abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117611200
mee eens, een opleiding heeft geen zin.

TS moet eigen baas worden omdat hij niet in staat is met mensen om te gaan. Bij iedere discussie is er het risico dat TS een woedeaanval krijgt. Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:37:57 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117617442
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Ehhh. Dan heb je vervelende klanten en leveranciers.
pi_117681905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb je door hoe je zwelgt in je zelfmedelijden ipv wat van je leven te maken?
Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..

[ Bericht 1% gewijzigd door pureheart op 07-10-2012 03:59:05 ]
pi_117682100
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:43 schreef pureheart het volgende:

[..]

Vind jij en de rest het normaal dan om hem de hele tijd te lopen uitschelden nadat hij er eerlijk voor uit komt dat hij een fout heeft gemaakt? Voel jij je dan stoer ofzo? Verbale agressie komt harder aan dan een paar klappen. Maar volgens mij is pestgedrag een onderdeel van de Nederlandse cultuur..
En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?

Anyway, ts lokt die opmerkingen uit door zijn eigen uitlatingen en door zijn eigen attitude. Belachelijke uitspraken zoals: ze tonen geen respect en daarom sla ik.
pi_117682106
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:14 schreef mootie het volgende:

[..]

En nu moet ik zeker zeggen: agressie is onderdeel van de Turkse cultuur?

Anyway, ts lokt die opmerkingen uit door zijn eigen uitlatingen en door zijn eigen attitude. Belachelijke uitspraken zoals: ze tonen geen respect en daarom sla ik.
Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.
pi_117682110
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef pureheart het volgende:

[..]

Dan kun je hem daarop aanspreken i.p.v. de grond in te boren.
Dat is ook uitentreure gebeurd.
pi_117682113
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is ook uitentreure gebeurd.
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.
pi_117682116
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:

[..]

O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is, maar beter zelfmoord kan plegen etc.
Ah, dat verklaart dan meteen waarom je stelt dat pesten een onderdeel van de nederlandse cultuur is. :')
pi_117682186
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:17 schreef pureheart het volgende:
O.a. maar heb het over degenen die hem vertelden dat hij een kneus is, kansloos is,
Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Gulmez het volgende:
maar oke, zou wel lekker zijn de eerste dagen niet meer je nest uit en de wekker te zetten, heb iig genoeg om te doen, en ga misschien een opleiding weer volgen, als het financieel haalbaar is, dan ben ik niet meer afhankelijk van die wajong en hun met hun tyfes verplichtingen. :)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_117682198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik kan de laatste post van TS moeilijk anders kwalificeren:

[..]

Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
pi_117682202
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:

[..]

Die reactie van hem kwam ook veel later he. Het komt bij mij ook over alsof hij hard zijn best deed om maar niet te tonen dat die aanvallen hem raakten. Jullie sporen niet.
Wie zijn jullie?
pi_117682203
quote:
5s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie zijn jullie?
Een groot deel van de Nederlanders.

Natuurlijk ga ik niet generaliseren, er zitten nog wel oke mensen onder jullie. Maar de meesten denken echt dat ze de wereld zijn, terwijl ze zoals ieder ander uiteindelijk onder de grond gaan wegrotten. Weg geld, weg hersencellen, weg arrogantie.
pi_117682207
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:50 schreef pureheart het volgende:

[..]

Een groot deel van de Nederlanders.

Natuurlijk ga ik niet generaliseren, er zitten nog wel oke mensen onder jullie. Maar de meesten denken echt dat ze de wereld zijn, terwijl ze zoals ieder ander uiteindelijk onder de grond gaan wegrotten. Weg geld, weg hersencellen, weg arrogantie.
Joh!
pi_117682208
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:

[..]

Later dan wat? Dan jouw post?

En waarom precies spoor ik niet?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_117682211
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Later dan wat? Dan jouw post?

En waarom precies spoor ik niet?
Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.
pi_117682233
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat je TS geen knuffeltje gaf, en geen zakje met geld om eens lekker te gaan stappen. De arme ziel. Zo onbegrepen, zo in de war.
Mogelijk maar ik had het graag nog even van pureheart zelf gehoord.
.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:20:11 #267
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_117682931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tja, eer en zelfrespect heeft ie niet. Een echte vent zorgt zelf voor zichzelf en zijn naasten en houd niet zijn hand op als ie kan werken.
Dit dus, kijk jezelf recht aan in de spiegel, ga fulltime burgers flippen, doe dat twee jaar en groei dan verder.

De andere keuze is een pauper blijven die een eventueel toekomstige partner en kinderen niets kan bieden dan een leven in armoede, geweld en simpelheid.

Aan jou de keuze.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_117683099
TS is ontslagen bij de MC donalds, hij gebruikte teveel sla.

Sorry hoor TS, klote voor je, maar een aanvulling tot 75% betekent dat je met extra uren natuurlijk alleen daadwerkelijk iets doet voor je geld, niet dat je meer krijgt.
met een koekje
pi_117683288
Wat zou het fantastisch zijn als je bij de belastingaangifte aan kon geven waar je geld heen gaat en vooral waar zeker niet, dat je gewoon namen in kunt vullen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_117684503
Normaal gesproken word je hiervoor ontslagen ja geweld op de werkvloer.

Vorige week was ik helaas bij een wat "lichter voorval" betrokken. In de vroege ochtend rond 7:30 liep ik het kantoor in via de draaideur vlak achter iemand anders. De draaideur raakte mijn rug tot 2 keer toe dus ik stapte naar voren tegen de vent voor mij aan. Hij begon te schreeuwen wat doe je nou man?? Jesus Christ!! Binnen in de hal gaf hij me een duw zodat ik tegen een glazen pui botste. Niet keihard maar toch... ik schrok wel. Ik kende die vent niet (anoniem in een kantoor met 2000 man heeft zo zijn voordelen) en hij stapte een andere lift in. Ik dacht moet ik dit nu melden....uiteindelijk heb ik het laten gaan. Er is de laatste tijd gewoon sprake van crisis op de werkvloer, veel stress en ontslagen en dat leidt tot een opgefokte sfeer voor velen en korte lontjes.

Iemand duwen is volgens mij op het randje....met slaan ben jij over een grens gegaan die vrijwel zeker tot ontslag zal leiden.
pi_117685501
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook :)
pi_117686426
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Sorry had eerst geen tijd om het hele topic te lezen. TS is wel erg veel gepamperd door de samenleving. Een normale baan zit er niet in denk ik. Volgens mij kan hij kan het beste gaan doen waar hij goed in is. Klappen uitdelen. Neem een voorbeeld aan landgenoot Gökhan Saki. Geweldige vechter. Je mag klappen uitdelen en krijgt er nog uitstekend voor betaald ook :)
slecht plan, als hij een keer op zijn gezicht gesmeten wordt dan gaat hij huilen dat hij alleen mag slaan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_117687534
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Yellowcard het volgende:
Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.
pi_117698351
quote:
15s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Weet je hoe ik dit advies noem? Van de regen in de drup.
Ik weet 't niet hoor, sommige mensen kunnen best baat hebben bij een goede sport waar ze hun agressie kwijt kunnen. Alleen ook binnen een sport zul je zich aan regels moeten houden, wil je niet uiteindelijk in de problemen komen. TS zou het echt eens moeten overwegen. Ik ken in elk geval 1 kerel die als tiener echt heel agressief was en toen hij aan een sport ging doen en daar dagelijks mee bezig was, rustig werd.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Holenbeer het volgende:
mee eens, een opleiding heeft geen zin.

TS moet eigen baas worden omdat hij niet in staat is met mensen om te gaan. Bij iedere discussie is er het risico dat TS een woedeaanval krijgt. Ergens als zzp-er timmeren, schilderen of iets anders wat TS kan en waarmee hij niet het risico loopt mensen tegen te komen.
Want een schilder of timmerman hoeft nooit op dezelfde werkvloer rond te lopen als andere schilders, timmerlieden, bouwvakkers, enzovoort?

Ik denk trouwens dat als TS het in zijn mars heeft om een hoger opleidingsniveau te halen, dat op zich best een goed plan is. Alleen zou TS wel iets aan zijn agressie moeten doen, want anders gebeurt er over een paar jaar hetzelfde weer. En hoe hoger opgeleid je omgeving, hoe minder snel fysiek geweld getolereerd wordt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sessy op 07-10-2012 17:43:16 ]
pi_117826018
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef densmee het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als je bij de belastingaangifte polizei aan kon geven waar je geldas heen gaat en vooral waar zeker niet, dat je gewoon namen in kunt vullen.
Fix'd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')