Nee, maar je baas neerhoeken een tegenslag noemen is wel heel erg optimistisch,.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:
en tegenslag gelijk de kop in word gedrukt met ontslag als je begrijpt wat ik bedoel?
Dan had je alle papieren moeten lezen die ze je toegestuurd hebben. Echt hoor, daar staat alles in. Valt 'niet lezen van belangrijke papieren' ook onder jouw gedragsproblemen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik snap je punt, MAAR ik wist niet van te voren, de wajong geeft opeens een aanslag van een JAAR geleden, ze lopen dus een jaar achter... Dat is toch veelte laat? ik moet straks elke maand minder uitkering krijgen omdat ik een jaar te leden te veel heb verdiend, maar dat geld wat ik nu te kort heb?? hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
Maar jongen, die manager heeft een hogere FUNCTIE dan jij, maar hij is daarmee niet BETER dan jij. Hij is ook een mens. Je hoeft helemaal geen respect voor hem te hebben omdat hij MANAGER is, maar alleen al omdat hij MENS is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Kijk jobcoach is in al die jaren inderdaad altijd verlegt, Omdat er inderdaad problemen waren, en als ik hem whatsapp stuurde, en hij een afspraak maakte om die zelfde week te komen, dan kon voorkomen worden dat het niet escaleerde, maar ik weet dat het niet goed is slaan, maar wat moest ik dan doen? Ik weet dat je in een ebdrijf altijd rangen heb ja van jij bent de manager daar moet je respect voor hebben als collegas maar dat bekekend niet dat je alles van hem moet pikken
Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is, en hij me meer ellende bezorgd, ja ik kon beter op dat moment weggaan, en de coach whapsappen en probleem neerleggen maar ik had op dat moment zoveel woede dat dat nadenken toen niet lukte wat nu wel kan omdat ik rustiger ben geworden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar jongen, die manager heeft een hogere FUNCTIE dan jij, maar hij is daarmee niet BETER dan jij. Hij is ook een mens. Je hoeft helemaal geen respect voor hem te hebben omdat hij MANAGER is, maar alleen al omdat hij MENS is.
Naja, we zijn niet hier om je gedragsproblemen te bespreken.
Je hebt iemand geslagen. Dat betekent ontslag, betekent dat je langer onder begeleiding zal moeten, en betekent ook dat jouw ex-manager je kan aanklagen voor een schadevergoeding.
En dat gebeurt allemaal niet omdat hij MANAGER is en jij WERKNEMER. Nee, het gebeurt allemaal omdat jij MENS bent en hij ook MENS is, en de ene mens niet zomaar de ander mag slaan tenzij uit zelfverdediging.
Dan nog heb je iemand mishandeld en mag je blij zijn dat je geen aanklacht aan de broek hebt. Je gaat niet iemand slaan omdat hij 'geen respect voor je toont', dat is barbaars en zo doen we dat niet in Nederland.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is, en hij me meer ellende bezorgd, ja ik kon beter op dat moment weggaan, en de coach whapsappen en probleem neerleggen maar ik had op dat moment zoveel woede dat dat nadenken toen niet lukte wat nu wel kan omdat ik rustiger ben geworden.
Inderdaad. Hier kan Min of meer een taakstraf voor krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog heb je iemand mishandeld en mag je blij zijn dat je geen aanklacht aan de broek hebt. Je gaat niet iemand slaan omdat hij 'geen respect voor je toont', dat is barbaars en zo doen we dat niet in Nederland.
Nee, die mening ben ik niet toegedaan. Hij zegt gewoon netjes waar het op staat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook van mening dat hij als ik een brief laat zien, van de maand augustus 2011 en zeg dat ik elke keer een aanslag krijg, en ik dat niet meer wil, en hij zegt, dat is mijn probleem niet, dat hij ook niet respectvol bezig is,
Wanneer jij niet direct de extra inkomsten hebt opgegeven, dan wordt een en ander inderdaad pas verrekend nadat je belastingaangifte door de belastingdienst definitief is opgesteld. Aangezien dat rond deze tijd gebeurd en de gegevens dus ook pas rond deze tijd naar aanverwante overheidsorganisaties worden verstuurd is het logisch dat de uitkeringsinstantie nu pas bij je aan kan kloppen om het te veel ontvangen geld terug te vorderen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik snap je punt, MAAR ik wist niet van te voren, de wajong geeft opeens een aanslag van een JAAR geleden, ze lopen dus een jaar achter... Dat is toch veelte laat? ik moet straks elke maand minder uitkering krijgen omdat ik een jaar te leden te veel heb verdiend, maar dat geld wat ik nu te kort heb?? hoe moet ik dan rondkomen denk na man, ik WIST dit niet namelijk dat dit zou gaan gebeuren!
Hier moet ik me bij aansluiten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, die mening ben ik niet toegedaan. Hij zegt gewoon netjes waar het op staat.
Dit heeft niets met een aangifte of wat dan ook te maken. UWV haalt zijn informatie op andere plekken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wanneer jij niet direct de extra inkomsten hebt opgegeven, dan wordt een en ander inderdaad pas verrekend nadat je belastingaangifte door de belastingdienst definitief is opgesteld. Aangezien dat rond deze tijd gebeurd en de gegevens dus ook pas rond deze tijd naar aanverwante overheidsorganisaties worden verstuurd is het logisch dat de uitkeringsinstantie nu pas bij je aan kan kloppen om het te veel ontvangen geld terug te vorderen.
Aangezien in de voorwaarden van elke uitkering staat dat je eventuele (extra) inkomsten zo snel mogelijk moet doorgeven aan de uitkeringsinstantie en je dat blijkbaar niet hebt gedaan, mag je blij zijn dat ze alleen maar een naheffing opleggen en er niet nog een boete bij optellen.
Hoe je gaat rondkomen is niet het probleem van de uitkeringsinstantie. Die gaan er van uit dat je het te veel ontvangen bedrag ergens opgespaard hebt en gewoon kunt terugbetalen. Als je zelf zo stom bent geweest om onterecht ontvangen geld toch uit te geven, is dat jouw eigen probleem.
Ik snap je punt, maar zelfs mijn eigen jobcoach heeft gezegd dat overwerken niet uitmaakt omdat ze juist willen stimuleren dat een wajonger werkt, kijk, ik heb netjes gesluiterd naar de managers, en ik was me niet bewust van al dit gedoe, ik snap je voor de rest wel maar ik vind dat die coach dit ook er wel bij mocht vertellen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wanneer jij niet direct de extra inkomsten hebt opgegeven, dan wordt een en ander inderdaad pas verrekend nadat je belastingaangifte door de belastingdienst definitief is opgesteld. Aangezien dat rond deze tijd gebeurd en de gegevens dus ook pas rond deze tijd naar aanverwante overheidsorganisaties worden verstuurd is het logisch dat de uitkeringsinstantie nu pas bij je aan kan kloppen om het te veel ontvangen geld terug te vorderen.
Aangezien in de voorwaarden van elke uitkering staat dat je eventuele (extra) inkomsten zo snel mogelijk moet doorgeven aan de uitkeringsinstantie en je dat blijkbaar niet hebt gedaan, mag je blij zijn dat ze alleen maar een naheffing opleggen en er niet nog een boete bij optellen.
Hoe je gaat rondkomen is niet het probleem van de uitkeringsinstantie. Die gaan er van uit dat je het te veel ontvangen bedrag ergens opgespaard hebt en gewoon kunt terugbetalen. Als je zelf zo stom bent geweest om onterecht ontvangen geld toch uit te geven, is dat jouw eigen probleem.
Dat..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef YebCar het volgende:
Gulmez topics serieus nemen.
TrollTurk van fok
Hun moeten zich toch ook houden aan de regels, dat ik maar een X aantal uur per dag mag werken of niet soms?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Hier moet ik me bij aansluiten.
De manager heeft NIETS met jouw aanslagen van uitkeringsinstanties en overheidsinstellingen te maken, tenzij daarop gegevens staan die door het bedrijf onjuist zijn doorgegeven. Alleen dan heb jij recht om bij de verantwoordelijken binnen het bedrijf navraag te doen en te verzoeken dat ze de onjuistheden rechtzetten.
Waar staat die regel dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hun moeten zich toch ook houden aan de regels, dat ik maar een X aantal uur per dag mag werken of niet soms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |