Ach knullie, zelfs jouw inkomen komt van mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, wat hij zeg hij haalt gelijk turken erbij snapje ik sla net zo goed turken marokkanen nederlanders ik doe geen onderscheid in rassen dat bedoel ik duidelijk te maken, oke maar ik ga ff hier want valt toch niet te praten met die mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze goeie opleiding hebben en een lease wagen die niet eens van hun zelf is
nee, dat is de juiste insteek. Dat je geen onderscheid maakt in rassen maar gewoon iedereen meptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, wat hij zeg hij haalt gelijk turken erbij snapje ik sla net zo goed turken marokkanen nederlanders ik doe geen onderscheid in rassen dat bedoel ik duidelijk te maken, oke maar ik ga ff hier want valt toch niet te praten met die mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze goeie opleiding hebben en een lease wagen die niet eens van hun zelf is
Het zal mij worst zijn wat iemands afkomst is, maar jouw instelling deugt niet. Al kwam je uit Zimbabwe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jij maakt nogal veronderstellingen over de posters in dit topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Das makkelijker dan werken blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij maakt nogal veronderstellingen over de posters in dit topic.
Het feit dat iemand -nu- een leaseauto en eigen huis heeft, zegt natuurlijk bar weinig over iemands levenservaring. Sommige dubbeltjes worden nu eenmaal wel een kwartje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil hier best inhoudelijk op in gaan maar dat is off topic.
Heel ff dan, het is inderdaad allemaal de schuld van de maatschappij inderdaad ,maar wat weet jij eigenlijk van het leven? Je hebt waarschijnlijk een lease auto en rijd elke dag naar je werk en huis, met hypotheekrente aftrek.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach knullie, zelfs jouw inkomen komt van mij
En toch staan er heel waardevolle dingen bij, die je nou juist wel mee zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
En mijn oom heeft een groot commercieel bedrijf in de binckhorst in den haag, dus hij betaald toch net zo goed mee aan iedereen zijn uitkeringen van beslasting, dus doe niet alsof het jou geld is, ik werk ook gewoon, jullie vuren alle problemen op mij af. en daar moet ik om lachen, ik neem dit ook gewoon niet meer serieus, wat jullie nu allemaal zeggen.
Hou toch op, ondertussen wel het nieuwe vriendje van je ex bespugen op de kermis. Walgelijk gedrag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als mensen gewoon respectvol omgaan, geen probleem,
Commercieel op de binckhorst? Tweede hands semi criminele auto shit dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
En mijn oom heeft een groot commercieel bedrijf in de binckhorst in den haag, dus hij betaald toch net zo goed mee aan iedereen zijn uitkeringen van beslasting, dus doe niet alsof het jou geld is, ik werk ook gewoon, jullie vuren alle problemen op mij af. en daar moet ik om lachen, ik neem dit ook gewoon niet meer serieus, wat jullie nu allemaal zeggen.
Swa, wie opende al jankzakkend dit topic?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
jankend hahah denk je echt dat ik ooit zou huilen om zoietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Swa, wie opende al jankzakkend dit topic?
ja man maar hij heeft wel doorgezet in zijn leven en van niks iets gemaakt en hij woont nu in het bezuidenhout, dus daar kan je niet denigrerend over doen, als je van niks, een groot bedrijf opzet,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Commercieel op de binckhorst? Tweede hands semi criminele auto shit dus?
Hij wel, jij nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar hij heeft wel doorgezet in zijn leven en van niks iets gemaakt en hij woont nu in het bezuidenhout, dus daar kan je niet denigrerend over doen, als je van niks, een groot bedrijf opzet,
Klopt, wie zegt dat ik geen opleiding ga doen over een tijdje, ik ga heus niet tot mijn dood daar werken.quote:
Ja ik ken die auto'garages' rond de zonweg en zo wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar hij heeft wel doorgezet in zijn leven en van niks iets gemaakt en hij woont nu in het bezuidenhout, dus daar kan je niet denigrerend over doen, als je van niks, een groot bedrijf opzet,
Nee, over een paar jaar zit jij gewoon in de bak wegens geweldplegingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt, wie zegt dat ik geen opleiding ga doen over een tijdje, ik ga heus niet tot mijn dood daar werken.
Jij bent gewoon een totaal mislukt integratiegeval.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha ja mss in jou wereld droom verder maatje
Dit dus hé. Als ontslag de enige consequentie is heb je mazzel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Je hebt niet eens de wil om je te beheersen en jouw reacties zijn de schuld van anderen. Zo werkt het niet, jij bent zelf verantwoordelijk voor wat jij doet. Jij bent degene die het doet.
Dat iemand je voor de zoveelste keer een sneer verkoopt op de werkvloer, dat is geen goede reden om hem het licht uit de ogen te slaan.
Dat iemand je uitdaagt is geen vrijbrief om geweld te gebruiken. Dit moet je je eens in je hoofd prenten want je gedrag slaat nergens op, je bent ronduit gevaarlijk.
Je hebt echt heel erg veel mazzel gehad met die gast. Ik was aangifte gaan doen. Geweld in dit geval is compleet gestoord.
Je hoeft niet zoals anderen te worden, maar je zou kunnen proberen om jezelf niet langer als slachtoffer te zien en om meer regie over je eigen leven te nemen. Dat betekent dus ook: volwassen worden, jezelf beheersen en vooral: voorkomen dat je een 'lopend probleem' wordt. Je bent meer dan alleen je probleem, je kunt waarschijnlijk ook meer. Jezelf steeds achter problematiek verschuilen gaat niks oplossen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellen
Ah ok, dus de rest van de wereld moet rekening houden met ZIJN problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef amenth het volgende:
je weet zelf zoals deze oldschool al zei
niet van plan om voor die zakke te werke
als je wel doet ook goed maar stress er niet om als je ontslagen wordt je weetzelf dat het niet jowuw schuld is, HIJ held geen rekening met jou agressiviteitprobleem terwijl die er 100% van op de hoogte is.
Doe normaal man!quote:
nu kan je wel opeens normaal typen he.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:
Ik werk 16 uur per week bij McDonald's, met wajong uitkering + jobcoach, krijg in totaal 75% van het minimumloon per maand, dus dat is opzich niet verkeerd voor 2 dagen werken in de week.
Nou is het zo dat je met een wajong uitkering niet meer dan het afgesproken bedrag mag werken, stel McDonald's geeft 300 euro per maand, dan vult de wajong dat bedrag aan tot 75% van het minimumloon,
Nu moet ik soms overwerken dus ik dacht al die tijd dat is extra doekoe, dus ik heb maanden lang elke dag wat overgewerkt, en ik kreeg wel steeds brief van wajong dat wat ze storten op mijn rekening een voorschot is maar ik dacht geen probleem.
Nou krijg ik opeens elke maand een aanslag van de Wajong en zeggen ze ''U heeft in aug. 2011 te veel wajong ontvangen aangezien het bedrijf meer heeft betaald, dus dat betekend dat we volgende maand dit bedrag inhouden op uw netto inkomen van de wajong'' (ofzoiets)
Dat is elke maand een bedrag of 50 kan oplopen tot 100 euro, maar ik heb gewoon geld nodig en ik had hier niet op gerekend snapje, dus dat is echt klote.
Nou moest ik vandaag weer overwerken, maar ik had al brief laten zien dat ik nu elke maand brief krijg dat ik te veel heb gewerkt, en ik nu elke maand zo'n brief krijg, omdat de administratie van wajong tyfeslang achterloopt.
Maar ze zeiden vandaag dit dat moet af, ik zeg dan blijf ik steeds te veel verdienen..
Toen kreeg ik een opmerking en toen maakte ik een opmerking en toen werd ik zo agressief dat ik hem geslagen heb en hij op de grond viel, toen kwamen anderen managers eraan en zeiden dat ze mijn job coach gaan bellen en dat ik tot die tijd thuis moet blijven, en dan samen met hem voor een afspraak moet komen om samen te praten. en ik tot die tijd thuis moet blijven.
Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan, want ik heb al eerder een 23 jarige gozer geslagen in 2010 maar daar kreeg ik alleen een officiele waarschuwing voor, en ik werk daar met wajong omdat ik gedrachtsproblematiek en woedeaanvallen heb, dus dit was eigenlijk mijn vraag waar jullie vanuit gaan..
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef YebCar het volgende:
Gulmez topics serieus nemen.
TrollTurk van fok
Ik kan altijd normaal typen behalve alleen als ik op me blackberry post of als ik boos ben minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nu kan je wel opeens normaal typen he.
Dit dus. Gulmez-topicsquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je komt met zoveel van zulke topics aan en in zulke snelheid van aanmaak, dat het haast wel trolltopics moeten zijn.
Niemand is zo achterlijk, zelfs in Nederland niet.
Hij word in ieder geval geen medewerker van de maand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Henno het volgende:
Als ik m'n baas neerhoek heb ik een staand voetje + een aanklacht wegens mishandeling aan m'n broek, en terecht. En MCDonalds hamburgerflippers zijn prima vervangbaar, dus ik zou het raar vinden als je niet wordt ontslagen. Als het daarbij blijft, dan kom je er goed mee weg.
Een opleiding heeft in jouw geval weinig toegevoegde waarde. Jij had jezelf ook omhoog kunnen werken zonder diploma. Als je potentie hebt en inzet, dan zien andere mensen dat en daar kunnen ze niet omheen. Dan kunnen ze jou goed gebruiken en wordt je alleen maar waardevoller.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
Update; er is gister een crewtrainersmeeting geweest + managers, - stagecoach die ook weer moest komen, en er is besloten dat ik niet meer terug mag komen, wat tegen de plannen ingaat dus van eerst.
Ik moet mijn kleding bij het hoofdkantoor inleveren, en er word geen aangifte gedaan maar ik mag me daar niet meer vertonen.
Dit op aanzoek, van de desbetreffende manager, waar ik ruzie mee had.
Die coach is echt facking boos op mij, dat ik nu ook weer zonder werk zit, en hij zegt dat dit voorlopig wel blijft aangezien het haast allemaal op slot is, en die jobcoach plus een vrouw van het uwv zogenaamde dokter ofzo gaat nu gesprek, om over mijn toekomst te praten, en of ik uberhaupt wel op de arbeidsmag nog kan komen en in welke vorm.. zucht, maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen.
Ehhh. Dan heb je vervelende klanten en leveranciers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je door hoe je zwelgt in je zelfmedelijden ipv wat van je leven te maken?
En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:43 schreef pureheart het volgende:
[..]
Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..
Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?
Anyway, ts lokt die opmerkingen uit door zijn eigen uitlatingen en door zijn eigen attitude. Belachelijke uitspraken zoals: ze tonen geen respect en daarom sla ik.
Dat is ook uitentreure gebeurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.quote:
Ah, dat verklaart dan meteen waarom je stelt dat pesten een onderdeel van de nederlandse cultuur is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:
[..]
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.
Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is,
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen.
Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:
[..]
Wie zijn jullie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:
[..]
Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
Een groot deel van de Nederlanders.quote:
Joh!quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:50 schreef pureheart het volgende:
[..]
Een groot deel van de Nederlanders.
Natuurlijk ga ik niet generaliseren, er zitten nog wel oke mensen onder jullie. Maar de meesten denken echt dat ze de wereld zijn, terwijl ze zoals ieder ander uiteindelijk onder de grond gaan wegrotten. Weg geld, weg hersencellen, weg arrogantie.
Later dan wat? Dan jouw post?quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:
[..]
Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Later dan wat? Dan jouw post?
En waarom precies spoor ik niet?
Mogelijk maar ik had het graag nog even van pureheart zelf gehoord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.
Dit dus, kijk jezelf recht aan in de spiegel, ga fulltime burgers flippen, doe dat twee jaar en groei dan verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, eer en zelfrespect heeft ie niet. Een echte vent zorgt zelf voor zichzelf en zijn naasten en houd niet zijn hand op als ie kan werken.
slecht plan, als hij een keer op zijn gezicht gesmeten wordt dan gaat hij huilen dat hij alleen mag slaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook
Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook
Ik weet 't niet hoor, sommige mensen kunnen best baat hebben bij een goede sport waar ze hun agressie kwijt kunnen. Alleen ook binnen een sport zul je zich aan regels moeten houden, wil je niet uiteindelijk in de problemen komen. TS zou het echt eens moeten overwegen. Ik ken in elk geval 1 kerel die als tiener echt heel agressief was en toen hij aan een sport ging doen en daar dagelijks mee bezig was, rustig werd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.
Want een schilder of timmerman hoeft nooit op dezelfde werkvloer rond te lopen als andere schilders, timmerlieden, bouwvakkers, enzovoort?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
mee eens, een opleiding heeft geen zin.
TS moet eigen baas worden omdat hij niet in staat is met mensen om te gaan. Bij iedere discussie is er het risico dat TS een woedeaanval krijgt. Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Fix'd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef densmee het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als je bij de belastingaangifte polizei aan kon geven waar je geldas heen gaat en vooral waar zeker niet, dat je gewoon namen in kunt vullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |