abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117472182
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar staat die regel dan?
In het contract denk ik, hun laten mij verplicht overwerken, in de wet mag je maar een halfuur overwerken, stel dat ik vanaf nu alles doorgeef wat ik extra moet werken en dus geld krijg aan de wajong, dan werk ik straks uren voor niks, kan gewoon niet, en in de wet staat dat je maar een halfuur verplicht moet overwerken, als hun zich daar niet aan houden, dan sta ik oa toch ook in me recht
pi_117472215
Waarschijnlijk is dat toch niet meer van toepassing in de toekomst, maar wou gewoon weten wat je rechten zijn en wat niet.
pi_117472271
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

In het contract denk ik,
Ik denk van niet. Quote die zinsnede uit je contract dan eens ...
quote:
hun laten mij verplicht overwerken, in de wet mag je maar een halfuur overwerken, stel dat ik vanaf nu alles doorgeef wat ik extra moet werken en dus geld krijg aan de wajong, dan werk ik straks uren voor niks, kan gewoon niet, en in de wet staat dat je maar een halfuur verplicht moet overwerken, als hun zich daar niet aan houden, dan sta ik oa toch ook in me recht
... en graag een quote van het wetsartikel waarin staat dat het verboden is werknemers langer dan een halfuur verplicht te laten overwerken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_117472299
In de wet staat dat je maximaal 12 uur mag werken op een dag, inclusief overuren. Als je normaal maar 6 uur werkt, mag je dus 6 uur overwerken. Als je normaal 11,5 uur werkt, mag je maar een half uur overwerken.
pi_117472455
Op actie volgt reactie.
Op slaan volgt ontslaan.
Farts are jazz to assholes
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:04:32 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_117472464
Dat je maar een half uur over mag werken is complete onzin. Maar al 'stond je in je recht' dan is dat natuurlijk nog steeds geen reden om je manager te slaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_117472666
Als je alleen ontslag krijgt mag je nog van geluk spreken. Als je manager jouw niet mag kan hij nog mooi aangifte gaan doen en aangeven dat hij letselschade dan wel andere schade heeft overgehouden aan jouw actie. Mocht je manager zich geïntimideerd voelen of nu mentaal een tegenslag heeft gekregen door jouw actie dan kan het verhaal nog een leuk staartje krijgen..

Ik zou maar snel excuses aanbieden (heb je dat uberhaupt al gedaan?) en hopen op het beste..
pi_117473593
TS moet ook niet vergeten dat zijn werkgever niet het sukkeltje van de maatschappij een baan en inkomsten moet geven. Voor TS lijkt het waarschijnlijk heel wat zo'n echte baan, maar andersom betekent TS helemaal niets voor zijn werkgever, de werkgever trekt zo een bus "gemankeerden" bij het UWV of andere instelling open.
60 HRC
pi_117474330
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:37 schreef HardMetal het volgende:
TS moet ook niet vergeten dat zijn werkgever niet het sukkeltje van de maatschappij een baan en inkomsten moet geven. Voor TS lijkt het waarschijnlijk heel wat zo'n echte baan, maar andersom betekent TS helemaal niets voor zijn werkgever, de werkgever trekt zo een bus "gemankeerden" bij het UWV of andere instelling open.
hahah jij bent niet barkie man wat boeit mij die kanker baan serieus man denk je echt dat ik dat heel wat vind? als ik niet wat aanpak dan is dat werkweigering, vriend. Je kent me niet eens, makkelijk he iemand kleineren, als je veilig achter je pc'zit? :) En ik ben daar begonnen gewoon als bijbaan, dus ik ben er als eerste instantie helemaal niet met wajong ingekomen, dus dat busje gehandicapte slaat ook nergens op denk na voordat je iets gaat zeggen.
pi_117474504
Fatih wrom heb je nie gedjoek?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:08:57 #86
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117474804
---

[ Bericht 50% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 01-10-2012 19:09:37 (wou iets editten toen poste die) ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117475484
Ik heb me laatst door een Wajonger laten vertellen dat je max 300 euro mag bijverdienen naast je Wajong. Ga je daar over heen, dan wordt je (met terugwerkende kracht) gekort op je wajong. Klopt dus precies wat hier gebeurd.

Man wees trots dat je je eigen centjes verdiend. In plaats van je te gedragen als een malloot.
pi_117475898
Als die baan je niets boeit had je er geen topic over geopend.
Voor gehandicapten die hard hun best doen om zich nuttig te maken heb ik alle respect.
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:57 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hahah jij bent niet barkie man wat boeit mij die kanker baan serieus man denk je echt dat ik dat heel wat vind? als ik niet wat aanpak dan is dat werkweigering, vriend. Je kent me niet eens, makkelijk he iemand kleineren, als je veilig achter je pc'zit? :) En ik ben daar begonnen gewoon als bijbaan, dus ik ben er als eerste instantie helemaal niet met wajong ingekomen, dus dat busje gehandicapte slaat ook nergens op denk na voordat je iets gaat zeggen.
Je maakt het kleineren wel erg gemakkelijk, ik zou zelfs zeggen dat je er om vraagt. Je vergist je behoorlijk in mijn mening over gehandicapte mensen die proberen zichzelf "nuttig" te maken voor de maatschappij, al is het maar een heel simpel baantje. Respect heb ik niet voor lieden die werken, omdat anders ze gekort worden op de weet ik veel wat uitkering die ze meer dan wie dan ook denken te verdienen.
60 HRC
pi_117475924
"Kijk mij, ik heb een manager geslagen"-topic.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117475958

[ Bericht 100% gewijzigd door HardMetal op 01-10-2012 19:31:53 ]
60 HRC
pi_117476720
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb me laatst door een Wajonger laten vertellen dat je max 300 euro mag bijverdienen naast je Wajong. Ga je daar over heen, dan wordt je (met terugwerkende kracht) gekort op je wajong. Klopt dus precies wat hier gebeurd.

Man wees trots dat je je eigen centjes verdiend. In plaats van je te gedragen als een malloot.
Klopt, dat is de oude regeling van de wajong voor 2010 die verstrekt zijn als ik het goed begrepen heb.

De nieuwe is volgens mij, als je bv in totaal 1000 euro zou krijgen dan

Je werk geeft 400, dan krijg je 600, als je werk 200 geeft krijg je 800, dus die vult het bedrag aan tot 75% van het minimum!
pi_117476941
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe is volgens mij, als je bv in totaal 1000 euro zou krijgen dan

Je werk geeft 400, dan krijg je 600, als je werk 200 geeft krijg je 800, dus die vult het bedrag aan tot 75% van het minimum!
En wat is daar mis mee? :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_117477231
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef r_one het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? :?
Niks, vanwaar deze vraag, ik bevestigde alleen dat het dus klopte wat ze aangaf!
pi_117477441
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Fatih wrom heb je nie gedjoek?
dan zat ik gelyk in de fcking jilla
pi_117477541
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Niks, vanwaar deze vraag, ik bevestigde alleen dat het dus klopte wat ze aangaf!
Nou, hierom: wajong coach die langs komt
.
pi_117477595
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:

Maar wat denken jullie, ik heb een vast contract, zouden ze me alsnog ontslaan,
:') Ik denk van wel :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:36:40 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_117479762
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Gulmez het volgende:

Maar ze zeiden vandaag dit dat moet af, ik zeg dan blijf ik steeds te veel verdienen..

Als je zelf je eigen centen kan verdienen, heb je geen wajong nodig. Opgelost :W
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_117480221
Dit is al het zoveelste topic van jou waar de onnozelheid werkelijk vanaf straalt.
Triest dat jij de belastingbetaler zo veel geld kost. Irritante kwast dat je bent.

Zou je zo gaan hopen dat men hier ook eens strafkampen gaat invoeren...
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:44:09 #99
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_117480256
En jij kunt een Alfa van 6000 aanschaffen / Audi inruilen met een baantje bij de Mc + Wajong?

Alfa romeo aanschaffen? :')

Als beide verhalen waar zijn zou ik geen nacht meer slapen als ik in je schoenen stond :s)
pi_117481367
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef HeetBoven het volgende:
En jij kunt een Alfa van 6000 aanschaffen / Audi inruilen met een baantje bij de Mc + Wajong?

Alfa romeo aanschaffen? :')

Als beide verhalen waar zijn zou ik geen nacht meer slapen als ik in je schoenen stond :s)
Stel dat ik mijn wajong kwijtraak dan verkoop ik hem toch, als ik dan een nieuwe baan heb om de auto ook te kunnen onderhouden koop ik weer een auto. maar ik ga niet vanuit dat mijn wajong kwijtraak omdat wat er is gebeurd ook bij een stoornis hoort, maar ik heb binnenkort een gesprek met m laat nog wel weten dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')