierdoor beantwoord. :{
pi_117517423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Nou, ik vraag me gewoon af of je je nu wel realiseert dat het in deze maatschappij absoluut niet aanvaard is om iemand zomaar te slaan.
pi_117517548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

IK IK IK IK IK IK IK IK :')

TS je komt over als iemand die nooit en dan ook nooit verantwoordelijk zal nemen in je hele leven. Je verschuif problemen, je laat iemand anders maar oplossen..
En altijd maar verschuilen onder "kijk eens hoe zielig ik ben" "het is niet mijn schuld" "Ik heb geen goede opleiding gehad" "slechte jeugd gehad" "slechte ouders" :')
Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellen
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:19:17 #169
45206 Pietverdriet
pi_117518685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellen
Boehoe, de maatschappij is schuld, ik kan er niets aan doen, jullie zijn gemeen, huil huil.
Eikel
pi_117518903
quote:

[..]

Jouw probleem is opgelost, dat van de maatschappij niet.
En helaas ga je er vroeg of laat nog weleens tegenaan lopen als ik je posts hier zo lees want je hebt er niets van geleerd.

Hopelijk is je baas/coach/andere betrokkene dan minder coulant.
pi_117519632
Gedragsprobleem is geen persoonlijkheidsstoornis dus dat je ermee geboren bent is natuurlijk gelul. Of is het wel een persoonlijkheidsstoornis?

Die coach en arbeidsdeskundige weten ook wel dat hij zonder Wajong en begeleiding gewoon ooit iemand doodbeukt (want die keek me vuil aan/had een grote bek) en dan de bak in gaat. Detentie is veel duurder dan Wajong, dus ach... gewoon eeuwig begeleiden. Hopen dat het helpt.
pi_117520409
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Boehoe, de maatschappij is schuld, ik kan er niets aan doen, jullie zijn gemeen, huil huil.
Eikel
Ik wil hier best inhoudelijk op in gaan maar dat is off topic.

Heel ff dan, het is inderdaad allemaal de schuld van de maatschappij inderdaad ,maar wat weet jij eigenlijk van het leven? Je hebt waarschijnlijk een lease auto en rijd elke dag naar je werk en huis, met hypotheekrente aftrek.

Zolang de gemeente op een rotonde een kunst voor 175.000 euro kan neerzetten wat in feite gewoon een stuk staal is, wat nergens op lijkt, en al het geld naar spanje gaat en wat dan maar ook kan je moeilijk verwijten naar iemand dat ie wajong krijgt, we leven in kapitalisme, en ik zweer je dat dit niet meer goed komt, 25% werkloosheid in spanje wat elke keer nog hoger word, en niet te spreken over de rest, alles gaat toch kapot, of over 10 jaar hebben we het allemaal heel krap, waarom zou je dan zo zeggen ja maatschappij helpt jou, die doet geen kankermoer voor niemand en je komt erachter dat jou ideaalbeeld en het neerkijken op mensen van vlees en bloed je in de toekomst vies tegen gaat vallen oke
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:52:42 #173
45206 Pietverdriet
pi_117520651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Heel ff dan, het is inderdaad allemaal de schuld van de maatschappij inderdaad ,maar wat weet jij eigenlijk van het leven? Je hebt waarschijnlijk een lease auto en rijd elke dag naar je werk en huis, met hypotheekrente aftrek.

Zolang de gemeente op een rotonde een kunst voor 175.000 euro kan neerzetten wat in feite gewoon een stuk staal is, wat nergens op lijkt, en al het geld naar spanje gaat en wat dan maar ook kan je moeilijk verwijten naar iemand dat ie wajong krijgt, we leven in kapitalisme, en ik zweer je dat dit niet meer goed komt, 25% werkloosheid in spanje wat elke keer nog hoger word, en niet te spreken over de rest, alles gaat toch kapot, of over 10 jaar hebben we het allemaal heel krap, waarom zou je dan zo zeggen ja maatschappij helpt jou, die doet geen kankermoer voor niemand en je komt erachter dat jou ideaalbeeld en het neerkijken op mensen van vlees en bloed je in de toekomst vies tegen gaat vallen oke
Heb je door hoe je zwelgt in je zelfmedelijden ipv wat van je leven te maken?
pi_117520700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef Gezond2012 het volgende:
Gedragsprobleem is geen persoonlijkheidsstoornis dus dat je ermee geboren bent is natuurlijk gelul. Of is het wel een persoonlijkheidsstoornis?

Die coach en arbeidsdeskundige weten ook wel dat hij zonder Wajong en begeleiding gewoon ooit iemand doodbeukt (want die keek me vuil aan/had een grote bek) en dan de bak in gaat. Detentie is veel duurder dan Wajong, dus ach... gewoon eeuwig begeleiden. Hopen dat het helpt.
Dat zou wel meevallen zoveel begeleiding krijg ik nou ook weer niet per week, en ik sla niet iemand neer zonder reden op straat, als je gewoon niet fokt met iedereen en bemoeit is er niks aan de hand, ik weet dat het voor veel Nederlanders moeilijk is om niet te bemoeien, als je bij ikea je auto al iets verkeerd neer heb op het zeebrapad dat ze gelijk gaan wijzen, nergens is dat zo, was laatste in Belgie, en daar bemoeit niemand met je. maar oke ik dwaal af.
pi_117520769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik verdedig me gewoon, niks zelfmedelijden, ik zeg gewoon hoe mijn mening is meer niet. oke
pi_117520963
quote:

[..]

Kunst op een rotonde is inderdaad zonde van het geld, ben ik mee eens. Maar geld investeren in types zoals jij past ook precies in het rijtje. Hoe meer geld je in een sociaal plan naar de burgers laat vloeien, hoe meer misbaksels er misbruik van maken en kansloos hun handje ophouden. Als ze het zo moeilijk hebben moeten ze maar meer moeite doen om aan het werk te komen.
Als je kan overwerken, kan je dus werken. Moet je verdomme niet gaan klagen dat de overheid je wajong tegoed kort.
pi_117520971
Alles is duidelijk, jullie mening mijn mening, alles is opgelost, en voordat dit gaat afdwalen dit topic, ga ik niet meer reageren hier.
pi_117521052
De zoveelste zwakzinnige gewelddadige 'iedereen is tegen mij' autist in Nederland dus.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:00:18 #179
45206 Pietverdriet
pi_117521108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik verdedig me gewoon, niks zelfmedelijden, ik zeg gewoon hoe mijn mening is meer niet. oke
Ontken het lekker joh, op deze manier zal je nooit verder komen dan een parttime burgerflipper.
pi_117521229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ontken het lekker joh, op deze manier zal je nooit verder komen dan een parttime burgerflipper.
hij wil ook niet verder komen. Hij vindt het wel lekker zo. Dom werk zonder verantwoordelijkheid voor een maandsalaris waar een normaal mens veel meer uren voor moet werken. En maar huilen dat hij af en toe een uurtje extra moet draaien...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:03:31 #181
45206 Pietverdriet
pi_117521297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Kunst op een rotonde is inderdaad zonde van het geld, ben ik mee eens. Maar geld investeren in types zoals jij past ook precies in het rijtje. Hoe meer geld je in een sociaal plan naar de burgers laat vloeien, hoe meer misbaksels er misbruik van maken en kansloos hun handje ophouden. Als ze het zo moeilijk hebben moeten ze maar meer moeite doen om aan het werk te komen.
Als je kan overwerken, kan je dus werken. Moet je verdomme niet gaan klagen dat de overheid je wajong tegoed kort.
Even afgezien van TS en zijn uitkering vind ik zijn "coach" een ruifvreter en een waardeloze zak stront die dringend wegbezuinigd moet worden.
pi_117521332
Maar je snapt toch wel dat DE MAATSCHAPPIJ wel jouw Wajong betaalt, en je jobcoach en alle andere uitkeringen en toeslagen die je ontvangt?

Hoe kun je dan zeggen dat de maatschappij niks voor je doet.

Zonder die maatschappij zat jij op straat aan een droge korst brood te sabbelen.
pi_117521343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Even afgezien van TS en zijn uitkering vind ik zijn "coach" een ruifvreter en een waardeloze zak stront die dringend wegbezuinigd moet worden.
klopt
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:04:21 #184
45206 Pietverdriet
pi_117521351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

hij wil ook niet verder komen. Hij vindt het wel lekker zo. Dom werk zonder verantwoordelijkheid voor een maandsalaris waar een normaal mens veel meer uren voor moet werken. En maar huilen dat hij af en toe een uurtje extra moet draaien...
En huilen dat anderen het beter hebben.
pi_117521352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef Scorpie het volgende:
De zoveelste zwakzinnige gewelddadige 'iedereen is tegen mij' autist in Nederland dus.

zie ik eruit als een autist, jij bent waarschijnlijk zo'n bange icter die naar beneden kijkt als hij op het plaatyselijke station groepje allochtonen ziet
pi_117521393
hoe oud is ts eigenlijk?
I want some NASTY !!!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:05:11 #187
45206 Pietverdriet
pi_117521410
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
Maar je snapt toch wel dat DE MAATSCHAPPIJ wel jou Wajong betaalt, en je jobcoach en alle andere uitkeringen en toeslagen die je ontvangt?

Zonder die maatschappij zat jij op straat aan een droge korst brood te sabbelen.
Tja, het sociale vangnet is een hangmat voor mensen als TS
pi_117521434
quote:

[..]

ik lach jou uit vieze gefrustreerde grappemaker _O-
pi_117521436
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zie ik eruit als een autist, jij bent waarschijnlijk zo'n bange icter die naar beneden kijkt als hij op het plaatyselijke station groepje allochtonen ziet
op die foto eigenlijk wel ja
pi_117521467
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
Maar je snapt toch wel dat DE MAATSCHAPPIJ wel jou Wajong betaalt, en je jobcoach en alle andere uitkeringen en toeslagen die je ontvangt?

Dat.

Haal je Wajong, medicatie en je begeleiding weg (je vertelde zelf dat je coach je liet zien hoezeer je gedrag de laatste vijf jaar veranderd was) en dan had je nu niet zitten klagen over een hufter van een manager maar over je acuute probleem dat je je zeepje niet durft op te pakken in de douche omdat Grote Henk achter je staat.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:06:39 #191
45206 Pietverdriet
pi_117521494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mensen als jij geven allochtonen een slechte naam, turkse vrienden van kotsen op types als jij
pi_117521499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

op die foto eigenlijk wel ja
haha ja mss in jou wereld droom verder maatje
pi_117521509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat.

Haal je Wajong, medicatie en je begeleiding weg (je vertelde zelf dat je coach je liet zien hoezeer je gedrag de laatste vijf jaar veranderd was) en dan had je nu niet zitten klagen over een hufter van een manager maar over je acuute probleem dat je je zeepje niet durft op te pakken in de douche omdat Grote Henk achter je staat.
Omg, ik tikte 'jou' Wajong.... :@
pi_117521524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen als jij geven allochtonen een slechte naam, turkse vrienden van kotsen op types als jij
haha mooi wat kan mij dat schelen
pi_117521563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Omg, ik tikte 'jou' Wajong.... :@
En ik zag het niet! :o :@ :'(
pi_117521604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:

[..]

En daar ga je alweer. Je hebt schijt aan iedereen, maar de maatschappij mag je wel onderhouden.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:08:34 #197
45206 Pietverdriet
pi_117521617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ik lach jou uit vieze gefrustreerde grappemaker _O-
Je bent een schoolvoorbeeld van waarom ons sociaal stelsel hervormd moet worden. Dank daarvoor.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:09:51 #198
45206 Pietverdriet
pi_117521694
quote:

[..]

Toen je dit topic opende zat je te huilen, nu je wegkomt met je gedrag heb je weer een grote bek.
pi_117521697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef mootie het volgende:

[..]

En daar ga je alweer. Je hebt schijt aan iedereen, maar de maatschappij mag je wel onderhouden.
nee, wat hij zeg hij haalt gelijk turken erbij snapje ik sla net zo goed turken marokkanen nederlanders ik doe geen onderscheid in rassen dat bedoel ik duidelijk te maken, oke maar ik ga ff hier want valt toch niet te praten met die mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze goeie opleiding hebben en een lease wagen die niet eens van hun zelf is
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:11:06 #200
45206 Pietverdriet
pi_117521781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef mootie het volgende:

[..]

tja, eer en zelfrespect heeft ie niet. Een echte vent zorgt zelf voor zichzelf en zijn naasten en houd niet zijn hand op als ie kan werken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:11:40 #201
45206 Pietverdriet
pi_117521808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee, wat hij zeg hij haalt gelijk turken erbij snapje ik sla net zo goed turken marokkanen nederlanders ik doe geen onderscheid in rassen dat bedoel ik duidelijk te maken, oke maar ik ga ff hier want valt toch niet te praten met die mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze goeie opleiding hebben en een lease wagen die niet eens van hun zelf is
Ach knullie, zelfs jouw inkomen komt van mij
pi_117521822
quote:

[..]

nee, dat is de juiste insteek. Dat je geen onderscheid maakt in rassen maar gewoon iedereen mept :r
pi_117521828
quote:

[..]

Het zal mij worst zijn wat iemands afkomst is, maar jouw instelling deugt niet. Al kwam je uit Zimbabwe. :9
pi_117521894
quote:

[..]

Jij maakt nogal veronderstellingen over de posters in dit topic. :7
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:13:31 #205
45206 Pietverdriet
pi_117521918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij maakt nogal veronderstellingen over de posters in dit topic. :7
Das makkelijker dan werken blijkbaar.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:23:03 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117522463
quote:

[..]

Het feit dat iemand -nu- een leaseauto en eigen huis heeft, zegt natuurlijk bar weinig over iemands levenservaring. Sommige dubbeltjes worden nu eenmaal wel een kwartje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_117522615
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach knullie, zelfs jouw inkomen komt van mij
pi_117522754
En mijn oom heeft een groot commercieel bedrijf in de binckhorst in den haag, dus hij betaald toch net zo goed mee aan iedereen zijn uitkeringen van beslasting, dus doe niet alsof het jou geld is, ik werk ook gewoon, jullie vuren alle problemen op mij af. en daar moet ik om lachen, ik neem dit ook gewoon niet meer serieus, wat jullie nu allemaal zeggen.
pi_117522804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
En mijn oom heeft een groot commercieel bedrijf in de binckhorst in den haag, dus hij betaald toch net zo goed mee aan iedereen zijn uitkeringen van beslasting, dus doe niet alsof het jou geld is, ik werk ook gewoon, jullie vuren alle problemen op mij af. en daar moet ik om lachen, ik neem dit ook gewoon niet meer serieus, wat jullie nu allemaal zeggen.
En toch staan er heel waardevolle dingen bij, die je nou juist wel mee zou moeten nemen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:29:34 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_117522810
quote:

[..]

Hou toch op, ondertussen wel het nieuwe vriendje van je ex bespugen op de kermis. Walgelijk gedrag.

Waarom moeten mensen respect voor jou hebben, als je dat zelf al niet toont?
pi_117523265
quote:
Commercieel op de binckhorst? Tweede hands semi criminele auto shit dus?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:38:26 #212
45206 Pietverdriet
pi_117523371
quote:
Swa, wie opende al jankzakkend dit topic?
pi_117523480
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Swa, wie opende al jankzakkend dit topic?
jankend hahah denk je echt dat ik ooit zou huilen om zoiets :') ik vroeg gewoon wat er zou gaan gebeuren
pi_117523594
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Commercieel op de binckhorst? Tweede hands semi criminele auto shit dus?
ja man maar hij heeft wel doorgezet in zijn leven en van niks iets gemaakt en hij woont nu in het bezuidenhout, dus daar kan je niet denigrerend over doen, als je van niks, een groot bedrijf opzet,
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:42:40 #215
45206 Pietverdriet
pi_117523629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja man maar hij heeft wel doorgezet in zijn leven en van niks iets gemaakt en hij woont nu in het bezuidenhout, dus daar kan je niet denigrerend over doen, als je van niks, een groot bedrijf opzet,
Hij wel, jij niet
pi_117523686
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij wel, jij niet
Klopt, wie zegt dat ik geen opleiding ga doen over een tijdje, ik ga heus niet tot mijn dood daar werken. :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:44:21 #217
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117523730
Zo is dat, Gulmez ... ! Die vervloekte maatschappij ook. Het stikt op het wegennet van corpulent, decadent kantoorvolk dat in hun dikke leasebakken al schuimbekkend op de rand van een catastrofale zenuwinzinking staan omdat ze een seconde vertraging oplopen omdat hun voorligger godnondeju slechts 20 km boven de maximumsnelheid rijdt i.p.v 40 km. Waanzin, zeg ik je. En ondertussen rauw beton vreten omdat de koopkracht een paar procenten naar beneden gaat ... ! :6
pi_117524085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ja ik ken die auto'garages' rond de zonweg en zo wel ja :')
Hij zal een hoop belasting betalen :') :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:50:09 #219
45206 Pietverdriet
pi_117524107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Klopt, wie zegt dat ik geen opleiding ga doen over een tijdje, ik ga heus niet tot mijn dood daar werken. :)
Nee, over een paar jaar zit jij gewoon in de bak wegens geweldpleging
pi_117524308
wat een misgunners in dit topic :')
iedereen heeft toch wel is dompertje, gewoon menselijk hoor.

maar gulmez, ga gewoon klinkers leggen, 4000 euro zwart, lekker beunen niks mis mee, gelijk van die kk manager af.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117525589
hier moet ik gepost hebben! :)

Maar Gulmez.. Je wilt straks een opleiding volgen, je weet wel wie die betaald he? Op dit moment dezelfde mensen als je huidige uitkering...

En o ja, heb je je dienstplicht al afgekocht? Zo nee, als ik je oom was had ik wel even met je vader/moeder gesproken en gezorgd dat je daar even wat nederigheid werd geleerd..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_117527079
Je hebt niet eens de wil om je te beheersen en jouw reacties zijn de schuld van anderen. Zo werkt het niet, jij bent zelf verantwoordelijk voor wat jij doet. Jij bent degene die het doet.
Dat iemand je voor de zoveelste keer een sneer verkoopt op de werkvloer, dat is geen goede reden om hem het licht uit de ogen te slaan.
Dat iemand je uitdaagt is geen vrijbrief om geweld te gebruiken. Dit moet je je eens in je hoofd prenten want je gedrag slaat nergens op, je bent ronduit gevaarlijk.

Je hebt echt heel erg veel mazzel gehad met die gast. Ik was aangifte gaan doen. Geweld in dit geval is compleet gestoord.
pi_117527172
quote:

[..]

haha ja mss in jou wereld droom verder maatje
Jij bent gewoon een totaal mislukt integratiegeval.
Pleur op naar je eigen land en misbruikt ķns sociale stelsel ff niet. Klabbakker :r
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:12:57 #224
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117529140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Je hebt niet eens de wil om je te beheersen en jouw reacties zijn de schuld van anderen. Zo werkt het niet, jij bent zelf verantwoordelijk voor wat jij doet. Jij bent degene die het doet.
Dat iemand je voor de zoveelste keer een sneer verkoopt op de werkvloer, dat is geen goede reden om hem het licht uit de ogen te slaan.
Dat iemand je uitdaagt is geen vrijbrief om geweld te gebruiken. Dit moet je je eens in je hoofd prenten want je gedrag slaat nergens op, je bent ronduit gevaarlijk.

Je hebt echt heel erg veel mazzel gehad met die gast. Ik was aangifte gaan doen. Geweld in dit geval is compleet gestoord.
Dit dus hé. Als ontslag de enige consequentie is heb je mazzel.

Als je manager aangifte doet bij de politie van mishandeling heb je nog een strafblad ook.

Als je werkgever wilt dat je overwerkt en jij wil dat niet is iemand tegen de grond slaan het stomste wat je kan doen.

En je vertelt dat het niet de eerste keer is. Man, jij hebt echt mazzel als ze geen aangifte doen wegens mishandeling.
pi_117529208
quote:

[..]

Je hoeft niet zoals anderen te worden, maar je zou kunnen proberen om jezelf niet langer als slachtoffer te zien en om meer regie over je eigen leven te nemen. Dat betekent dus ook: volwassen worden, jezelf beheersen en vooral: voorkomen dat je een 'lopend probleem' wordt. Je bent meer dan alleen je probleem, je kunt waarschijnlijk ook meer. Jezelf steeds achter problematiek verschuilen gaat niks oplossen.
pi_117533584

je weet zelf zoals deze oldschool al zei

niet van plan om voor die zakke te werke

als je wel doet ook goed maar stress er niet om als je ontslagen wordt je weetzelf dat het niet jowuw schuld is, HIJ held geen rekening met jou agressiviteitprobleem terwijl die er 100% van op de hoogte is.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_117533809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef amenth het volgende:

je weet zelf zoals deze oldschool al zei

niet van plan om voor die zakke te werke

als je wel doet ook goed maar stress er niet om als je ontslagen wordt je weetzelf dat het niet jowuw schuld is, HIJ held geen rekening met jou agressiviteitprobleem terwijl die er 100% van op de hoogte is.
Ah ok, dus de rest van de wereld moet rekening houden met ZIJN problemen.
Daarom gaat het dus zo vaak mis, dat weten mensen helemaal niet!!
pi_117533960
Doe normaal

[ Bericht 87% gewijzigd door Five_Horizons op 03-10-2012 07:12:16 ]
pi_117534100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef GioStyle het volgende:

Doe normaal man!

[ Bericht 7% gewijzigd door Five_Horizons op 03-10-2012 07:14:09 ]
.
pi_117534107
Kan gebeuren toch, denk dat je wel mag blijven.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_117534141
Wegwezen

[ Bericht 98% gewijzigd door Five_Horizons op 03-10-2012 07:12:58 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:32:33 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_117534278
tvp
pi_117534471
quote:

nu kan je wel opeens normaal typen he. :{w
pi_117534487
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

frietenbakker
_O-
pi_117534498
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef YebCar het volgende:
TrollTurk van fok
+1
pi_117535408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:50 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

nu kan je wel opeens normaal typen he. :{w
Ik kan altijd normaal typen behalve alleen als ik op me blackberry post of als ik boos ben minder.
pi_117536192
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je komt met zoveel van zulke topics aan en in zulke snelheid van aanmaak, dat het haast wel trolltopics moeten zijn. :')

Dit dus. Gulmez-topics :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_117538273
Jouw boosheid geeft je een vrijbrief om van alles te doen, blijkbaar. En het is niet jouw schuld. Hoe ga jij ooit beter worden als je het zo blijft zien?

Iedereen moet maar rekening met je houden? JIJ bent degene met het probleem, JIJ zou er het allerhardst aan moeten werken om geen last voor anderen te zijn. Of begrijp je dat niet?

Het lijkt wel alsof je denkt dat we blij moeten zijn dat je wil werken, en dat iedereen gewoon JOUW probleem op de koop toe moet nemen... wake up, werken om je leven te bekostigen is normaal. Dat doe je voor jezelf, niet voor anderen. Ik ben blij voor je dat je dit aankan in de WAJONG, maar dat betekent niet dat iedereen je tot in het extreme uitzonderlijk moet gaan behandelen, je moet wel normaal functioneren.
Om werk te houden moet je je klauwen thuishouden. Als iemand je lastigvalt dan zorg je maar dat je een klacht indient, maar je gaat niet meppen. Dat is nergens normaal. Als iemand woorden tegen je gebruikt, dan gebruik je woorden terug. Nooit verder gaan dan dat, tenzij uit zelfverdediging, dus als een ander je fysiek aanvalt. En nee, jezelf verdedigen tegen woorden met je vuist bestaat niet, dat is enkel een teken van zwakte.

Iemand op zijn bek slaan omdat je niks meer weet te zeggen is trouwens gewoon zielig.

Ben je onder behandeling van een psycholoog/psychiater? Krijg je therapie? Hoe werk je aan dit agressieprobleem? Enkel pillen happen en anderen de schuld geven?

[ Bericht 21% gewijzigd door Gezond2012 op 03-10-2012 10:36:35 ]
pi_117538774
ik wil ook een gedragsprobleem met bijbehorende coach ;(

lekker een beetje aankloten en wanneer ik het verpest voor mijzelf redt mijn coach me wel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 oktober 2012 @ 11:51:27 #240
300347 MrManuel
pi_117540720
Als je niet ontslagen wordt vind ik het knap..
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_117540943
quote:

ruifvreter
Wat is een ruifvreter?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:03:55 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117541120
Eventueel geeft de Wajong deal je nog wat mogelijkheden, volgens mij krijgt de Mc subsidie voor elke wajonger die ze in dienst waren en zijn ze op de hoogte van je gedragsproblemen? Al zou ik het niet echt vreemd vinden als je nu werkeloos ben iig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_117548386
De betutteling hier ook; kritiek hebben op de medelanders mag al niet. De moslims hebben de Fok!admins al in hun macht. :'(
pi_117551279
Als ik m'n baas neerhoek heb ik een staand voetje + een aanklacht wegens mishandeling aan m'n broek, en terecht. En MCDonalds hamburgerflippers zijn prima vervangbaar, dus ik zou het raar vinden als je niet wordt ontslagen. Als het daarbij blijft, dan kom je er goed mee weg.
pi_117556007
Mensen die serieus in dit topic posten :) .

TS is 100% een troll. Niemand is zo kansloos in real life.
pi_117561999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Henno het volgende:
Als ik m'n baas neerhoek heb ik een staand voetje + een aanklacht wegens mishandeling aan m'n broek, en terecht. En MCDonalds hamburgerflippers zijn prima vervangbaar, dus ik zou het raar vinden als je niet wordt ontslagen. Als het daarbij blijft, dan kom je er goed mee weg.
Hij word in ieder geval geen medewerker van de maand.
pi_117603151
Update; er is gister een crewtrainersmeeting geweest + managers, - stagecoach die ook weer moest komen, en er is besloten dat ik niet meer terug mag komen, wat tegen de plannen ingaat dus van eerst.

Ik moet mijn kleding bij het hoofdkantoor inleveren, en er word geen aangifte gedaan maar ik mag me daar niet meer vertonen.

Dit op aanzoek, van de desbetreffende manager, waar ik ruzie mee had.

Die coach is echt facking boos op mij, dat ik nu ook weer zonder werk zit, en hij zegt dat dit voorlopig wel blijft aangezien het haast allemaal op slot is, en die jobcoach plus een vrouw van het uwv zogenaamde dokter ofzo gaat nu gesprek, om over mijn toekomst te praten, en of ik uberhaupt wel op de arbeidsmag nog kan komen en in welke vorm.. zucht, maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen. :)
pi_117603397
Jij komt er wel.
pi_117605008
Maar die Wajong is wel verdomd hendig, zonder kon je je huis en auto niet betalen.
Wees dankbaar dat er een vangnet is in dit land.
pi_117611028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
Update; er is gister een crewtrainersmeeting geweest + managers, - stagecoach die ook weer moest komen, en er is besloten dat ik niet meer terug mag komen, wat tegen de plannen ingaat dus van eerst.

Ik moet mijn kleding bij het hoofdkantoor inleveren, en er word geen aangifte gedaan maar ik mag me daar niet meer vertonen.

Dit op aanzoek, van de desbetreffende manager, waar ik ruzie mee had.

Die coach is echt facking boos op mij, dat ik nu ook weer zonder werk zit, en hij zegt dat dit voorlopig wel blijft aangezien het haast allemaal op slot is, en die jobcoach plus een vrouw van het uwv zogenaamde dokter ofzo gaat nu gesprek, om over mijn toekomst te praten, en of ik uberhaupt wel op de arbeidsmag nog kan komen en in welke vorm.. zucht, maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen. :)
Een opleiding heeft in jouw geval weinig toegevoegde waarde. Jij had jezelf ook omhoog kunnen werken zonder diploma. Als je potentie hebt en inzet, dan zien andere mensen dat en daar kunnen ze niet omheen. Dan kunnen ze jou goed gebruiken en wordt je alleen maar waardevoller.

Denk jij dat alle problemen opgelost zijn als je een diploma hebt? Denk jij dat je in "betere" werksituaties terecht komt als je een papiertje hebt door je opleiding? Hoe hoger je komt, des te meer stress en werkdruk komt er op je schouders te staan. Blijkbaar kan jij nu al niet daarmee omgaan omdat je je uitvlucht zoekt in "woede aanvallen". Hoe wil je dat gaan doen straks?

Stop eens met dromen. Kijk naar jezelf. Je verprutst je eigen kansen en een diploma zal je kansen echt niet verbeteren. Mensen worden niet aangenomen op basis van een papier alleen, het is een total package, alles wat je bij hebt in je rugzakje wat mooi meegenomen is. En jouw rugzakje? Is verdomd leeg en akelig....

Werk er eens aan.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_117611200
mee eens, een opleiding heeft geen zin.

TS moet eigen baas worden omdat hij niet in staat is met mensen om te gaan. Bij iedere discussie is er het risico dat TS een woedeaanval krijgt. Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:37:57 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117617442
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Ehhh. Dan heb je vervelende klanten en leveranciers.
pi_117681905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..

[ Bericht 1% gewijzigd door pureheart op 07-10-2012 03:59:05 ]
pi_117682100
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:43 schreef pureheart het volgende:

[..]

Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..
En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?

Anyway, ts lokt die opmerkingen uit door zijn eigen uitlatingen en door zijn eigen attitude. Belachelijke uitspraken zoals: ze tonen geen respect en daarom sla ik.
pi_117682106
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:14 schreef mootie het volgende:

[..]

En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?

Anyway, ts lokt die opmerkingen uit door zijn eigen uitlatingen en door zijn eigen attitude. Belachelijke uitspraken zoals: ze tonen geen respect en daarom sla ik.
Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.
pi_117682110
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef pureheart het volgende:

[..]

Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.
Dat is ook uitentreure gebeurd.
pi_117682113
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is ook uitentreure gebeurd.
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.
pi_117682116
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:

[..]

O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.
Ah, dat verklaart dan meteen waarom je stelt dat pesten een onderdeel van de nederlandse cultuur is. :')
pi_117682186
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is,
Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen. :)
.
pi_117682198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:

[..]

Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
pi_117682202
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:

[..]

Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
Wie zijn jullie?
pi_117682203
quote:
5s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie zijn jullie?
Een groot deel van de Nederlanders.

Natuurlijk ga ik niet generaliseren, er zitten nog wel oke mensen onder jullie. Maar de meesten denken echt dat ze de wereld zijn, terwijl ze zoals ieder ander uiteindelijk onder de grond gaan wegrotten. Weg geld, weg hersencellen, weg arrogantie.
pi_117682207
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:50 schreef pureheart het volgende:

[..]

Een groot deel van de Nederlanders.

Natuurlijk ga ik niet generaliseren, er zitten nog wel oke mensen onder jullie. Maar de meesten denken echt dat ze de wereld zijn, terwijl ze zoals ieder ander uiteindelijk onder de grond gaan wegrotten. Weg geld, weg hersencellen, weg arrogantie.
Joh!
pi_117682208
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:

[..]

Later dan wat? Dan jouw post?

En waarom precies spoor ik niet?
.
pi_117682211
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Later dan wat? Dan jouw post?

En waarom precies spoor ik niet?
Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.
pi_117682233
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.
Mogelijk maar ik had het graag nog even van pureheart zelf gehoord.
.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:20:11 #267
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_117682931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tja, eer en zelfrespect heeft ie niet. Een echte vent zorgt zelf voor zichzelf en zijn naasten en houd niet zijn hand op als ie kan werken.
Dit dus, kijk jezelf recht aan in de spiegel, ga fulltime burgers flippen, doe dat twee jaar en groei dan verder.

De andere keuze is een pauper blijven die een eventueel toekomstige partner en kinderen niets kan bieden dan een leven in armoede, geweld en simpelheid.

Aan jou de keuze.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_117683099
TS is ontslagen bij de MC donalds, hij gebruikte teveel sla.

Sorry hoor TS, klote voor je, maar een aanvulling tot 75% betekent dat je met extra uren natuurlijk alleen daadwerkelijk iets doet voor je geld, niet dat je meer krijgt.
met een koekje
pi_117683288
Wat zou het fantastisch zijn als je bij de belastingaangifte aan kon geven waar je geld heen gaat en vooral waar zeker niet, dat je gewoon namen in kunt vullen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_117684503
Normaal gesproken word je hiervoor ontslagen ja geweld op de werkvloer.

Vorige week was ik helaas bij een wat "lichter voorval" betrokken. In de vroege ochtend rond 7:30 liep ik het kantoor in via de draaideur vlak achter iemand anders. De draaideur raakte mijn rug tot 2 keer toe dus ik stapte naar voren tegen de vent voor mij aan. Hij begon te schreeuwen wat doe je nou man?? Jesus Christ!! Binnen in de hal gaf hij me een duw zodat ik tegen een glazen pui botste. Niet keihard maar toch... ik schrok wel. Ik kende die vent niet (anoniem in een kantoor met 2000 man heeft zo zijn voordelen) en hij stapte een andere lift in. Ik dacht moet ik dit nu melden....uiteindelijk heb ik het laten gaan. Er is de laatste tijd gewoon sprake van crisis op de werkvloer, veel stress en ontslagen en dat leidt tot een opgefokte sfeer voor velen en korte lontjes.

Iemand duwen is volgens mij op het randje....met slaan ben jij over een grens gegaan die vrijwel zeker tot ontslag zal leiden.
pi_117685501
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook :)
pi_117686426
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook :)
slecht plan, als hij een keer op zijn gezicht gesmeten wordt dan gaat hij huilen dat hij alleen mag slaan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_117687534
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.
pi_117698351
quote:
15s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.
Ik weet 't niet hoor, sommige mensen kunnen best baat hebben bij een goede sport waar ze hun agressie kwijt kunnen. Alleen ook binnen een sport zul je zich aan regels moeten houden, wil je niet uiteindelijk in de problemen komen. TS zou het echt eens moeten overwegen. Ik ken in elk geval 1 kerel die als tiener echt heel agressief was en toen hij aan een sport ging doen en daar dagelijks mee bezig was, rustig werd.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
mee eens, een opleiding heeft geen zin.

TS moet eigen baas worden omdat hij niet in staat is met mensen om te gaan. Bij iedere discussie is er het risico dat TS een woedeaanval krijgt. Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Want een schilder of timmerman hoeft nooit op dezelfde werkvloer rond te lopen als andere schilders, timmerlieden, bouwvakkers, enzovoort?

Ik denk trouwens dat als TS het in zijn mars heeft om een hoger opleidingsniveau te halen, dat op zich best een goed plan is. Alleen zou TS wel iets aan zijn agressie moeten doen, want anders gebeurt er over een paar jaar hetzelfde weer. En hoe hoger opgeleid je omgeving, hoe minder snel fysiek geweld getolereerd wordt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sessy op 07-10-2012 17:43:16 ]
pi_117826018
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef densmee het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als je bij de belastingaangifte polizei aan kon geven waar je geldas heen gaat en vooral waar zeker niet, dat je gewoon namen in kunt vullen.
Fix'd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')