De broer van mijn vader heeft een eigen bedrijf in de binckhorst. Den Haag alleen om in aanmerking te komen voor een sociale huuwoning duurt wel tijdje in Den Haag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Zit er geen Grillroom in de familie waar je kunt gaan werken?
Bedankt voor je info, en jou kijk op de situatie! Ik heb altijd echt mijn best gedaan, en werkte er al jaren, het ging al een tijdje best klote de laatste tijd, dus dit was de druppel, verkeerd opgelost inderdaad, maar anderen fokkers schilderen me af als een of anderen onwillige persoon die het bij elke dingetje verprutst, wat natuurlijk onzin is, ik laat je nog weten hoe het gesprek was met de stagecoach en de werkgever!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:08 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing kan idd inhouden dat als je het nog een keer doet, je er dan uitvliegt. (alhoewel je voor sommige dingen je bijv. ook 3 officiele waarschuwingen kan krijgen voor je er uitvliegt).
Maar als die manager blijft aandringen op overwerken terwijl TS zegt dat dit niet kan ivm wajong, dat hij er dan op achteruit gaat, en dat hij zelfs met papier waar het bewijs op staat onder de neus van manager gewapperd heeft.....en manager weet van de woede-problemen van TS......sja sorry, maar dan vraag je er als manager ook om. TS heeft die Wajong niet voor niets.
Enige punt wat dan gespeeld kan hebben is miscommunicatie, waardoor de manager TS niet begreep en/ of vond dat TS het anders had moeten uitleggen blabla....maar als TS gewoon op een normale manier duidelijk is geweest had manager gewoon niet moeten aandringen op overwerken.
Ik denk dat er dus wel een kans is dat hier uitgekomen kan worden. Al lijkt het me voor TS en de manager wel prettiger als TS een andere werkomgeving gaat zoeken (met hulp van jobcoach of zo), omdat nu natuurlijk de verhoudingen etc. wellicht enigzins verziekt zijn...
Een Wajong hebben is een duurzame toestand, en bij de WW (in principe tijdelijk) zal je er ook op vooruit gaan als je nog gedeeltelijk werkt. Alleen de bijstand is zuiver aanvullend van karakter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:37 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat is wáárom anders dan bij andere uitkeringen? Mensen met WW kunnen er feitelijk wel wat aan doen dat ze werkloos zijn?
Bij de Wajong ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:35 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Een Wajong hebben is een duurzame toestand, en bij de WW (in principe tijdelijk) zal je er ook op vooruit gaan als je nog gedeeltelijk werkt.
En laat een werkloze nou net dáárin terechtkomen als zijn WW-recht erop zit.quote:Alleen de bijstand is zuiver aanvullend van karakter.
o.... leef jij ook nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef amenth het volgende:
hahaha goed gedaan mattie fuck die manager die denkt dat ie de shit is omdat ie manager is van hamburgerbakkers hem gewoon bedreigen dat ie je moet laten blijven werken en anders nog keer slaan
Maar zie je nu uberhaupt in dat het totaal ongewenst gedrag is om iemand te slaan? Slaan is uberhaupt al een teken van zwakte, en het aloude smoesje 'geen respect getoond' is natuurlijk helemaal van de zotte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:26 schreef Gulmez het volgende:
Die stagecoach werkt op mijn oude school, heeft daar een kantoor zitten, over een halfuurtje rij ik ff langs hem, kan ik gelijk zien hoe m'n oude school er nu bij ligt, ik laat het nog wel weten.
snap je bij ons in de garage als iemand biggie doe sta heel de familie Demir klaar om ze te slopequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:48 schreef HardMetal het volgende:
Wij hadden hier ook zo'n gedragsgestoorde in dienst. Hij liep mee met de metaalbewerkers hier in het bedrijf. Die gedragsstroornis was binnen no-time verholpen. Ok, het kostte hem een paar keer een blauw oog, maar daarna liet hij het wel uit zijn hoofd om voor ieder kleinigheidje de boel hier op stelten te zetten.
Ik vermoed dat TS nog nooit iemand tegenover zich gehad heeft die gemoon maling aan zijn onaangepaste gedrag had, dan loopt hij zo mee met de maat.
dat is altijd het meest kansloze. TS is een grote jongen die klappen uitdeelt. Als hij dan een keer een tik terug krijgt moet hij niet huilen en de hele familie erbij huilen. Als je slaat als een man, moet je incasseren als een man. Maar dit terzijde, TS heeft nog geen klappen gekregen en nog niemand erbij gehaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:16 schreef amenth het volgende:
[..]
snap je bij ons in de garage als iemand biggie doe sta heel de familie Demir klaar om ze te slope
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij dat er echt volwassenen zijn die denken dat het normaal is om een collega te slaan, om een meningsverschil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dat is altijd het meest kansloze. TS is een grote jongen die klappen uitdeelt. Als hij dan een keer een tik terug krijgt moet hij niet huilen en de hele familie erbij huilen. Als je slaat als een man, moet je incasseren als een man. Maar dit terzijde, TS heeft nog geen klappen gekregen en nog niemand erbij gehaald
TS snapt niet dat je mensen niet hoort te slaan. Ik zou het terecht vinden wanneer hij ontslagen wordt, helemaal wanneer het de 2e keer is. Wil hij zijn baantje houden is het misschien handig om zijn ego alvast opzij te zetten en zsm zelf de telefoon pakken/langs gaan om excuses aan te bieden. Niet dat de leidinggevende er een donder aan heeft, maar toont TS toch aan wel door te willen met het werk. Verder moet TS niet miepen dat hij gekort wordt op Wajong door het overwerken, maar juist blij zijn dat Wajong zijn salaris aan wil vullen tot een bedrag waarvan je kan leven
Ik had je zware kneuzingen gegeven als ik zijn manager was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Ik had je op staande voet ontslagen, iemand slaan
Tja sommige mensen groeien nooit op. Agressie is iets wat je doet als je kind bent niet als je volwassen bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij dat er echt volwassenen zijn die denken dat het normaal is om een collega te slaan, om een meningsverschil.
Als dit een trolltopic is,quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:
bladiebla
Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan, want ik heb al eerder een 23 jarige gozer geslagen in 2010 maar daar kreeg ik alleen een officiele waarschuwing voor, en ik werk daar met wajong omdat ik gedrachtsproblematiek en woedeaanvallen heb, dus dit was eigenlijk mijn vraag waar jullie vanuit gaan..
al mijn vrienden chillen op straat en doen niks, ik doe gewoon mijn best dus als je iemand wilt aanpakken dan zijn er genoeg die echt niks beteken voor de maatschappij....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Als dit een trolltopic is,mission accomplished!!
Als dit serieus is, zoek hulp en kruip ajb uit die slachtofferrol, als je ooit nog wat wilt bereiken in je leven. En als je dat niet wilt spring dan voor mijn part van een brug want zulke types kunnen we heel goed zonder. Ja ik ben aanvallend en ik ken je niet goed genoeg maar heb in mijn naaste omgeving (te) vaak van dit soort gevallen meegemaakt.
En het is niet in je opgekomen om zelf die bos bloemen te betalen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen...
dit soort type spijt hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Gezond2012 het volgende:
Voel je dan ook spijt of ben je alleen blij dat je je baan kan houden...
Dat zeg je helemaal verkeerd: het dient te zijn: dit soort onnozele, profiterende en luie types ach-ik-ben-zielig-en dien-altijd-gelijk-te-hebben-anders ga-ik-gewoon-méppen kunnen geen spijt ervaren daar het niet is diens bloed zit en het qua soort het ook nimmer beter zal wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
dit soort type spijt hebben?
Je Wajong kan (helaas) niet gestopt worden bij verwijtbaar gedrag dus hier praten ze onzin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
... maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Dus jij slaat je baas, je coach koopt een bosje bloemen voor jou die jij mag gaan aanbieden en je wordt ook nog eens beloond met een weekje ziektewet (vakantie!) waarna je weer vrolijk mag beginnen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Vandaag met de stagecoach om tafel gezeten. alles uitgelegd, wat de problemen waren, wanneer het escaleerde, etc.
Hij tekende een grafiek, met hoe ik was toen ik voor het eerst daar op school kwam 5 jaar geleden, en hoe agressief ik was, altijd vechtpartijen betrokken, politie die op school mij op kwam halen, altijd problemen, en nu.. Dat ik een rustigere en harde werker ben geworden, met af en toe een daal, maar over het algemeen komt er na een daal, weer een stijgende lijn weet ik veel, gewoon dat psychologische onzin.
Hij keurde het ten strengste af wat ik deed, maar ten allertijden is een jobcoach voor jou, en helpen om ook de grote proberen op te lossen.
Verder vertelde hij dat hij 20 mensen heb die hij aan een baan moet zien te komen, en dat de arbeidsmarkt redelijk op slot zit, en het ontzettend moeilijk is om iemand te kunnen proef plaatsen, en het echt heel erg was voor hem ,als ik nu ook thuis kwam te zitten, terwijl het best goed met me ging.
Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen, uiteindelijk bleek dat hij behalve een plek geen schade heeft aan zijn lichaam, hij heeft de bos aangenomen en ik heb hand aan die man gegeven, en toen gingen ze ff alleen praten, en na een tijdje mocht ik erbij komen, en ik krijg nog 1 kans, omdat ze al zoveel moeite in mij hebben gestoken, dat ze het zonde vinden dat nu al het werk verloren is, maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Ik ben dus blij met die kans, en ik blijf tot vrijdag in de ziektewet, en dan begin ik maandag weer met een nieuwe start.
Wel redelijk zwaar gesprek, restaurantmanager frenchiser, en die manager die ik had geslagen + mijn coach stonden met de stoelen tegenover me, en ik in me eentje aan de anderen kant van de tafel, maar over het algemeen ben ik dus blij.
Geen wonder dat randdebielen als TS niet sporen, ze leren nooit consequenties te dragen van hun dadenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus jij slaat je baas, je coach koopt een bosje bloemen voor jou die jij mag gaan aanbieden en je wordt ook nog eens beloond met een weekje ziektewet (vakantie!) waarna je weer vrolijk mag beginnen?
Waar gaan we heen met dit land?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |