SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 10-09-2012 22:26:44 ]F means you're fucked![]()
Toch mooi om te zien die statistieken:quote:Totaal plaats 186 / 815
Categorie plaats 170 / 625
Snelheid 11,733 km/uur
5 kilometer 24:13
10 kilometer 25:13
Bruto tijd 1:22:39
Netto tijd 1:22:17
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
@ Dr. Sexy, natuurlijk
Misschien ga ik volgende keer een creatief figuur proberen, net zoals die ene gast die in (volgens mij) Tokyo het Apple-logo liep.
edit:![]()
![]()
Leuk plan voor woensdag jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omgdat ga ik ook doen morgen of woensdag
Creatief met je Garmin
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch mooi om te zien die statistieken:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt me echt in de laatste 2 kilometer ofzo ingehaald:
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10KF means you're fucked![]()
gewoon bij de eerste 25% finishen..quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi hoor
[ afbeelding ]
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10K
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
moest lachenquote:
Ik winquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
He de openingspost klopt niet jumparound staat er niet bij de zevenheuvelenloop. Eens kijken of ik dan wat te doen heb, anders komen ik waarschijnlijk ook wel.![]()
Komen jij ook ff gezellig meedoenquote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
He de openingspost klopt niet jumparound staat er niet bij de zevenheuvelenloop. Eens kijken of ik dan wat te doen heb, anders komen ik waarschijnlijk ook wel.
F means you're fucked![]()
ik kon niet meer reageren in het vorige topic, dan maar zo.
@gotc.
ik vond het ook best veel in korte tijd, volgens de trainer moest ik gewoon rustig meelopen en als het niet meer ging stoppen. Denk dat ik de beste man maar een maltje stuur, en voorstel 2 weken alleen met Evy te sqpelen en dan kijken of de klachten weg zijn.kap nah![]()
Die zigzagfun!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er hebben gisteren veel mensen ern wedstrijd gelopen..knap hooren dat idd met die warmte. respect!
mijn nichtje en ik zijn vandaag ook weer begonnen na 2weken vakantie.....les 6 met evy. helaas kon mijn nichtje nog niet helemaal mee, maar das niet erg. doen we het deze week nog wel een paar keer....
ik zag ook dat ze een aanbieding bij de lidl hadden, morgen maar ff kijken of ze bij ons in de buurt hebben liggen. (had eerst een sportshirt besteld bij de h&m maar die is pas over 2 of 3 weken leverbaar)
en ik heb even een vraagje aan de mensen met zon armband voor de telefoon. dempt zon armband het geluid hard of is het nog wel duidelijk te horen? omdat wij met zn 2e lopen heb ik evy altijd op de speaker staan en zon armband lijkt me erg handig maar dan moet het wel nog duidelijk verstaanbaar zijn....![]()
Dan hangt ie hoger en dus dichter bij je oor ? Dus ik denk dat het wel duidelijker wordt ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
er hebben gisteren veel mensen ern wedstrijd gelopen..knap hooren dat idd met die warmte. respect!
mijn nichtje en ik zijn vandaag ook weer begonnen na 2weken vakantie.....les 6 met evy. helaas kon mijn nichtje nog niet helemaal mee, maar das niet erg. doen we het deze week nog wel een paar keer....
ik zag ook dat ze een aanbieding bij de lidl hadden, morgen maar ff kijken of ze bij ons in de buurt hebben liggen. (had eerst een sportshirt besteld bij de h&m maar die is pas over 2 of 3 weken leverbaar)
en ik heb even een vraagje aan de mensen met zon armband voor de telefoon. dempt zon armband het geluid hard of is het nog wel duidelijk te horen? omdat wij met zn 2e lopen heb ik evy altijd op de speaker staan en zon armband lijkt me erg handig maar dan moet het wel nog duidelijk verstaanbaar zijn....![]()
Dempt amper, ik heb 'm ook wel eens op speaker gehad in m'n armband en m'n loopmaatje kon dan gewoon meeluisteren.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
tofquote:
Ecosia
Jij liep bij de mannequote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi hoor
[ afbeelding ]
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10Kals echte Hagenees
Ik heb net even trots aan m'n vader verteld dat ik m toch onder de 35 min gelopen heb.
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel![]()
Nee, da's niet suf...quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
Ik heb net even trots aan m'n vader verteld dat ik m toch onder de 35 min gelopen heb.
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel
Je mag, nee, moet zelfs trots zijn op jezelf! Je hebt het toch maar weer geflikt!quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel![]()
![]()
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen!![]()
Respect voor iedereen hier die z'n grenzen wil blijven verleggen
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Mensen (en andere levensvormen). Aangezien ik nu een maand of 2 al ongeveer 3x per week aan het hardlopen ben en ik het leuk blijf vinden wil ik weleens wat geld er aan gaan spenderen. Dit betekent dus wsl een Garmin horloge kopen (welk type ga ik nog even orienteren), maar dat betekent ook dat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen. Nu loop ik echter wel graag met muziek, dus even een adviesvraag: Zijn er lekkere mp3 spelertjes die je op je arm kan dragen die ook regen/sneeuw/kou/wind bestendig zijn en zijn deze te krijgen voor schappelijke prijzen? Ik heb al een beetje rondgekeken en er is natuurlijk wel iets te vinden, maar de mening van mensen hier die wellicht ook met een mp3 speler lopen zou ik op prijs stellen.
BvD!![]()
quote:quote:Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag, nee, moet zelfs trots zijn op jezelf! Je hebt het toch maar weer geflikt!
Ben ook zeker trots hoorMaar nu nog nét even wat meer
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die zal dan nog niet zijn bijgewerkt, want er zijn er in die periode nogal watquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?
De HM van de CPC is in maart. Die zou er dus gewoon tussen moeten staan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De halve van Egmond, eerste weekend van januariquote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
De HM van de CPC is in maart. Die zou er dus gewoon tussen moeten staanF means you're fucked![]()
Oh, en ik heb het net ook even met m'n vader gehad over kippenvel krijgen tijdens het lopen. Hij is een beetje mijn hardloopgoeroe
Wij dachten gisteren allemaal dat het lag aan vochttekort en zelf dacht ik ook nog aan een tekort aan zouten. Dat klopt niet helemaal.
Feitelijk heb je, als je kippenvel krijgt tijdens het lopen, hoge koorts. Oftewel, je bent oververhit. Advies van mijn vader als je dat overkomt en je verantwoord door wil lopen: tempo laten zakken en zorgen voor verkoeling. Gooi zoveel mogelijk water over jezelf heen en drink veel water.
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen
Dat probleem had ik maar dan met de hele.erg irritantquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?
En voor de rest ik had eerst rond de 7 heuvelenloop nog een hmstaan. Deze gaat niet meer door. Dus ook maar ingeschreven voor de zevenheuvelenloop.
Beste Remco Van den Brink,
Bedankt voor het inschrijven.
Het startnummer en (mogelijk) chip, treinkaartje en T-shirtbon worden vanaf 5 november opgestuurd als je je uiterlijk 21 oktober hebt ingeschreven. Hierbij zit ook informatie over het reilen en zeilen op de dag zelf: plattegrond, reisadvies voor de trein, parkeren etc. Als je 13 november nog niets hebt ontvangen, kun je daarna tot uiterlijk 15 november reclameren bij de organisatie (info@zevenheuvelenloop.nl). Hieronder staan de gegevens die wij van je binnen hebben gekregen.![]()
Ik heb een heel fijn mp-spelertje gekocht bij intertoys. 2gb voor ¤ 11,99. Fijn omdat er een klipje aan zit en je 'm dus heel makkelijk op je broekrand vast kunt maken en dan de touwtjes voor je oortjes onder je shirt kunt laten lopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef AlexN het volgende:
Mensen (en andere levensvormen). Aangezien ik nu een maand of 2 al ongeveer 3x per week aan het hardlopen ben en ik het leuk blijf vinden wil ik weleens wat geld er aan gaan spenderen. Dit betekent dus wsl een Garmin horloge kopen (welk type ga ik nog even orienteren), maar dat betekent ook dat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen. Nu loop ik echter wel graag met muziek, dus even een adviesvraag: Zijn er lekkere mp3 spelertjes die je op je arm kan dragen die ook regen/sneeuw/kou/wind bestendig zijn en zijn deze te krijgen voor schappelijke prijzen? Ik heb al een beetje rondgekeken en er is natuurlijk wel iets te vinden, maar de mening van mensen hier die wellicht ook met een mp3 speler lopen zou ik op prijs stellen.
BvD!![]()
Kloptquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Yuki het volgende:
Oh, en ik heb het net ook even met m'n vader gehad over kippenvel krijgen tijdens het lopen. Hij is een beetje mijn hardloopgoeroe
Wij dachten gisteren allemaal dat het lag aan vochttekort en zelf dacht ik ook nog aan een tekort aan zouten. Dat klopt niet helemaal.
Feitelijk heb je, als je kippenvel krijgt tijdens het lopen, hoge koorts. Oftewel, je bent oververhit. Advies van mijn vader als je dat overkomt en je verantwoord door wil lopen: tempo laten zakken en zorgen voor verkoeling. Gooi zoveel mogelijk water over jezelf heen en drink veel water.
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen
Vandaar dat ik drijfnat aankwam![]()
![]()
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme gevalquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Yuki het volgende:
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?![]()
streber, ik naar 2:30quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de HM bijgesteld van 1.48.00 naar 1.47.06
Ecosia
Er zijn mensen die hun kick met hun leven moeten bekopen jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme geval![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?F means you're fucked![]()
Ik ga nooit meer hardlopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun kick met hun leven moeten bekopen jaEerst pijntjes, dan buiten adem, dan blessures en nu de dood er ook nog gratis bij. Hardlopers zijn doodlopers.
![]()
Het zal je niet zomaar overkomen, maar het is wel een serieus risico. Iets wat koste wat kost voorkomen dient te worden (well, duh..)quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme geval![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?
Kippenvel van de kick is iets heel anders. Heb gisteren ook wel ervaren dat dát het niet was. Kippenvel omdat het gaaf is heb ik gehad met de Meidenloop. Toen was het ook warm, maar veel minder dan gisteren. En kippenvel van oververhitting voelt absoluut NIET euforisch. Ik werd er ook een beetje naar bij, moest me meer focussen om goed rechtdoor te kunnen blijven lopen bijvoorbeeld. Had nog niet het gevoel dat ik neer zou storten, maar als je niet snel voor verkoeling zorgt (en bij mij was die mogelijkheid er gelukkig binnen 500 meter) kan dat moment wel komen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nasty.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal je niet zomaar overkomen, maar het is wel een serieus risico. Iets wat koste wat kost voorkomen dient te worden (well, duh..)
Kippenvel van de kick is iets heel anders. Heb gisteren ook wel ervaren dat dát het niet was. Kippenvel omdat het gaaf is heb ik gehad met de Meidenloop. Toen was het ook warm, maar veel minder dan gisteren. En kippenvel van oververhitting voelt absoluut NIET euforisch. Ik werd er ook een beetje naar bij, moest me meer focussen om goed rechtdoor te kunnen blijven lopen bijvoorbeeld. Had nog niet het gevoel dat ik neer zou storten, maar als je niet snel voor verkoeling zorgt (en bij mij was die mogelijkheid er gelukkig binnen 500 meter) kan dat moment wel komen.![]()
Ik heb een een vraagje, mijn laatste en tevens verste afstand is 6,4km met een gemiddelde pace van 5:53 min/km.
Ik volg nu een schema van runnersworld waarin ik aan heb gegeven wat mijn tijd is op de 5km en daaruit kwam het volgende schema.
Is het logisch om aanstaande zondag al 9,6km te moeten lopen in een pace van 6:53min/km?
Dat lijkt me ineens zo ver. En volgens dat schema zou ik dan me ook in kunnen schrijven voor de singelloop![]()
Klopt dit schema wel?
Dat is wel een beetje snel niet ?quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Ik heb een een vraagje, mijn laatste en tevens verste afstand is 6,4km met een gemiddelde pace van 5:53 min/km.
Ik volg nu een schema van runnersworld waarin ik aan heb gegeven wat mijn tijd is op de 5km en daaruit kwam het volgende schema.
Is het logisch om aanstaande zondag al 9,6km te moeten lopen in een pace van 6:53min/km?
Dat lijkt me ineens zo ver. En volgens dat schema zou ik dan me ook in kunnen schrijven voor de singelloop![]()
Klopt dit schema wel?![]()
![]()
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Klopt dit schema wel?F means you're fucked![]()
Met de 10% regel in m'n achterhoofd (per week max 10% in tijd OF afstand erbij), lijkt dat me wel erg veel ja...quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Klopt dit schema wel?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
^^quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt ja
Zo moest ik voor een 5km wedstrijd 13 km lopen.![]()
![]()
Verdomd, je hebt gelijk, thnx!quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt ja![]()
Aangepast, lijkt nu wat meer in de richting
Say whut?quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef GotC het volgende:
[..]
^^
Zo moest ik voor een 5km wedstrijd 13 km lopen.
Da's een afstand waarvan ik nu alleen maar kan dromen...
Heb die afstand toen ook niet gedaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Say whut?
Da's een afstand waarvan ik nu alleen maar kan dromen.... Alleen 1x met m'n loopgroep.
![]()
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin heeft het boek;
Voor me gekochtlief hè
![]()
We waren in een winkel in Belgisch Limburg en daar lag het toevallig
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
De halve van Egmond, eerste weekend van januarimijn eerste HM ooit..... back in the olden days
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Mijn vriendin heeft het boek;
[ afbeelding ]
Voor me gekochtlief hè
![]()
We waren in een winkel in Belgisch Limburg en daar lag het toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man![]()
![]()
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?
Schema's zijn richtlijnen dus afwijken kan altijd, hoewel ik dat (zeker in het begin) vooral naar minder intensief zou doen (ipv intensiever).♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
nog ff snel een vraag:
Hoe moet ik deze lezen van runnersworld?
Tempoloop
Afst: 8 km, inc.
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km800 dribbelpauzes; uitlopen
Ecosia
quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...Dank! Het voelt wel een beetje raar maar zal wel proberen het schema aan te houden deze keerquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.
Schema's zijn richtlijnen dus afwijken kan altijd, hoewel ik dat (zeker in het begin) vooral naar minder intensief zou doen (ipv intensiever).
Heb me voorgenomen om het wat rustiger aan te doen dan van 0-5
Die hebben we eerder gezien, bij MoBloquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Jumparound het volgende:
nog ff snel een vraag:
Hoe moet ik deze lezen van runnersworld?
Tempoloop
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km800 dribbelpauzes; uitlopen
8 km, opgebouwd uit:
warming up
4,8 km op 5:22 min/km
uitlopen
8 km, opgebouwd uit:
warming up
2 x 1600 meter in 8:10 (dus 4:05 min/km) Ho wacht, dat klopt niet...
800 meter dribbelpauze daartussen
uitlopen
Geloof ik.
En zie m'n volgende post
Ik denk dat mijn volgende HM pas de CPC wordt. Dan moet mn officiele pr er ook maar aan gaan, want nu heb ik een pr gelopen tijdens een training![]()
![]()
1600 meter in 8:10 = 5:06 min/km.
Is dat snelheidswerk voor jou, Jump?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Yuki het volgende:
1600 meter in 8:10 = 5:06 min/km.
Is dat snelheidswerk voor jou, Jump?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
YWquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!
Ik weet dat MoBlo en Mossel vorige week flink aan het puzzelen geweest zijn. Snelheidswerk staat echt heel vreemd aangegevenBen blij dat ik jou dat heb kunnen besparen.
Cruise snelheidquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!Ik zat al te denken hoe je dat eigenlijk noemt
Cruise Control oan en goan!
![]()
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
YW
Ik weet dat MoBlo en Mossel vorige week flink aan het puzzelen geweest zijn. Snelheidswerk staat echt heel vreemd aangegevenBen blij dat ik jou dat heb kunnen besparen.
Dit is niet te gek toch?quote:Dist: Halve-Marathon
in 5:27 min/km Succes!
Tijd: 1:55:18
Nu alleen nog even voeding uitzoeken
Ecosia
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo langquote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Cruise snelheidIk zat al te denken hoe je dat eigenlijk noemt
Cruise Control oan en goan!
http://www.endomondo.com/workouts/88483296Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja precies. Zo'n snelheid waar je gewoon in principe door kunt blijven gaan tot je er bij neervalt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo lang
http://www.endomondo.com/workouts/88483296![]()
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit is niet te gek toch?
Nu alleen nog even voeding uitzoeken
Bij een evenement kan je vaak wel iets harder, maar 23 sec/km eraf én 2 keer zo ver lopen... Lijkt me pittig, tbh
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?
Bij een evenement kan je vaak wel iets harder, maar 23 sec/km eraf én 2 keer zo ver lopen... Lijkt me pittig, tbh
Ecosia
Oh, ok. Echt cruise speed dusquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoor
Dan zou ik het gewoon proberen
Ecosia
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromenquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Jumparound het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71245529![]()
![]()
Kwestie van tijdquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromen![]()
![]()
Holy shit dude!!quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Jumparound het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71245529
Lekker doel Yur!
Lekker onder de 35 Yuki!
En ja Jump, Yuki rekende het goed uit. Heb er vorige week ook mee zitten klooien. Heb alleen nu dat schema voorlopig in de prullenbak gegooid.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die ga je er over een paar weekjes echt wel uitvissen, gladstrijken, dat stukje banaan eraf peuteren en dan gewoon gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker doel Yur!
Lekker onder de 35 Yuki!
En ja Jump, Yuki rekende het goed uit. Heb er vorige week ook mee zitten klooien. Heb alleen nu dat schema voorlopig in de prullenbak gegooid.
5 maanden trainenquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromen
(moet wel zeggen dat ik 30 jan. met het hm schema begonnen ben nadat ik in augustus 5 a 7 km kon lopen maar toen geblesseerd / lui werd)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker doel Yur!
Lekker onder de 35 Yuki!
En ja Jump, Yuki rekende het goed uit. Heb er vorige week ook mee zitten klooien. Heb alleen nu dat schema voorlopig in de prullenbak gegooid.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zow net terug. wat is het toch lekker om in het donker te lopen!
met kerstboomverlichting.
het ging best aardig. wel een lichte kniebandage om gehad. en af en toe voelde ik hem wel.
liep lekker in een rustig tempo. kon het zo nog wat langer volhouden voor mijn gevoel.
wel rond de 40 45 seconden aftrek van de tijd ivm sanitaire stop hond. de tijd wel laten doorlopen.
1.5 op de 10.07km
hondje met kerstboomverlichting of politieverlichting.
http://runkeeper.com/acti(...)eline_photo_robotexthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
liesblessure, maar goed. Zoals Yuki zei: ik vis dat HM-schema er wel weer uit over een tijdje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed punt. M'n werkdagen kom ik ook het best door na enige uren slaap.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zoals Joop Zoetemelk zei: De tour win je in bed.
Weltrusten
Welterusten!![]()
Pfft man ik zit nu (alle blessures niet meegeteld) op 2,5quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
5 maanden trainen
(moet wel zeggen dat ik 30 jan. met het hm schema begonnen ben nadat ik in augustus 5 a 7 km kon lopen maar toen geblesseerd / lui werd)Denk niet dat ik over 2,5 maand al 19 km loop
![]()
![]()
jammer dat onze pup nog te klein is om mee te rennen want hij zou vanmiddag in zijn element zijn....
hondenweer!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kersthondtquote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef winterstorm666 het volgende:
het ging best aardig. wel een lichte kniebandage om gehad. en af en toe voelde ik hem wel.
liep lekker in een rustig tempo. kon het zo nog wat langer volhouden voor mijn gevoel.
wel rond de 40 45 seconden aftrek van de tijd ivm sanitaire stop hond. de tijd wel laten doorlopen.
1.5 op de 10.07km
http://runkeeper.com/acti(...)eline_photo_robotextMag ik em hebben ?
En mooi dat het wel te doen was![]()
![]()
gelukkig dat het donker was... de buurthonden zouden krom liggen van het lachen als ze hem zo zagen met al die poespasquote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef winterstorm666 het volgende:
1.5 op de 10.07km
http://runkeeper.com/acti(...)eline_photo_robotext
verder lekker doorgelopen WS! mooi vlak tempo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ssstttt !!!
helaas is het hier wel nodig met die achterlijke automobilisten.
en thankxs voelde ook mooi vlakhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
WS, schattige hond, zelfs als kerstboom.
Hier rustdag, maar denk dat ik straks uurtje naar de sportschool ga.![]()
Gister al een stijve nek, had gehoopt dat het vandaag minder zou zijn.... Niet dus Het is zelfs ergerIk stel mijn lesje 15 van Evy nog maar even uit
![]()
![]()
Net lekker gelopen en stukje traplooptraining gedaan op het eind.
Loop volgende maand de Vumc gebouwenloop dus dat is wel ff nodig
http://www.endomondo.com/workouts/hD8d4EKGu2A
Nu de Pierloop geweest is vind ik het wel lastig om trainingen te doen, wat moet ik lopen?
Ik heb wel zin om te gaan maar weet niet zo goed wat![]()
Waar kan je het beste schemas vinden waarmee je iets sneller kunt worden? ik was nu namelijk te langzaam om volgend jaar eventueel mee te doen aan de 15km bij de Pierloop![]()
![]()
tempoloop van 10km achter de rug, eerste 5km vol tegen de wind in...pittig maar de benen waren nog lekker fris... op de terugweg het windje in de rug en daardoor lekker tempobehoud.
kortom.....heerlijk gelopen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Blijf de hele dag in beweging en kijk hoe het aan het einde van de dag gaat!quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
Gister al een stijve nek, had gehoopt dat het vandaag minder zou zijn.... Niet dus Het is zelfs ergerIk stel mijn lesje 15 van Evy nog maar even uit
ik kon zondag ook gewoon lopen uiteindelijk nadat ik gewoon lekker m'n spieren los had gemaakt met tuinieren enzo
Ja doei.![]()
Hoe lang geleden ben je begonnen met lopen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:49 schreef gcjoel het volgende:
Nu de Pierloop geweest is vind ik het wel lastig om trainingen te doen, wat moet ik lopen?
Waar kan je het beste schemas vinden waarmee je iets sneller kunt worden? ik was nu namelijk te langzaam om volgend jaar eventueel mee te doen aan de 15km bij de Pierloop![]()
Nou als automobilist zie je mensen en honden in het donker erg slecht. Ik kom ze regelmatig tegen dat ik ze pas op het laatste moment zie.quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef winterstorm666 het volgende:
ssstttt !!!
helaas is het hier wel nodig met die achterlijke automobilisten.
en thankxs voelde ook mooi vlak![]()
Februari van dit jaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je begonnen met lopen?![]()
Grappig, ik heb gister ook zo'n training gedaan:quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Jumparound het volgende:
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km
'w/'800 dribbelpauzes; uitlopen
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 6:10 min/km
De eerste ging wel lekker was ik te snel (5:58), de tweede keer ging ik helemaal kapot, maar wel volgehouden en volgens mij maar 5 seconden langzamer dan die 6:10. Daarna even richting huis gedribbeld, maar na 400 m dribbelen, toch maar nog even een laatste 600 meter ook nog op snelheid gelopen, zodat ik de 5 km ook nog volmaakte. En toen was ik moe, maar voldaan
http://www.endomondo.com/workouts/90741078
[ Bericht 7% gewijzigd door MaleDuck op 11-09-2012 08:34:38 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien moet je via de link in de OP bij runnersweb (volgens mij) een schema op maat maken, zet dan de tijd waarover je je training wil uitspreiden zo lang mogelijk, dan bouw je ook wel snelheid op volgens mij...quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:49 schreef gcjoel het volgende:
Waar kan je het beste schemas vinden waarmee je iets sneller kunt worden? ik was nu namelijk te langzaam om volgend jaar eventueel mee te doen aan de 15km bij de Pierloop<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
vandaag les 9 van Evy herhalen kijken hoe het gaat ik denk goed omdat het lekker koud is
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Bedankt Shravani, ik zal eens kijken.
Zijn er nog meer adviezen qua welke mp3 speler ideaal is om mee te lopen, eventueel ook als het regent of sneeuwt? BVD!![]()
eentje die muzie speelt!denk dat 't niet zoveel uitmaakt. Ben zelf blij met m'n ipod micro/nano/geenideewelkeheteigenlijkis
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
eentje die muzie speelt!denk dat 't niet zoveel uitmaakt. Ben zelf blij met m'n ipod micro/nano/geenideewelkeheteigenlijkis
Volgens mij heb ik een nano. Ofzo.
Maakt echt niet uit of het regent of sneeuwt of whatever bij je keuze muziekspeler![]()
![]()
jullie hebben er ook allemaal een die muzie speelt ipv muziek?![]()
Dacht al dat ik de enige was.
Nou, hardlopen kan pas vanavondpas op 't huis van m'n ouders nu terwijl mannen in witte pakken asbest weg aan het halen zijn.. nou ja, eigenlijk was m'n pa thuis, maar die had dan de hele dag op m'n lip gezeten, dus ik heb 'm maar naar z'n werk geschopt
Ja doei.![]()
Dat dusquote:
Wat betreft type hangt het er van af wat je fijn vind om mee te nemen denk ik. Heb zelf telefoon met een band om mijn bovenarm zitten. Zit me totaal niet in de weg.
Je kan natuurlijk ook voor zo klein mogelijk gaan en die ergens in een zak stoppen van je broek/jas![]()
Goedgoedgoed!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:56 schreef GotC het volgende:
Hee MoBlo, hoe gaat het trouwens met je heup?Na de 11km van eergisteren ook 0 last gehad
Zo fijn! Maar jouw oefeningen staan nog wel in m'n mailbox met 'n ster voor als ik weer last denk te krijgen
En jij?Ja doei.![]()
Ik heb nu idd ook een foon om mijn bovenarm, totaal geen last van. Maar wellicht als ik in de toekomst ooit een goed horloge heb dat ik weer alleen de Nano mee neem (stuk lichter).quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat dus
Wat betreft type hangt het er van af wat je fijn vind om mee te nemen denk ik. Heb zelf telefoon met een band om mijn bovenarm zitten. Zit me totaal niet in de weg.
Je kan natuurlijk ook voor zo klein mogelijk gaan en die ergens in een zak stoppen van je broek/jas![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goedgoedgoed!Na de 11km van eergisteren ook 0 last gehad
Zo fijn! Maar jouw oefeningen staan nog wel in m'n mailbox met 'n ster voor als ik weer last denk te krijgen
En jij?Was het gewoon ineens over?
Hier al sinds m'n vakantie geen last ervan. Eigenlijk gewoon nergens last van.
![]()
Nope, ik breng vandaag een bezoek aan de fysio. Heb het HM-schema even on hold gezet. Eerst m'n lies helemaal laten genezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
hossel! Jij begint vandaag met 't HM-schema he??Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Da's nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi zoWas het gewoon ineens over?
Hier al sinds m'n vakantie geen last ervan. Eigenlijk gewoon nergens last van.
, da's
En ja, eigenlijk wel ineens. Had rust gehouden tot 't nagenoeg weg was, heel voorzichtig weer gaan lopen en toen ging 't goed!
Ja doei.![]()
Oh ja, sorry!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nope, ik breng vandaag een bezoek aan de fysio. Heb het HM-schema even on hold gezet. Eerst m'n lies helemaal laten genezen.
Ja doei.![]()
Als ik muziek op heb, en dat is steeds minder vaak, gebruik ik gewoon m'n telefoon. Ik zie niet in waarom ik dat in de winter zou moeten aanpassen. Maar goed, ik loop steeds vaker zonder muziek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef AlexN het volgende:
Zijn er nog meer adviezen qua welke mp3 speler ideaal is om mee te lopen, eventueel ook als het regent of sneeuwt? BVD!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geeft nietquote:Er posten zoveel mensen. Je kan weleens wat vergeten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Absoluut, gister al gedaan, maar ik denk dat ik te krampachtig heb gelegen vannacht waardoor het erger is geworden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blijf de hele dag in beweging en kijk hoe het aan het einde van de dag gaat!ik kon zondag ook gewoon lopen uiteindelijk nadat ik gewoon lekker m'n spieren los had gemaakt met tuinieren enzo
Nu vooral blijven draaien met mijn hoofd, en een beetje warm houden met een sjaaltje en warmtekussentje![]()
![]()
Nou! Bij mij past dat niet hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat kan ook
Das dan weer een voordeel dat vrouwen hebben![]()
![]()
![]()
Wou dat ik de tijd had om schouders/nek los te krijgen dmv beetje in huis rommelen
Ik heb gewoon zo'n iPod met zo'n clip. Die hang ik gewoon aan m'n shirt/bovenkant broekje, of in het tasje bij m'n waterbeltHeeft zelfs de emmers water overleefd
![]()
![]()
Een sportemonnee zeg maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:05 schreef Arquero het volgende:
Ze hadden toch pasgeleden bij de Hema iets van een bh-portemonnee ofzo![]()
Wat naast de mp3 speler belangrijk is, is dat de hoofdtelefoon/oordoppen zo weinig mogelijk windruis doorgeven en ook weinig contactgeluid doorgeven van de kabels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef AlexN het volgende:
Zijn er nog meer adviezen qua welke mp3 speler ideaal is om mee te lopen, eventueel ook als het regent of sneeuwt? BVD!
En zet het niet te hard maar zo dat je de directe omgeving nog kan horen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
hoe pas jij dit stukje toe uit het scheme?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig, ik heb gister ook zo'n training gedaan:
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 6:10 min/km
De eerste ging wel lekker was ik te snel (5:58), de tweede keer ging ik helemaal kapot, maar wel volgehouden en volgens mij maar 5 seconden langzamer dan die 6:10. Daarna even richting huis gedribbeld, maar na 400 m dribbelen, toch maar nog even een laatste 600 meter ook nog op snelheid gelopen, zodat ik de 5 km ook nog volmaakte. En toen was ik moe, maar voldaan
http://www.endomondo.com/workouts/90741078dat hoorde er ook nog bij bij het snelheidswerk en tempo loop. Het is echt niet zo dat ik 4 km warm- en uitloopquote:Afst: 8 km, inc.warm.
of is dat gewoon joggen?
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/kmInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
@Jump. Dat hadden we gister toch uitgelegd?
Totale afstand 8km
2x 1600 meter in 6.10, dus 3.51 min/km (MaleDuck loop HARD) = 3,2
2 x 800 meter dribbelen - 1,6
Blijft 3,2 over voor rustig in- en uitlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
oke okequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef mosselmossel het volgende:
Totale afstand 8km
Blijft 3,2 over voor rustig in- en uitlopen.Had niet in de gaten dat het de rest warm- en uitlopen was
Dat krijg je als je 3 dingen tegelijl doet (werk, fb en fok) Ben geen vrouw!
Ecosia
@Allen, dank
@N.I.M.B.Y. Ik loop momenteel ook met een telefoon met custom oordopjes zodat ik iig goed geluid heb en inderdaad het volume op een bescheiden niveau. Ik wil echter aan het Garmin horloge gaan en dan heb ik de telefoon niet meer nodig, vandaar mijn vraag naar mp3 advies. Anyway, genoeg informatie gehad en ik ga wsl gewoon met mijn ipad Nano rennen dan, als die het inderdaad prima blijft doen zelfs na emmers water![]()
![]()
Ik denk dat ik ga vrijwilligen bij de Marathon Zeeland. Lekker een dagje op het strand staan bij een drankpost ofzo op 6 oktober.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had eigenlijk tot vandaag over die 8km heen gelezen, omdat ik al zo onder de indruk was van die 2x 1600 m op die snelheid. Dus volgende keer dat maar toepassen. Bij mij waren het er nu 5 km (waarbij ik het warmlopen niet mee heb genomen, dat doe ik nooit in mn trainingen) met dus 3,2 km die snelheid en 1,2 km dribbelen en nog een eindsprint van 0,4 km.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef mosselmossel het volgende:
Totale afstand 8km
Blijft 3,2 over voor rustig in- en uitlopen.
En mossel, dat is toch de bedoeling van HARDlopen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ok, een half jaar dus. Op zich zou ik dan eens wat intervaltrainingen proberen. Niet te vaak, want dat is behoorlijk intensief voor je lichaam.quote:![]()
daar is het topic toch voor?quote:
Ecosia
ja hallo, ik loop dus ik ben uniek jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
En kuddegedrag, en de wekelijkse trolls
Ecosia
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja hallo, ik loop dus ik ben uniek ja
Ja doei.![]()
mn zelfbeeld, wat doe je?quote:
Ecosia
ja zoiets zat ik wel te zoeken maar vind het lastig te bepalen hoe en wat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ok, een half jaar dus. Op zich zou ik dan eens wat intervaltrainingen proberen. Niet te vaak, want dat is behoorlijk intensief voor je lichaam.
Hoef ook niet ineens mega snel te worden, maar wel fijn als ik net iets sneller wordt zodat ik niet helemaal bij de laatste groep loop altijd.![]()
ik heb vanmorgen bij de lidl nog 2shirts mee kunnen nemen....1 paarse en 1 groene...helaas hadden ze geen lampjes meer (die had ik nog liever gehad dan de shirts) iemand nog een setje lampjes over?
heb net ook zon armband gekocht, als het goed is..komt die morgen binnen![]()
![]()
het regent, ik ga lopen!
laters
Ecosia
Blijft het zo vandaag? Zit al vanaf 09.00 uur in mijn loopkleren op kantoor. Iedere keer als ik aanstalten ga maken dan begint het keihard te regenen. En ja ik weet, de bikkels gaan gewoon. Maar ik kan dat niet. Dan smelt ik.![]()
hoe ren ik door de regen zonder teveel gedoe?
Ik kan mijn regenjas gebruiken maar dat ding mag niet in de wasmachine.![]()
Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
hoe ren ik door de regen zonder teveel gedoe?
Ik kan mijn regenjas gebruiken maar dat ding mag niet in de wasmachine.Ja doei.![]()
Hoe krijg je eigenlijk daarna je schoenen goed droog? Kranten erin en laten drogen bij de verwarming oid?![]()
Een of twee daagjes binnen laten staan (of buiten bij droog weer) is volgens mij voldoende hoor... Niet teveel poeha.
Eigenlijk wil ik wel dat het vanavond regent, kan ik mijn nieuwe ultralichte wind en regenjackje uitproberen. Maar vrees dat het nog te warm is daarvoor.![]()
Hard blazen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk daarna je schoenen goed droog? Kranten erin en laten drogen bij de verwarming oid?Ja doei.![]()
Nou, ik zie de zon toch echt schijnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leugens!
Ik ga vanavond weer lekker door Loosduinen hardlopen!
En lopen door de regen: Gewoon, rennen. Niks geen regenjas of ander geneuzel.![]()
Zweet/regen Wind. Kou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?![]()
Toch wat MoBlo zegt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?
Ik loop in dit weer in kort/kort, anders krijg ik het veel te warm. Door het lopen warm ik toch wel op. Alleen na afloop zorgen dat je niet teveel afkoelt en inderdaad lekker de warme douche opzoeken.![]()
Ja, ik zie hier nu ook wat voorzichtige straaltjes licht!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik zie de zon toch echt schijnen
En lopen door de regen: Gewoon, rennen. Niks geen regenjas of ander geneuzel.
Ja doei.![]()
Ga dan gewoon op een loopband lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?
Of..nee..dan ga je ook zweten.![]()
![]()
Kun je in Second Life niet hardlopen met je char?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.
Ja doei.![]()
Ik kan jullie dit heugelijk nieuws niet onthouden![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords verbroken en niet te zuinig ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords gelopen _0_ *O*
GPS meetfoutje kan het niet zijn ... toch ??![]()
![]()
Achteraan in de rij aansluiten graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik kan jullie dit heugelijk nieuws niet onthouden![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords verbroken en niet te zuinig ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords gelopen _0_ *O*
GPS meetfoutje kan het niet zijn ... toch ??![]()
![]()
Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.![]()
Moet je harder lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.Ja doei.![]()
aahwquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten graag
*kras*quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ander flikker je een eind op met die kut antwoorden.
Je komt om ervaringsverhalen vragen. Dit is mijn ervaring. Niet miepen, gewoon rennen. En anders kun je vast zelf ook wel bedenken dat er waterafstotende sportkleding is:quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htm
Volgende keer zelf zoeken, goed?Ja doei.![]()
Sorry hoor, maar zweten en het koud krijgen in combi met wind. Wat voor reactie wil je? Ik heb het serieus nog nooit koud gehad tijdens het hardlopen (hooguit even bij het opstarten), zelfs in december/januari niet. We leven niet op Antarctica en het is nog zomer btw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ander flikker je een eind op met die kut antwoorden.![]()
Ik loop niet zo hard en lang. De helft van de tijd ben ik aan het wandelen/bijkomen.
En de laatste keer dat het regende rende ik met een rode poncho, en dat was geen echt succes.![]()
Dat had ik ook, maar met een blauwe poncho ging het al een stuk fijner. Ik heb gehoord dat groen-gele het beste werken, maar die schijnen nogal duur te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef outcast_within het volgende:
Ik loop niet zo hard en lang. De helft van de tijd ben ik aan het wandelen/bijkomen.
En de laatste keer dat het regende rende ik met een rode poncho, en dat was geen echt succes.F means you're fucked![]()
Dat is geheel wederzijdsquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Mirjam op 11-09-2012 15:22:34 ]F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef YUR het volgende:
Maar nu heb ik dus helemaal voor nix het linkje voor je opgezocht![]()
![]()
ohja, daar deed ik het voor
Mijn opdracht!mijn doel:quote:Draven
Afst: 6.4 km
in 5:58 min/km
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5659204
Resultaat
http://www.endomondo.com/workouts/90949969
En dat zonder anker!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Daar hebben ze poncho's in allerlei kleuren. Wist je dat niet? Voor een Euro.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi zit zich suf te denken op welke manier de kringloop hierbij een rol zou kunnen spelen![]()
Misschien hebben ze daar goeie poncho'squote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi zit zich suf te denken op welke manier de kringloop hierbij een rol zou kunnen spelenF means you're fucked![]()
Over tien dagen weer beginnen met lopen!![]()
Het blijkt dat een spier in mijn bil niet goed reageert met een spier in mijn lies. Die zouden 'ineen moeten klinken', maar dat doen ze niet goed genoeg. Heeft niks met kracht te maken, maar is een stukje motoriek, volgens de fysio. Dat opbouwen duurt lang zo lang niet als kracht, dus kan ik met een dag of tien weer lopen. Paar oefeningen meegekregen en donderdag nogmaals aantreden in sportkleding.
Het is een soort van core stability, zei hij, maar ook weer niet helemaal. Overigens vindt hij de meeste core stability die gedaan wordt onzin. En hij kan het weten, want hij haalde de term naar Nederland een jaar of twaalf geleden. 'Mensen staan dan op één been op een bal, om core stability te trainen voor het voetbal. Maar daar heb je niks aan. Het is alleen een circusact als je de oefeningen niet kan vertalen naar je sport.'Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:
als mn huidige pak versleten is...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
of gewoon niet van je zolderkamer afkomen natuurlijk...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wilde even zeker weten of ik ook de kanker kon krijgen zonder dat ik gereageerd heb... voordat ik op zoek ga naar iets waar ik geen recht op heb.
Eniehou ... gisteren lekker uitgelopen, terwijl ik normaal op dinsdag loop, maar wegens plantechnische redenen kwam gisteren beter uit. Als ik nu naar buiten kijk zie ik toch wel een flink windje. Blij dat ik gisteren lekker vrijwel windstil heb kunnen lopen.![]()
Ey man, da's geen verkeerd nieuwsquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef mosselmossel het volgende:
Het blijkt dat een spier in mijn bil niet goed reageert met een spier in mijn lies. Die zouden 'ineen moeten klinken', maar dat doen ze niet goed genoeg. Heeft niks met kracht te maken, maar is een stukje motoriek, volgens de fysio. Dat opbouwen duurt lang zo lang niet als kracht, dus kan ik met een dag of tien weer lopen. Paar oefeningen meegekregen en donderdag nogmaals aantreden in sportkleding.
Het is een soort van core stability, zei hij, maar ook weer niet helemaal. Overigens vindt hij de meeste core stability die gedaan wordt onzin. En hij kan het weten, want hij haalde de term naar Nederland een jaar of twaalf geleden. 'Mensen staan dan op één been op een bal, om core stability te trainen voor het voetbal. Maar daar heb je niks aan. Het is alleen een circusact als je de oefeningen niet kan vertalen naar je sport.'
Ow, en na een blik op mijn schoenzolen zei hij dat ik mijn voeten mooi afwikkel met voor/middenvoetlanding. Al twijfelde hij wel een beetje aan de schoenen zelf, maar daar gaat hij de volgende keer iets meer over vertellen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
tofquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, en na een blik op mijn schoenzolen zei hij dat ik mijn voeten mooi afwikkel met voor/middenvoetlanding. Al twijfelde hij wel een beetje aan de schoenen zelf, maar daar gaat hij de volgende keer iets meer over vertellen.
Dat geeft de burger moed!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
daar heb je toch een lichtknopje voor?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
nou, die zon mag zo wel weer weg
Ecosia
Stuur maar naar Twente danquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
nou, die zon mag zo wel weer weg![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, hij is hier nu even weg. Hoop voor je dat hij op weg is!wie weet!
![]()
Dat is mooi. En wat wordt het met de 7 heuvelenloop? Inschrijven of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef mosselmossel het volgende:
Het is een soort van core stability, zei hij, maar ook weer niet helemaal. Overigens vindt hij de meeste core stability die gedaan wordt onzin. En hij kan het weten, want hij haalde de term naar Nederland een jaar of twaalf geleden. 'Mensen staan dan op één been op een bal, om core stability te trainen voor het voetbal. Maar daar heb je niks aan. Het is alleen een circusact als je de oefeningen niet kan vertalen naar je sport.'![]()
Het is wel kicken dat je in de praktijk van hem ook gewoon naast een fotolijst zit waarin een shirt is ingelijst waarmee Haile Gebrselassie liep tijdens de Spelen in Sydney. Inclusief handtekening
Geen idee. Ik zie het wel. Eerst weer rustig opbouwen straks, dus ik zal het eens met hem overleggen tegen die tijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is mooi. En wat wordt het met de 7 heuvelenloop? Inschrijven of niet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mag je wel lopen met je shinsplints?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Net 5KM met 6KM/u gelopen... geen last van m'n scheenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja prima juist. Lopen fietsen, spierversterkende oefeningen. Ze heeft eigenlijk niet eens een rustperiode voorgeschreven. Gewoon hardlopen mag ook, zolang het maar geen pijn doet (ergo intervallen). Ik heb zelf zoiets van nog even een paar weken rust en daarna voorzichtig intervallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mag je wel lopen met je shinsplints?![]()
Ah, da's wel lekker. Ik heb er geen verstand van. Hoor iedereen altijd dat je dan helemaal niet meer mag lopen, maar dat is dus een fabeltje
Mossel, fijn dat het meevalt.
Over hardloopkleding, ik kan via mijn werk sportkleding bestellen, ik denk dat ik voor de winter maar een lange tight ga bestellen. Nu met dit weer loop ik in mijn tennisrokjemaar dat gaat 's winters te koud worden. En in mijn trainingsbroek kan ik prima tennissen, maar hardlopen niet echt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik loop ook gewoon in de winter in mijn trainingsbroek, eigenlijk nooit ergens last van gehad...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
Mossel, fijn dat het meevalt.
Over hardloopkleding, ik kan via mijn werk sportkleding bestellen, ik denk dat ik voor de winter maar een lange tight ga bestellen. Nu met dit weer loop ik in mijn tennisrokjemaar dat gaat 's winters te koud worden. En in mijn trainingsbroek kan ik prima tennissen, maar hardlopen niet echt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn trainingsbroek is nogal wijd, als ik daarin ren 'flappen' de pijpen vooral bij de enkels langs elkaar en dat vind ik heel irritantquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik loop ook gewoon in de winter in mijn trainingsbroek, eigenlijk nooit ergens last van gehad....
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
daarom; lange tight
Ecosia
Ik ben ook wel een vreemde vogel wat dat betreft volgens mij, want ik heb ook geen last van het gestuiter van mn telefoon in mn broekzak, waar ik eigenlijk iedereen over hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn trainingsbroek is nogal wijd, als ik daarin ren 'flappen' de pijpen vooral bij de enkels langs elkaar en dat vind ik heel irritant.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, hij is hier nu even weg. Hoop voor je dat hij op weg is!gelukt! Ik zit in de zon nu
![]()
![]()
FYPquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een vreemde eend in de bijt wat dat betreft volgens mij, want ik heb ook geen last van het gestuiter van mn telefoon in mn broekzak, waar ik eigenlijk iedereen over hoorZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoi..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een vreemde vogel wat dat betreft volgens mij, want ik heb ook geen last van het gestuiter van mn telefoon in mn broekzak, waar ik eigenlijk iedereen over hoor
Ook ik heb daar geen last van
Ik ben alleen wel aan het wennen aan zo'n "armband" omdat mn lange kleding geen zakken heeft voor mn telefoon..
Maar wie weet komt er n horloge, ben ik hele telefoon niet meer nodig.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik dacht dat vogel al genoeg in de richting zatquote:Gelukkig, sta ik daar niet alleen in danquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoi..
Ook ik heb daar geen last van
Ik ben alleen wel aan het wennen aan zo'n "armband" omdat mn lange kleding geen zakken heeft voor mn telefoon..
Maar wie weet komt er n horloge, ben ik hele telefoon niet meer nodig.En wie weet komt er bij mij ook nog wel een garmin...
Je loopt 2km warm, dus je gaat van 8min/km over 2km lopen, km 1 8-7min/km, km 2 7-6min/km, eventueel nog een stukkie, vervolgens 2x1.6km op 5:06min/km lopen, vervolgens hobbel je weer richting huis en doe je je warming-up in omgekeerde volgorde. Dan heb je 2x2km gelopen en 2x 1.6km, wat op 8km uitkomt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hoe pas jij dit stukje toe uit het scheme?
[..]
dat hoorde er ook nog bij bij het snelheidswerk en tempo loop. Het is echt niet zo dat ik 4 km warm- en uitloop
of is dat gewoon joggen?
Snelheidswerk
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
thanks, dat "nog een stukkie" is 800 meter dribbelpauzequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je loopt 2km warm, dus je gaat van 8min/km over 2km lopen, km 1 8-7min/km, km 2 7-6min/km, eventueel nog een stukkie, vervolgens 2x1.6km op 5:06min/km lopen, vervolgens hobbel je weer richting huis en doe je je warming-up in omgekeerde volgorde. Dan heb je 2x2km gelopen en 2x 1.6km, wat op 8km uitkomt.
2 x1600 = 3200 + 800 dribbelpauze = 4000.
2 x 2 km warm- en uitlopen
= 8000 meterInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kutje. Nog steeds last van scheenbeen. Hmmmmmmmmmm.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik zit nog even te twijfelen of ik vanavond ga lopen. Maar ik merk wel dat ik nu van mijn schema (15 min + daarna 3 min versnellen) denk: 'ach, wat een lullig stukje eigenlijk, moet ik daar de deur vooruit? Da's wel een goed teken![]()
![]()
Ja of je bent gewoon een luie draakquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef LieLie het volgende:
Ik zit nog even te twijfelen of ik vanavond ga lopen. Maar ik merk wel dat ik nu van mijn schema (15 min + daarna 3 min versnellen) denk: 'ach, wat een lullig stukje eigenlijk, moet ik daar de deur vooruit? Da's wel een goed tekenPut some effort into it
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een luie draakPut some effort into it
![]()
dat is het vast
![]()
![]()
Hé, begin jij ook alquote:![]()
Heb eigenlijk gewoon een zeikerig vrouwensmoesjeMaar wel vrij veel last van deze maand, dus vandaag even niet lopen. Duurt meestal maar anderhalve dag, dus morgen is dat wel over. Al moet ik dan weer 's avonds werken, want verkiezingen, maar goed. Kan tussendoor wel denk ik. Nu eerst even lekker op de bank, morgen héle lange dag en donderdag ook nog weer.
![]()
![]()
Dan maar een luie draakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een luie draakPut some effort into it
![]()
Nek werkt nog steeds niet mee dus janmerdebammer..... Misschien morgen...
Stiekem vind ik best kut want ik vind het zo lekker gaan![]()
Weet je wie pas een luie draak is? Ik!
Ik weet dondersgoed dat ik aan de KT moet, want mn bovenlichaam hangt aan elkaar vast met elastiekjes ipv spieren.
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?F means you're fucked![]()
Men neme gewichtjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Ik weet dondersgoed dat ik aan de KT moet, want mn bovenlichaam hangt aan elkaar vast met elastiekjes ipv spieren.
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?
En dan oefeningetjes die je op internet kan vinden...
Of een abbootje op de sportschool mocht je daar nog tijd voor hebben![]()
![]()
DROP DOWN AND GIVE ME 20!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?![]()
![]()
Zo iets?? Gewoon beginnen dus![]()
![]()
Je kan eens naar een fysiotherapeut om het te vragen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja! En dan even kijken wanneer ik weer welke afstanden mag lopen en dan kunnen we weer een rondje samen doen!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon beginnen met push ups, dips, eventueel nog pull ups.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?
Voor je bovenlichaam dusSpiertieten
![]()
![]()
Mja, ik moet er echt aan gaan beginnenEn ik moet het zelf doen, en thuis...want ik heb echt geen tijd meer over om naar een sportschool te gaan..
Nou, ik heb wel lekker gelopen door Madesteinalleen is de garminregistratie om te huilen
eens zien hoe hij eruit ziet als ik 'm direct importeer in endomondo, want heb 't idee dat hij een .gpx vanuit training center grover importeert dan direct in endomondo; kan nu ook geen max speed zien in de stats
Maar wel lekker gelopen dus!Onder de bomen in de schaduw!
Ja doei.![]()
Ik heb me ook daadwerkelijk opgegeven als vrijwilliger bij de Marathon Zeeland, de vroegere Kustmarathon!
Yur gewoon beginnen met elke morgen en avond 25x opdrukken. Dat kan je altijd nog uitbouwen, maar dan bouw je in ieder geval de gewoonte erin.![]()
Hier alvast 20 oefeningenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?![]()
http://www.sport-fitness-advisor.com/dumbbellexercises.html
En nu doen geen smoesjes![]()
Jillian oefeningen een optie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef YUR het volgende:
Mja, ik moet er echt aan gaan beginnenEn ik moet het zelf doen, en thuis...want ik heb echt geen tijd meer over om naar een sportschool te gaan..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb ook al zitten kijken naar Crossfit...dat lijkt me echt vet! Alleen.....ik durf niet te gaan
Ik kan nog net een volle pul bier optillen
Doen!! Het is zwaar maar moddervet.. Of kies voor Tacfit.. (Ja Dr Sexy.,. creds voor jou)quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook al zitten kijken naar Crossfit...dat lijkt me echt vet! Alleen.....ik durf niet te gaan
Dat vind ik een beetje de thuisversie (ook allround en loodzwaar maar minder apparaat afhankelijk) namelijk. En gewoon de eerste keer gaan.. Zet jezelf een doel. Ik wil voor x datum geweest zijn, anders koop ik een half jaar GEEN hardloopspullen..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ja gewoon wat pushups, dips, chinups, en pullups doen. Ik hang na m'n rondje ff aan een voetbalgoaltje. Mits geen spierpijn van de fitness de dag ervoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maakt niet zo veel uit;quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef YUR het volgende:
kwoot//
Zware gewichten niet nodig voor grotere spieren
Fitness nieuws - 3 mei 2012
Met kleinere gewichten meer herhalingen maken is even effectief voor de spieropbouw als het trainen met grote gewichten.
Zware_gewichten_niet_nodig_voor_grotere_spieren
Dat zeggen onderzoekers van de McMaster University in Canada in het vakblad Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism. Voor het kweken van zo groot mogelijke spieren wordt vaak aangeraden om op 70 tot 80 procent van de maximale kracht met gewichten te trainen. Nu blijkt dat het net zo effectief is om op 30 procent van de maximale kracht te trainen tot de vermoeid toeslaat.
Voordelen
Dit inzicht heeft belangrijke gevolgen voor de volksgezondheid, omdat spiermassa voor een groot deel bepaalt hoeveel energie iemand dagelijks verbruikt. Dit is weer van invloed op gewichtsbeheersing. Een ander voordeel van een minder intensieve workout is dat door een verhoging van het aantal herhalingen dat nodig is om moe te worden de spieropbouw langer van kracht blijft.
//kwoot
Ja er is genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef YUR het volgende:
Hehe, ik ga eerst maar eens opzoeken wat het allemaal is
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit;
kwoot//
Zware gewichten niet nodig voor grotere spieren
Fitness nieuws - 3 mei 2012
Met kleinere gewichten meer herhalingen maken is even effectief voor de spieropbouw als het trainen met grote gewichten.
Zware_gewichten_niet_nodig_voor_grotere_spieren
Dat zeggen onderzoekers van de McMaster University in Canada in het vakblad Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism. Voor het kweken van zo groot mogelijke spieren wordt vaak aangeraden om op 70 tot 80 procent van de maximale kracht met gewichten te trainen. Nu blijkt dat het net zo effectief is om op 30 procent van de maximale kracht te trainen tot de vermoeid toeslaat.
Voordelen
Dit inzicht heeft belangrijke gevolgen voor de volksgezondheid, omdat spiermassa voor een groot deel bepaalt hoeveel energie iemand dagelijks verbruikt. Dit is weer van invloed op gewichtsbeheersing. Een ander voordeel van een minder intensieve workout is dat door een verhoging van het aantal herhalingen dat nodig is om moe te worden de spieropbouw langer van kracht blijft.
//kwoot
proest
NEE
OK, voordat we in allemaal discussies gaan belanden...
Iemand nog hardlopen vanavond?F means you're fucked![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Iemand nog hardlopen vanavond?![]()
quote:
Wat zij zegt...! Ik voel me een uitgeknepen spons vanavondquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zij zegt...! Ik voel me een uitgeknepen spons vanavond
Nog wel ff Jillian?![]()
Denk ik welquote:om die zak chips alvast goed te maken die ik straks ga opentrekken
Ok jij zegt van wel, ik van niet. Blijven eeuwige discussies.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net geweestquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Iemand nog hardlopen vanavond?. Mijn winterrondje in het licht gelopen
.
Les 13 van Evy gedaan, gehaald. Was wel een beetje zwaar soms, ik ben de hele dag al aan de diarree (sorry, onsmakelijk) en ik had een paar keer flinke krampen
.
Ja ik ga nu. Evy week 2. Als dit goed gaat liep ik eerst dus te snel en wil ik week 3 overslaan en door met 4. Conditie zat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Iemand nog hardlopen vanavond?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh ja en het dalen! Dat ging een stuk beter vanavond. Heb mijn benen wat 'losser' gehouden en mijn lichaam íets naar voren, n.a.v. de tips hier dan de vorige keer en nu ging mijn pas veel beter.
Ben vanochtend al geweest. Eigenlijk niet echt een doel met de training. Gisteren ook eenoging gedaan, daarvoor had ik gegeten en dat ging niet goed samen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Iemand nog hardlopen vanavond?
De eerste km ging wel lekker en eigenlijk gewoon in hetzelfde tempo een beetje blijven doorlopen. Wat dus resulteerde in 2 bekertjes bij endomondo. 1 voor de meeste km in 1 uur en 1 voor de snelste 10 km.![]()
yur, ging jij hier nog heen?
Ecosia
Shit, neequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef Jumparound het volgende:
yur, ging jij hier nog heen?
[ afbeelding ]
Die dag doe ik de Bruggenloop in Rotterdam. Maar die wil ik zeker nog wel een keertje doen
ren je toch ff heen en weer?
Ecosia
Amelanddaar hebben we ook eens het allerschattigste appartementje gehuurd
je kan vanaf bussum / hilversum mee rijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vergis me helemaal! Rotterdam is de week daarvoor!
Ecosia
Heb je je ingeschreven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kan vanaf bussum / hilversum mee rijdenF means you're fucked![]()
*twijfel twijfel*quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja! Gezellig!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja! En dan even kijken wanneer ik weer welke afstanden mag lopen en dan kunnen we weer een rondje samen doen!
maar waarom ook nietik overleg het ff met het thuisfront
Ecosia
quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
21-10-2012: 37e TCS Amsterdam Marathon, Amsterdam
Onderdeel: Mizuno Halve Marathon, Categorie: Mannen recreanten
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Mannen senioren
15-12-2012: Ameland Adventurerun, Nes - Ameland
Onderdeel: 21.1 km recreatie, Categorie: Mannen seniorenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die ga ik morgen doen, vandaag nog rustdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Net geweest. Mijn winterrondje in het licht gelopen
.
Les 13 van Evy gedaan, gehaald. Was wel een beetje zwaar soms, ik ben de hele dag al aan de diarree (sorry, onsmakelijk) en ik had een paar keer flinke krampen
.
![]()
![]()
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDEquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Iemand nog hardlopen vanavond?
Ja doei.![]()
Zo Evy week 2 les 1 ging simpel. Heel ff begon m'n scheen te jammeren maar toen iets anders lopen en het ging weer mooi. Wel vervelend dat het nog 3 min lopen is. Heb je net mooi liedje, krijg je weer een andere. Als die intervallen nou wat langer duren heb ik volledige liedjes
Mooi bekend rondje trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE
ik ga me niet vervelen neequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg te doen de komende periode
Ecosia
ik ga ff het weerbericht voor 15 december checken.. laters!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna
Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE
Wil je een kopje thee en de krant?
*waf*!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Staan toch nog wel genoeg evenementen gepland, of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna
Vast wel wat leuks bij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?
Wil je een kopje thee en de krant?
*waf*!
Ja doei.![]()
https://www.inschrijven.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ecosia
Kom naar hier in Novemberquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik durf nog steeds geen wedstrijden te lopen. Misschien volgend jaar
Ecosia
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik durf nog steeds geen wedstrijden te lopen. Misschien volgend jaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: