Oh shit, hier dacht ik aan, maar daar is het nu natuurlijk te laat voor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Ik had je op staande voet ontslagen, iemand slaan
Daar kun je inderdaad wel van uit gaan ja.quote:
Ik wil hier op in gaan maar doe het niet, want dan dwaalt het topic alleen maar off topic af..quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben je daarna ook weggerijden in je Audi?
Flikker een eind op naar Marokko gastquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil hier op in gaan maar doe het niet, want dan dwaalt het topic alleen maar off topic af..
Ach, hij krijgt tenminste geen wajongquote:
Ik denk dat je toch teveel vertrouwen hebt in het merendeel van de mensheid qua achterlijkheid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niemand is zo achterlijk, zelfs in Nederland niet.
Ik snap je punt, MAAR ik wist niet van te voren, de wajong geeft opeens een aanslag van een JAAR geleden, ze lopen dus een jaar achter... Dat is toch veelte laat? ik moet straks elke maand minder uitkering krijgen omdat ik een jaar te leden te veel heb verdiend, maar dat geld wat ik nu te kort heb?? hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Deetch het volgende:
Dus je wil niet meer werken voor je geld en slaat vervolgens je manager?![]()
Ze hebben alle recht om je te ontslaan want fysiek geweld is reden voor ontslag op staande voet.
Verder is de wajong bedoeld om je te ondersteunen zolang je niet zelf genoeg geld kan verdienen. Blijkbaar kun je dat wel aangezien je kunt overwerken. Dan is het ook logisch dat je je wajong terug moet betalen.
Als je niet wilt overwerken dan is dat dus werkweigering en een tweede reden om je te mogen ontslaan en mogelijk je te korten op je wajong.
Meer overwerken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
Dat kan wel inderdaad, ben ook opzoek naar iets anders, opleiding + betaalde stage zonder wajong.. bij deltion collegequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef From het volgende:
Kan je niet gewoon fulltime gaan werken ergens ?
Stage met 300 de maand, daar ga je het wel mee redden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat kan wel inderdaad, ben ook opzoek naar iets anders, opleiding + betaalde stage zonder wajong.. bij deltion college
Weet niet hoe het werkt in wajong opzicht, maar niet willen overwerken is niet perse werkweigering. Je hebt een contract getekend voor x uur, laten we zeggen 40 uur, dan kan je baas niet eisen dat je ook nog over gaat werken. Dat je vervolgens misschien er op een andere manier uitgewerkt zal worden zal best, dan pakken ze elk klein dingetje aan om je te ontslaan, maar niet willen overwerken is GEEN grond voor ontslag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef Deetch het volgende:
Dus je wil niet meer werken voor je geld en slaat vervolgens je manager?![]()
Ze hebben alle recht om je te ontslaan want fysiek geweld is reden voor ontslag op staande voet.
Verder is de wajong bedoeld om je te ondersteunen zolang je niet zelf genoeg geld kan verdienen. Blijkbaar kun je dat wel aangezien je kunt overwerken. Dan is het ook logisch dat je je wajong terug moet betalen.
Als je niet wilt overwerken dan is dat dus werkweigering en een tweede reden om je te mogen ontslaan en mogelijk je te korten op je wajong.
nee 800 euro sjappie Spos schildersopleidingenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stage met 300 de maand, daar ga je het wel mee redden.
Mooi, ga doen dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee 800 euro sjappie Spos schildersopleidingen
OK, maar een beetje overwerken hoort er bij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef Sisko het volgende:
[..]
Weet niet hoe het werkt in wajong opzicht, maar niet willen overwerken is niet perse werkweigering. Je hebt een contract getekend voor x uur, laten we zeggen 40 uur, dan kan je baas niet eisen dat je ook nog over gaat werken. Dat je vervolgens misschien er op een andere manier uitgewerkt zal worden zal best, dan pakken ze elk klein dingetje aan om je te ontslaan, maar niet willen overwerken is GEEN grond voor ontslag.
Daar heb je gelijk in man hopelijk kan ik weg bij McDonald's en blijf ik gewoon mn wajong behouden anders ga ik bij deltion weer studeren je moet toch iets maar thanks manquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef Deetch het volgende:
Wat dacht jij dan dat "aanvullen" betekende? En helaas zijn uitkeringsinstanties erg traag met verwerken van dit soort gegevens, zie het als een wijze les om je eigen boekhouding goed in de gaten te houden.
Verder wel kut voor je![]()
Ik denk dat je bij de Mac wel weg bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in man hopelijk kan ik weg bij McDonald's en blijf ik gewoon mn wajong behouden anders ga ik bij deltion weer studeren je moet toch iets maar thanks man
Als mensen gewoon respectvol omgaan, geen probleem,quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:46 schreef mootie het volgende:
En dat woedeprobleem, daar zit je verder niet mee?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als mensen gewoon respectvol omgaan, geen probleem,
Zou je wat van kunnen lerenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als mensen gewoon respectvol omgaan, geen probleem,
Inderdaad. Het woord is zo betekenisloos en nietszeggend geworden, dat we het beter uit het woordenboek kunnen schrappen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]![]()
En als ze geen 'respect' tonen klap je er meteen op?
Het woord respect is zooo aan inflatie onderheving.
Kijk jobcoach is in al die jaren inderdaad altijd verlegt, Omdat er inderdaad problemen waren, en als ik hem whatsapp stuurde, en hij een afspraak maakte om die zelfde week te komen, dan kon voorkomen worden dat het niet escaleerde, maar ik weet dat het niet goed is slaan, maar wat moest ik dan doen? Ik weet dat je in een ebdrijf altijd rangen heb ja van jij bent de manager daar moet je respect voor hebben als collegas maar dat bekekend niet dat je alles van hem moet pikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef RetepV het volgende:
Luister.
Ben je het met je eens dat als je iemand een waarschuwing geeft, en hij het TOCH doet, jij jouw waarschuwing waar moet maken?
Well... 2 jaar geleden heeft iemand je gewaarschuwd. Nu doe jij TOCH waar hij je tegen gewaarschuwd heeft. Dus nu krijg je de gevolgen van de waarschuwing.
Ik snap dat nooit zo. Alleen 5-jarige kinderen snappen nog niet dat een waarschuwing niet alleen betekent dat ze het NU niet moeten doen, maar later ook niet. En dat er gevolgen zijn als ze de waarschuwing negeren.
Jouw probleem is dat je waarschuwingen niet serieus neemt. Daar volgen jouw gedragsproblemen uit (als je ze niet serieus neemt, dan negeer je ze gewoon), en vast ook je woedeaanvallen (als je ze negeert, krijg je de gevolgen voor je kiezen en dat maakt je boos).
Helaas heb je nu weer de waarschuwing niet serieus genomen, en nu krijg je de gevolgen voor je kiezen. Een 'officieele waarschuwing' blijft niet een paar dagen geldig, maar blijft geldig tot je een goede beoordeling krijgt. In de afgelopen 2 jaar heb je geen goede beoordeling gehad, anders had je dat wel gehoord en had je geen coach meer nodig gehad.
Dus je gaat ontslagen worden, je goede beoordeling zal uitgesteld worden, en je zal nog een paar jaar langer gecoached gaan worden.
Ik denk ook dat die werknemer je zal proberen aan te klagen voor letselschade. Ligt er aan of hij je mag of niet.
Ik heb anders beheurlijk respect voor TS zijn oeuvre alhier.quote:[...
Het woord respect is zooo aan inflatie onderheving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |