quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Gulmez het volgende:
Vandaag met de stagecoach om tafel gezeten. alles uitgelegd, wat de problemen waren, wanneer het escaleerde, etc.
Hij tekende een grafiek, met hoe ik was toen ik voor het eerst daar op school kwam 5 jaar geleden, en hoe agressief ik was, altijd vechtpartijen betrokken, politie die op school mij op kwam halen, altijd problemen, en nu.. Dat ik een rustigere en harde werker ben geworden, met af en toe een daal, maar over het algemeen komt er na een daal, weer een stijgende lijn weet ik veel, gewoon dat psychologische onzin.
Hij keurde het ten strengste af wat ik deed, maar ten allertijden is een jobcoach voor jou, en helpen om ook de grote proberen op te lossen.
Verder vertelde hij dat hij 20 mensen heb die hij aan een baan moet zien te komen, en dat de arbeidsmarkt redelijk op slot zit, en het ontzettend moeilijk is om iemand te kunnen proef plaatsen, en het echt heel erg was voor hem ,als ik nu ook thuis kwam te zitten, terwijl het best goed met me ging.
Daarna in zn auto gestapt afspraak gemaakt met de restaurantmanager, bij de bp heeft hij bosbloemen gekocht, wat hij aan mij gaf, en wat ik moest geven aan die manager die ik had geslagen, uiteindelijk bleek dat hij behalve een plek geen schade heeft aan zijn lichaam, hij heeft de bos aangenomen en ik heb hand aan die man gegeven, en toen gingen ze ff alleen praten, en na een tijdje mocht ik erbij komen, en ik krijg nog 1 kans, omdat ze al zoveel moeite in mij hebben gestoken, dat ze het zonde vinden dat nu al het werk verloren is, maar ik als nog zoiets gebeurd gelijk ontslagen word, en dat ze contact opnemen met het uwv, en er dan zelfs een mogelijkheid is bij geweld, of pikken, dat zelfs je wajong gestopt kan worden.
Ik ben dus blij met die kans, en ik blijf tot vrijdag in de ziektewet, en dan begin ik maandag weer met een nieuwe start.
Wel redelijk zwaar gesprek, restaurantmanager frenchiser, en die manager die ik had geslagen + mijn coach stonden met de stoelen tegenover me, en ik in me eentje aan de anderen kant van de tafel, maar over het algemeen ben ik dus blij.
Dat was ook direct mijn gedachte. Tjonge jonge, wat een verstand zeg, niet alleen van TS, maar ook van die coachquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het is niet in je opgekomen om zelf die bos bloemen te betalen?
Ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
Als dit echt is, dan heb je enorm veel geluk gehad. Zoals ik al eerder zei: ik had je direct ontslagen. Wajong of niet.
Zo'n coach geeft ook hele gekke signalen af. Doe maar even een bloemetje geven, zeg maar sorry, dan is het klaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was ook direct mijn gedachte. Tjonge jonge, wat een verstand zeg, niet alleen van TS, maar ook van die coach
Ik moest bijna altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef bulbjes het volgende:
[..]Mooi
Maar zijn er wel maatregelen genomen om herhaling tegen te gaan, m.a.w. is er nog gesproken over dat overwerk en is dat nu uitgelegd hoe het zit en dat je dus liever niet overwerkt om die reden, en komt je manager daar niet opnieuw om zeuren straks?
Ja, want dat was ook het belangrijkste aan het verhaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik moet altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffing
Hahah, dit is wel een hele zielige post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welk een enorme verrijking voor onze samenleving ben je en zul jij ooit zijn met je k.tinstelling.
Tjonge, had ik toch maar PVV gestemd![]()
Als ik jou was zou ik peentjes gaan zweten om hoe het ooit goed moet komen met jou
Zeg je tegen mij kneus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dat was ook het belangrijkste aan het verhaal![]()
Kneus
Je mist het punt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahah, dit is wel een hele zielige post.
Dit is in mijn buurt, gewoon in Zwolle, stukje is geschreven door de krant Elsevier:
Radiostilte
Els Rodink, opbouwwerkster, vindt het beter om niets over de Schildersbuurt te zeggen. 'Er is een probleem. Maar dat kan worden aangewakkerd door publicaties
De 80 procent allochtonen die er woont, is het probleem niet. 'Het zijn de witten,' zegt een buurtbewoner, die niet met zijn naam in het blad wil. 'Voormalige kampbewoners zijn het. Eieren tegen ruiten, stenen door ruiten, lawaaioverlast, banden lek steken, intimidatie, dealen, je kunt het zo gek niet bedenken.'
Twee weken geleden werd zelfs de politie hier bekogeld met eieren. De agenten lieten de boel op z'n beloop
Zomaar een bericht, en moet je is kijken hoeveel huishoudelijkgeweld, pedofilie, aanrandingen, en alles door blanken gebeuren, vergeten wie iedereen neerschoot in Alphen ad rijn, of wie inreed op konigingedag? allemaal blanken, en waarom er in totaal meer allochtonen in de criminaliteit zitten komt omdat die vaker in een relatief slechte wijk worden geboren, en vaker op straat zijn dan Nederlandse kinderen, ik heb niks tegen blanken, maar wel die blanken die zich hoger voelen en denken meer rechten te hebben dan anderen.
Nee, als je perse de waarheid wilt horen. Als ik ontslagen zou zijn en ik dat van te voren wist had ik hem nog harder geslagen, maar je kent de hele situatie niet, hij haat me al vanaf het begin die manager, maar waarom zou ik opeens persoonlijke meningen hier moeten uiten hier?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik mompelde iets tegen mezelf.![]()
Maar heb je er nou spijt van dat je geslagen hebt?
IK IK IK IK IK IK IK IKquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik moest bijna altijd overwerken, daarom gaan ze nu elke dag dat ik een uur langer ga werken, ze stellen een ander contract op, zodat ik nooit een naheffing meer krijg, omdat overwerken dan niet meer van toepassing is, omdat ik dan zwart op wit gewoon dat extra uur werk, volgens mij ga ik er niet echt op vooruit qua geld maar zo vermijd je een na heffing
De vraag in mijn vorige post is hierdoor beantwoord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee, als je perse de waarheid wilt horen. Als ik ontslagen zou zijn en ik dat van te voren wist had ik hem nog harder geslagen, maar je kent de hele situatie niet, hij haat me al vanaf het begin die manager, maar waarom zou ik opeens persoonlijke meningen hier moeten uiten hier?
Nou, ik vraag me gewoon af of je je nu wel realiseert dat het in deze maatschappij absoluut niet aanvaard is om iemand zomaar te slaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee, als je perse de waarheid wilt horen. Als ik ontslagen zou zijn en ik dat van te voren wist had ik hem nog harder geslagen, maar je kent de hele situatie niet, hij haat me al vanaf het begin die manager, maar waarom zou ik opeens persoonlijke meningen hier moeten uiten hier?
Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK IK IK![]()
TS je komt over als iemand die nooit en dan ook nooit verantwoordelijk zal nemen in je hele leven. Je verschuif problemen, je laat iemand anders maar oplossen..
En altijd maar verschuilen onder "kijk eens hoe zielig ik ben" "het is niet mijn schuld" "Ik heb geen goede opleiding gehad" "slechte jeugd gehad" "slechte ouders"
Boehoe, de maatschappij is schuld, ik kan er niets aan doen, jullie zijn gemeen, huil huil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellen
Jouw probleem is opgelost, dat van de maatschappij niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik ga doen dan? ik heb zelf ook genoeg klappen in me leven gehad, en gaan jullie dan ook tegen die persoon dit allemaal zeggen, en voor de rest ga ik niet meer erop in, want ik weet heus wel jullie meningen, daar staan al paginas vol van in dit topic, het is opgelost het probleem, en ik heb ook pillen tegen agressiviteit, dus klaar deze discussie. denk je echt dat ik dan opeens net zoals iedereen van dit forum word ofzo, ik heb een problematiek, en wat die man ook zegt jobcoach je bent ermee geboren, en je gaat ermee dood, enige wat je kan doen, is communceren veel zodat het niet gebeurd en anders hem bellen
Ik wil hier best inhoudelijk op in gaan maar dat is off topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boehoe, de maatschappij is schuld, ik kan er niets aan doen, jullie zijn gemeen, huil huil.
Eikel
Heb je door hoe je zwelgt in je zelfmedelijden ipv wat van je leven te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil hier best inhoudelijk op in gaan maar dat is off topic.
Heel ff dan, het is inderdaad allemaal de schuld van de maatschappij inderdaad ,maar wat weet jij eigenlijk van het leven? Je hebt waarschijnlijk een lease auto en rijd elke dag naar je werk en huis, met hypotheekrente aftrek.
Zolang de gemeente op een rotonde een kunst voor 175.000 euro kan neerzetten wat in feite gewoon een stuk staal is, wat nergens op lijkt, en al het geld naar spanje gaat en wat dan maar ook kan je moeilijk verwijten naar iemand dat ie wajong krijgt, we leven in kapitalisme, en ik zweer je dat dit niet meer goed komt, 25% werkloosheid in spanje wat elke keer nog hoger word, en niet te spreken over de rest, alles gaat toch kapot, of over 10 jaar hebben we het allemaal heel krap, waarom zou je dan zo zeggen ja maatschappij helpt jou, die doet geen kankermoer voor niemand en je komt erachter dat jou ideaalbeeld en het neerkijken op mensen van vlees en bloed je in de toekomst vies tegen gaat vallen oke
Dat zou wel meevallen zoveel begeleiding krijg ik nou ook weer niet per week, en ik sla niet iemand neer zonder reden op straat, als je gewoon niet fokt met iedereen en bemoeit is er niks aan de hand, ik weet dat het voor veel Nederlanders moeilijk is om niet te bemoeien, als je bij ikea je auto al iets verkeerd neer heb op het zeebrapad dat ze gelijk gaan wijzen, nergens is dat zo, was laatste in Belgie, en daar bemoeit niemand met je. maar oke ik dwaal af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef Gezond2012 het volgende:
Gedragsprobleem is geen persoonlijkheidsstoornis dus dat je ermee geboren bent is natuurlijk gelul. Of is het wel een persoonlijkheidsstoornis?
Die coach en arbeidsdeskundige weten ook wel dat hij zonder Wajong en begeleiding gewoon ooit iemand doodbeukt (want die keek me vuil aan/had een grote bek) en dan de bak in gaat. Detentie is veel duurder dan Wajong, dus ach... gewoon eeuwig begeleiden. Hopen dat het helpt.
Ik verdedig me gewoon, niks zelfmedelijden, ik zeg gewoon hoe mijn mening is meer niet. okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je door hoe je zwelgt in je zelfmedelijden ipv wat van je leven te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |